Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Υπαρξιακο προβλημα.....

.....πως   ειναι  δυνατον  δυο  ΦΑΣΔΟΥΛΙΔΕΣ   οπως   οι  παρακατω  να  μην  εχουν φαει  ακομη  ξυλο;;;

Εκβιαζουν  εδω  και  τρια  χρονια   οι   ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ  παιζοντας  με  την  ΥΓΕΙΑ  μας  προκειμενου  να  μεινει  ευχαριστημενο  το  ΑΦΕΝΤΙΚΟ  στην  Γερμανια.
Αρνουνται   καθε  ευθυνη  τους  [των  κομματων  τους]  35 χρονων   για  την λεηλασια  των  Ταμειων[  σε  οποια  δηποτε αλλη χωρα  θα  βρισκοταν  φυλακη]  προκειμενου  να  χρηματοδοτουν   ''ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ''  κουφαρια....με  το αζημιωτο,  να  δημιουργουν  νεους   ''ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ''  ν' ανεβαζουν  μετοχες,  να  επιβαλλουν  την  αγορα  ΟΜΟΛΟΓΩΝ   και να  εξαφανιζουν  τον  κοπο  μιας  ζωης,  οσων  εχτισαν  την  ΝΕΑ  ΕΛΛΑΔΑ............
Το   σημερινο  ''ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙ''  που  εκβιαζει  ελευθερους  επαγγελματιες  να  επωμισθουν   τον  ''ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ''   της  ΚΡΑΙΠΆΛΗΣ   για  μια  ακομη  φορα  με  Όμηρο   τον  ΑΣΘΕΝΗ  ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ 
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ  ΝΑ  ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ  ΤΗΝ  ΑΠΕΙΛΗ  ΤΟΥ..........
κι  εγω   θα 
 ΛΥΣΩ  ΤΟ  ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ  ΜΟΥ  ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Αχειραγωγητη Ενημερωση.....


77.jpg
 Αν το πρόβλημα των «αντιλαϊκιστών» ήταν στ’ αλήθεια ο λαϊκισμός, αυτές τις μέρες θα έπρεπε να είχαν σηκωθεί και οι πέτρες που κάποιος σαν το Αιμίλιο Λιάτσο προορίζεται για διευθυντής ειδήσεων στην ΕΡΤ.
Οι κυβερνητικές παρεμβάσεις στην ΕΡΤ, με πρώτο το διορισμό της διοίκησής της από το εκάστοτε κυβερνών κόμμα, είναι τόσο παλιές όσο και η ίδια η ΕΡΤ. Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος που, όσες φορές αναφερόμαστε σε αυτήν, το σκεφτόμαστε αν θα την πούμε «κρατική» ή «δημόσια» τηλεόραση∙ και είναι περιττό να εξηγήσει κανείς ότι η διαφορά είναι κρίσιμη, τουλάχιστον σε όσους καταλαβαίνουν ότι κράτος και «δήμος» δεν ταυτίζονται παρά μόνο στα ολοκληρωτικά καθεστώτα.

Αυτή λοιπόν η πλευρά της λειτουργίας της ΕΡΤ, η κατά καιρούς αναγωγή της σε Τηλεόραση της Κυβερνήσεως, που καταπώς φαίνεται θα συνεχιστεί και με τη νέα διοίκηση, δεν απασχόλησε ποτέ το ελληνικό Tea Party που οργανώνουν οι στήλες της Καθημερινής, των Νέων και άλλων τινών. Το πρόβλημά τους ήταν και είναι η «έκπτωση» του κρατικά χρηματοδοτούμενου σε δημόσιο, και εν τέλει σε λαϊκό, και βεβαίως η μη συμμόρφωση του τελευταίου προς το απλώς κυβερνητικό∙ όχι, εν προκειμένω, ο ρόλος του εκάστοτε Παναγόπουλου ή Καλημέρη στην ΕΡΤ, αλλά τα κατάλοιπα του «λαϊκισμού» όπως οι απεργίες – και βέβαια το μερίδιο που αποσπά από την αγορά μια τηλεόραση με άλλα κριτήρια από αυτά του ΣΚΑΪ ή του STAR.

Χρειάζεται άραγε τεκμηρίωση ο παραπάνω ισχυρισμός; Αν το πρόβλημα των «αντιλαϊκιστών» ήταν στ’ αλήθεια ο λαϊκισμός, αυτές τις μέρες θα έπρεπε να είχαν σηκωθεί και οι πέτρες που κάποιος σαν το Αιμίλιο Λιάτσο προορίζεται για διευθυντής ειδήσεων στην ΕΡΤ. Κι αυτό, γιατί το είδος δημοσιογραφίας που εκπροσωπούν φιγούρες όπως ο μέλλων διευθυντής είναι σε όλους γνωστό – και αποκρουστικό. Δεν πρόκειται μόνο για τη λογική του infotainment («ενημέρωση με ψυχαγωγία»), που επί των ημερών του Λιάτσου υπηρέτησε το δελτίο του STAR –λίγο μπουζουξίδικα, λίγο τόπλες και λίγο λιγότερο ειδήσεις–, μια λογική ταυτισμένη με το Σταμάτη Μαλέλη, επίσης του STAR (και της ΔΗΜΑΡ). Το πρόβλημα δεν είναι μόνο σ’ αυτά, και σίγουρα όλα αυτά δεν είναι μόνο θέμα γούστου.

Αν συνοψίζαμε το άθλιο είδος της infotainment λιατσικής «δημοσιογραφίας» σε μια εικόνα, η πλέον εύγλωττη θα ήταν το πρωτοσέλιδο της Παρασκευής +13, της εφημερίδας δηλαδή που εξέδιδε ως τώρα ο Λιάτσος. Στο φύλλο της 8ης Ιουνίου, με τίτλο «Ο βιασμός της Δημοκρατίας», ο αναγνώστης αντίκριζε μια σκυμμένη γυναίκα να παριστάνει τη «δημοκρατία», και πίσω της το ναζί «βιαστή» της να της φωνάζει «πάρε να’χεις, με την εντολή του λαού»∙ στο ίδιο πρωτοσέλιδο, η εφημερίδα μας ενημέρωνε ότι, σύμφωνα με δημοσκόπηση, «οι Έλληνες θέλουν απέλαση των λαθρομεταναστών και επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου» - δηλαδή …ζήτω η Νέα Δημοκρατία [1].

Να όμως που οι υπηρεσίες του Λιάτσου σήμερα ανταμείβονται, να δηλαδή που ο δεξιός λαϊκισμός, με το ρατσισμό, το μισογυνισμό και όλες του τις χάρες στη συσκευασία ενός ταμπλόιντ, φτάνει επί ημερών Σαμαρά να προάγεται σε κρατική πολιτική για την ενημέρωση. Ενώ συμβαίνουν αυτά, ωστόσο, οι «αντιλαϊκιστές» αποδεικνύονται και πάλι ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στους Λιάτσους, θυμίζοντάς μας ότι τα όρια «αντιλαϊκισμού» και δεξιού λαϊκισμού έχουν πάει περίπατο την τελευταία τριετία. 

Για να μην είμαστε άδικοι, σύμφωνα με το «Μικροπολιτικό» (Τα Νέα, 22/8/2012), στη ΔΗΜΑΡ «καταγράφονται αντιδράσεις» για την προαγωγή του παρουσιαστή-διασκεδαστή. Μέχρι στιγμής, ωστόσο, η Οργάνωση Δημοσιογράφων του κόμματος –αυτή που για να υπερασπιστεί το μαχητή της ελευθερίας Μανδραβέλη, άδειασε τη Βασιλεία Ζερβού διότι τον παρέπεμψε στο Πειθαρχικό της
ΕΣΗΕΑ–, έχει καταπιεί τη γλώσσα της. Ο διακεκριμένος εκπρόσωπος του εν Ελλάδι νεοφιλελεύθερου λαϊκισμού (του Tea Party α λα ελληνικά, αν προτιμάτε) έχει καθώς φαίνεται περισσότερη ανάγκη την υποστήριξη της κυβερνώσας αριστεράς, σε αντίθεση με τους υπό εκκαθάριση δημοσιογράφους της ΕΡΤ που «κόβονται» διότι δεν προωθούν το κυβερνητικό έργο…

Η υπόθεση Λιάτσου δεν αφορά ωστόσο αποκλειστικά την ΕΡΤ – γι’ αυτό και είναι σοβαρότερη από τον πρωταγωνιστή της. Το μιντιακό τοπίο στις μέρες μας γίνεται ολοένα και πιο αρρωστημένο, και για να το καταλάβει κανείς αρκεί μια διαγώνια ματιά σε εφημερίδες και σταθμούς. Η πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα στη χώρα, το Πρώτο Θέμα του Αναστασιάδη, έχει μεταβληθεί εθελοντικά σε γραφείο Τύπου της Χρυσής Αυγής, συνεπικουρούμενη από την «υπεράνω υποψίας» Espresso και τα εξίσου «αθώα» τηλεμεσημεριανάδικα
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Σκανδαλώδεις επιδοτήσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία, ενώ κατέρρεαν τα νοσοκομεία


Συστηματικά “γαλαντόμες” προς τους επιχειρηματίες του τουρισμού αποδεικνύονται διαχρονικά οι ελληνικές κυβερνήσεις.

του Παναγιώτη Δ. Υφαντή – απεργιακή ελευθεροτυπια 30-6-2012
Οι ελληνικές κυβερνήσεις εξακολουθούσαν να μοιράζουν επιδοτήσεις με το “τσουβάλι” για τη δημιουργία νέων υπερπολυτελών ξενοδοχείων σε περιοχές που είχαν χαρακτηριστεί τουριστικά “κορεσμένες”, ακόμα και μετά το ξέσπασμα της διεθνούς οικονομικής κρίσης (2008).
Την ίδια περίοδο περικόπτονταν δαπάνες για τα ασφαλιστικά ταμεία, νοσοκομεία και εκπαιδευτικά ιδρύματα, οδηγώντας τα σε οικονομικό αδιέξοδο και μια ανάσα από την οικονομικη τους κατάρρευση.
Στο ερώτημα “λεφτά υπάρχουν;” η απάντηση είναι “προφανώς ναι”!

Αυτό τουλάχιστον, φσίνεται πως ήταν η πεποίθηση των κυβερνήσεων της τελευταίας επταετίας 2004-2012. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι έσπευσαν να χαρίσουν σε επίδουξους νέους ξενοδόχους συνολικές επιχορηγήσεις ύψους 2,54 δισ. ευρώ από τις οποίες 1,55 δισ. ευρώ αφορούσαν τη δημιουργία νέων – πολυτελών κυρίως – μονάδων, πολλές από τις οποίες επρόκειτο να λειτουργήσουν σε περιοχές όπως η Ρόδος που θεωρούνταν τουριστικά “κορεσμένες”.Χάρισμα

Η επιλογή των κυβερνήσεων να χαρίζουν συστηματικά δημόσιο χρήμα σε επειχειρηματίες την ίδια στιγμή που κατακρεουργούνταν κοινωνικές δαπάνες αποδεικνύεται από μια απλή σύγκριση των στοιχείων για κοινωνικές δαπάνες που προβλέπονται στον φετινό προϋπολογισμό.
(…….)
Το ασύλληπτο μέγεθος των “δώρων” που πρόσφεραν αφειδώς οι ελληνικές κυβερνήσεις σε επιχειρηματικά συμφέροντα του χώρου του τουρισμού γίνεται οφθαλμοφανές από ένα και μόνο στοιχείο:

Οι επιχορηγήσεις προς ξενοδόχους που εγκρίθηκαν την τελευταία επταετία (2,54 δισ ευρώ) είναι μεγαλύτερες από τα 2,347 δισ. ευρώ των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων, νοσοκομείων και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που διαχειρίζονταν η Τράπεζα της ελλάδος (ΤτΕ), τα οποία είχαν μετατραπεί σε ομόλογα και “κουρεύτηκαν’ πρόσφατα, οδηγώντας τα σε απελπιστική οικονομική κατάσταση.

(……..)

Εκτός από τις επιχορηγήσεις 2.54 δισ ευρώ (δωρεάν δημόσιο χρήμα), οι επίδοξοι επενδυτές προβλέπεται ότι χρησιμοποίησαν περί τα 3,32 δισ. ευρώ ίδια κεφάλαια τα οποία, σχεδόν στο σύνολό τους, προέρχονται από τραπεζικό δανεισμό.

Ευκαιρία
Παράγοντες της ελληνικής τουριστικής αγοράς αλλά και μελετητές του χώρου συγκλίνουν, πλέον σε, στο συμπέρασμα ότι η πλειονότητα των επενδύσεων αυτών δεν υλοποιήθηκαν βασιζόμενες σε σχετικές μελέτες βιωσιμότητας των μονάδων. Πολλοί επενδυτές φαίνεται πως εξέλαβαν τις επιχορηγήσεις που προσφέρονταν “ως επενδυτική ευκαιρία” να εισέλθουν σε μια νέα αγορά.
Το αποτέλεσμα είναι ότι για μια σειρά από λόγους, οι έλληνες φορολογούμενοι βρέθηκαν να επιδοτούν ουσιαστικά τους ευρωπαίους συμπολίτες τους να κάνουν φτηνές διακοπές στην Ελλάδα, ενώ την ίδια στιγμή οι ίδιοι βυθίζονται στη φτώχεια (68% των Ελλήνων ζουν σήμερα κάτω από τα όρια της φτώχειας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕ).
Πως έγινε αυτό; Μα, γιατί οι Έλληνες ξενοδόχοι μειώνουν διαρκώς τις τιμές τους για να ανταγωνιστούν τους ομολόγους τους εντός και εκτός Ελλάδας. Ο ανταγωνισμός μάλιστα είναι ανελέητος εντός Ελλάδος, αφού οι περισσότεροι επίδοξοι επενδυτές επέλεξαν να δημιουργήσουν νέες μονάδες στις , ήδη, αναπτυγμένες τουριστικές περιοχές (γιατί άραγε δεν το απαγόρευε ο αναπτυξιακός νόμος;). Είναι χαρακτηριστικό ότι το 32% των νέων ξενοδοχείων πολυτελείας λειτουργούν ή πρόκεται να ανοίξουν στην Ρόδο και την Κω!
Το μάρμαρο
Το μάρμαρο το πληρώνουν οι Έλληνες εργαζόμενοι-φορολογούμενοι. Αφ’ ενός επειδή – στο πλάισιο του ανταγωνισμού τους οι ξενοδόχοι απαιτούν μει’ωσεις αμοιβών των υπαλλήλων τους και, ήδη, τείνουν να κυριαρχήσουν συνθήκες εργασιακής ζούγκλας σε όλες τις τουριστικές περιοχές της χώρας. Αφ’ ετέρου, καθώς – ελεω κρίσης – οι διακοπές γίνονται απαγορευμένος καρπός για τους περισσότερους.
Ταυτόχρονα, απειλεί να εκραγεί η τουριστική “βόμβα” μεγατόνων που κρύβεται στα χαρτοφυλάκια των ελληνικών τραπεζών.
Αφορά τα επισφαλή στην πλειονότητά τους δάνεια που έχουν πάρει οι Έλληνες ξενοδόχοι (πάλι με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων). Είναι χαρακτηριστικό ότι υπάρχουν όμιλοι που χρωστούν από 200 εκατ. ευρώ έως και πάνω από 500 εκατ. ευρώ.
Έκαστος χωρίς δυνατότητα αποπληρωμής 
. Αυτά τα δάνεια είναι ένας από τους λόγους που χρειάστηκαν ανακεφαλαιοποίηση οι ελληνικές τράπεζες, την οποία και πάλι πλήρωσαν οι Έλληνες φορολογούμενοι...
Διαβάστε Περισσότερα »

Τιμη στο 57% ........των Ελληνων.

Η   Αρνηση   του  Πρωθυπουργου  της  χωρας  του
ΞΕΠΛΥΜΑΤΟΣ  του  ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ   ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ  να  συναντηθει  με  τους  Αρχηγους  των  κομματων  της  ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ  καθε  αλλο   παρα  μας  ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ!!!!
ΑΝΤΙΘΕΤΑ.!!!!
Να  σας  θυμισω  πως  στις  δεκαετιες   '50  -'60  ο  ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ  ΣΤΟΛΟΣ   επισκεπτοταν   την  ΤΡΟΥΜΠΑ!!!


Διαβάστε Περισσότερα »

Το προβλημα της εφεδρειας και η ......

και  η   κατ'  απολυτο  ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ  τροπο  επιλυσης  του.

-1.Ανοιξτε  τα  ΚΙΤΑΠΙΑ   θα  σας  δωσουν  την  εικονα  των  ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ    ,ξεκινηστε   απο  το  1990....
-2. Πατε   στη  σελιδα  που  γραφει  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ........
Θα  συναντησετε   ολες  τις  ''εξυπηρετησεις''  σας,   τις  συζυγους,  τις  κορες,  τους  γιους  σας. τα  στελεχη  σας.......κατα  τεκμηριον  για  καποιον  που  γνωριζει  απο  την  Δ.ΔΙΟΙΚΗΣΗ  ''βλακομετρα''.
--Ευλογα   θα  προκυψει  για  τον  αδαη  το ερωτημα!!! --Γιατι  να ξεκινησουμε  απο  τις  μεταταξεις  στο  ΥΠ.ΟΙΚ.;;;
Απλο,
1. Ειναι  το μονο  που  εδινε  μισθο  κλητηρα   διπλασιο  απο  Δ/ντη  αλλου  Υπ.  με  Πτυχιο  και  τριαντα  χρονια  Υπηρεσια
2.Επρεπε  να  εχουν  δικους  τους  ανθρωπους [εναλαξ]  προκειμενου  να  ''εξυπηρτουν''  ΥΜΕΤΕΡΟΥΣ  κατοπιν  υποδειξεων.......και  με  το  αναλογο    ανταλαγμα, πολλακις  διανεμομενο!!

[που  κοσιζουν  σε  μενα  σε  σενα  45δις....φοροδιαφυγη]  που  μας  στερουν  τη  ζωη!!!!

Θελετε  λοιπον  ΕΦΕΔΡΕΙΑ  ξεκινηστε  απο  την  ΣΥΣΥΓΟ ,
ΛΟΒΕΡΔΟΥ, [ προσεληφθει  την ωρα  που  εφευγαν  χιλιαδες  επι  Υπ..του  συζυγου]
ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ....[ εκ  μεταταξεως]
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ  [εκ  μεταταξεως]  ναι, του γνωστου  ''επαναστατη''


.
.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Ελληνικη Δημοκρατια ετους 2012 μ.μνημονιου

Παλια, πολυ παλια   αποφασισαν  καποιοι  πως ,Δικλείδα   εναντι  του  αυταρχισμου,  της  ενος  ανδρος  αρχη, της  αυθαιρεσίας  των  κρατουντων,  της  κρατικης  βιας, πως  επρεπε  να  λαμβανουν  υπ'  οψη  τους  και  τις  θεσεις  των  πολιτων.
Ελα  ομως  που προσεβληθησαν  απο  την  ''ΥΒΡΗ  της  ΕΞΟΥΣΙΑΣ''  και  παπαλα  το ποπολο.
Περασαν  χρονια,  καποιος  ΠΑΥΛΟΣ  γυριζε  τον  κοσμο  [ οχι  ακριβως  ολον  τελος  παντων ]  που  κηρυτε  πως  .........................

''Ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ πάντες γαρ υμείς είς εστέ εν Χριστώ Ιησού''

Αλίμονο  τον  σταυρωσαν...... ..παρα  ταυτα  οι  λαοι  σταυροκοποιουνται [μαλλον  ασυναισθητα]  και  οι  ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ  εκκλησιαζονται.

....Και να που  καποιοι  ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ.......τους  χαρακτηριζουν επικινδυνους..., ο  σπορος  επεσε  και  ο  ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ  επανέφερε  στο  προσκηνιο  , δικαιωματα  και  ελευθεριες.  Υπηρχε  ομως   ενα  φυσικο  εμποδιο,  οι  Αλπεις  της  Κεντρικης  Ευρωπης   εμποδισαν  τον  σπορο  να  φθασει  ΒΌΡΕΙΑ.
Ας  μη  μακρηγορώ. 
Γαλλικη  επανασταση.....κλπ,κλπ. Φθανουμε  στην  εξελιγμενη  μορφη  της  ΑΣΤΙΚΗΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΣΥΝΤΑΓΜΑ--ΔΙΑΚΡΙΣΗ  ΕΞΟΥΣΙΩΝ  ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ  ΑΠΟ ΤΟΝ  ΛΑΟ  ''ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ''
ΔΙΑΚΡΙΣΗ  ΕΞΟΥΣΙΩΝ.........
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ --ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ -ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ!!!
Το  συστημα   θεωρει  πως  η  υπαρξη  της  ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ  ειναι  η  ΔΙΚΛΕΙΔΑ  της  ΑΥΘΑΙΡΕΣΊΑΣ.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ   2012  μ.μνημονιου.
 Ανυπαρκτη  Νομοθετικη  Εξουσια...... ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΈΝΗ  !!!!
Ανυπαρκτη   Εκτελεστικη  Εξουσια........[Κυβερνηση]
Ανυπαρκτος  Πρωθυπουργος............
Ο  Λαος  επαψε  να  ΣΤΑΥΡΟΚΟΠΙΕΤΑΙ   παρακολουθει   απραγος  την  ΔΙΑΒΡΩΣΗ   των  ΘΕΣΜΩΝ   που  αποτελουν  θεμελιο  της  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Η  ΠΑΤΡΙΔΑ  ΜΟΥ  ΠΛΕΟΝ  ΕΙΝΑΙ  ΕΠΑΡΧΙΑ  ΤΟΥ  Δ'  ΡΑΙΧ  με  ΕΠΑΡΧΟ  
που  φερει  το  ονομα  ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ......... 

Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Δυο χρονια μετα την ΑΝΑΡΤΗΣΗ..και 3000 Αυτοκτονιες!!

Ας ξαναθυμηθούμε την σύλληψη του Θέμου, το μαύρο χρήμα και τον εκβιασμό στη κυβέρνηση Καραμανλή


   Από το antitroktiko
Η μόνη δικαιολόγηση μέχρι στιγμής των 5,5 εκ ευρώ λαθραίου χρήματος είναι ότι "τα μάζεψε από τις οικονομίες του"! Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση ψάχνει να αυξήσει τα έσοδα της από μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μισθωτούς.
Χθες τα ΜΜΕ σώπασαν όλα την ανακίνηση της υπόθεσης Θέμου Αναστασιάδη εκτός από το ΣΚΑΙ. Δυο χρόνια πέρασαν* και ο Θέμος δεν έχει δικαιολογήσει ακόμα σε κανέναν το ποσό των 5,5 εκ που συνελήφθη να το πηγαινοφέρνει σε ένα roadtrip στις Αλπεις, μεταξύ Γαλλία και Ελβετίας. Στη συνέχεια ο Θέμος θέλοντας να σταματήσει την πίεση που του ασκούσαν όλοι να μιλήσει και να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα επαναλάμβανε σε όλους ""Αυτή την υπόθεση θέλουν να την κλείσουν με Αίμα" θέλοντας να μας απειλήσει ότι θα αυτοκτονούσε και καλά αν συνεχιζόταν η διερεύνηση της υπόθεσης. Δείτε το περιεκτικό video με την ανασκόπηση της υπόθεσης.
Με αφορμή την ανακίνηση του θέματος, παραθέτουμε το απόσπασμα από το χθεσινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ, που κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν της υπόθεσης σύλληψης του Θέμου Αναστασιάδη από τις γαλλο-ελβετικές αρχές, υπενθυμίζοντας μας, ότι ο μάγκας και μερακλής Θεμος, κυκλοφορεί ανενόχλητος και ακόμα κερδίζει με τα ΜΜΕ του από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ** και στην πλάτη του Ελληνικού λαού, χωρίς ακόμα να έχει δικαιολογήσει σε κανέναν από που βρήκε αυτά τα 5,5 εκ, που τα πηγαινοέφερνε με αυτό το αλπικό roadtrip στην Ελβετία και στην Γαλλία.
Απόσπασμα από δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ για την υπόθεση Αναστασιάδη:
Η υπόθεση έχει ατράνταχτα στοιχεία εναντίον του Θεμου Αναστασιάδη και επαυτοφώρο σύλληψη, τα οποία ακόμα και τώρα δεν μπόρεσε να αντικρούσει. Κυριότερα αγνοεί τη δικαιοσύνη (και αυτή κάνει τα στραβά μάτια) και δεν δίνει εξηγήσεις συγκεκριμένες από που τα βρήκε αυτά τα χρήματα. Κάποιοι λένε ότι είναι προϊόν εκβιασμού για την υπόθεση του DVD του Ζαχόπουλου ή άλλου εκβιασμού για άλλη υπόθεση, ενώ το πιθανότερο είναι μέρος του ποσού να προέρχεται από φοροδιαφυγή και μαύρο πολιτικό χρήμα, κάτι που εξηγεί και το γεγονός ότι η δικαιοσύνη κωλυσιεργεί και η κυβέρνηση δεν αντιδρά καθόλου σε αυτή την ολιγωρία (ούτε του Καραμανλή, ούτε του Παπανδρέου).
Συμπληρωματικά δείτε και στο dexiextrem αυτό το άρθρο που αφορά τη νεότερη εξέλιξη της υπόθεσης τον περασμένο Ιούλιο (2010) Και πάλι στα μαλακά έπεσε το παχύδερμο... μέχρι να αθωωθεί...
(Πηγή φωτογραφίας: Dexiextrem)
*ΣΗΜΕΡΑ   20-8-2012   ΤΕΣΣΕΡΑ
** Η  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ   ΤΗΣ   ΕΓΧΩΡΙΑΣ   ΤΡΟΙΚΑΣ;;;;
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Opengov...........το λεγανε....και το παινευανε.

Απο  το  Βημα  της  26ης  Ιουλιου  2012.
Ρ, Αργυρης  Σταθης
Συμφωνα  λοιπον  με  το  ρεπορταζ  τα  πραγματα  εχουν  καπως  ετσι  ,σε περιληψη.

Η  κυρια  εχει   επιλεγει  μεσω  του   open. gov.  ως  υπευθυνη   της  Ειδικης  Γραμματειας   ΕΣΠΑ  στις  αρχες  του  2011.
[Συμφωνα  με  τον  συντακτη   οι  Επικυριαρχοι  μας   --κ.ΧΑΝ- την  θεωρουν  πετυχημενη  καθως  κατορθωσε   η  αποροφηση   απο  17,5 % στο  τελος   του  2010  ν' αυξηθει   κατα  110%   [Ιουνιος  2012,  41%].
Ο  εκ  Βρυξελλων   Χηδακης  , δεν  εχει  ακουσει  πως  ομαδα  που   κερδιζει  δεν  την αλλαζεις,  ετσι λοιπον   παει    η  Ειδ. Γ. ΕΣΠΑ  --συγ/χωνευσεις, σουροτες  , γκαζοζες--  και  προισταμενος   κολλητος  του   Μπεμπη......
Η  κυρια   διαμαρτυρεται   για  πολιτικη  διωξη.........[αντε  καλε, στην  Ελλας  του  2012;;;], βεβαιως  ανηκει  πολιτικα στο  ΠΑΣΟΚ  .........αυτο  δεν  μας  ενδιαφερει,  μας  ενδιαφερει;;;;

ΑΛΛΩΣΤΕ  Η   ΕΠΙΛΟΓΗ  ΤΗΣ  --OPEN   GOV--ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ  ΤΗΝ  ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ  ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ   ΠΕΡΙ  ΤΗΣ  ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ.

ΟΜΩΣ!!!!!!
Υπαρχει    ενα  αναθεματισμενο  ομως.
Η  κυρια  κατα  ΣΥΜΠΤΩΣΗ  εχει  συζυγο  ΠΡΩΤΟΞΑΔΕΛΦΟ  του   Παρη, 
οχι  καλε  αυτου  της  ωραιας  Ελενης, του
ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ.

Διαβάστε Περισσότερα »

Το καρφι της εξαθλιωσης εφθασε στην καρδια μας.

 ......και   η  ΠΑΡΤΟΥΖΑ  καλα  κρατει

'''Η βασικότερη ρύθμιση θα αφορά τη συμμετοχή ενός ιδιώτη σε ΔΕΚΟ στρατηγικού χαρακτήρα σε ποσοστό άνω του 20% καταργώντας επί της ουσίας τη βασικότερη διάταξη (από την εποχή Αλογοσκούφη και ΟΤΕ) σύμφωνα με την οποία το δημόσιο κατείχε το 51% σε μεγάλες επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.''

ΣΧ.
Τελικα   εκτός   απο  φασιστες   ειναι  και  ανανδροι,  ξεφτιλισμένοι, βλακομετρα  και  ως   αποδεικνύεται   αποφασισμενοι  γι  απορφανισμό  της  χωρας  απο  καθε  περιουσιακο  της  στοιχειο
Παντως  μπορουμε  να   ξεπουλησουμε  ησυχοι  καθως  πηραμε  την  επιβεβαιωση  πως  ολα  θα  γινουν   νομιμα ,  και  με διαφανεια....
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

ENOLA GAY...................

