Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΠΟΛ KΡΟΥΚΓΚΜΑΝ......

"Εξτρεμιστές είναι οι ολιγάρχες!"
Καταπέλτης ήταν στο άρθρο του ο Πολ Κρούγκμαν εναντίον όσων προσπαθούν να συκοφαντήσουν τους "Αγανακτισμένους" των ΗΠΑ
"Ποιος είναι πραγματικά αντιαμερικανός; Οχι οι διαδηλωτές, οι οποίοι απλώς προσπαθούν να ακουστεί η φωνή τους. Οχι, οι πραγματικοί εξτρεμιστές σ' αυτή την υπόθεση είναι οι ολιγάρχες της Αμερικής, οι οποίοι θέλουν να καταπνίξουν κάθε κριτική για τις πηγές του πλούτου τους", έγραψε ο Αμερικανός νομπελίστας στους "Τάιμς της Νέας Υόρκης".
"Οι διαμαρτυρίες συνιστούν ευρεία καταδίκη των κοινωνικών και οικονομικών δομών... Το κίνημα ''Καταλάβετε τη Γουόλ Στριτ'' απευθύνεται στη συνείδηση του έθνους και του κόσμου ολόκληρου", έγραψε στην ίδια εφημερίδα ο αρθρογράφος Τζέιμς Κάρολ.POL
SXOLIO. ΠΟΛ. ΚΡΟΥΓΚΜΑΝ, τον  φυλοξενισαμε, μας  καθοδηγησε......ατυχως  για τον  κυριο, εμεις   διαθεταμε  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ  ΑΣΤΕΡΕΣ  [ Παπακωνσταντινου--Ανδρικος--και  ΛΟΙΠΑ  ΦΥΤΑ  ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...