Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

5 Ιανουαριου 2012............

 Εφημ.  ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ........

Οπως  διαπιστωνουμε   το  παρακατω   διατυπωθηκε  εξι  μηνες  ..  πριν....Κι  ομως  παρα το γεγονος  οτι  η    ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ   πλεον  εχει  προχωρησει   και  ο  ΑΣΘΕΝΗΣ  που  λεγεται  ΕΛΛΑΔΑ   βρισκεται   σε   ΒΑΘΕΙΑ   ΣΥΨΗ..........τιποτε  δεν   ΑΛΛΑΞΕ  ΣΤΗΝ   ΑΝΤΙΛΗΨΗ   ΤΩΝ  ''ΔΗΘΕΝ  ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.''


ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΕΤΑΞΑ*
g.a.metaxas@gmail.com
Η γενικευμένη πολιτική κρίση είναι κατάληξη της αρρώστιας που χρόνια τώρα δέρνει τον τόπο. Με το θάνατο του τελευταίου Αρχηγού, οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης πέρασαν το σύνθημα ότι «τελείωσε η εποχή των οραματιστών». «Oι ηγέτες πρέπει να είναι διαχειριστές».
Ηταν η επιχειρηματολογία που έφερε τον καθηγητή με το μπλοκάκι, που έφερε τον «εκσυγχρονισμό», που έφερε την ασάφεια ανάμεσα σε Δεξιά και Αριστερά.

 Η Εξουσία δεν είχε χρώμα, ήταν θέμα τεχνοκρατών και χρηματιστών. Οι πολιτικοί μας διαπαιδαγωγήθηκαν να είναι απλά οι διαχειριστές της Εξουσίας (κατά το διαχειριστές της πολυκατοικίας).

Να ασκούν την Εξουσία, όπως οδηγούν οι μαθητευόμενοι σε σχολή οδηγών. Δηλαδή, να οδηγούν, με διπλά πεντάλ (για το δάσκαλο – τα Αφεντικά). Οπότε, όλο τους το ταλέντο εξαντλείται στην προσωπική τους επικράτηση. Μ’ αυτά στο νου τους μεγάλωσαν, έτσι προχώρησαν, γι’ αυτά τα προσόντα τούς επέλεξαν για τα ψηλότερα. Στόχοι χωρίς αρχές, ευλύγιστες τακτικές, τρικλοποδιές, προσωπική προβολή. Οσοι δεν είχαν αυτά τα προσόντα, τους παραμέριζαν, τους βούλιαζαν. «Ανεδαφικοί, απόλυτοι, ιδιόρρυθμοι, μη συνεργάσιμοι, εξωπραγματικοί», αναθεματίζονταν όσοι είχαν για την πολιτική άλλη αντίληψη.
 Στον κόσμο τους έχει επικρατήσει το «κεραμεούν και φαύλον… που κιόλας μερικούς αγυρτικώς εξαπατά…» ( Καβάφης). Καλλιστεία προσωπικών μικροπολιτικών.
Η πραγματική πολιτική δεν τους απασχολεί. Την ασκούν εργολαβικά οι Επικυρίαρχοι και υπεργολαβικά οι «νταβατζήδες» (ο τολμηρός χαρακτηρισμός ανήκει στον πολιτικό που δεν τόλμησε να τους πολεμήσει).
 Τα αποτελέσματα φανερά: γενική αποσύνθεση.
 Μια ομάδα ανθρώπων της εξουσίας που επιμένει να δίνει εντολές σε υπηκόους οι οποίοι αρνούνται και να τους χαιρετήσουν, όταν δεν τους γιουχάρουν. Οι πιο καπάτσοι απ’ αυτούς έχουν εξασκηθεί να μιλούν για τα γεγονότα και να τα κριτικάρουν, θαρρείς και αυτά δεν οφείλονται σ’ αυτούς, θαρρείς και γίνονται μόνα τους.
Νομίζουν ότι με το τρικ αυτό από κρινόμενοι γίνονται κριτές.
Οι ίδιοι κηρύττουν πως οι συνθήκες απαιτούν τόλμη, αποφασιστικότητα, οικονομία χρόνου, αλλαγή πορείας, τέτοια.
Οι ίδιοι συνεχίζουν αυτά που ξέρουν. Τους τακτικισμούς τους. Κατά πώς πορεύτηκαν μέχρι τα τώρα. Προσφυώς, οι ίδιοι μας είπαν «αλλάζουμε ή βουλιάζουμε». Μετά δυο χρόνια διαπιστώνουμε ότι βουλιάζουμε. Ομως, εμείς, οι ζωές μας, έχουμε αλλάξει δραματικά. Τι να φταίει; Αυτοί είναι που δεν άλλαξαν. Καιρός να τους αλλάξουμε !
*Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ είναι πολιτικός μηχανικός
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Η Χελωνα κι ο πεταλωτης....

 η    αλλως   Ευρωζωνη  μου  θελατε!!!

-Καποτε   μια  χελωνα  καθοταν  σ'  ενα  χαντακι  αντικρυ  σ'  ενα  χανι  και  τηραγε  τ' αλογα  που τα  πεταλωνε  ο  χατζης.
--Αν  μου καναν  και μενα  το  ιδιο  σκεφθηκε, θατρεχα  και  γω  σαν  τα  αλογα.
Οταν  ο  χαντζης  τελειωσε  το  πεταλωμα  ενου  αλογου  πηγαινει  κοντα   του  και  του  λεει.

--Γιατι  εβαλες  στα  ποδια  του αλογου  εκεινα  τα  καρφια;;;
--Τα  πεταλωσα  κυρα  χελωνα, το  πεταλωσα  για  να μη χαλανε τα  νυχια του  και  να τρεχει  πιο  λευθερα.
--Θελω  και γω  να  με πεταλωσεις....
--Δεν  κανει   κυρα  χελωνα, της  λεει  χαμογελαστα  ο  Χαντζης.Αυτα τα  πεταλα  και  τα καρφια  ειναι  μοναχα  για  τ' αλογα.....
--Οχι,  θελω  και γω , ΦΩΝΑΖΕΙ  η  χελωνα.  Ελα  καυμενε  , τον  παρακαλει, βαλε και  μενα   καρφακια...
--Γυρισε  τοτες  αναποδα,  της λεει   αφου  θελεις  και  συ  καρφακι.

Τηνε  πιανει , τηνε  γυριζει  αναποδα, με τα ποδια  απανου  κατα  τον  ουρανο, παιρνει  μετα  ενα  πεταλο  κι  ενα  καρφι,  τα  βανει  στα  ποδια  της, παιρνει  κατοπι το  σφυρι,  της  δινει  μια  και  τηνε  κανει  ''ΣΑΨΑΛΑ'' τη  χελωνα..
--Να  της  λεει,  εγω  σου  τοπα,  εσυ  ηθελες  καρφακι  να  γινεις  ΑΛΟΓΟ.
Διαβάστε Περισσότερα »

Αυτη δεν ειναι Κυβερνηση......η Οικογενεια ....

.........ΝΤΑΛΤΟΝ    ΕΙΝΑΙ. 

Μετα     τον  Υπουργο   Υγειας  που ως  Υφυπουργος   Παιδειας  ,εξσφαλισε   ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ   την κορη  ,με  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ   Αποφαση  ,μεριμνοντας  ταυτοχρονα  την  βελτιωση  των  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ   ΤΗΣ   ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Α. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ κλικ

Μπορεί ορισμένες συμπεριφορές πολιτικών στο παρελθόν να «πέρναγαν» απαρατήρητες, αλλά σήμερα με όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας, ο λαός θα πρέπει να γνωρίζει την Αλήθεια και να πράττει ανάλογα. Συγκεκριμένα ο Γραμματέας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και βουλευτής Αρκαδίας Ανδρέας Λυκουρέντζος συνέχιζε όταν ήταν Υφυπουργός να δίνει μαθήματα πολιτικής ηθικής. Από τo.... παρακάτω Φ.Ε.Κ, η σύζυγος του κ. Λυκουρέντζου, η κα. Ευδοκία Μπασδεκοπούλου- είχε αποσπαστεί, όσο ήταν η ΝΔ στην........................

Και   μετα                                
, τον.: ...πέτσινο Πανεπιστημιακό τίτλο Καθηγητού της Ιατρικής το 2008 που όλως τυχαίως ελαβε  ο τοτε  και  νυν    Υφυπουργός. Υγειας    Μ.  ΣΑΛΜΑΣ

.. Το Κουτούκι των Αχρήστων: Υφυπουργός το 2008 αποκτά..κλικ
........................................................................................
 Μας   προεκυψε   ΤΣΑΡΟΣ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ,   ατομο  της   ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  και  ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ   ΕΛΙΤ και  ΟΜΟΤΡΑΠΕΖΟΣ  της  Ελληνικης  ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.....

 Απο  το  t....η  Δημοσιογραφος  .......ΣΙΟΥΤΗ    ζητουσε  .........................
«Να απαντήσει για την ΜΚΟ που έχει συστήσει ο Στέφανος Μάνος μαζί με τον Γιάννη Στουρνάρα - ζήτησαν να αναλάβουν αυτοί την πώληση των δημοσίων ακινήτων».
 Ιδού λοιπόν το... σημείο G της υπόθεσης. Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση που ίδρυσαν ο Στέφανος Μάνος μαζί με τον Γιάννη Στουρνάρα. Την «πρωτοβουλία ΚΑΠΠΑ» όπως την ονόμασαν. Υπενθυμίζουμε πως ο Γιάννης Στουρνάρας, επικεφαλής του ΙΟΒΕ, είναι τώρα υπηρεσιακός υπουργός Ανάπτυξης!


Τι θα έκανε, τι θα κάνει αυτή η ΜΚΟ; Όπως διαβάζαμε στα ρεπορτάζ των εφημερίδων, πέρυσι, θα αποτελούσε «μία παραλλαγή του σχεδίου Eureka και το οποίο προέβλεπε την μεταβίβαση της ακίνητης περιουσίας του κράτους, αεροδρόμια, λιμάνια, ακίνητα κ.λπ. σε εταιρεία σε αντάλλαγμα 125 δις ευρώ». Μπίνγκο! Ωραίο πράγμα. Ένας αρχηγός κόμματος και ένας (μετέπειτα) υπουργός (έστω και υπηρεσιακός) να ιδρύουν ΜΚΟ, το αντικείμενο της οποίας έχει να κάνει με την αξιοποίηση της περιουσίας του δημοσίου.
Δεν λέμε πως δεν είναι νόμιμο. Δεν το λέω, όχι. Το αντίθετο μάλιστα. Σαφώς και είναι 100% νόμιμο. Δεν μπορούμε να πούμε όμως πως είναι και ηθικό. Από πολιτικής απόψεως, ηθικό. Πολλώ δε μάλλον όταν ο Στέφανος Μάνος δηλώνει φανατικός πολέμιος του κράτους. Άλλο αυτό όμως και άλλο η ΜΚΟ. «Ο πρωθυπουργός διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να πουληθεί δημόσια γη. Πώς όμως μπορεί να αξιοποιηθεί μία χέρσα έκταση, εάν δεν πωληθεί; Εάν πράγματι η μη πώληση κρατικής γης κατοχυρωθεί με νομοθετική πράξη, εκτιμώ ότι οδηγούμαστε σε μετωπική σύγκρουση με τους δανειστές μας. Μία τέτοια απόφαση καταδικάζει σε χρεοκοπία την Ελλάδα» δήλωνε ο Μάνος, πέρυσι τον Φεβρουάριο, στο Capital.gr. Χα!

Σύμφωνα με το σχέδιο της «πρωτοβουλίας ΚΑΠΠΑ» (Κρατική Ακίνητη Περιουσία και Αξιοποίηση) για την αξιοποίηση περιουσίας 300 δις θα γίνονταν τα εξής (όπως έγραψε πέρυσι τον Οκτώβρη, το Real Estate And Development):
* Ξένοι αποτιμητές θα κάνουν εκ νέου αποτίμηση της περιουσίας του κράτους.
* Θα δημιουργηθούν 15 εταιρείες στις οποίες θα περάσουν τα ακίνητα σε ομάδες.
* Κάθε εταιρεία θα προχωρεί στην έκδοση ομολόγου, το οποίο θα έχει την εγγύηση των ακινήτων του Δημοσίου. Το ομόλογο αυτό θα είναι μακροπρόθεσμης διάρκειας (δηλαδή από 10 έτη και πάνω) και εκτιμάται ότι θα έχει υψηλή αξιολόγηση, δεδομένου ότι η εγγύησή τους θα είναι τα ακίνητα του Δημοσίου.
* Τα ομόλογα αυτά θα τα αγοράζουν ιδιώτες επενδυτές, τράπεζες ή ακόμα και ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Στήριξης (EFSF).
* Στο τέλος της διάρκειας του ομολόγου και εφόσον το Δημόσιο αποπληρώσει το ποσό, η ακίνητη περιουσία θα επιστρέφει στην κυριότητα του κράτους. Εάν το Δημόσιο δεν μπορεί να καλύψει τις υποχρεώσεις του, τότε το ομόλογο θα μετατρέπεται κατευθείαν σε μετοχές των εταιρειών που το εξέδωσαν και η εκάστοτε εταιρεία θα περνάει στον έλεγχο των δανειστών - αγοραστών του κάθε ομολόγου.
* Οποτε το κράτος έχει ταμειακά διαθέσιμα, θα μπορεί να αγοράζει το ομόλογο και να ανακτά την κυριότητα των ακινήτων.


Διαβάστε Περισσότερα »

Ετοιμαστειτε............................

Οι  Ξενοδοχουπαλληλοι  εχουν  εξαγγείλει  ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ  ΑΠΕΡΓΙΑ   για  τις    27  Ιουνιου  2012...δηλ.  η   χαρα  των  ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ   ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ!!!
Επικλησεις, τρομοκρατια  για  τον  επικειμενο  κινδυνο  καταρευσης  της  ΕΘΝΙΚΗΣ  ΜΑΣ  ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.......
Τι  μπορεις  να  περιμενεις   απο   μια  χωρα  που  κατεστρεψε  με  πληρη  επιγνωση   την  παραγωγικη   της  δυναμικη  και  χαρακτηριζει  τις  ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ  ''ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ'';;;
;Δεν  ειναι  καθολου  αφελες.......ειμαστε    η   μοναδικη  ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ  χωρα  οπου  ο  ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ  [ Μεγαλα  Τουριστικα  Συγκροτηματα  ]  επιδοτειται  απο  το  ΚΡΑΤΟΣ..
Οι  Επιδοτουμενοι   αυτοι  κυριοι  που  συναντουν  απο  την  πισω  πορτα  τους  ΕΠΙΣΤΑΤΕΣ  της  ΤΡΟΙΚΑΣ....προκειμενου   να  πετυχουν   νομοθετικες   ρυθμισεις  μισθολογικης  εξαθλιωσης   των  εργαζομενων  θα  ριξουν  κεραυνους.
Κι  ενω  το  ΙΚΑ   βυθιζεται  καθημερινα  στο  χαος,  η  ''Απεργιακη  εκδοση  των  εργαζομενων  '' στην   ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ [αχ]  εφερε  στο  φως  τα  παρακατω  στοιχεια.........
 1. Μηλος  . 31 Ξ.......592 δ.  ...1.145 κλ.
 .2.  Κεφαλονια. 141 Ξ.....5297 δ....10.401 κλ.
3.  Ιθακη   7Ξ......125 δ,....247 κλ
4.Ανδρος. 29 Ξ,,,765 Δ.....1385 κλ.
5.Λεσος.  147Ξ.....4502Δ......8673 κλ.
6.Σεριφος. 11Ξ.....183Δ.....340 κλ
7. Καλυμνος. 39  Ξ....847 Δ.....1063 κλ.
8, Καρπαθος. 114Ξ.....2848 Δ......5337 κλ
9. Λερος...26 Ξ .....693 Δ ,....1285 κλ
10. Πατμος..42 Ξ....928 Δ....1758  κλ
11.Ευρυτανια..38 Ξ.....842 Δ......1696 κλ.
12.Λακωνια....122 Ξ.....2333 Δ.....4578κλ.
Στοιχεια  ΙΚΑ 2010   
Τα  παραπανω  ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ  δεν  εμφανιζουν   για  το  ετος  2010
  ΟΥΤΕ  ΕΝΑΝ  ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ  !!!!!!!
Λαμβανοντας  υπ'  οψη  πως  καθε  χρονο  εργαζονται  σε   ΚΕΡΚΥΡΑ  --ΚΡΗΤΗ-ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ   αλλοδαποι  απο τις  χωρες  της  Ε.Ε  υπο  την  καλυψη  της  ΑΣΚΗΣΗΣ  ΣΕ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ   αριθμος  που  ανερχεται  σε  5-6000.......αντιλαμβανεται  κανεις  το  ΠΑΡΤΙ  της  ΜΑΥΡΗΣ  ΕΡΓΑΣΙΑΣ  , το  γιατι  το  ΙΚΑ  βρισκεται  στην  κατασταση  που  βρισκεται  ,καθως  πολλοι  οι  ΦΙΛΟΙ  και  ΠΑΤΡΟΝΕΣ.......
Κι  ομως   αποψε  θα  βγει  αποφαση  .......πως  οι  Εργαζομενοι  ειναι   Αναλγητοι  και  ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ   απο  ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ......
Θα  ζητηθει   απο  το  ΚΚΕ  και  τον  ΣΥΡΙΖΑ  δηλωση  αποκηρυξης.......... 
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Μια φορα κι εναν καιρο....

.......το   ΠΑΣΟΚ   εκανε   ενα  συνεδριο...[το  συνηθιζαν  ως   αριστερο  κομμα]  ....επρεπε  ο  εγγονος   να   κληρονομήσει    δημοκρατικα   το  ΦΕΟΥΔΟ.
Σηκωθηκε   γυναικα  ονοματι  ΒΑΣΩ   κι   εκανε   την  ΔΗΛΩΣΗ!!!

'' Πολλοι  Πλουτισαν   και  τους  γνωριζουμε''

Κανεις  δεν  εδωσε  σημασια, κανεις  δεν  ασχοληθηκε.....καμια   κατευθυνομενη  πεννα  ακομη  και  ''ελευθερες''  δεν  εδωσαν  συνεχεια.........
Η   Μαφια  της  ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗΣ   των  ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.....τιποτε  δεν  επρεπε  να  διαταραξει  την  Ανοδο   του   ΓΙΟΥ.
ΞΥΠΝΗΣΕ    μια  μερα  το ποπολο  μαθαινοντας   οσα  γνωριζε  το  ΙΕΡΑΤΕΙΟ   της  ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ   και  οι  περι    ΑΥΤΟΥ!!!..
Οχι  επειδη  ειχαν  σκοπο  να  το  ενημερωσουν,  απλως  βγηκαν  τα  ΣΠΑΘΙΑ  των  ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
Μαντελης--Τσουκατος--ΑΚΗΣ!!!!

Μονο  που  η  ΒΑΣΩ   αναφερθηκε  σε  πολλους.

ΣΗΜΕΡΑ   δεν  εχουν  περασει  τρια  24ωρα....και  η  μιση  κυβερνηση  [ λεμε  τωρα  , κυβερνηση] κουβαλάει  ΑΜΑΡΤΙΕΣ  για  τις  οποιες  επρεπε  να  λογοδοτει!!!!


,ΤΟ   ΔΕΝ   ΗΞΕΡΑ  ΔΕΝ   ΓΝΩΡΙΖΑ  ΞΕΧΑΣΤΕ  ΤΟ
ΟΛΟΙ!!!

ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ  ΠΛΕΟΝ  ΕΜΕΙΣ  ΚΑΙ  ΔΕΝ  ΘΑ  ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΥΜΕ  ΜΗΤΕ  ΑΥΤΟΥΣ   ΠΟΥ  ΣΥΜΠΑΘΟΥΜΕ  ΠΟΥ  ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ   ΧΡΟΝΙΑ  ΔΙΠΛΑ-ΔΙΠΛΑ




Ο Βερνίκος....ο Στυλιανίδης...και το "παράδειγμα" του κ. Σαμαρά......
22/6/2012 00:01 από Αρχιμανδρίτης


"Ο καλύτερος τρόπος να κυβερνήσει κανείς είναι να δίνει πρώτος το παράδειγμα", είπε ο κ. Σαμαράς.
Σχολιο. Ο  Κουβελης  τι  ειπε;;;;[ του  αντιγραφεα]

Ιδού και τα "παράδείγματα"


Είναι όντως «παράδειγμα» η ανάδειξη του κ. Γιώργου Βερνίκου σε υπουργικό θώκο (στη θέση του υφυπουργού στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου) στην κυβέρνηση συνεργασίας που έχει πρώτιστο καθήκον τη σωτηρία της χώρας, αλλά και την αποστασιοποίηση της από τα κακώς κείμενα που οδήγησαν την Ελλάδα, ένα βήμα πριν την καταστροφή.

Και είναι έκπληξη διότι η υπόθεση της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο εταιρείας του κ. Γιώργου Βερνίκου, «Βερνίκος Κόττερα», απασχόλησε επί μακρόν τις αρχές της Κεφαλαιαγοράς, το 2009 και είχε ως  κατάληξη την επιβολή προστίμου ύψους 200.000 ευρώ στον ίδιο τον κ. Βερνίκο, αλλά και ισοϋψούς προστίμου στον κ. Γιώργο Λεβεντάκη (στον οποίο μεταβιβάστηκε από τον κ. Βερνίκο, ο έλεγχος της εταιρείας).

Η αιτιολογία της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ανέφερε συγκεκριμένα στις 09.12.2009 ότι τα πρόστιμα επιβλήθηκαν διότι «με εταιρικές ανακοινώσεις κατά το χρονικό διάστημα 2003 έως 2005 διέδιδαν ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με την απόκτηση του ελέγχου της εταιρίας από τον κ. Γ. Λεβεντάκη και την αποχώρηση του κ. Βερνίκου από αυτή, καθώς και τη μεταβίβαση από την εταιρία προς τον τελευταίο του συνόλου των περιουσιακών της στοιχείων».

Μάλιστα για το ίδιο θέμα, είχε τότε εκδοθεί ανακοίνωση από τον Σύνδεσμο Επενδυτών και Διαδικτύου η οποία -μεταξύ αλλων-ανέφερε τα εξής:

Ο Σ.Ε.Δ. είχε πρωτοστατήσει στην αναβολή των γενικών συνελεύσεων τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2004, και είχε ασκήσει έντονη κριτική στην διοίκηση της εταιρίας για τον νομιμοφανή, αλλά αντίθετο σε κάθε έννοια ηθικής, τρόπο που επέλεξε να εμφανίσει την ουσιαστική έξοδό της εταιρίας από το χρηματιστήριο, σαν επενδυτική ευκαιρία στον προβληματικό κλάδο της υφαντουργίας.

Ακόμα και μετά την «νόμιμη» απόφαση της Γενικής Συνέλευσης τον Ιούνιο του 2004 καταγγείλαμε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς την «νομιμοφανή» ουσία της απόφασης και τις «ληστρικές» αποτιμήσεις εις βάρος των μετόχων μειοψηφίας, με βάση τις οποίες έγινε η «συμφωνία» μεταμόρφωσης της «Βερνίκος Κότερα Ναυτιλιακή και Συμμετοχών Α.Ε.» σε «Γ. Λεβεντάκης Textiles, Βαμβάκι, Νήμα, Ύφασμα, Συμμετοχές Α.Β.Ε.Ε.» και την οδυνηρή για κάποιους μετόχους κατάληξή της.

Το ατυχές γεγονός της μετάλλαξης στα μέσα του 2004, μιας υγιούς επιχείρησης ναυτιλιακού τουρισμού , σε υπερχρεωμένο εκκοκκιστήριο με αποτίμηση περίπου 50 εκ. ευρώ και χρέη άνω των 70 εκ. ευρώ στην Αγροτική τράπεζα, οι αναστολές διαπραγμάτευσης της μετοχής της εταιρείας στις αρχές του 2005 και του 2006 και τέλος η διαγραφή της στα τέλη του 2007, είναι δυστυχώς μια σκληρή πραγματικότητα με τραγικές οικονομικές συνέπειες για τους Ιδιώτες Επενδυτές, που εκπροσωπεί ο ΣΕΔ.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος....................Ο Γεν.Γραμματέας
Μπάμπης Εγγλέζος............Γιάννης Σαρρής

ΣΧΟΛΙΟ   Σημερα  μας  προεκυψε  και  η  ΟΦ-ΣΟΡ,  που  ΠΡΟΦΑΝΩΣ  το  γνωριζαν  ολοι.....ειπα  τωρα  μπορουμε  να γνωριζουμε  και μεις.


Θαυμάστε τώρα και το αλλο "παράδειγμα"

Δείτε το δημοσίευμα της 12ης Απριλίου 2009 του Πρώτου Θέματος όταν ο τότε Υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης, έστειλε το λογαριασμό από ταξίδι του στο .......Παρίσι, στο Υπουργείο Μεταφορών να τον πληρώσουν οι φορολογούμενοι. Ο λογαριασμός περιλάμβανε:...
Δύο διανυκτερεύσεις στο Παρίσι στο ξενοδοχείο Four Seasons : 4600€
• Τις βόλτες του με λιμουζίνες : 4745€
• Το Business εισιτήριο της συζύγου του που ταξίδεψε μια μέρα νωρίτερα : 1025€

Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός; Και ακόμη πόσο πιο γρήγορα ακόμη ξεχνάμε; Σήμερα στην συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ το υπουργείο εσωτερικών ανέλαβε ο κος Ευριπίδης Στυλιανίδης που το βράδυ της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου διασκέδαζε στα μπουζούκια...


Ο.Κ. κ. Σαμαρά.........το <μηνυμα> εληφθη......


Τα   παρακατω   πληρωνουμε  κι  οχι  τα  50Ε  του  Ανειδικευτου  Εργατη!!!! Πληρωνουμε  το  ΚΟΜΠΛΕΞ  ενος  ΒΟΥΛΕΥΤΗ   που  γνωριζε  πως  το  ΠΑΡΙΣΙ  ηταν  πρωτευουσα  της  ΓΑΛΛΙΑΣ.....
Εναν   Υπουργο  που  οφειλει   ν' ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ  τι  εγινε  στο  ΑΓΡΙΝΙΟ  ...με  καποιες  ΑΔΕΙΕΣ  ΦΟΡΤΗΓΩΝ    οταν  βρισκοταν  στη  ΘΕΣΗ   του  ΥΠΟΥΡΓΟΥ   ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.

[Click στην εικόνα για μεγέθυνση]
Διαβάστε Περισσότερα »

ΠΡΟΚΛΗΣΗ: Ο υφυπ. Ναυτιλίας έχει offshore - ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση | Left.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΒΡΕ ΗΛΙΘΙΕ

ΛΟΥΣΟΥ   ΤΗΝ   ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ΠΟΥ  ΔΙΑΛΕΞΕΣ.....ΟΤΑΝ  ΘΑ  ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ  ΤΟ  ΠΑΡΤΙ  ΕΣΥ   ΘΑ  ΨΑΧΝΕΙΣ  ΜΑΖΙ  ΜΕ  ΟΛΟΥΣ  ΑΥΤΟΥΣ  ΠΟΥ  ΔΕΝ  ΘΕΛΗΣΕΣ  ΝΑ  ΣΤΑΘΕΙΣ  ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ,  ΣΤΟΥΣ  ΚΑΔΟΥΣ  ΣΤΗΝ  ΚΑΛΥΤΕΡΗ  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ  ΘΑ  ΒΡΕΘΕΙ  ΚΑΠΟΙΟΣ  ''ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ '' ΝΑ  ΣΕ ΥΙΟΕΤΗΣΕΙ.....ΧΑΙΡΕΤΑ  ΤΟ  ΕΦ΄ΑΠΑΞ   ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ   ΠΡΙΝ  ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ  ΣΤΟΝ  ''ΚΟΥΡΕΑ''  ΤΟ  ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΘΕΣΕΙ  ΣΤΟΥΣ  ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ.........ΖΗΣΕ  ΤΟ
ACHTUNG--ACHTUNG 
ΖΗΖΕ  ΤΗΝ   ΝΕΑ  ΚΑΤΟΧΗ  ΠΟΥ  ΕΠΕΛΕΞΕΣ   !!!!
ΑΠΟ  ΤΟ ΝΑ  ΕΙΣΑΙ  ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
ΜΗ   ΣΕ  ΔΩ  ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ   ΗΛΙΘΙΕ  ΔΕΙΛΕ!!!!


