Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Η υπακοή σε έναν άνθρωπο που η εξουσία του δεν φωτίζεται από τη νομιμότητα είναι ένας εφιάλτης


Ο    ΔΙΩΚΤΗΣ    ΤΩΝ    ΜΙΑΣΜΑΤΩΝ     ΕΝ   ΩΡΑ    ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ........ΚΑΙ   ΝΥΝ   ΣΥΜΜΑΧΟΣ.



Κωστής Αϊβαλιώτης

«Τις τελευταίες δεκαετίες η παιδεία αντί να αριστοκρατείται -κατά τη λογική του Αριστοτέλη- δυστυχώς αριστεροκρατείται.
Κάποτε πρέπει τα πράγματα να επανέλθουν στη σωστή τροχιά τους».
 @@@@@@@@@@@@@
  Δεν   εκπλησσομαι   απο  τις   ΑΤΑΚΕΣ   του  εν  λογω  κυριου.  Ως   επιθεωρησιογράφος  θα  ειχε  μεγαλες  ''πιενες''  Ευτυχως   η   Αννα   επανεφαιρε  την  "Αριστοτελεια"  λογικη!!!!!!!!!!!!!!!!
Ειναι   Μεσημερι.
Παρακολουθω    την   συζητηση   της   ολομελειας  --περι  παιδειας   και   απαιδευτων--   ,  Η   κυρια      προσπαθει   με   καθε  μεσον  , αλλοτε   με  πειθω[ λογικη  και  συναισθημα]  και   αλλοτε   με   εκβιασμους ,  προς  την   καθολου   αναμάρτητη   συνομοταξια  των  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ,   κατασκευασμα  [ διοτι  περι κατασκευασματος   προκειται  ]   των   πολιτικων   που   εξυπηρετουσαν   επι   πολλα   χρονια   Υ/Ημετερους  ,  να   προσπαθει   να   επιβαλλει   τις   αποψεις   της. 

Η     κυρια    απεχει   πολυ   απο  την   γνωστη   tres sic   Αννα  ,  καταπονημενη,  υβριστικη   απεναντι   στα   κομματα  της   Αριστερας   με   διαχυτη   στο  προσωπο  της   την   αγωνια   να  περασει   αυτο  που  οπως  ιδια  αποκαλεσε  καποια   στιγμη   ''υποθεση   ζωης''

[Θα  ηθελα   να   ρωτησω, τι  γνωριζει   η  τι  θυμαται  η   Αννουλα ,  απ'  αυτο  που λεγεται   ζωη;;;

30   χρονια   τωρα  η   ιδια , οπως  και  πολλοι  αλλοι   του   κομματος   που σημερα  ευαγγελιζεται,  να  μας   ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΕΙ  ΩΣ   ΛΑΟ.  προεξαρχοντος   του  ΑΡΧΗΓΟΥ  της,  συτιζονται  και  διαγουν  ευδαιμονα  βιο, με   τα   χρηματα   του   Δημοσιου  κορβανα

Ποιοι   απο  τους   νεοελληνες   της   ενδειας   και  των   1000Ε  θα   εχουν  την  δυνατοτητα   μορφωσης  των  παιδιων  τους.;;;;

Εκεινο   που   με   τρομαξε,   ειναι  η   απο   βηματος   εκφραση   και   αδυναμια  να   κρυφτει   αφατη   ικανοποιηση   του  [ αναμφιβολα  ικανου  ρητωρα]  Βοριδη.

   Τελος   στα   κοκκινα   τσογλανια .  !!!!!!!!!!!!!!!!!  

  Επιτελους, ο   διακαης  των  ποθος   περι  καταργησεως  του  ΑΣΥΛΟΥ   τους  προσφερεται   δωρο ,  με   αντιδωρο   την   υπερψηφιση   του   Νομου ,που  βαριες  Παγκοσμια  Ακαδημαικες  υπογραφες   ζητουν   ν' αποσυρθει!!!!

Που   συνανταται    στο  εν  λογω  κατασκευασμα,  η

ΠΑΙΔΕΙΑ,  ΤΟ  ΠΝΕΥΜΑ, Η  ΜΟΡΦΩΣΗ;;;;;;

Φοβαμαι,  φοβαμαι   πως   με  οσα   προκειται   ν'  ακολουθησουν   η   αγανακτηση,  η   οργη ,  η  απελπησια, και   η   προσπαθεια   επιβολης  του  'ενος  ανδρος  αρχη'   θα  ξυπνησει  μνημες  και  οταν   η  μνημη   ξυπνα   φερνει  "ΜΙΣΟΣ"...............


  .





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...