Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ακουσε το....μη πεις πως δεν ....

....ΓΝΩΡΙΖΕΣ!!!!


Διαβάστε Περισσότερα »

O ''υπουργος''!!!!!!!!!!!!! νεκροθαφτης.......

Αποσύρονται προσωρινά οι ευνοϊκές ρυθμίσεις για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά

thumb
Στην προσωρινή απόσυρση των ευνοϊκών ρυθμίσεων για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά από το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας για το ΙΚΑ, προχώρησε ο υπουργός Γιώργος Κουτρουμάνης.
Σύμφωνα με τον υπουργό αποσύρθηκαν προσωρινά λόγο της διαβούλευσης που βρίσκεται σε εξέλιξη με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Διαβεβαίωσε ωστόσο ότι οι ρυθμίσεις θα επαναφερθούν με τροπολογία εντός επόμενης εβδομάδας.



Τελικα......ο   ΠΟΛΥΣ   ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ   ........αποδεικνύεται   απλως   ΠΑΙΔΟΝΟΜΟΣ   η   αλλως  πως   ΓΚΑΟΥΛΑΙΤΕΡ..[ στο  πνευμα  της  κατοχης ]
Μονο  καποιοι   χρονια   χριστες  ουσιων   θα  μπορουσουν  να  δεχθουν   παρομοια  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  !!!!!!  με   ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ   ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ  ως  ο  ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΟΣ!!!!
Ξυπνηστε   θα  προσελθετε  στις  ΚΑΛΠΕΣ   ως  ΔΟΥΛΟΠΑΡΙΚΟΙ....παρτε  την  ΤΥΧΗ  στα  ΧΕΡΙΑ  σας.  


Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Με συγχωρειτε ''ας αλλαξουμε ομιλια''....

Ε, ΚΑΙ;;;;;  κλικ

Η Ταϊτή του Γκογκέν ήταν ψεύτικη

«Κάντε κρατήσεις τώρα για την πιο «καυτή» έκθεση στην πόλη». Με αυτό τον άμεσο τρόπο η Tate Modern του Λονδίνου προτρέπει από τη σελίδα της στο Διαδίκτυο τους φιλότεχνους να κλείσουν εισιτήρια για την έκθεση «Gauguin: Maker of Myth» με περισσότερα από 100 έργα του Γάλλου ζωγράφου Πολ Γκογκέν (1848-1903).
«Ποτέ πια» του 1897 «Ποτέ πια» του 1897 Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έκθεσή του στη βρετανική πρωτεύουσα ύστερα από 50 χρόνια. «Προετοιμαστείτε να δείτε εκθαμβωτικούς ιμπρεσιονιστικούς πίνακες, λαμπρά δείγματα συμβολισμού, εφευρετική γλυπτική και πρωτοποριακή κεραμική», συμπληρώνουν οι «Σάντεϊ Τάιμς». Εγκαινιάζεται στις 30 Σεπτεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 26 Ιανουαρίου 2011.
Η Tate Modern δεν αρκείται στο γεγονός ότι καταφθάνουν στο Λονδίνο απ' όλο τον κόσμο μερικά από τα σημαντικότερα έργα του ζωγράφου -το ένα τρίτο, μάλιστα, από αυτά δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ στη βρετανική πρωτεύουσα. Η λογική «διοργανώνω μια έκθεση με έργα ενός μετρ για να θαυμάσουν τα πλήθη το μεγαλείο του» δεν ικανοποιεί πια τις απαιτήσεις των φιλότεχνων που κατακλύζουν το μητροπολιτικό Λονδίνο.
Γι' αυτό οι επιμελητές της έκθεσης επιχειρούν να τονίσουν μια λιγότερο προβεβλημένη διάσταση της τέχνης του: τη μυθοπλαστική του δεινότητα, την ικανότητά του να δημιουργεί ζωηρές παραστάσεις αναμιγνύοντας πραγματικά με φανταστικά στοιχεία και την επιθυμία του να σοκάρει, τακτική που ενώνει υπόγεια το έργο του με την προβοκατόρικη τέχνη του 21ου αιώνα.
Δεν λείπουν, σαφώς, από την έκθεση οι αισθησιακές απεικονίσεις της Ταϊτής με τις γυμνές γυναίκες, ανάμεσα σε φαιοκόκκινα ή παραδείσια τοπία, και όσα έργα ενέταξαν την τέχνη του στο κίνημα του πριμιτιβισμού. Για αρκετό καιρό κάποιοι πίστευαν ότι ο Γκογκέν είχε μεταφέρει στον καμβά την πραγματική ζωή της Ταϊτής. Οι επιμελητές της έκθεσης ξεκαθαρίζουν, όμως, πως οι εξωτικές παραστάσεις του δεν έχουν και μεγάλη σχέση με την πραγματικότητα. Πρόκειται για μύθους που «ύφανε» με μαεστρία ο ζωγράφος ανακαλώντας συμπεριφορές και ήθη τα οποία, το 1890, την εποχή που ο Γκογκέν βρισκόταν στο νησί, δεν ήταν παρά μακρινοί απόηχοι του παρελθόντος ή απλώς φαντασιώσεις. 

Διαβάστε Περισσότερα »

Τεκμηριωση του λαθους.......

Απλα μαθηματα Σοβαρης Οικονομικης Πολιτικης  κλικ

[Τρίτη άποψη] Αλλαγή κατεύθυνσης

Η λάθος συνταγή της τρόικας και η ανάγκη να τροφοδοτηθεί η ανάπτυξη

Του Σάββα Γ. Ρομπόλη

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 27 Μαρτίου 2012
Η Ευρώπη γνωρίζει ότι το Σύμφωνο Δημοσιονομικής Σταθερότητας έχει ελαττώματα. Και αν εκλεγεί στις επερχόμενες προεδρικές εκλογές στη Γαλλία ο Φρ. Ολάντ θα το επαναδιαπραγματευθεί με τους ευρωπαίους εταίρους, δεδομένου, όπως υποστηρίζει, ότι ούτε η Γερμανία ούτε η Γαλλία από μόνες τους πρέπει να αποφασίσουν για την κατεύθυνση της Ευρώπης.
Πράγματι, η επιλογή για την Ευρώπη και ειδικότερα για τα κράτη-μέλη που δοκιμάζονται από την κρίση χρέους δεν είναι μεταξύ μείωσης του ελλείμματος και ύφεσης διά μέσου των μέτρων λιτότητας. 
 Η επιλογή είναι η ανάπτυξη και η μείωση του ελλείμματος διά μέσου της αύξησης της παραγωγικότητας. Αυτή η αλλαγή κατεύθυνσης προς την ανάπτυξη, την τεχνολογία-καινοτομία και την παραγωγικότητα συνιστά για τα κράτη-μέλη της κρίσης χρέους και για την Ευρώπη, στο πλαίσιο ενός πανευρωπαϊκού αναπτυξιακού σχεδίου, τον πιο οικονομικά αποτελεσματικό και κοινωνικά αναδιανεμητικό δρόμο για την αντιμετώπιση των ελλειμμάτων, των χρεών και της ανεργίας. Με την επιλογή αυτή, χωρίς μείωση μισθών, μειώνεται το κόστος ανά μονάδα προϊόντος και βελτιώνεται το επίπεδο ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.
  Η συνεχής υιοθέτηση νέων αποδοτικότερων μεθόδων παραγωγής θα βελτιώσει την απόδοση των συντελεστών παραγωγής και την ποιότητα των παραγόμενων αγαθών και υπηρεσιών αναβαθμίζοντας την ανταγωνιστική θέση των επιχειρήσεων (Γ. Ευδωρίδης, 2011:107).
 Αντίθετα, η μείωση των μισθών, όπως επιβάλλουν η τρόικα και οι ελληνικές κυβερνήσεις με το Μνημόνιο 1 και το Μνημόνιο 2, εκτός των άλλων, αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων, με αποτέλεσμα η ελληνική οικονομία να περιθωριοποιηθεί ακόμη περισσότερο.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Αληθεια και Ελευθερια πανε μαζι!!!

Ενας παρεξηγημενος..........κλικ

Το λογοκριμένο μανιφέστο του Αλμπέρ Καμί όταν ήταν 26χρονος δημοσιογράφος στο Αλγέρι

Για την ελευθερία του Τύπου

Le Monde

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 27 Μαρτίου 2012
Είναι δύσκολο να θίξει κανείς σήμερα το ζήτημα της ελευθερίας του Τύπου χωρίς να καταγγελθεί για παραλογισμό, να κατηγορηθεί ότι είναι η Μάτα Χάρι, να θεωρηθεί ανιψιός του Στάλιν.
Ωστόσο, η ελευθερία του Τύπου είναι ένα από τα πρόσωπα της ελευθερίας και η επιμονή μας να την υπερασπιζόμαστε θα γίνει κατανοητή αν θελήσουμε να αναγνωρίσουμε πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κερδηθεί πραγματικά ο πόλεμος.
Ενας από τους καλούς κανόνες μιας φιλοσοφίας άξιας του ονόματός της είναι να μην αναλώνεται ποτέ σε μάταιους κλαυθμούς απέναντι σε μια κατάσταση που δεν μπορεί πια να αποφευχθεί. Το ερώτημα στη Γαλλία δεν είναι πλέον σήμερα πώς μπορεί να διαφυλαχθούν οι ελευθερίες του Τύπου. Είναι πώς, απέναντι στην καταστολή αυτών των ελευθεριών, μπορεί να παραμείνει ελεύθερος ένας δημοσιογράφος. Τα μέσα είναι τέσσερα: διαύγεια, άρνηση, ειρωνεία και επιμονή.
Διαβάστε Περισσότερα »

Μας σφαζουν ..


ΟΙ   ΚΑΛΠΙΔΕΣ    ΜΕ  ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ   ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ   ΣΕ   ΑΓΑΣΤΗ  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
   
ΑΔΟΛΑ  ΠΡΟ  ΤΩΝ  ''ΕΚΛΟΓΩΝ''
ΒΡΟΜΙΚΟ   ΠΑΙΧΝΙΔΙ  ΜΕ  ΤΗΝ  ΖΩΗ  ΜΑΣ  ΑΥΤΟΙ;;;;

Η  ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΜΑΣ  ΣΤΗΝ   ΚΑΛΠΗ
....


Α.--Με αναδρομική ισχύ από 1ης Ιανουαρίου 2012 και αρχής γενομένης από τη σύνταξη του Μαΐου θα ισχύσει η μείωση των επικουρικών συντάξεων, σύμφωνα με επείγον έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων προς τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης αρμοδιότητας του υπουργείου Εργασίας. Όπως αναφέρεται, η μείωση θα γίνει σε οκτώ ισόποσες μηνιαίες δόσεις.
--Η μείωση θα ισχύσει για τις επικουρικές των ΕΤΕΑΜ, ΤΕΑΙΤ, ΤΕΑΔΥ (ΤΕΑΠΟΚΑ και ΤΑΔΚΥ), ΕΤΑΤ, ΤΑΥΤΕΚΩ και του Κλάδου Ασφάλισης Προσωπικού ΔΕΗ του ΤΑΥΤΕΚΩ και θα υλοποιηθεί ως εξής:
- Συντάξεις έως 250 ευρώ μειώνονται κατά 10% επί του συνολικού ποσού.
- Συντάξεις από 250,01 έως 300 ευρώ κατά 15% επί του συνολικού ποσού, υπό την προϋπόθεση ότι μετά τη μείωση η μηνιαία σύνταξη δεν πέφτει κάτω από 225 ευρώ.
- Συντάξεις από 300,01 ευρώ και άνω κατά 20% επί του συνολικού ποσού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ  ΝΑ ΤΟ  ΕΜΠΕΔΏΣΤΕ!!!  ΜΑΣ  ΔΙΑΒΕΒΑΊΩΣΑΝ  ΠΩΣ  ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ   ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ   ΜΕΧΡΙ  250Ε  ΔΕΝ  ΘΑ  ΥΠΟΣΤΟΥΝ  ΜΕΙΩΣΕΙΣ!!!!  ]

Β. Πέραν από τις περικοπές στις επικουρικές, με τις συντάξεις του ΜαΙου , στις 22 Απριλίου θα αρχίσει η παρακράτηση - η τρίτη κατά τους τελευταίους έξι μήνες-  για τις κύριες συντάξεις. Συγκεκριμένα, η μείωση φτάνει το 12% σε συντάξεις μεγαλύτερες των 1.300 ευρώ τον μήνα -στο ΝΑΤ η μείωση είναι 7% - που σημαίνει μείωση και μάλιστα αναδρομιά από 12 ευρώ έως 240 ευρώ τον μήνα για 451.000 συνταξιούχους .
[ Το  μηνυμα  σταλθηκε.......μεχρι   2014-15,  ΟΥΔΕΜΙΑ  ΣΥΝΤΑΞΗ    ανω  των  1300Ε  και  ιδωμεν]!!!!!!!!!!!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Αφου ΑΥΤΟΑΝΑΓΟΡΕΥΘΗΚΑΝ......

......ΕΠΙΣΗΜΟΙ....

Αφου   διασπαθισαν   το  ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ  [ η  μηπως  υπαρχει ]  ΧΡΗΜΑ  του  Ελληνα   Φορολογουμενου   για την  κατασκευη  

ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΟΣ.

ΑΦΟΥ

αφησαν  ολοκληρη  την  χωρα  ανοχυρωτη  απεναντι  σε  καθε  εγκληματικο  στοιχειο

7.000  Αστυνομικοι   σε  μια  χ.....σια  τοπο...

ΑΥΤΟΘΑΥΜΑΖΟΜΕΝΟΙ  ''ΑΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ''


 

 

  [ αντικατεστησα  το  ΒΙΝΤΕΟ  του  ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.....καθως   το  παραπανω  μιλησε  ιδιαιτερα  στην  ΨΥΧΗ]

 ΑΥΤΗ  και  η  ΑΥΡΙΑΝΗ  ΗΜΕΡΑ

συγουρα  δεν  θα  διδαχθει  μητε  θα γραφει  στις  σελιδες  της  ιστοριας  μας.

Εχουμε  υποχρεωση  να  την  διατηρησουμε  στην  

ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ   ΜΝΗΜΗ  ΜΑΣ

να  την  αφηγηθουμε  σε  παιδια  και  εγγονια  οπως  εκαναν  καποιοι  αλλοι  σε μας.


Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

2.700 διπλοθεσίτες επιστρέφουν μισθούς 1,7 εκατ. στο Δημόσιο

......σιγα  μας  ακουν......

Ολοι   δικοι  τους......ΠΡΑΣΙΝΟΙ -ΓΑΛΑΖΙΟΙ......

Αποφύγετε  τον πειρασμο  να  τους  εντοπισετε  στα   γραφεια  των  γραφειαδων των  Υπουργειων, Νομαρχιων  -Δημων. 

Βρισκονται  στα  Αδυτα  των  Ιδιαιτερων  των  Υπουργων, στις  Διακεκριμενες  θεσεις  των  ''ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ''  των  ''ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ''   ψαξτε  στις  νεες  θεσεις  Προισταμενων  και  Διευθυντων  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ  οπου  βρισκονται  απεσπασμενοι.

Καποιοι  καταφεραν   μαλιστα  να  μεταταγουν  λιγο  πριν  απο την συνταξιδοτηση τους, αποτελεσμα.

Ο  συναδελφος  της  υπηρεσιας  στην οποια  θητευσαν  [ομοιοβαθμος]  επι  30ετια  να  βγαινει  με Συνταξη  1450Ε  και  το κομματοσκυλο  με  βαθμο  Δ.ντου  Περιφερειας  [ υπηρεσια  3ων χρονων]  με  συνταξη  3500Ε......................

Αληθεια!!!  Καπως  αργα  δεν  επιασε  ο  ΠΟΝΟΣ  στους  ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ  ΤΟΥ  ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ;;;;

Μηπως  χανουν  πολλα;;;;;Λεω  εγω  τωρα!!!!


Διαβάστε Περισσότερα »

Να ' χαμε αλλους δυο....

ΘΑ  ΗΣΑΝ  ΑΡΚΕΤΟΙ.

Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Δε μου πεφτει λογος.........

Πρωτόγνωρη κηδεία Πατριάρχη

Χιλιάδες πιστοί παρακολούθησαν με οδύνη την εξόδιο ακολουθία του Προκαθήμενου της Εκκλησίας των Κοπτών, Σενούντα Γ', το άψυχο σώμα του οποίου, σύμφωνα με το πρωτόγνωρο τελετουργικό, είχε προηγουμένως τοποθετηθεί στον επισκοπικό θρόνο μέσα στον καθεδρικό ναό του Αγίου Μάρκου στην Αμπασίγια του Καΐρου.
......μηπως....λεω  μηπως,  τετοιες  ενεργειες  προσβαλλουν  την   
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ   ΥΠΟΣΤΑΣΗ!!!!!
 

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Πολυ.....

..απομακρυνθηκα  που  να  με  παρει  ο διαβολος.  Πολυ!
 Περασα  στην απεναντι οχθη  κι  ολα  νομιζω  τωρα  οτι  γινονται  αλλου.
Καταντησα, τελικα, αυτο που ποτε  δεν ηθελα.
Το  αρνητικο  του  εαυτου  μου.
Λερωσε  και το βλεμμα  μου.
Και  το  χειροτερο;;Ξεχασα  πια  το  PIN  της
ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ  ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
''ΞΕΦΥΛΙΖΟΝΤΑΣ  ΤΗ  ΣΙΩΠΗ ''  της  Αλκυονης  Παπαδακη.
Διαβάστε Περισσότερα »

ΒΡΕ ''ΜΑΛΕΑ''..............ΨΗΦΟΦΟΡΕ!!!!

.......σε  ''ελευθερη''  χωρα  ζεις.


εχεις  τοσες  επιλογες!
Θάλασσα  - Θάλασσα,  Βουνο -Βουνο
Φραπε - Φραπε,  Καπουτσινο -  Καπουτσινο
Τσιπουρο--Τσιπουρο,  Κρασι-Κρασι
Να  παντρευτείς  να  Μη  παντρευτείς, στην  Εκκλησια  στο  Δημαρχειο.
Να  δουλεψεις  η  να  Τεμπελιασεις
Να  ''φιλοσοφεις '' η  να   ''αρεολογεις''
Να  φας  τα  χρηματα  της  Κληρονομιας   η  να  τα  αυγατίσεις
Να  προσφερεις   στην  ΚΟΙΝΩΝΙΑ  η  να  ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ!!!

Κι  απ'  ολα  αυτα  ρε  'μαλεα''  διαλεξες  να  γινεις

ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ;;;;;;
δηλαδη

ΕΝΑΣ  ΧΡΗΣΙΜΟΣ  ΗΛΙΘΙΟΣ !!!!!!;;;;;;;;;
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

ΣΚΑΣΕ ΔΕΝ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ!!!

Τι διαολο τις βλεπουν μερικοι τις κ....ειδησεις;;;;
Τις βλεπεις που τις βλεπεις μαθε ν' ακους εκεινα τα οσα ψιθυριζονται!!!!!
Πεσαν απο τα συννεφα ακουγοντας την ΛΑΓΚΑΡΝΤ να μιλα για μισθους ΚΡΟΑΤΙΑΣ!!!!!!!!!

Στην περιφημη συνεντευξη ΣΟΙΜΠΛΕΡ ο κυριος σε αποστροφη των λογων του, κι αφου μας επαινεσε 
 
για το ''ποσο ΒΟΔΙΑ ειμαστε'' κατεληξε.

''ΑΚΟΜΗ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΙΣΘΟΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ''
 
Τι τις βλεπεις τις ΕΙΔΗΣΕΙΣ βρε ΟΡΝΕΟ Ελληνα;;;;

ΜΙΣΘΟΙ ΚΡΟΑΤΙΑΣ ΑΥΤΟΙ ΣΟΥ ΠΡΕΠΟΥΝ !!!!! Ετσι οπως τους ΑΦΗΣΕΣ,
 
ΣΟΥ ΔΩΣΑΝ ΑΣΠΡΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕΣ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕΣ ΟΜΟΤΡΑΠΕΖΟΣ!!!!

Αντε να δω τωρα ποσο νοικοκυρης ΕΙΣΑΙ!!!
....................................................................................................
Εμαθα πως στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ 
 
'''ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΥ''

Διαβάστε Περισσότερα »

ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ [Απεβιωσε Δεκεμβρη 2011]

Ο Πολιτης του σημερα.......κλικ

ΑΡΘΡΟ: Τι θέλουν τα κινήματα του δρόμου;

Ο πολίτης του σήμερα, όπως και στον Μεσαίωνα, γεννιέται με χρέος, ζει με φόβο και πεθαίνει μέσα στη φτώχεια…. Και η εκπαίδευση έχει καταντήσει μια «βιομηχανία» που παράγει ό,τι απαιτεί η «αγορά»: γενιές καταναλωτών, πρώιμους οφειλέτες και δουλοπάροικους της υψηλής τεχνολογίας.

Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του αμερικανικού πληθυσμού ενώθηκε στη Γουόλ Στριτ διαμαρτυρόμενο για «κάτι». Το Κίνημα κατά της Γουόλ Στριτ αντιγράφηκε σε όλη την Αμερική και την Ευρώπη αλλά δεν έχει ορατή ηγεσία ή ατζέντα. Αυτό το άμορφο συνονθύλευμα ετερόκλιτων πολύχρωμων προσώπων άφησε το κατεστημένο ν' απορεί και να ρωτά επιμόνως: «τι θέλουν;», «ποιος είναι ο αρχηγός τους;», «γιατί δεν μπορούμε να μιλήσουμε;» 
Σημείωση.  Δυστυχως  ο  Ελληνας  αυτος  εφυγε  τον  Δεκεμβριο  του  2011   λιγες  ημερες  μετα  το  εν  λογω  ΑΡΘΡΟ...Λυπαμαι  που  το  εμαθα  σημερα  ανατρεχοντας   να  το βρω....Προφανως  ο  επιφανης  αυτος  καθηγητης  του  Χαρβαρντ  δεν  επρεπε  ν' ακουγεται!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Θεσσαλονικη που σβηνε.......

Την  Θεσσαλονικη  οι  Θεσσαλονικεις   την  Αγαπησαμε,  την Αγαπαμε  οχι  για  τους   τοσους  οσους  λογους , ακουγονται  πως την αγαπουν  οι  μετοικοι  της  η  οι  περιοδευοντες , ΤΗΝ  ΑΓΑΠΑΜΕ  γιατι  μας  μαθαν  να την  ΑΓΑΠΑΜΕ.......και  μεις...  στα  ΠΑΙΔΙΑ  μας....ανατρεχοντας  σε  ΙΣΤΟΡΙΑ  μπερδεμενη  με  ΘΡΥΛΟΥΣ......που  εμφανιζονται   με  την  πρωινη   ομιχλη  και  χανονται   σαν  γερνει  ο  ΗΛΙΟΣ   πισω  απο τον ΟΛΥΜΠΟ!!!
Αναμεσα  στους  πολλους  που θα μπορουσα  ν'  απαριθμήσω  ο  πρωτος  ηταν και  θα ειναι  αυτος  του  ΑΗ  ΔΗΜΗΤΡΗ   να   καλυπτει  επανω  στο  αλογο  τα  καστρα   της  ΠΟΛΗΣ   βοηθώντας   στην  Απελευθερωση της.

Τι  αλλο  χρειαζεται   ενα  παιδι , εστω  κι  αν  δεν  πειθετε  ........καθως  και  τα παιδια  δεν πειθονται , απλως  τους  αρεσουν  τα  παραμυθια......κρατουν  το  πως  και το γιατι  ......προκειμενου  να  μη  σταματησει  στη μεση

--Ο  Θρυλος  αυτος  τις  ημερες  του  Ενθουσιασμου  της  απελευθερωσης  της, αγγιξε  τον
 Ιωάννη Πολέμη που δημοσιευσε  σε  Αθηναϊκή εφημερίδα  ενα  απλο  ποιημα.. άρχιζε ως εξής:

 " Η Σαλονίκη που'σβήνε με του καημού το διάβα
καντήλι που τρεμόφωτο για λάδι λαχταρά
αποβραδίς κοιμήθηκε δυστυχισμένη σκλάβα
και την αυγούλα ξύπνησε αρχόντισσα κυρά...
.'''
.............................................................................[με  αρκετες  στροφες!!! ]
--Πολυ  πριν  περασεις  για  πρωτη  φορα  την πορτα  του  σχολειου , γνωριζες  το  μελοποιημενο  πλεον  ποιημα, .......στη  συνεχεια  σε  ακολουθουσε  οπως  ακομη  και σημερα  σε  καθε  επετειο  απο την  φιλαρμονικη........
--Γιατι  να  ντραπεις, μεγαλωσες--ισως  και ν' ασπρισα  ν'  ασπρισες, να  διακατεχεσαι  απο  αμφιβολιες  να δημιουργησες  αξιες  ,ν' αποδεχθηκες  η  ν' απερριψες  αξιωματα  και  να  δημιουργησαμε  τους  δικους μας ο  καθενας  ΑΞΙΑΚΟΥΣ  ΚΩΔΙΚΕΣ....προσωπικα  νοιωθω  ακομη  ακουγοντας  το, [αν  για  τελειως  προσωπικους  λογους   ο  τροπος  αυτος  απονομης  τιμων  με  βρισκει  αντιθετη  --ουδεμια  σχεση  με  δογματισμους  κομματικους--] να. ζει  ο  ΘΡΥΛΟΣ  μεσα  μου......οσο  κραταει  η  ανακρουση!!!!
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ!!!!!!!!!!!
Ποσο  παραξενα  θα  πρεπει  ν' ακουσθει  στην  επερχομενη  ΕΠΕΤΟΙΟ...ποσο  πονο  θ' αντεξουν  τ' αυτια  μας, οταν  αυτη  η  ΠΟΛΗ   κοιμηθηκε   ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ....και
 .ΞΥΠΝΗΣΕ
...........................................................ΜΕΣ  ΤΑ  ΚΟΥΡΕΛΙΑ;;;;...............................................
..............
ΠΟΣΟ  ΠΟΛΥ  ΤΗΝ  ΠΟΝΕΣΑΜΕ  ΡΕ;;; ΚΑΙ  ΤΟΥΣ  ΑΦΗΣΑΜΕ  ΑΠΟ ΦΤΩΧΟΜΑΝΑ  ΝΑ  ΤΗΝ  ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ  ΣΕ  ΖΗΤΙΑΝΑ;;;;;
Αναξιοι  καυχισιαρηδες  της   IΣΤΟΡΙΑΣ  και  ΤΩΝ  ΑΓΩΝΩΝ  για  πρωτοπορια  ,ελευθερια, μεροκαματο;;;;
Διαβάστε Περισσότερα »

Ο Κατα Μανωλακη ''μικρος εμφυλιος''

Εν δυνάμει τρομοκράτες όλοι οι Έλληνες, για την κυβέρνηση Παπαδήμου
14 Μαρ 2012 Posted by Κωνσταντίνος

Η 25η Μαρτίου μετατρέπεται σε ημερομηνία έναρξης μιάς αστυνομοκρατούμενης αποικίας

Τα πρωτοφανή μέτρα αστυνόμευσης που αποφασίσθηκαν για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου, μας παραπέμπουν στον τρόμο που νιώθουν οι υπάλληλοι της τρόικας (που εντελλόμενοι κυβερνούν την Ελλάδα) ή σε μία de facto κατάσταση που θέλουν να «εγκαινιάσουν» δοθείσης της ευκαιρίας του εορτασμού της εθνικής μας επετείου…

Αλήθεια, τι φοβούνται οι πολιτικοί άρχοντες, αφού έσωσαν την χώρα για μία ακόμη φορά; Είναι δυνατόν να φοβούνται τους πολίτες που έσωσαν; Ή μήπως φοβούνται πως θα πέσουν θύματα αλλόφρονης ευγνωμοσύνης των… διασωθέντων; Πέρα από τους αστεϊσμούς, είναι σαφές πως η ενοχή δεν μπορεί να αποκρυφθεί από τους οικονομικούς δολοφόνους (και τους υπαλλήλους τους) που κυβερνούν την Ελλάδα με όρους αποικιοκρατίας, έχοντας μετατρέψει την χώρα σε χώρο πειραματισμών (δια στόματος κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Καψή) αλλά και σε ένα τεράστιο στρατόπεδο συγκέντρωσης και καταναγκαστικών έργων, προκειμένου να αποπληρωθεί από τον Ελληνικό λαό ένα χρέος που δεν δημιούργησε ο ίδιος, αλλά και του οποίου η νομιμότητα που δεν ερευνήθηκε ποτέ (με κοινή απόφαση ΝΔ, ΛΑΟΣ και ΠΑΣΟΚ).

Γιατί τρέμουν άραγε οι «ευεργέτες», αφού όλα τα έπραξαν καλώς; Γιατί σχεδιάζουν μέτρα και γενικότερα αντιμετωπίζουν τους Έλληνες ιθαγενείς ως εν δυνάμει τρομοκράτες; (δεν συμβαίνει το ίδιο με τους λαθρο-εισαγόμενους ιθαγενοποιημένους από Πακιστάν, Αφγανιστάν, Σομαλία κ.λ.π. τους οποίους αφήνουν να περιφέρονται και να εγκληματούν ελεύθερα και ατιμώρητα)
Γιατί, άραγε, καταστρώνουν σχέδια ως εκπρόσωποι κάποιας κατοχικής δύναμης, που επιθυμεί να μην χάσει τον έλεγχο κατά τη διάρκεια μίας εθνικής επετείου;
Μήπως επειδή γνωρίζουν τι ακριβώς έχουν κάνει στην χώρα;
Μήπως επειδή γνωρίζουν τι ακριβώς τους αξίζει να εισπράξουν από τους Έλληνες πολίτες;
Μήπως επειδή γνωρίζουν πως παίζουν πολύ καιρό με έναν λαό και τα στατιστικά στοιχεία τους φωνάζουν πως το τέλος τους όχι μόνο δεν αργεί, αλλά θα είναι και τραγικό;
Ή μήπως, σκοπεύουν να επιβάλλουν ένα απολύτως αστυνομοκρατούμενο πολίτευμα, προβάλλοντας κατασκευασμένες εικόνες τρόμου και φρίκης;
Μήπως σκοπεύουν να διαγράψουν την δημοκρατία, προφασιζόμενοι πως το κάνουν για το… καλό μας;
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ!!!

''.......τουλαχιστον μη την Εξευτελιζεις.'' κλικ

Οι  δοξαστικοι  θα  περισσεψουν......  ΕΠΏΝΥΜΟΙ   θα  σπευσουν  να  υποδεχθουν  να φωτογραφηθουν ,με  τον
 ΑΞΙΈΠΑΙΝΟ  ΝΕΟ.
, θ'  ακουσθουν   χιλιοειπωμένοι
 Δεκαρικοι 
σε  μια περιοδο  που  προσφερεται  για

ΔΗΜΟΚΟΠΊΑ   και  ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.

Διαβάστε Περισσότερα »

Αρχειοθήκη ιστολογίου