Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Πρασινο, ενα θανατηφορο δηλητηριο!!!!!!!!!!!!!

Σ'  ολοκληρο   τον   κοσμο   εχουν   καταγραφει  περιπου   500.000  "προληψεις" , απ'  αυτες   οι  13  [συμπτωση;;;;]  κυκλοφορουν   διεθνως.!!!!!!!!!!!
Μια   απο  τις   διεθνως   διαδεδομενες, ειναι   αυτη  που  σχετιζεται   με  το  "ΠΡΑΣΙΝΟ  ΧΡΩΜΑ"
Υπαρχουν τουλαχιστον   τεσσερεις   εκδοχες για  την βλαπτικη  του    ιδιοτητα.
--H  ΠΡΩΤΗ   πιο   αληθοφανης,   οφειλεται   στο   ΟΞΕΙΔΙΟ  του   Χαλκου   στην  "γανα''--εξ  ου  και  το γανωμα,  και  το με " γανιασες" --θανατηφορο   δηλητηριο
--Η   ΔΕΥΤΕΡΗ,  απανταται   σε   θρυλο  της   Ρωσιας.
"Στα   Ουραλια   υπαρχει  σπηλια  σε  ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ   βραχια, η   δρακαινα   φυλακας  της  σπηλιας   σκοτωνει   επι  τοπου  με  τα  ΠΡΑΣΙΝΑ   ΜΑΤΙΑ  της   τον  καθε  ενα  που  προσπαθει  να  εισελθει."
--Η   ΤΡΙΤΗ, μαλλον   αναπτυχθηκε   ''ταυτοχρονα  με  το  ξυπνημα  της   αδικιας'' Το  πρασινο   χρωμα  κουραζε   ιδιαιτερα   τους   βαφεις   των   υφασματων  προκειμενου  να  το  σταθεροποιησουν  Χρωμα   του   Δρακου.
--Η   ΤΕΤΑΡΤΗ.  Aναπτυχθηκε   μεσα   στην   "απλετη   ελευθερια   γνωμης   και   εκφρασης "!!!!! της   εποχης  του   Μεσαιωνα. 
Το   ΠΡΑΣΙΝΟ   ειναι   το  χρωμα   του   ΣΑΤΑΝΑ   για  την  Δυτικη   Ευρωπη!!!!!!!!!!!!
Τασσομαι   Ανεπιφυλακτα    με  την   ΤΕΤΑΡΤΗ

2 σχόλια:

Οικοδόμος είπε...

Συμπέρασμα: το πράσινο (φυσικά με την έννοια που του δίνεις και με βρίσκει σύμφωνο), βλάπτει σοβαρά την υγεία!!!!!

(...και την εργασία, και την παιδεία και τον πολιτισμό και την ελευθερία έκφρασης κλπ, κλπ, κλπ...)

Καλή δύναμη!

Unknown είπε...

Kαλησπερα[ καλημερα...] μη σου πω πως η πολλη πρασιναδα.....μπορει να σκασει κι αλογο!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...