«Τις τελευταίες δεκαετίες η παιδεία αντί να αριστοκρατείται -κατά τη λογική του Αριστοτέλη- δυστυχώς αριστεροκρατείται.
Κάποτε πρέπει τα πράγματα να επανέλθουν στη σωστή τροχιά τους».
@@@@@@@@@@@@@
Δεν εκπλησσομαι απο τις ΑΤΑΚΕΣ του εν λογω κυριου. Ως επιθεωρησιογράφος θα ειχε μεγαλες ''πιενες'' Ευτυχως η Αννα επανεφαιρε την "Αριστοτελεια" λογικη!!!!!!!!!!!!!!!!
Ειναι Μεσημερι.
Παρακολουθω την συζητηση της ολομελειας --περι παιδειας και απαιδευτων-- , Η κυρια προσπαθει με καθε μεσον , αλλοτε με πειθω[ λογικη και συναισθημα] και αλλοτε με εκβιασμους , προς την καθολου αναμάρτητη συνομοταξια των ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ, κατασκευασμα [ διοτι περι κατασκευασματος προκειται ] των πολιτικων που εξυπηρετουσαν επι πολλα χρονια Υ/Ημετερους , να προσπαθει να επιβαλλει τις αποψεις της.
@@@@@@@@@@@@@
Δεν εκπλησσομαι απο τις ΑΤΑΚΕΣ του εν λογω κυριου. Ως επιθεωρησιογράφος θα ειχε μεγαλες ''πιενες'' Ευτυχως η Αννα επανεφαιρε την "Αριστοτελεια" λογικη!!!!!!!!!!!!!!!!
Ειναι Μεσημερι.
Παρακολουθω την συζητηση της ολομελειας --περι παιδειας και απαιδευτων-- , Η κυρια προσπαθει με καθε μεσον , αλλοτε με πειθω[ λογικη και συναισθημα] και αλλοτε με εκβιασμους , προς την καθολου αναμάρτητη συνομοταξια των ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ, κατασκευασμα [ διοτι περι κατασκευασματος προκειται ] των πολιτικων που εξυπηρετουσαν επι πολλα χρονια Υ/Ημετερους , να προσπαθει να επιβαλλει τις αποψεις της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου