Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ,,,,,,,,

Τα μεσάνυχτα το νέο ραντεβού των «Αγανακτισμένων»

Νέο ραντεβού στην πλατεία Συντάγματος δίνουν για σήμερα τα μεσάνυχτα οι «Αγανακτισμένοι».
 ΜΙΛΑΜΕ    ΓΙΑ   ΣΗΜΕΡΑ
Σ  Α  Β  Β  Α  Τ  Ο    6--08--2011


Από προηγούμενη πορεία των "Αγανακτισμένων" Από προηγούμενη πορεία των "Αγανακτισμένων" Σϋμφωνα με ανακοίνωση τους, θα ακολουθήσει πορεί "επαγρύπνησης¨, η οποία θα περάσει από το Μοναστηράκι και του Ψυρρή και θα καταλήξει στο Γκάζι.
Κεντρικό σύνθημα είναι και πάλι "να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας", ενώ όπως επισημαίνουν, στόχος του είναι να στείλουν ένα μήνυμα στέλνοντας μήνυμα αντίστασης "κατά της τρομοκρατίας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...