--Και καλα, στο ονειρο σου δεν το ειδες λογω "αυπνιας" την σφαιρα την ειχες στειλει για επιδιόρθωση στη "ΜΑΤΖΙΚΑ'' που καθυστερησε να στην επιστρεψει ενεκα η ΑΠΕΡΓΙΑ των ΤΑΧΙ., μια εφημεριδα ρε αχρηστε δεν αγοραζεις;;;;; !!!!!!!!!!!!!
--Και καλα οι ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ και καλα οι ΓΙΑΤΡΟΙ και καλα ο ΜΠΑΚΑΛΟ ΜΑΡΚΕΤΑΣ και καλα η ΑΦΕΝΤΙΑ σου, εκεινες τις ΚΥΡΙΕΣ --[κ] λαμουρους, σερμπετισσες-- ανθοδεσμες και μεσημεριανες=δεν τις υπολογισες;;;;;;;
ΚΡΙΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ;;;;;;; ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΠΡΕΣΟ ΠΙΝΕΙΣ!!!!!!
Πως θα βγαλει το γαλα του παιδιου του ο ΛΙΑΓΚΑΣ;;;;;[ Δεν εχω κατι ιδιαιτερο με τον ανθρωπο , εβαλα το χερι στο καλαθι και βγηκε τ' ονομα......]
--Αμ, τους/τις αλλες , δεν τους/τις σκεφθηκες καθολου ,που τοσα χρονια κατεθεταν το κατι τις τους, πριν ξεπορτισουν ;;;;;;;
--Μεγαλη, ΜΟΥΦΑ ΜΕΓΑΛΕ!!!!
Υ.Γ Τι να κανω ρε παιδια, να ξεχασθουμε και λιγο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου