Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Ρε σεις , μηπως το ριξαμε στην ΟΖΟΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑ;;;;;;;;;

Παιρνουν Ανασα ..............................οι Καρχαριες...........................κλικ.



Άρχισαν πάρτυ εκατομμυρίων
Αδιαφανείς διαδικασίες στις συμφωνίες με τις τράπεζες για τη
συμμετοχή ιδιωτών στο πακέτο στήριξης της Ελληνικής Οικονομίας..

Αρχίζει το πάρτυ...

Ο χορός των εκατομμυρίων.

Με αδιαφανείς διαδικασίες.
Απόλυτο σκοτάδι.
Με το πρόσχημα των ταχύτατων διαπραγματεύσεων...
Να κλείσουν οι συμφωνίες το γρηγορότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...