Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

O Αστρολογος ηταν "ΜΟΥΦΑ"

--Καλα    χρυσε   μου    ανθρωπε.   Ερχεται    το   ΣΔΟΕ   ζητα   την   βοηθεια   σου, προκειμενου   να   συλλαβει    300   ''φοροδιαφευγοντες''   ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ    την   ωρα   που  Αννουλα   θα  περασει   το   Νομο   για  τα   ΑΕΙ   και   "ξεχνας"   να   κοψεις   "αποδειξη";;;;;;;
--Και   καλα,  στο  ονειρο σου  δεν   το  ειδες   λογω   "αυπνιας"   την   σφαιρα   την   ειχες   στειλει   για   επιδιόρθωση    στη  "ΜΑΤΖΙΚΑ''   που  καθυστερησε   να   στην   επιστρεψει   ενεκα   η   ΑΠΕΡΓΙΑ  των   ΤΑΧΙ., μια   εφημεριδα   ρε   αχρηστε   δεν   αγοραζεις;;;;;  !!!!!!!!!!!!!
--Και   καλα   οι   ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ  και  καλα  οι  ΓΙΑΤΡΟΙ    και   καλα   ο   ΜΠΑΚΑΛΟ ΜΑΡΚΕΤΑΣ   και   καλα   η   ΑΦΕΝΤΙΑ   σου,   εκεινες   τις   ΚΥΡΙΕΣ   --[κ] λαμουρους,  σερμπετισσες--  ανθοδεσμες    και   μεσημεριανες=δεν  τις   υπολογισες;;;;;;;
ΚΡΙΣΗ     ΕΧΟΥΜΕ   ΜΕΓΑΛΕ   ΔΕΝ   ΤΟ  ΕΙΔΕΣ   ΣΤΟΝ  ΚΑΦΕ;;;;;;;  ΜΑΛΛΟΝ   ΕΣΠΡΕΣΟ   ΠΙΝΕΙΣ!!!!!!  
Πως   θα   βγαλει   το   γαλα  του  παιδιου  του   ο  ΛΙΑΓΚΑΣ;;;;;[ Δεν   εχω   κατι   ιδιαιτερο  με τον  ανθρωπο  , εβαλα   το  χερι   στο  καλαθι   και βγηκε  τ'  ονομα......]
--Αμ,  τους/τις   αλλες ,   δεν   τους/τις   σκεφθηκες    καθολου  ,που  τοσα    χρονια   κατεθεταν    το  κατι  τις  τους,  πριν   ξεπορτισουν   ;;;;;;;
--Μεγαλη,   ΜΟΥΦΑ   ΜΕΓΑΛΕ!!!!
Υ.Γ   Τι  να  κανω   ρε  παιδια,  να ξεχασθουμε   και  λιγο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...