Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Τοσα δινω ...ποσα θες..............?????????

 
ΤΥΦΛΑ   ΝΑ  '  ΧΕΙ  Ο  ΚΟΥΙΣΛΙΝΓΚ!!!!!!
Τετοιο   ''ΝΤΑΒΑΤΖΗΛΙΚΗ''   τι   να  πω  η  ''φτωχη,  και  γερασμενη  .......π......''
Μια   ΑΠΟΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!   Στις    28-10-2011,  θ'  απουσιαζετε;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...