Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Μια Βομβα ΝΕΤΡΟΝΙΟΥ η Ελπιδα των Παιδιων μας.

 ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ   Η   ΕΘΝΙΚΗ   ΜΑΣ   ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ

ΧΡΟΝΙΚΑ ΗΜΑΘΙΑΣ   κλικ

Επανερχόμαστε με το θέμα του έργου "Ανάπλαση Αλεξάνδρειας" που ως γνωστόν εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 5 εκατομμυρίων ευρώ και μετά από δημοπρασία που έγινε στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πήρε η κατασκεαστική εταιρία του πρώην δημάρχου Αλεξάνδρειας Μπ. Γκιόνογλου με την επωνυμία "ΑΤΛΑΣ Α.Ε" με ποσοστό έκπτωσης 2,11%.
Είχαμε αναφερθεί προ δυο ημερών ότι υπάρχει μια σοβαρή εξέλιξη στο έργο αυτό και λίγο πολύ σκιαγραφήσαμε τα νέα δεδομένα.
Αναλυτικά:Μετά την ολοκλήρωση της δημοπρασίας άρχισαν οι έντονες οχλήσεις τόσο προς την ηγεσία της Περιφέρειας όσο και προς τη διοίκηση του δήμου Αλεξάνδρειας που είναι ο ωφελούμενος του έργου. Οχλήσεις και διαμαρτυρίες από επαγγελματίες ή βιοτέχνες της ευρύτερης περιοχής που είδαν ότι με την διάταξη που περιλάμβανε η μελέτη αποκλείονταν από την διεκδίκηση ενός κομματιού του έργου καταθέτοντας προσφορές σε υλικά πλακόστρωσης.
Και αυτό διότι υπήρχε ρητή διάταξη στη μελέτη να χρησιμοποιηθούν πλάκες "φλογισμένου γρανίτη" γεγονός που οδηγούσε κατευθείαν τον ανάδοχο σε προμηθευτή εκτός Ε.Ε και δη στην αγορά της Κίνας!

ΣΧΟΛΙΟ.
Δυστυχως   τιποτε   δεν   προκειται   ν'  αλλαξει!!!!!    Χιλιαδες    παρομοιες   καταστασεις   στην   Περιφερεια. Απο  την   καποτε   Κοινοτητα........μεχρι  την  Περιφερεια   και  τον  Κ@@κρατη.
Ερωτω!!!!Ποσα   ο   Μελετητης;;;;   Ποσα  ο   Δημαρχος;;;;Ποσα  η   Διαχειριστικη   Αρχη;;; Ποσα    ο   ΑΘΗΝΑΙΟΣ   που   εχει  το   ΚΟΝΕ  με  ΚΙΝΑ;;;;;
ΑΝΑΠΤΥΞΗ    το   λενε   τωρα.........!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...