ΠΑΡΑΚΑΤΩ   ΜΠΟΡΕΙΣ  ΝΑ  ΧΑΡΕΙΣ  ΤΗΝ  ΕΛΠΙΔΑ  ΣΟΥ
ΜΑΥΡΗ  ΣΑΝ  ΚΑΛΙΑΚΟΥΔΑ!!!!


Από τα ψηφοδέλτια Επικρατείας, από τη
 ΝΔ η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Χαράλαμπος Αθανασίου, ο Χρύσανθος Λαζαρίδης και ο Γιάννης Μιχελάκης.
ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
.Ν.Δ, Αβραμόπουλος Δημήτριος,  Κακλαμάνης Νικήτας[  Υπουργοι  Υγειας ], Πιπιλή Φωτεινή,Μηταράκης Παναγιώτης, Παυλόπουλος Προκόπιος,  [ Υπουργος  Δημοσιας  ταξης  και  οχι μονο ] Ψυχάρης Ανδρέας   [ Ο  ΔΟΛ  στη  βουλη ]
Βούλτεψη Σοφία, Ντινόπουλος Αργύρης, Βαρβιτσιώτης Μιλτιάδης, Γεωργιάδης Αδωνις[  Αριστεροι  Απλυτοι,Μεϊμαράκης Ευάγγελος, Σπηλιωτόπουλος Άρης, Το  ΠΑΡΤΙ  ΤΟΥ  ΕΟΤ] Γιακουμάτος Γεράσιμος,[  Η  Εξαφανιση  της  Κλωστουφαντουργιας Πολύδωρας Βύρων, , Παναγιωτόπουλος Παναγιώτης[  Αλλα  λογια  ν' αγαπιομαστε ], Παπακώστα-, Μάκης Βορίδης[  Ο  Ανρωπος  με  το τσεκουρι ], Γιάννη Τραγάκη, Αναστάσιος Νεράντζης. Κώστας Καραμανλής, Κώστας Γκιουλέκας, Σταύρος Καλαφάτης, Γιάννης Ιωαννίδης,[Τρια  πουλακια  καθονταν, η  αλλως  Λευθερια  στο  Μοναστηρι...] ] Ελενα Ράπτη, Γιώργος Ορφανός[  Ο χουβαρδας  που πληρωνει  για  πλακα  ανυπαρκτο  εργο...] , Κώστας Καραμανλής, Κώστας Γκιουλέκας[  Μαγκας  εκ  του  ασφαλους] , Σταύρος Καλαφάτης, Ευριπίδης Στυλιανίδης, Αλέξανδρος Κοντός[  Τι να πρωτοθυμηθείς  απο τα εργα και τις  ημερες τους], Αθανάσιος Νάκος, Κώστας Τασούλας, Σταύρος Καλογιάννης   [,Οικογενιακη   ΜΚΟ....] Αντώνης Μπέζας,[  Καποια  εργα  αναστεναζουν  καποιες  τσεπες  χαιρονται......καποια  διωξη  που  δεν προκειται  να  γινει ποτε].Μάριος Σαλμάς,[  Υφυπουργος  Κοιν. Υπηρεσιων  που  δεν προλαβε!!] Νικόλαος Νικολόπουλος., Βαγγέλης Μπασιάκο,ς [  Το  Βατοπεδι  ειν'  εδω ].Νίκος Δένδιας, Χρήστος Μαρκογιαννάκης,[ Οταν  με  προδωσαν  οι  φιλοι μου ]. Μανώλης Κεφαλογιάννης,[  Για  να  μη ξεχναμΕ  πως  οι  Κρητικοι  ειναι  Ανδρες] Ανδρέας Λυκουρέντζος.[ Ο  πατερας  που  φροντισε  ως  Υφυπουργος  Παιδεις  με  υπουργικη  αποφαση   να  κατοχυρωσει   ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ   στη  σχολη  της  ΚΟΡΗΣ  του]

,

.
ΠΑΣΟΚ
 ΓΙΩΡΓΟΣ  ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ....ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!.....Ο   ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗΣ!!!!!!!!!!!.............
, Κώστας Σκανδαλίδης,, Λοβέρδος Ανδρέας, Χρυσοχοΐδης Μιχαήλ, Ανδρουλάκης Δημήτριος, Κακλαμάνης Απόστολος Νικόλαος Σηφουνάκης , Εύη Χριστοφιλοπούλου , Μάρκος Μπόλαρης,
,, Γιάννης Δριβελέγκας,Φίλιππος Σαχινίδης., Βασίλειος Κεγκέρογλου



 ΔΗΜΑΡ:
 Κουβέλης Φώτιος,   Ο   ΕΓΚΒΙΑΣΤΗΣ   ΜΕ  ΤΟ  ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!
 Ψαριανός Γρηγόριος, Ειδε  φως  και  5000χιλιαρο  και  μπηκε
 Μαρία Ρεπούση ..Ο  ΣΟΡΟΣ  ειν'  εδω
 Ξυροτυρη. Ασημινα........Οι   Δημαριτες   ειναι  μεγαλοψυχοι....επιβραβευβουν  το  ΤΙΠΟΤΑ.......


,

.


.

.


.).






.







 



Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

ΚΡΑΥΓΕΣ .................

..στοχος τους  δυο  μηνες  τωρα..να  αποσιωπησουν   το   βασικο  ζητουμενο
.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ   η   ΑΓΟΡΕΣ

Η   πλειοψηφια   του   Ελληνικου   λαου   που  αγωνιζεται   για  την επιβιωση  του , που  δεν  εχει  την πολυτελεια   η  την  δυνατοτητα   αναλυσης  και  γνωσης   των  οικονομικων  θεωριων  και  παιχνιδιων......δεν  πρεπει  να  γνωριζει  πως   οι  Αγορες   στοχευουν  στην  πληρη  εξαφανιση   της   παναρχαιας  κατακτησης   του  ατομου   που  ενυπαρχει   σε  μια  και  μονη  λεξη

''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ''.
Κι  ομως  αυτο  ειναι  το ζητουμενο.

''ΙΣΧΥΡΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ   ΑΠΕΝΑΝΤΙ  ΣΤΗΝ  ΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΤΩΝ   ΑΓΟΡΩΝ''

Τι  αλλο  ειναι  τα  περιφημα

  ΣΥΜΦΩΝΑ  ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ  ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ;;;;;;;;
Η   ΑΝΕΥ  ΟΡΩΝ   ΕΦΑΡΜΟΓΗ  ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ;;;;
Η   ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ  ΤΩΝ  ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ   ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ;;;
Η  ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ  ΠΟΥ  ΑΣΚΕΙΤΑΙ  ΑΠΟ  ΜΕΡΟΥΣ  ΤΩΝ  ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΩΝ  ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ;;; 
Παρα  μονο  η
 ΕΠΙΒΟΛΗ των ΑΓΟΡΩΝ επι  της   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;;;
;
Τριαντα  χρονια,  οι  θεολογοι  του  ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΡΕΡΙΣΜΟΥ  εβαλαν  στην  ακρη   τον

  ΑΝΘΡΩΠΟ
 
εκμαυλιζοντας  τον  με   προκατασκευασμενη   ευμαρια......με  ημερομηνια   ληξης
.
Οι   βασικοι  κανονες  της 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ   και  της   ΙΣΟΚΑΤΑΝΟΜΗΣ  
ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑΝ   
.
 Η  πολυδιαφημισμενη  ΑΝΑΠΤΥΞΗ  δεν  σημαινει  πλεον  ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ  διαδικασια  που  θα  δημιουργουσε  πρωτογενη  παραγωγη.  αυταρκειας  των  λαων,  αντιθετα   στοχευει  στη  μειωση  της   προκειμενου  να   ευημερουν   τα   ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ   ΚΕΦΑΛΑΙΑ  μεσω  των 

 ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΩΝ

Οι   Υποστηρικτες   λοιπον   αυτης  της   θεωριας,  που  υποστηριζεται  στον  τοπο   μας  πολυ  απλα
.
Συντασσονται   με  την  ΑΠΟΨΗ   της    ΜΕΡΚΕΛ.

''ΕΙΜΑΣΤΕ   ΥΠΕΡ  ΜΙΑΣ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ   ΣΥΜΦΩΝΗΣ   ΜΕ  ΤΙΣ  ΑΝΑΓΚΕΣ   ΤΩΝ  ΑΓΟΡΩΝ''
 Στον   ΑΝΤΙΠΟΔΑ  με  την  ψηφο  μας  ας   υψωσουμε   φωνη  που  να  διακηρυττει πως
  .
ΟΙ  ΑΓΟΡΕΣ   ΣΤΗΝ  ΥΠΗΡΕΣΙΑ  ΤΗΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Οχι που δε θα ελεγα την ''κακια'' μου



Προς  καθε   ειδικο   επιστήμονα.

--Η  λυσσαλέα   επιθεση   της  κυριας   -εστω  και ευρισκομενη  σε  διατεταγμενη  υπηρεσια--σε  ποιο   απ'  ολα  τα  γνωστα  ''ΣΥΝΔΡΟΜΑ''  δυνατον   να  καταταχθει ;;;;;;;;;;;;;;;
18  ΦΟΡΕΣ   ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ   ΡΕΚΟΡ




Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ...


Τρεξε   ΜΑΚΗ   οι   Μπολσεβικοι   καταλαμβανουν   τα   Αστυνομικα   Τμηματα  κινδυνος  απο  τον 
 ΑΝΘΡΩΠΟ  ΜΕ  ΤΟ  ΧΑΜΟΓΕΛΟ...
ΕΛΗΦΘΗ!!!!

Να    ερθω  μονος   η   να καλεσω   και  βοηθεια;;;;



Διαβάστε Περισσότερα »

ΝΔ : Εάν ανοίξουν οι λογαριασμοί στην Ελβετία θα καταρρακωθεί το ελληνικό κοινοβούλιο διεθνώς ..!!!‏ Ψηφίστε τους ξανά !!! - RAMNOUSIA

Διαβάστε Περισσότερα »

Η οργισμένη απάντηση ενός δασκάλου στο κατάπτυστο προεκλογικό σποτ της Ν.Δ. - RAMNOUSIA

Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Τα ορια.......

.....εφτασα  στα  ορια  μου,  ξεπερασα  τα  ορια μου......οι  παλιοι  συνηθιζαν  να λενε  δεν  αντεχω  αλλο.
--Ποσες  φορες  το  ειπατε, ποσες  φορες  το  ακουσατε;;;;
--Ποσες  φορες  το  ΕΙΠΑ;;;;
Η   ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ εκφραση  [  παραδοχη]    ενεχει  τελικα    δυο  κινδυνους.
1.Την  Αναγνωριση   οριων   στην  ανθρωπινη   φυση
--Τοτε  κινδυνευεις  να  παρασυρθεις   σε  αλλοπρόσαλλες   ενεργειες  και καταστασεις,  που  ισως  σε  φερουν   σε  αναντιστοιχια  με  τον  εαυτο  σου,  που  θα  σ' ακολουθουν  μια ζωη....
Θα  εχεις  παιξει  στο γηπεδο  των  αντιπαλων  σου......σε  αγωνα  χωρις  ρεβανς.

2.Την  παραδοχη   ΗΤΤΑΣ!!!

--Υπαρχουν  ορια  στην   αγαπη;;;;  οχι.!!!  συνεπως   δεν  υπαρχουν  ορια  στην  ανθρωπινη   φυση.
--Οταν  παραδεχθεις  την  ηττα  σου, εστω  κι  αν  αναθεωρησεις  θα  πρεπει  ν'  αρχισεις  απο  κει  που ξεκινησες.
Εχεις  χασει  πολυτιμο  χρονο.........εχεις   αφησει  να  σε  κουμανταρουν  τα  γεγονοτα......
Σημερα, κατι  τετοιο  ειναι  πολυτελεια.......ειναι  εγκληματικο  ν'  αφησεις  την τυχη  σου  σε  χερια  ηλιθιων,,,,,,,,,
Πιστεψτε  με,  τα  ΟΡΙΑ  δεν  εχουν  ΟΡΙΑ......ειναι   εφευρημα!!!!!!!!!.......

Ας  θυμηθουμαι ,  πως  οι  παππουδες  μας  ελεγαν.
.
''Θε, μου.....μη  μου δωσεις  οσα  μπορω  ν' αντεξω''.
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

1972.........

...........Αυτη  την  ημερομηνια  γραφει  η  δευτερη  σελιδα  του  βιβλιου, μια  συνηθεια  να  να  σημειωνω  χρονολογια  πολλες  φορες   μηνα  και  ημερα  , αγορας  των  Βιβλιων  μου
.
ΙΟΥΝΙΟΣ  2012
-Οι  Φασιστες  στη  Βουλη  των  Ελληνων  [που δεν  ξεχνουν  τι σημαινει  δεξια]  αυτονομοι  και  προκλητικοι.
--Τα  Ταγματα  τους  περιφερονται  ελευθερα  με  κονταρια  που  φερουν  την  Ελληνικη  Σημαια, σακατευοντας  ''φτωχουληδες  του  θεου''.....
--.--Οι  πρωην  Αρχηγοι  βρισκονται  τους  βρισκονται  υπο  την προστασια  των  ''φτερων''  του  ΣΑ-ΡΑ-ΜΑ-ΡΑ!!!
--Τα  ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ   τραγουδουν  το  τραγουδι  του  θανατου , ανεξαρτητως  ωρας......
--Αλλοδαποι, σκοτωνουν  και  αλληλοσκοτωνονται
--Το  κομμα  του  ΣΑ-ΡΑ-ΜΑ-ΡΑ, - εχει  μεταβληθει  σε  κεντρο  ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ.., μετανοιωμενοι, αμετανωητοι   ακομη  και  υποδικοι.....  
----Το  ΠΑΣΟΚ  αρνειται  να  παραδεχθει, πως  μια  καστα  ΑΝΙΚΑΝΩΝ  --ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ  για  χρονια, γυρισε  αυτη  την  ΠΑΤΡΙΔΑ  με  τον  ενδοτισμο  του  εναν  αιωνα  πισω.
 --Πρωθυπουργοι --Τραπεζιτες--Λαμογια  της  καρεκλας   βρισκονται  στα  παγκοσμια  μεσα  ενημερωσης  προκειμενου  να  πουλησουν  εκδουλευση   στον  ΘΕΟ  του ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
--1.500.000   ΕΠΙΣΗΜΑ  ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ  ΑΝΕΡΓΟΙ!!!
--2.200  ΕΠΙΣΗΜΑ  ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ  ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ!!
--Τα  ΠΑΙΔΙΑ  ΜΑΣ  γνωριζουν  την  ΒΙΑ  της  ΠΕΙΝΑΣ.....ανερχονται  σε  χιλιαδες  1/3.....
--Τα  ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ  μας   πνεουν  τα   ΛΟΙΣΘΙΑ   η  τ' ΑΦΗΝΟΥΝ  να  καταρρευσουν  προκειμενου  να  απομειωθει  η   αξια  τους.....την  ωρα  της   ΕΚΠΟΙΗΣΗΣ!!!!
--ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΜΑΣ  --ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ--ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ  ΚΑΙ  ΑΔΥΝΑΜΟΙ  [που  ειναι  η  αλληλεγγυη;; ]  ΑΝΤΙΚΡΙΖΟΥΝ  ΚΑΤΑΜΑΤΑ  ΤΟΝ  ΘΑΝΑΤΟ.

ΣΗΜΕΡΑ  νοιωθω  πως  εχω  καταρρευσει!!!!!!!!!!!
Ενα, βιβλιο  σκεφθηκα,  ενα  βιβλιο.........ψαχνοντας  επεσε  το  ματι  μου  στο  πολυ  γνωστο--διαβασμενο  αλλα  ξεχασμενο  απ'  ολους  ,εκεινο  το  μικρο  βιβλιαρακη  του  ΒΙΛΧΕΜ  ΡΑΙΧ.....''Ακου  ανθρωπακο''.......μεσα  στην  φενακη  του  ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΥ   και  του ''σημερα  δεν γινονται  αυτα''  εχει  ξεχασθει  στα  πανω  ραφια.
Παιρνοντας   το  στο  χερι,  εριξα  μια  ματια  στο  οπισθοφυλλο., δεν  γραφει  το  ονομα  του  κριτικου.....γραφονται  ομως  τα  παρακατω., που  αναφερονται  στο  Ελληνα  Αναγνωστη.

''Γιατι   εμεινε   ''αγνωστος''  ενας  επιστημονας  του  αναστηματος  του  ΦΡΟΥΝΤ  ενας  οραματιστης  κοινωνιολογος  τολμηροτερος  απο  τον  ΜΑΡΚΟΥΖΕ;;;;  Η  απαντηση  ειναι δυσκολη..Η ''παρατεταμενη  ταφη''  του  οφειλεται, απο  τη μια στα  πολιτικα  και  πνευματικα  μας  ηθη, απο την αλλη  στην  ιδιοτυπη  φυσιογνωμια  του.
Εσωτερικα  ηταν  πολυ  ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ  για  να  μεταβληθει  σε  ΟΡΓΑΝΟ , πολυ  ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ  για  να  γινεται  ΑΡΕΣΤΟΣ   και  ΧΡΗΣΙΜΟΣ.
Οι  Αληθειες  του  ΕΚΑΙΓΑΝ  ΑΔΙΑΚΡΙΤΑ.....και  οχι  κατ  ΕΠΙΤΑΓΗΝ.
Το  βιβλιο  αυτο αποτελει   ΣΥΝΟΨΗ   ΗΘΟΥΣ  και  ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ  ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ,οι  αντιδρασεις  που  θα  προκαλεσει θα κλιμακωθουν  απο  τον  ενθουσιασμο  ως  την απωθηση. Και  θα  ειναι  εντονες.  Καθως  εκφερει  λογο, σαφη-οξυ-εντονο, με  δυναμισμο  και παθος.
---ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ  Ο  ΡΑΙΧ  Θ'  ΑΡΕΣΕΙ  ΣΤΗ  ΝΕΟΛΑΙΑ.
''Την   αγρυπνη, την αδιαφθορη την  αφιμωτη.  Εκεινη  που ζηταει  απαντησεις   στα  προβληματα  της, ενισχυσης  στους  αγωνες  της. Γι  αυτη  την  νεολαια  το  εργο  του  ΡΑΙΧ  ειναι  ανεξαντλητο  μεταλλειο''

--Σημερα  λοιπον  παρα  την  εγρηγορση  που  φροντισα  να  κρατησω  μεσα  μου  ολα  αυτα  τα  χρονια  και  για  την  οποια  εχω  πολλες  φορες  χαρακτηρισθει  ως  ''ανωριμη''  θα  προσπαθησω  ξαναδιαβαζοντας  το   να  ξανασυναντησω   την  αφιμωτη  και  αγρυπνη  εποχη  του  '72..οταν  το  πρωτοδιαβασα,  αλλα  και  ως  ''ανεξαντλητο  μεταλλειο''  κατι  ελπιζω  να  βρω  προκειμενου  να  κρατηθω  και  να  συνεχισω.

....

--
Διαβάστε Περισσότερα »

Τα ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΑ ΚΤΗΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΛΟΒΕΡΔΟΥ

 Με  την   ΣΙΩΠΗΡΑ   ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ   της   Ν,Δ  του   ΑΝΤΩΝΑΚΗ  του  Αντιμνημονιακιου.....


Αντιγράφουμε από το ygeianet
Ο κ. Σ. Σημαντήρης είναι δικηγόρος και γνωμοδοτεί για υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας. Μόνιμη επωδός σε όλες τις γνωμοδοτήσεις του είναι πως το κράτος αποτελεί έναν απόλυτα αξιόπιστο και φερέγγυο εργοδότη (!!), συνεπώς οι εργαζόμενοι, ακόμη και όταν είναι απλήρωτοι, δεν επιτρέπεται να κινητοποιούνται. Τέτοιες γνωμοδοτήσεις εξυπηρετούν βεβαίως τις Διοικήσεις Νοσοκομείων, οι οποίες τις αξιοποιούν προκειμένου να απειλούν ότι θα προσφύγουν στα δικαστήρια, διότι οι επισχέσεις γιατρών για ανεξόφλητες εφημερίες είναι -κατά τον κ. Σημαντήρη- παράνομες και καταχρηστικές.
Θα μπορούσε βεβαίως να ισχυριστεί κανείς πως πρόκειται για νομική άποψη, έστω ακραία και αντιδραστική.
Πρόσφατα όμως ο εν λόγω κύριος οδηγήθηκε σε πλήρη παρεκτροπή. Απαντώντας σε ερώτημα του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού, δίνει απαντήσεις τερατώδους αγριότητας. Αναφερόμενος στην αδυναμία γονέων να καταβάλουν τις εξειδικευμένες εξετάσεις που εκτελεί το Ινστιτούτο αναφέρει ότι πρέπει «..να παύσουν να υπάρχουν όσοι δεν μπορούν να βρουν τρόπο επιβίωσης».
Στη συνέχεια του κειμένου ακολουθούν νέα ολισθήματα, όλα διατυπωμένα με γλώσσα αγοραία, η οποία προσβάλλει βάναυσα την κοινωνική ευαισθησία αλλά και το νομικό μας πολιτισμό.
Αυτοί που αμείβουν τον κ. Σημαντήρη για να προμηθεύονται γνωμοδοτήσεις αυτής της ποιότητας οφείλουν να δώσουν άμεσα εξηγήσεις, όπως επίσης εξηγήσεις οφείλει και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΡΝΑΒΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΕΝΓΕ
Διαβάστε Περισσότερα »

Αφιερωμενο στον ΦΙΛΟ που εφυγε ενα χρονο .

ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΟΥ

Το λέμε, το γράφουμε, το φωνάζουμε. Μας λένε λαϊκιστές, υποκριτές, λάτρεις του χάους και της δραχμής. Τώρα το λέει επίσημα ένας διορισμένος διοικητής δημόσιου νοσοκομείου. «Το πρωτόκολλο Υγείας είναι οικονομικό. Βάσει πρωτοκόλλου κάποιοι άνθρωποι θα έπρεπε να έχουν πεθάνει».
Λέει κι άλλα. Είναι πολύ ενδιαφέροντα τα όσα λέει ο διοικητής του νοσοκομείου, «Ελπίς», Θεόδωρος Γιάνναρος, όμως ας σταθούμε στην παραδοχή ότι το «πρωτόκολλο Υγείας είναι οικονομικό». Τουτέστιν, τόσα ευρώ αξίζουν για να σωθεί ένας ασφαλισμένος. Μετά, γίνεται φύρα. Ζημιά. Αν δεν έχει χρήματα ο ίδιος, πρέπει να πεθάνει, διότι επιβαρύνει το σύστημα.
Ποιο σύστημα όμως; Το Ασφαλιστικό, φυσικά. Αυτό που λεηλάτησαν όλοι όσοι πέρασαν από τις ελληνικές κυβερνήσεις. Αυτό, του οποίου τα λεφτά τα πήραν και τα τζόγαραν οι γαλάζιοι κουμπάροι για να αρπάξουν τις προμήθειες των επενδυτικών γραφείων που ήταν ιδιοκτησία άλλων γαλάζιων κουμπάρων.
Αυτό το σύστημα, του οποίου τα πράσινα λαμόγια κούρεψαν τα αποθεματικά, αλλά δε νοιάστηκαν να τα στηρίξουν, διότι δεν ήταν τράπεζες, αλλά κάτι εισφορές ψωραλέων πολιτών Ζ΄ κατηγορίας.
Αυτό το σύστημα, λοιπόν, διαρθρώθηκε, εξαρθρώθηκε και καταστράφηκε έτσι, ώστε η ζωή του ασφαλισμένου να αξίζει, για παράδειγμα, 5.000 ευρώ. Βγήκε που λέτε ο Λοβέρδος και αποφάσισε από την πρώτη μέρα, πως η ζωή του ασφαλισμένου κοστίζει μνημονιακά 2.000 ευρώ. Κι έτσι, με αυτόν τον τρόπο, ξαναβγήκε ύστερα από 6 μήνες να πανηγυρίσει ότι πέτυχε μείωση στις σπατάλες στο χώρο της Υγείας.
Ως σπατάλες, δεν εννοούσε τα τρωκτικά. Αυτά συνέχιζαν να τρώνε ακόμη πιο ανενόχλητα το φαγητό τους μέσα από το σύστημα φωτογραφικών διατάξεων που εφάρμοσε στις προμήθειες του ΕΣΥ ο Λοβέρδος. Ως σπατάλες, ο Λοβέρδος εννοούσε τις γάζες, τα φάρμακα, τις υπηρεσίες, το προσωπικό, τους ασθενείς.
Ας μην κοροϊδευόμαστε, όμως, ότι ο Λοβέρδος είχε προσωπική πολιτική στο θέμα της Υγείας. Πρόκειται για την επίσημη νεοφιλελεύθερη πολιτική που εκπροσωπείται από τη Νέα Δημοκρατία του Αντώνη Σαμαρά και της Ντόρας Μπακογιάννη, καθώς και από το ΠΑΣΟΚ του Βαγγέλη Βενιζέλου.
Η εν λόγω πρακτική, μάλιστα, που θυσιάζει ανθρώπους για την πλάκα της, έχει όχι μόνο πολιτική, αλλά και νομική κάλυψη. Ιδού η απόδειξη: Το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού απέστειλε στο υπουργείο Υγείας ερώτημα σχετικά με το πώς να αντιμετωπίσει την αδυναμία γονέων να καταβάλουν το αντίτιμο για τις εξειδικευμένες εξετάσεις που εκτελεί το Ινστιτούτο σε ΠΑΙΔΙΑ.
Η έγγραφη γνωμοδότηση του προϊσταμένου της ενιαίας νομικής υπηρεσίας περιφέρειας του Υπουργείου Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Στρατή Σημαντήρη, απαντά στο ερώτημα γράφοντας μεταξύ άλλων ότι πρέπει «..να παύσουν να υπάρχουν όσοι δεν μπορούν να βρουν τρόπο επιβίωσης».
Το ξέρω, είναι απίστευτο. Γι’ αυτό και το έγγραφο είναι στη διάθεσή σας όπως το αποκάλυψε το nosokomeiolimnou.gr
Αυτή είναι η επίσημη πολιτική. Να ψοφήσουν όσοι δεν έχουν λεφτά. Ξεκάθαρα λόγια. Τόσο ξεκάθαρα, όσο και το περιεχόμενο της επιστολής του προέδρου της Ν.Δ. και υποψήφιου πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά, προς τον πρόεδρο της Κεντρικής Ευρωπαϊκής Τράπεζας, Μάριο Ντράγκι, που στάλθηκε στις 15 Φεβρουαρίου 2012.
Γράφει ο κ. Σαμαράς: «Όπως ήδη έχω αναφέρει στην επιστολή μου της 23ης Νοεμβρίου 2011, το Κόμμα μου, η Νέα Δημοκρατία, έχει δεσμευτεί για την επιτυχία των στόχων του Προγράμματος Σταθεροποίησης, των βασικών πολιτικών του καθώς και της εφαρμογής τους. Το ίδιο ισχύει και για το Μνημόνιο/Οικονομική και Χρηματοπιστωτική Συμφωνία (MoU/MEFP) που ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο την περασμένη Κυριακή, με μεγάλη πλειοψηφία βουλευτών».
Αυτή είναι η πολιτική που θα ακολουθήσει ο κ. Σαμαράς στην περίπτωση που κυβερνήσει με τη βοήθεια των λοιπών μνημονιακών κομμάτων, δηλαδή του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ που θέλει να κρυφτεί, αλλά η χαρά δεν την αφήνει. Αυτή είναι η αλήθεια. Κάθε ψήφος σε αυτούς είναι και μία υπογραφή συγκατάθεσης στην εκτέλεση ενός συνανθρώπου μας.
Κι αν δε συγκινείστε με τέτοια ανθρωπιστικά και «λαϊκίστικα», να το πω αλλιώς. Αν ψηφίσεις αυτά τα κόμματα υπογράφεις την αποδοχή της εκτέλεσής σου σε περίπτωση που αρρωστήσεις και δεν έχεις χρήματα. Αν τους ψηφίσεις, αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου. Τόσο ωμά, όπως είναι όλα τα λογιστικά θέματα.
Διαβάστε Περισσότερα »

Αρχειοθήκη ιστολογίου