Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κλείνουν 210 μονάδες ψυχικής υγείας, 1500 ξανά στα ψυχιατρεία

Επιστροφή στα ψυχιατρεία 1500 ψυχικά πασχόντων που φιλοξενούνται στις στεγαστικές δομές,απόλυση 3050 επαγγελματιών ψυχικής υγείας, κλείσιμο 210 μονάδων ψυχικής υγείας και αποασυλοποίησης.Αυτές είναι συνέπειες αιφνιδιαστικής απόφασης του υπουργού Οικονομικών, που μειώνει τον προϋπολογισμό του 2011 για τις μονάδες ψυχικής υγείας κατά 36,8 εκατ. ευρώ και η οποία οδηγεί σε άμεσο κλείσιμο των μονάδων ψυχικής υγείας που λειτουργούν με την ευθύνη των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ). Όλο σχεδόν το εναπομείναν ποσό του προϋπολογισμού έχει ήδη απορροφηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2011.Τα ΝΠΙΔ, εδώ και 30 χρόνια, έχουν την ευθύνη λειτουργίας 210 Μονάδων Ψυχικής Υγείας (83 οικοτροφεία, 16 ξενώνες, 32 προστατευμένα διαμερίσματα, 42 κέντρα ημέρας, 13 κινητές μονάδες, 2 κέντρα Αλτσχάιμερ, 6 κέντρα ημέρας αυτισμού, 16 άλλες εξειδικευμένες μονάδες και προγράμματα) οι οποίες στην πλειοψηφία τους ιδρύθηκαν στα πλαίσια των προγραμμάτων αποασυλοποίησης (Λέρος Ι και ΙΙ) και στα πλαίσια του προγράμματος Ψυχαργώς (Α και Β φάση). Υλοποιούν δηλαδή ένα πολύ μεγάλο μέρος του προγράμματος Ψυχαργώς και παρέχουν ένα σημαντικό ...


Διαβάστε Περισσότερα »

Μεγαλη Κονομα.



Οι     μετοχες    ειχαν    παρει  "" φορα  -φορα   κατηφορα "   

Μεχρι   που   για   πρωτη   φορα   σκεφθηκα  "να  την  κανω''  το   παιχνιδι   σε  καλουσε  προκλητικα
.Οι   αξιολογητες    προ  των  ΠΥΛΩΝ!!!  Τα   μαντατα   ΜΑΥΡΑ.....Αν   δεχθουν    κρατικη   Ενυσχιση   τοτε  ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑ  [ πτου  κακα ]!!!!!
ΤΟ   ΧΡΟΝΙΚΟ   ΜΙΑΣ   ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΙΣΗΣ   ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ    ΚΡΑΤΗΣΕ  ΜΙΑ   ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Σορτακιδες    ειχαν   στησει   πανηγυρι!!!! Οι   παροικούντες   το γνωριζαν....
Και   οι   ΜΕΤΟΧΕΣ   ΕΚΕΙ   ΣΤΟ   ΤΑΜΠΛΟ.!!!!!!!!!!!!!!!
Νατος  λοιπον  ο   ΑΛ   ΚΑΤΑΡΑΣ........και   μας   ΣΩΖΕΙ [  ετσι   μας  λενε!!!]
Μ'   ενα   ΣΜΠΑΡΟ   πολλα   ΤΡΥΓΌΝΙΑ.!!!!!!
ΓΛΊΤΩΣΑΝ    ΤΗΝ  ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ   -  ΕΝΩ   ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ   ΚΑΠΟΙΟΙ  !!!! ΧΘΕΣ   ΑΥΞΗΣΑΝ  ΤΟ  ΚΟΜΠΟΔΕΜΑ.
Επεται   η   ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ     των   Σωματειων    ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ..................  

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ!!!!!!!!!!!!!!! Κατι μου θυμιζει!!!!

Στην Καρδαμύλη ο Γ. Παπανδρέου αλλά με ξένο όνομα!

Στα …λημέρια του Αντώνη Σαμαρά ο Γιώργος Παπανδρέου ! Μαλιστα όπως αποκαλύπτει η 'Ελευθερία' ο Πρωθυπουργός ήρθε και έκλεισε δωμάτιο...με ψετδώνυμο στο όνμα Αναγνώστου ενώ απο ότι φαίνεται καθοριστικό ρολο είχε η σύζυγος του κραταιού υπουργού κ. Παπακωνσταντίνου η οποία ως Ολλανδέζα γράφει σε τουριστικούς οδηγούς. Αξίζει να τονίσουμε ότι η παρουσία των..φουσκωτών ήταν διακριτική για να μην τρομάξουν οι παρόντες θαμώνες αλλά από ότι φαίνεται είχε πλούσιο πρόγραμμα.

ΠΗΓΗ    ΤΣΑΝΤΙΡΙ
Διαβάστε Περισσότερα »

Μια Βομβα ΝΕΤΡΟΝΙΟΥ η Ελπιδα των Παιδιων μας.

 ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ   Η   ΕΘΝΙΚΗ   ΜΑΣ   ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ

ΧΡΟΝΙΚΑ ΗΜΑΘΙΑΣ   κλικ

Επανερχόμαστε με το θέμα του έργου "Ανάπλαση Αλεξάνδρειας" που ως γνωστόν εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 5 εκατομμυρίων ευρώ και μετά από δημοπρασία που έγινε στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πήρε η κατασκεαστική εταιρία του πρώην δημάρχου Αλεξάνδρειας Μπ. Γκιόνογλου με την επωνυμία "ΑΤΛΑΣ Α.Ε" με ποσοστό έκπτωσης 2,11%.
Είχαμε αναφερθεί προ δυο ημερών ότι υπάρχει μια σοβαρή εξέλιξη στο έργο αυτό και λίγο πολύ σκιαγραφήσαμε τα νέα δεδομένα.
Αναλυτικά:Μετά την ολοκλήρωση της δημοπρασίας άρχισαν οι έντονες οχλήσεις τόσο προς την ηγεσία της Περιφέρειας όσο και προς τη διοίκηση του δήμου Αλεξάνδρειας που είναι ο ωφελούμενος του έργου. Οχλήσεις και διαμαρτυρίες από επαγγελματίες ή βιοτέχνες της ευρύτερης περιοχής που είδαν ότι με την διάταξη που περιλάμβανε η μελέτη αποκλείονταν από την διεκδίκηση ενός κομματιού του έργου καταθέτοντας προσφορές σε υλικά πλακόστρωσης.
Και αυτό διότι υπήρχε ρητή διάταξη στη μελέτη να χρησιμοποιηθούν πλάκες "φλογισμένου γρανίτη" γεγονός που οδηγούσε κατευθείαν τον ανάδοχο σε προμηθευτή εκτός Ε.Ε και δη στην αγορά της Κίνας!

ΣΧΟΛΙΟ.
Δυστυχως   τιποτε   δεν   προκειται   ν'  αλλαξει!!!!!    Χιλιαδες    παρομοιες   καταστασεις   στην   Περιφερεια. Απο  την   καποτε   Κοινοτητα........μεχρι  την  Περιφερεια   και  τον  Κ@@κρατη.
Ερωτω!!!!Ποσα   ο   Μελετητης;;;;   Ποσα  ο   Δημαρχος;;;;Ποσα  η   Διαχειριστικη   Αρχη;;; Ποσα    ο   ΑΘΗΝΑΙΟΣ   που   εχει  το   ΚΟΝΕ  με  ΚΙΝΑ;;;;;
ΑΝΑΠΤΥΞΗ    το   λενε   τωρα.........!!!!!!!!!!!!!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Αρχειοθήκη ιστολογίου