μαρτυρία:
«Χιροσίµα (6 Αυγούστου 1945)
»... Ξαφνικά µια εκτυφλωτική λάµψη µ' έκανε να τιναχτώ, τα σπίτια µπροστά µας άρχισε να τρέµει και, σε µερικά λεπτά, σωριαζόταν σε ερείπια µέσα σ' ένα σύννεφο από σκόνη. Γύρω µας κι άλλα κτίρια κατέρρεαν σαν τραπουλόχαρτα. Φλόγες ξεπήδησαν από τα χαλάσµατα κι άρχισαν να φουντώνουν µε τη βοήθεια ενός ανέµου που γινόταν όλο και σφοδρότερος…. Είδα να παρελαύνουν από µπροστά µου ανθρώπινες σκιές, που έµοιαζαν µε λιτανεία φαντασµάτων. Μερικές απ' αυτές φαίνονταν να υποφέρουν από πόνους φρικτούς και βάδιζαν µε τα χέρια τεντωµένα. Αυτές οι µορφές µού προξένησαν ιδιαίτερη περιέργεια. Τέλος κατάλαβα ότι ήταν άνθρωποι φρικιαστικά καµένοι που ήθελαν να αποφύγουν την οδυνηρή επαφή των χεριών τους µε τα πληγωµένα πλευρά τους…. Οι σιωπηλοί δρόµοι ήταν γεµάτοι από πτώµατα. Η Χιροσίµα δεν ήταν πια µια πόλη, αλλά µια φλογισµένη έρηµος.»
(Μισιχίκο Χασίγια, Ηµερολόγιο της Χιροσίµα, Β. Σκουλάτου-Ν. Δημακοπούλου-Σ. Κόνδη, Ιστορία Νεότερη και Σύγχρονη, ΟΕΔΒ, Αθήνα 1983)




ΣΧΟΛΙΟ.

Δεν   στοχευω  σε  μια  επι πλεον  υπενθυμιση   πολλοι  θα  το  εχουν   κανει..... Εδω  θελω  να  τονισω  το  ανατριχιαστικο  για μενα  οξυμωρο  πως  ειναι   δυνατον  να  δίνεις   το  ονομα   ΤΗΣ   ΜΗΤΕΡΑΣ  ΣΟΥ........στον   ΘΑΝΑΤΟ!!!  
Ο  πιλοτος  PAUL  TIBBETS   ειχε  δώσει  στο  βομβαρδιστικο  που  εσπειρε  τον θανατο  το  ονομα  της  μητερας  του                              
 ENOLA  GAY 

Όπως έλεγε ο ίδιος ο Τίμπετς, που ποτέ δεν μετάνιωσε για την πράξη του, επρόκειτο για πατριωτικό καθήκον. Έλεγε, ακόμα, ότι κοιμόταν ήρεμος τα βράδια.

Το 2005 είχε δηλώσει σχετικά σε εφημερίδα του Κολάμπους του Οχάιο, όπου ζούσε τα τελευταία χρόνια, ότι «έπρεπε να βάλουμε τα συναισθήματά μας στο περιθώριο. Γνωρίζαμε ότι η βόμβα θα σκότωνε κόσμο αριστερά και δεξιά».

Μετά τον πόλεμο είχαν κυκλοφορήσει ψευδείς φήμες, που τις γνώριζε και ο ίδιος και έπρεπε να αντιμετωπίσει όπως έλεγε, για το ότι είχε τρελαθεί ή ότι ήταν αλκοολικός. 
Εν τω μεταξύ, ο Τίμπετς διοικούσε το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων στο Πεντάγωνο. Αποστρατεύτηκε τελικά το 1966.


Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση Όνομα:  19355.jpg Εμφανίσεις:  150 Μέγεθος:  14,5 KB

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση Όνομα:  00000193.jpg Εμφανίσεις:  165 Μέγεθος:  77,4 KB
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Dr Βλάσης Γωγούσης:"Μου έδιναν μίζες και δεν τις δέχθηκα".

Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011



Βλάσης Γωγούσης: Διδάκτωρ του Α.Π.Θ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονiκης,και ΕΝΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Πριν λίγα χρόνια , σε συνέντευξή μου σε μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό, δήλωσα δημοσίως : (επαναλαμβάνω την δήλωση και τώρα):
«Αν βρεθεί ένας ασφαλισμένος της ΔΕΗ που να δηλώσει ότι μου έδωσε έστω και μία δραχμή , για παροχή ιατρικών φροντίδων ( κατά τη διάρκεια της υπέρ 35ετούς θητείας μου ,σαν γιατρού της ΔΕΗ) και την αποδέχθηκα, θα υποστώ δημόσιο εξευτελισμό ! ».
«Αν βρεθεί ένας –συνέχισα - που να μου έδωσε έστω και μία δραχμή και την δέχθηκα, όταν συμμετείχα -επί σειρά ετών - σαν παθολόγος στην κρατική (αμαρτωλή) τότε Επιτροπή Εκδόσεως Διπλωμάτων Οδήγησης Οχημάτων (ΕΞΙΟ) ,θα ξευτελισθώ , επίσης, δημοσίως.»!


«Αν βρεθεί –τέλος- ένας προμηθευτής Νοσοκομείου η μία φαρμακευτική εταιρεία που να μου έδωσαν χρήμα η είδος η πλήρωσαν για τη "συμμετοχή" μου σε συνέδρια, και τα αποδέχθηκα, θα υποστώ δημόσιο εξευτελισμό»!.
Να σημειωθεί ότι σας γράφει ένας γιατρός που έχει χρηματίσει - επί 13 συναπτά έτη - πρόεδρος 2 μεγάλων Νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης ( τα τελευταία 4,5 χρόνια του Νοσοκομείου "Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ" ) καθώς και Γενικός Αρχίατρος της ΔΕΗ Ελλάδος, με διαχείριση κονδυλίων δισεκατομμυρίων δραχμών, τότε! 
 
Αν δέχθηκα προσφορές; , δεκάδες, εκατοντάδες απόπειρες και αρνήθηκα, γι` αυτό τολμώ και γράφω σήμερα στο διαδίκτυο , όσα διαβάζετε..
Αγαπητοί συνέλληνες , οι βρώμικες συναλλαγές 'έφτασαν να θεωρούνται σήμερα αυτονόητες, σχεδόν υποχρεωτικές, έφθασαν να θεωρούνται «μαγκιά » , «καπατσοσύνη» !
Ένα σας λέω όμως :
Η βρώμικη συναλλαγή χρειάζεται 2 για να γίνει!.

Ξέρω τον αντίλογο : «ο ασθενής η οι συγγενείς του ασθενούς , βρίσκονται κάτω από έντονη συναισθηματική φόρτιση και υποκύπτουν ».
Σύμφωνοι, σκέφθηκε όμως κανείς σας , ότι την ώρα που αυτοί πληρώνουν τα χιλιάρικα για να χειρουργηθεί ο άνθρωπός τους, κάποιος ταλαίπωρος , ανήμπορος να δώσει φακελάκι , «βγαίνει» από το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας και «μπαίνει» σε λίστα αναμονής , με κίνδυνο να καταστεί ανεγχείρητος η και να πεθάνει ακόμη ,γιατί ο «δικός» μας άνθρωπος με το φακελάκι πήρε τη θέση του;
 
Και καλά αυτοί, οι άλλοι με τα φουσκωμένα φακελάκια που δίνουν στους εφοριακούς, τους υπαλλήλους της πολεοδομίας ,τους τελωνειακούς, τους λειτουργούς της τάξεως και της δικαιοσύνης και άλλων ων ουκ έστι αριθμός;;.

Διαβάστε Περισσότερα »

Η Φωνη της Κοινωνικης Οργης....

για  μια  ακομη  φορα   απο  την  γενια  των
 ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ   ΥΠΕΡΗΛΙΚΩΝ..!!!
Των   ανθρωπων  που   η   ''ΕΚΛΕΚΤΗ  ΓΕΝΙΑ  ΤΩΝ  ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΔΩΝ''!!!!!!!!!!!καταβαλλει   φιλοτιμη   προσπαθεια  ν'  αγνοηθουν......
................................................................................

Ενα εφιαλτικά προφητικό κείμενο για το κοντινό μέλλον της Ελλάδας

του Δρ. Βλάση Γωγούση
« Καλείσθε όπως εντός 3ημέρου από σήμερον να εγκαταλείψετε την κατοικία σας...»

-Βάλτε μια υπογραφή εδώ-σας παρακαλώ - , λέει ευγενέστατα  ο δικαστικός επιμελητής.

 Τα μάτι του παραλήπτη, ξάγρυπνο και θολωμένο  όλο το βράδυ, αλληθωρίζει, το χέρι του τραβάει από την κωλοτσέπη το περίστροφο και χωρίς λαλιά,

 « Φύγεεεεεε, ουρλιάζει, έξω από το σπίτι μου ,  τσακίσου» και πυροβολεί ταυτόχρονα στο πόδι τον ( αναίτιο) λειτουργό ! .

Εκείνος, έντρομος κι` αιμορραγώντας , σέρνεται σαν παλαβός για να γλυτώσει !

 Όχι δεν είναι σίριαλ τρόμου, είναι μια θλιβερή πραγματικότητα που θα την δούμε σύντομα μπροστά μας, φίλοι αναγνώστες .

 Καλά , δεν καταλάβατε  ,  δεν απορήσατε ακόμα συμπατριώτες μου ,πως η περιλάλητη άρχουσα τάξη, μας πήρε ακόμα και τα σώβρακα και μείς δεν βγάλαμε άχνα;;;

 Μας κόψαν τους μισθούς, μας κόψαν τις συντάξεις, τα επιδόματα, τα δώρα Πάσχα-Χριστουγέννων, τα επιδόματα αδείας, μας καζικώσανε και μας βουλώσαν όλες τις…..οπές μας ( ας μην το πω αλλιώς, διδάκτωρ πράγμα ,δεν μου πάει ! )  και μείς … σιωπή  και μούγκα ,;;;;

Και να ! χαράτσια, να! εισφορές αλληλεγγύης, να!   Νόμος 4051 ( ;) ( αναδρομικές αρπαχτές  από το 2010) , να!  μειώσεις Ν. 4024 ( ;) , να! και ο Φ.Μ.Υ  του 2010-11, ( απ` την εκκαθάριση της σύνταξής μου τα` αντιγράφω ) και να! και συ   κατακαϋμένε , συνταξιούχε  ΒΛΑΣΗ  , πάρε κάτι υπόλοιπα να ζήσεις ως τον άλλο μήνα !

Καλά δεν καταλάβατε  πως  μοιάζουμε  με έναν λέβητα που σιγοβράζει, ένα  κλειστό καζάνι   με τη  μοναδική βαλβίδα αφαλείας βουλωμένη ;

Αν  δεν το καταλάβατε  τότε θα γίνω , φίλοι μου,  αυτόκλητος προφήτης, θα  τ`  αραδιάσω όμως όπως τα σκέφτομαι , θα πω τι περιμένω   να συμβεί στο μέλλον , στο κοντινό μας μέλλον , μην πάει    πιο μακριά ο νους σας !

Θα σας τα πω και θα τα γράψω , έστω  με κίνδυνο  να συλληφθώ για  « προτροπή εις βιαιοπραγίες»  ή όπως κάπως  λέγεται  στη νομική  τη γλώσσα !

Μπορεί επίσης  να με πιάσουνε  για ηθική αυτουργία σε φόνους , σε βασανισμούς και   . …ακρωτηριασμούς ακόμα !!.

…..Πέθανε – που λέτε   φίλοι μου - η γυναίκα  , το παιδί, η μάνα του ενός  , γιατί δεν είχε χρήματα να πάρει  τα ακριβά τους φάρμακα.

 Ξετρελλαμένος και με θολωμένο νου ,την ώρα εκείνη , θα βγει μ` ένα μαχαίρι και θα ψάχνει αυτόν που θα θεωρήσει  ένοχο του για τον χαμό του συγγενή του.

Τον  Υπουργό  , τον φαρμακέμπορο, τον πρόεδρο του φαρμακευτικού Συλλόγου, τον πρόεδρο  ή  διευθυντή  του ΙΚΑ, ή  όποιον άλλονε  το σαλεμένο του μυαλό , του είπε  !!,

Τον βρήκε ;

  Θα του τον κόψει τον λαιμό , τη γλώσσα  ή  θα του βγάλει τόνα μάτι !

Ο άλλος που του πετσοκόψανε τη σύνταξη ,  του κόψανε το ρεύμα , του κόψαν το νερό,  τον διώξανε κι` απ τη  δουλειά  του ,  κάποια στιγμή    , θα βγει  στο δρόμο  έξαλλος, ψάχνοντας νάβρει  αυτόν που τον θεωρεί υπεύθυνο για την κατάντια του, για να τον …σφάξει !

Ο τρίτος σαλεμένος , θα στήσει ενέδρα εκεί που ξέρει πως περνάει κάθε πρωί ο πρόεδρος  του ασφαλιστικού του , που –τούπανε-  πως τσέπωσε  μαζί  με κάποιους άλλους ,  τα λεφτά του και  τώρα  αυτός καλοπερνά και οι πολλοί δεν έχουνε να φάνε !

Καραδοκεί  σε μια γωνιά ,για να τον δείρει, να τον σακατάψει η να του κόψει το αυτί  ή  και να  τον …ξεκάνει, ακόμα !

Πολλοί απ` αυτούς,  θα κάνουν πρώτα φονικά και  ύστερα θ` αυτοκτονούνε!.

Για τι –ας μη ξεχνάμε, αναγνώστες  μου - στις μέρες μας , ένας με δύο καθημερινά, τινάζουν τα μυαλά τους στον αέρα !.

Σύντομα, φίλοι μου  ,θα βλέπετε στους δρόμους μικρές ομάδες ετερόκλητων ανθρώπων, αγνώστων μεταξύ τους, να συνομιλούν, να συμφωνούν , να εξαγριώνονται , να κάνουνε πορείες  στη συνέχεια σε μπουλούκια    και ξαφνικά  ξετρελλαμένοι  ν` αρχίζουνε  να σπάζουν και να καταστρέφουν μεγαλοκαταστήματα,  αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, κοσμημτοπωλεία, τράπεζες,  και να  εισβάλλουν σε δημόσιες υπηρεσίες  !

Εκεί  ,  θα καταστρέφουνε , φακέλλους, έγγραφα , γραφεία, υπολογιστές, και  ό,τι  άλλο βρουν  μπροστά τους.

Σύντομα, ένα πλήθος Ελλήνων θα οπλοφορεί , θα κάνει μέρα- μεσημέρι αρπαγές αγαθών η  και ληστείες, με πρόσωπα ξεσκέπαστα, δεν θα φοβούνται  μην τους δουν, δεν θα φοβούνται μην τους πιάσουν,  γιατί θα είναι αποφασισμένοι  να πυροβολούν και να σκοτώσουν  όποιον τολμήσει  να τους  σταματήσει ή  να τους συλλάβει !

Δεν θα φοβούνται , σας λέω, δεν θα κρύβονται , θα έχουν  μερικώς παραφρονήσει  !

Θα θέλουν να εκδικηθούν το κράτος για τη φτώχια, την κατάντια , την κακομοιριά τους , την εξαθλίωση, τον θάνατο από βαρειές  αρρώστειες αγαπημένων τους προσώπων γιατί  δεν είχανε να δώσουν…. φακελάκι και θα τα βάζουν με τους εκπροσώπους των αρχών.

Θα  κονταροχτυπιούνται με τους Αστυνομικούς σκληρά, κρατώντας σίδερα , μαχαίρια, και  λοστούς, δεν θάχουνε αναστολές, δεν θα φοβούνται , θα βρίσκονται  στα  πρόθυρα της τρέλλας

Μην πάει ο νους σας σε συγκρίσεις με  πιτσιρικάδες με μολότοφ  , με τις  πέτρες, τις κουκούλες, εκείνα χαρτοπόλεμος φαντάζουνε μπροστά  σ`αυτά που έχουνε  να δουν τα μάτια  σας ! .

Δεν λέω, οι αστυνομικοί  παιδιά δικά μας είναι , κι` αυτά τα ίδια και χειρότερα περνάνε , όμως κάποια στιγμή, μια σφαίρα  να ξεφύγει, μια σφαίρα  μόνο !

Τότε θα γίνει μακελειό,  θ`αρχίσουν κι` από κάτω ντουφεκιές, τα ζήσαμε σε άλλες εποχές , εγώ κι`οι συνομήλικοί μου , κι` η κόλαση θ`αρχίσει !

Έτσι απλά, όπως το γράφω, έτσι ξεσπάνε τα μεγάλα γεγονότα, από ένα ...... "μπαμ", κι`ύστερα έρχεται ο χαμός,ο όλεθρος χωρίς επιστροφή!

Γι` αυτό σας λέω,  να μην το προσπεράσετε το άρθρο μου  αυτό, ( αθώοι κι` ένοχοι)  αναγνώστες,  σπεύσατε,  κάντε κάτι πριν νάρθουν τα χειρότερα, τα τραγικά , τα  βίαια, τα ανεπανόρθωτα .

Γιατί η άλλη μέρα θάναι  ένας καινούργιος, ένας σκληρός,  ένας αδελφοκτόνος , βίαιος ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΠΑΡΑΓΜΟΣ !!.

Τότε, εκείνοι  που  έφεραν ( καθένας με τον τρόπο του ) τη χώρα μας σ` αυτό το χάλι, θα κρυφτούν, θα εξαφανισθούν, θα παν σε ξένες χώρες σέρνοντας μαζί τους ό,τι προλάβουνε ν` αρπάξουν!

Θα παν στην ξενιτειά κι` εκεί θα τρέμουνε, δεν θα κοιμούνται  ,γιατί όπου τους βρουν θα τους ρημάξουν.

Πολιτικοί , Δημόσιοι λειτουργοί, Δημοτικοί άρχοντες και Υπουργοί θα έχουν εξαφανισθεί, θα κρύβονται μεταμφιεσμένοι.

Σας λέω κόλαση και  πλήρης αναρχία,  παντού θανάτου φόβος.

Οι λαθρομετανάστες- οι έγχρωμοι  κυρίως  στην αρχή, που ξεχωρίζουν– θα φεύγουν άρον-άρον σαν τρελλοί , γιατί ομάδες ένοπλων μόλις τους βρίσκουν  θα θέλουν να τους εξοντώσουν ! !!

Ούτε Δραχμή, ούτε ΕΥΡΩ,  ούτε αποκρατικοποιήσεις , ούτε Τρόϊκα, ούτε Μνημόνια !

Είδε ο Θεός τον θολωμένο νου και τον φοβήθηκε.

Δεν θάναι επανάσταση, ούτε  διαμαρτυρία, πόλεμος άναρχος, θα είναι  !

Ξυλοδαρμοί και συμπλοκές θα γίνονται στους  δρόμους  !!.

Ακούστε με , εσείς  που (δήθεν) κυβερνάτε, εσείς κι` οι «σπόνσορές» σας, οι τοκογλύφοι και  τ` αφεντικά σας, ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ !

Γυρίστε πίσω τα κλεμμένα, μην ξεπουλάτε το νερό,  και την ενέργεια,

ΔΗΜΕΥΣΤΕ περιουσίες ,μπλοκάρετε τα αμύθητα ποσά  που βρίσκονται εδώ η ..κάνουν διακοπές στα ξένα.

Κλείστε στη φυλακή τους  κλέφτες, τους απατεώνες,  κάποιους από τους μεγαλοεργολάβους  ή τους μεγαλο -εκδότες, τους τραπεζίτες , εκείνους  απ`  τους  φαύλους τους πολιτικούς που από ανεπάγγελτοι, ξυπόλητοι και πειναλέοι , μπήκαν μια μέρα στην πολιτική και γίναν ζάπλουτοι  και μεγιστάνες  !

Μη χορηγείτε   απλόχερα  δεκάδες δισεκατομμύρια  στις τράπεζες  με κύριο επιχείρημα  « να χουν ρευστότητα να δίνουν δάνεια».

Στις Τράπεζες που παίρνουν τα λεφτά μας με επιτόκιο 1% και μας δανείζουνε με  19 %, οι  κλέφτες  !!

Κι`αν δεν πιστεύετε,  πάρτε μια μέρα με την πλαστική σας κάρτα 100 ΕΥΡΩ από ένα  ΑΤΜ κι` όταν το δείτε θα σας βγει το…μάτι !

Λυπηθείτε τους Έλληνες, βρείτε  έναν τρόπο να δουλέψουν, δώστε τους πίσω - έστω-  τα μισά απ` όσα τους αρπάξατε ,ζητείστε τους γονατιστοί συγγνώμην !

Μην ξεπουλάτε έναντι πινακίου φακής την  ΥΔΡΕΥΣΗ, το ΦΩΣ  και την ΕΝΕΡΓΕΙΑ .

Μην ξεπουλάτε τα φιλέτα των ακίνητων και των εκτάσεων του δημοσίου, μην ξεπουλάτε άρον -άρον , τις άλλες  εμφανώς συμφέρουσες και κερδοφόρες  κρατικές επιχειρήσεις,

Σπεύστε, προλάβετε , αλλιώς η Χώρα θα θρηνήσει στρατιές θυμάτων και θα μεταβληθεί σε Κόλαση.

Ακούστε με ,  δεν είναι παραλήρημα, δεν είναι όνειρο   κακό !

Μακάβρια πρόβλεψη είναι τα γραφόμενα μου,  μακάρι νάβγαινα τρελλός η ψεύτης, όμως πολύ φοβάμαι πως το Σενάριο ΟΡΓΟΥΕΛ Νο 2 , θα βγεί αληθινό !!

Δρ. Βλάσης Γωγούσης

Διαβάστε Περισσότερα »

Την πτωση των ΚΕΝΟΔΟΞΩΝ ακολουθει τρομακτικος θορυβος

Τετάρτη, 1 Αυγούστου 2012

Η εξάρτηση του Μιχάλη Χρυσοχοίδη...


Ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης, όπως γράφει στο βιογραφικό του είναι στέλεχος του ΠΑΣΟΚ από το 1982 (Γραμματέας Νομαρχιακής Επιτροπής). Κατέχει κρατικές θέσεις από το 1987. Μπορεί κάποιος να πει δηλαδή πως το επάγγελμά του είναι “επάγγελμα ΠΑΣΟΚ”. Ένας άνθρωπος που έχει μεγαλώσει, ανατραφεί (όχι μόνο πολιτικά) μέσα σε έναν κομματικό μηχανισμό, αλλά κυρίως έναν μηχανισμό εξουσίας. Τα ένσημά του, είναι σε πολιτικά μπαλκόνια, τηλεοπτικά πάνελ, αίθουσες υπουργείων και διαδρόμους που ψυθυρίζονταν τα μεγαλύτερα μυστικά αυτής της χώρας. Δεν έχω καμιά αμφιβολία πως ο ίδιος στον εαυτό του αποδίδει αυταπάρνηση, θυσία και πατριωτισμό. Αλλά οι έννοιες συνήθως έχουν διαφορετικό περιεχόμενο στην πολιτική απ’ ό,τι στην κοινωνία. Δεν είναι τυχαίο που ο Άκης Τσοχατζόπουλος στα ημερολόγια του, την ώρα που έγραφε στον συνέταιρό του και του ζητούσε ένα εκατομμύριο από τις κοινές του καταχρήσεις, τελείωνε γράφοντας πως το κάνει “για την πατρίδα, το κόμμα και το καλό του τόπου”.
Οι περισσότεροι που μας κυβέρνησαν τα τελευταία 30 χρόνια, συνδέονται με την εξουσία με σχέσεις εξάρτησης. Ζουν σε αυτήν, μερικές φορές γι αυτήν και όταν την χάσουν απλώς το αρνούνται. ...
Ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης ανήκε στον πυρήνα της εξουσίας. Και βέβαια ευθύνεται για την κατάντια μας σήμερα.
 Ατύχησε να ηγηθεί του πολιτικού του χώρου όχι γιατί ήταν χειρότερος από τους άλλους στο κακό που έκανε, αλλά γιατί έφτασε στο σημείο να πιστεύει πως η επικοινωνιακή του επικράτηση μέσα από τα συγκροτήματα Τύπου, ήταν και η πολιτική του θέση.
Ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, κατάφερε να δημιουργήσει ένα σύστημα κοινής αποδοχής από τα Μέσα Ενημέρωσης, με έναν πολύ έξυπνο τρόπο.
 
 ”Γνωστοποίησε” σε όλους τους εκδότες και τους μεγαλοδημοσιογράφους πως ήταν στόχοι τρομοκρατικών ενεργειών. Ανέλαβε να τους προστατεύσει και να τους φυλάξει. Δημιουργήθηκε λοιπόν μια σχέση εξάρτησης μεταξύ τους,που μόνο συμπάθεια προσέφερε στο πρόσωπό του και βέβαια την αντιμετώπισή του ως προστάτη. Ταυτόχρονα δημιούργησε ένα πολιτικό πλαίσιο ασφάλειας-ανασφάλειας, στο οποίο αυτός, μόνο αυτός, φάνταζε αναγκαίος.
 
Όλα αυτά όμως δεν ήταν ούτε η άποψη της κοινωνίας γι αυτόν, ούτε του κόμματος. Απλώς των διαπλεκόμενων εκδοτικών και επιχειρηματικών μηχανισμών. Ο αυτόματος πιλότος όμως της πολιτικής μάλλον τελείωσε γι αυτόν. Τα πράγματα άλλαξαν και ο Χρυσοχοίδης καθόλου. Έτσι άρχισε να δηλώνει “αδιάβαστος”, περί το μνημόνιο, αποδεικνύοντας όχι πόσο αμαθής ήταν, αλλά πόσο αδύναμος να διαχειριστεί κάτι,έξω από το πλαίσιο εξουσίας που αντιλαμβανόταν ως φύση του.
Συνέχισε να συμπεριφέρεται ως παντοδύναμος, «απαραίτητος» και “καταλληλότερος” με ιδιοκτησιακή αντίληψη για την εξουσία και “μεσσιανική” για την κοινωνία. 
 Άρχισε να συμπεριφέρεται με κυκλοθυμία, που δεν ήταν μόνο πολιτική, με επιθετικότητα που ήταν εμφανής σε όλους και με αγωνία που έδειχνε απώλεια πολιτικού προσανατολισμού. Δυο τουλάχιστον περιστατικά σε συνεδριάσεις οργάνων του ΠΑΣΟΚ, άφησαν εμβρόντητους τους πάντες για την συμπεριφορά του.
Με αυτή τη συμπεριφορά ήρθα αντιμέτωπος πριν από μήνες, μετά από ένα ρεπορτάζ που αποκάλυπτε πως στο Υπουργείο Ανάπτυξης όπου ήταν υπουργός, θα έκαιγαν αρχεία αμαρτωλών συμβάσεων,παρά την ενημέρωση από το Γενικό Αρχείο του Κράτους ότι είναι παράνομο 
.
 Ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ορθά κοφτά “και εσένα τι σε νοιάζει” . Προσπάθησε ανεπιτυχώς να με πείσει να κατεβάσω το δημοσίευμα και στο τέλος αναγκάστηκε να δηλώσει επίσημα, πως δεν θα γινόταν καμιά καταστροφή των Αρχείων.
 
Χθες ο Χρυσοχοίδης με πήρε και πάλι τηλέφωνο για να με βρίσει για ένα άλλο δημοσίευμα που τον εμφάνιζε να έχει μεγάλη φρουρά. Πολύ μεγαλύτερη από όση έχουν αστυνομικά τμήματα που φρουρούν Δήμους. Δεν πήρε ούτε για να διαψεύσει ούτε για να εξηγήσει. Πήρε με το ύφος του εξουσιαστή, για να δείξει ποιός είναι η εξουσία.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τριαντα ΖΕΙΣ .....Εξηντα ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ.......



Οταν  τα  ΖΟΜΠΙ   κυβερνησαν  αυτον  τον  ΤΟΠΟ!!!


ΒΓΑΛΕ   ΤΑ  ΒΑΜΒΑΚΙΑ   ΑΠΟ  Τ'  ΑΥΤΙΑ   ΑΝΟΙΞΕ  ΤΑ  ΣΤΡΑΒΑ  ΣΟΥ  ΚΙ  ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ   ΠΟΣΟ   ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟ   ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ   ΝΑ  ΤΟΥΣ  ΔΩΣΕΙΣ.;;;.
ΟΤΑΝ   ΣΟΥ  ΜΙΛΟΥΣΑΝ  ΓΙΑ  ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟ   ΕΙΧΕΣ  ΑΓΚΑΛΙΑ  ΤΟΝ  ΚΑΝΑΠΕ!!!
ΟΤΑΝ  ΣΟΥ  ΜΙΛΟΥΝ  ΓΙΑ  ΠΑΡΑΜΟΝΗ  ΣΤΟ  ΕΥΡΩ  ΜΕ  ΚΑΘΕ  ΘΥΣΙΑ
ΥΠΟΝΟΟΥΝ   ΠΩΣ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΠΕΘΑΝΕΙΣ  ΣΤΑ  60 
 ,ΘΑ  ΖΕΙ  ΕΝΑΣ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.





ΤΟ  ΘΡΑΣΊΜΙ   ΑΥΤΟ   ΔΕΝ  ΜΠΗΚΕ  ΣΤΟΝ  ΚΟΠΟ  ΝΑ  ΣΚΕΦΘΕΙ   ΠΩΣ   ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ  Η  ΑΣΘΕΝΗΣ   ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ

ΠΟΙΟΣ  ΘΑ  ΖΗΤΗΣΕΙ   ΣΥΓΝΩΜΗ;;;  ΠΟΙΟΣ  ΘΑ  ΖΗΤΗΣΕΙ   ΤΗΝ  ΑΜΕΣΗ   ΑΠΟΛΥΣΗ  ΤΟΥ;;;

Διαβάστε Περισσότερα »

Αρχειοθήκη ιστολογίου