Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΕΡΓΟΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!




Κόντρα κυβέρνησης - εργαζομένων για τα σκουπίδια by fon1972

Μας   επεισες   ΣΙΜΟ.....οι   γονεις  μας   παρομοιες   αθλιότητες  της  ονομαζαν  
ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΆΔΕΣ
Ποσο   χαμηλα   θα  πεσετε  ακομη;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...