Ο ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ
Σχέδιο εκχώρησης τουλάχιστον 500 κλινών του ΕΣΥ σε εταιρείες προχωρεί, όπως άλλωστε προβλέπει και το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής. Από τη συμφωνία των δύο πλευρών αναμένονται συνολικά έσοδα ύψους 140 εκατ. ευρώ το διάστημα 2011-2015.
«Θέλουμε να “πουλήσουμε” καλά τις άδειες κλίνες των νοσοκομείων.
Αυτες ειναι οι αδειες κλινες!!!!
Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΚΑΤΕΔΑΦΗΣΕΩΝ
ΤΟ ΔΥΔΙΜΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ.
Τ
Κατ΄ αυτόν τον τρόπο θα μπαίνει στο σύστημα ζεστό χρήμα» λένε παράγοντες του υπουργείου Υγείας
[[οι υπολοιποι ασθενεις θα βγαινουν ανασκελα και παγωμενοι ]
Οι γιατροί και οι νοσηλευτές που θα απασχολούνται στις συγκεκριμένες πτέρυγες θα ανήκουν στο
ΕΣΥ,
με ιδιαιτερες αμοιβες!!!!
[[οι υπολοιποι ασθενεις θα βγαινουν ανασκελα και παγωμενοι ]
Οι γιατροί και οι νοσηλευτές που θα απασχολούνται στις συγκεκριμένες πτέρυγες θα ανήκουν στο
ΕΣΥ,
με ιδιαιτερες αμοιβες!!!!


Ο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου