Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Εδω Χολιγουντ

Εψαξα  και  βρηκα  το  παρακατω   μετα  την  απειλη  απεναντι   στην  Πανελοπε  Κρουζ  και  τον  Μπαρδεμ  που  ειχαν  την  ευαισθησια  να εκφρασουν  την  υποστηριξη  τους  στα  θυματα  της  Γαζας..και  να εναντιωθουν  στη Γενοκτονια  που  εχει  εξαπολύσει  το  Ισραηλ.

Ο  Μακαρθισμος  ειναι  παντοτε  παρον  ......στο  Χολιγουντ!!!


Τζούλια, The Palestinian και διχογνωμία στα Όσκαρ[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Το 1977, η Ρεντγκρέιβ χρηματοδότησε και αφηγήθηκε το ντοκιμαντέρ The Palestinian, το οποίο αφορούσε τους Παλαιστίνιους και τις δραστηριότητες του Οργανισμού για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης. Την ίδια χρονιά πρωταγωνίστησε μαζί με την Τζέιν Φόντα στην ταινία Τζούλια (Julia), για μία γυναίκα που δολοφονήθηκε από έναν Ναζί Γερμανόπριν το ξέσπασμα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου για την αντίστασή της στο φασισμό. Όταν η Ρεντγκρέιβ έλαβε υποψηφιότητα για Όσκαρ[6] για την ερμηνεία της στο ρόλο της Τζούλια, μέλη της Εβραϊκής Αμυντικής Ένωσης, οδηγούμενα από τον Ραβίνο Μέιρ Καέιν διαμαρτυρήθηκαν εναντίον της Ρεντγκρέιβ και της υπεράσπισής της υπέρ των Παλαιστινίων και συγκεντρώθηκαν έξω από το θέατρο όπου γινόταν η απονομή των βραβείων.[7]
Η Ρεντγκρέιβ κατέληξε να κερδίζει το Όσκαρ β' γυναικείου ρόλου.[6] Παραλαμβάνοντας το βραβείο, η ίδια είπε:
"Αγαπητοί μου συνάδερφοι, σας ευχαριστώ πολύ για αυτή την τιμή που κάνετε στη δουλειά μου. Νομίζω ότι η Τζέιν Φόντα και εγώ έχουμε κάνει την καλύτερή μας δουλειά και νομίζω ότι αυτό οφείλεται εν μέρει στο σκηνοθέτη μας Φρεντ Τσίνεμαν. Και επίσης πιστεύω ότι οφείλεται εν μέρει στο ότι πιστέψαμε και πιστεύουμε σε αυτό που εκφράζουμε--δύο ανάμεσα σε εκατομμύρια που έδωσαν τη ζωή τους και ήταν προετοιμασμένοι να θυσιάσουν τα πάντα στο αγώνα ενάντια στο φασισμό και τη ρατσιστική ναζιστική Γερμανία. Και σας χαιρετώ και σας τιμώ και νομίζω ότι θα πρέπει να είστε πολύ περήφανοι που τις τελευταίες εβδομάδες σταθήκατε ακέραιοι και δεν επιτρέψατε σε μια ομάδα σιωνιστών χούλιγκαν να σας τρομάξουν, των οποίων η συμπεριφορά είναι μια προσβολή προς όλους τους Εβραίους από όλο τον κόσμο και του μεγάλου και ηρωικού αγώνα τους ενάντια στο φασισμό και την καταπίεση. Σας χαιρετώ και σας ευχαριστώ και υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω να μάχομαι για πάντα ενάντια στον αντισημιτισμό και στο φασισμό".[8]
Αργότερα, ο σεναριογράφος και παρουσιαστής των βραβείων Πάντι Τσαγιέφσκι είπε στο κοινό ότι: "Υπάρχει κάτι που θα' θελα να τονίσω. Θα ήθελα να πω ότι έχω βαρεθεί και σιχαθεί ανθρώπους να εκμεταλλεύονται τα Βραβεία της Ακαδημείας για προπαγανδισμό της δικής τους προσωπικής προπαγάνδας. Θα ήθελα να πω στην Κυρία Ρεντγκρέιβ ότι η βράβευσή της με Όσκαρ δεν αποτελεί μια σημαντική στιγμή στην ιστορία, δεν απαιτεί μια διακήρυξη και ένα απλό "ευχαριστώ" θα ήταν αρκετό".
Το 1978, ο Ραβίνος Μέιρ Καέιν δημοσίευσε ένα βιβλίο με τίτλο "Listen Vanessa, I am a Zionist", το οποίο αργότερα μετονομάστηκε σε "Listen World, Listen Jew" ως απευθείας απάντηση στα σχόλια της Ρεντγκρέιβ τη βραδιά της απονομής των Βραβείων Όσκαρ. Μέχρι και σήμερα, εβραϊκές ομάδες, όπως η Εβραϊκή Αμυντική Ένωση, θεωρούν τη Ρεντγκρέιβ αντίπαλο και υποστηρικτή της τρομοκρατίας, παραθέτωντας δηλώσεις της όπως "Ο Σιωνισμός είναι μια σκληρή και ρατσιστική ιδεολογία".[9]
Διαβάστε Περισσότερα »

Αυγουστος ειναι, ο,τι θελουμε λεμε.


 Δυο  μηνες  τωρα,  διαχειριζονται  το  θεμα  του  ονοματος  του  νου προεδρου  της  Δημοκρατιας.
Αριστερος  λεει,  διεθνως  καταξιωμενος   κατοικος  εξωτερικου, απο τον καλλιτεχνικο  χωρο., προκειμενου  να φερουν  σε δυσκολη  θεση  τον  ΣΥΡΙΖΑ.
ΖΟΥΜΑΡΙΣΜΑ   στο  προσωπο  του  ΓΑΒΡΑ!!!!
Ακουγοντας  τον  Λιατσο  τωρα, επιβεβαιωνομαι......!!!!!!!!!!!
''Σκεπτονται  λεει  να  προτεινουν   ΓΑΒΡΑ''!!!!
Κι  αναρωτιεται  ο  καθε   ενας  που  δεν  εχει  παρει  διαζυγιο  με  την  λογικη.
-Ειναι  δυνατον  να  μετρανε  τον  καθενα  με  το  δικο  τους  μποι;;;;
-Ειναι  δυνατον  να  ζητησουν  απο  τον  ΓΑΒΡΑ  να  συνυπαρξει  με  την  αναβιωση  του  ακραιου  ΦΑΣΙΣΜΟΥ  στην  χωρα;;
Αυγουστος , ειναι  ...........................
Ο,τι  θελουμε  λεμε!!!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Σκασε και κολυμπα!!!!

Ετος  1976.

Διανυουμε  μερες  της  πρωτης  μετα  την   πτωση  της  ΧΟΥΝΤΑΣ  Δημοκρατικα  εκλεγμενης  Κυβερνησης  του  Κ.  Καραμανλη.

ΖΟΥΜΕ  μεσα  σ' ενα  ρευστο  περιβαλλον   οπου  τα  παντα  εχουν καταρευσει.

Ζητουμενο  κατ' αρχην,  η  αποκατασταση  της  Δημοκρατιας.  Ενω  ταυτοχρονα   εμφανιζονται  νεοι  φερελπιδες Οικονομικοι   Σωτηρες   που   με  το  προσχημα  της  Δημοκρατικης  Ανασυγκροτησης  του  Κρατους   προσπαθουν  να  παρουν  την  θεση  των  προ  της   Δικτατοριας   Οικονομικων  τζακιων  πολλακις  δε  σε  αγαστη   συνεργασια  και  με  οσους  κατα  την  περιοδο  της  ΧΟΥΝΤΑΣ  πλουτισαν.....πλην  κρυπτομενους  πισω  απο   Εταιρικες  Σχεσεις  Ανωνυμων  Εταιρειων!!!

Στην  παρουσα  φαση   οι   εργαζομενοι   δεν  ειχαν  ακομη  απολεσει  την  ταξικη  τους συνειδηση ,  γεγονος  ενισχυομενο  απο  μια  στρατια  ανεργων   που   ταυτοχρονα  προσπαθουσαν  να  βρουν  τον  βηματισμο  τους, μετα απο  χρονια  απομονωσης  και  απομακρυνσης  απο  τον  κοινωνικο  ιστο [  εκτοπισεις-εξοριες].

Αποτελεσμα,  η  αντιπαραθεση   αναμεσα  στους  νεους   κεφαλαιουχους  και  στους  εργαζομενους  να  ειναι  ιδιαιτερα  σκληρη  , επιμονη   και  σθεναρη.

Τοτε  [ 1976]  ακουσθηκε   το   περιφημο   ''καταργηση  της  παλης  των ταξεων''  απο  τον  ανεκδιηγητο  Υπ. Εργασιας   Λασκαρη,   προοιον  της   ευφυους  μεγαλοσυνης  του  ο  Ν. 330/76.

Οι  εργαζομενοι   αντιπαλεψαν  με  πεισμα !!!!

Και  τοτε  εμφανισθηκε  το  ΠΑΣΟΚ.!!!!!!!!!!!!!

Λεηλατησε   συνθηματα  και  ιδεες  της  Αριστερας ,  υποσχεθηκε  καλυτερες  μερες  [ δικαιωματα, ελευθερια,]  ακομη  και  εξουσια  στον  λαο.

Ενισχυθηκε  το  Συνδικαλιστικο  κινημα  [ ετσι  πιστεψαν  οι  περισσοτεροι]  μονο  που  μεσα  απο  αυτο  οργανωθηκε  ενας  ολοκληρος  στρατος....πραιτοριανων  του  ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  ΠΑΣΟΚ    ............!!!!!!!!

Ο,τι  ΦΑΜΕ,  Ο,τι  πιουμε  κι  ο,τι  αρπαξει  ο  κωλος  μας.

Ταυτοχρονα,  η  εργατικη  ταξη   χειραγωγηθηκε   απο  ικανους    σπονσορες  του  Συστηματος  , εκμαυλιστηκε   και  φαντασιωνοταν  πως  ''οδευει  στον  παραδεισο'',  διαπιστωνοντας  τραγικα,  χρονια  αργοτερα,   πως  ο  '' δρομος  για την κολαση  ειναι  στρωμενος  με  τριανταφυλλα''.

Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Ψαχνοντας την ΒΗΘΛΕΕΜ...............

''............Πεταχτηκε  ξαφνικα. Ηταν σκοτεινα  και ησυχα. Η  Κατια  θυμηθηκε  αμεσως  οτι  επρεπε  να  παει  στην  Βηθλεεμ.Η  επιθυμια  για  υπνο  της περασεξαφνικα.  Συνηθως  την  εντυνε  η  παραμανα της,  καταφερε  να ντυθει μονη της. Φορεσε  την γουνα  της  και  πατοντας  στ' ακροδαχτυλα  καταφερε  ν' ανοιξει  την  Αγγλικη  πορτα  και να βρεθει  εξω. Η νυχτα  ηταν  παγωμενη  αλλα  φωτεινη. Το  χιονι  στραυταλιζε. Στον  δρομο  δεν υπηρχε  κανεις. Προχωρησε, δεν ηξερε  προς  τα  που να παει. Επρεπε  να  ρωτησει.
Ο  πρωτος  κυριος  που  ρωτησε , την προσπερασε  σκυθρωπος.Ο  σευτερος  ηταν  ενας  μεθυσμενος   τεχνιτης. Φοβηθηκε  και  το  βαλε στα  ποδια.
Σκονταψε  σχεδον  πανω σ' εναν  ψηλο  γερο  μ' ασπρη γενιαδα, ασπρο ψηλο σκουφο  και μια προβεια  για  πανωφορι.  Η  Κατια  αποφασισε  να τον ρωτησει.
''Πεστε  μου  σας  παρακαλω, απο  που πανε στην Βηθλεεμ;;''
''Μα  ειμαστε  στην Βηθλεεμ'' αποκριθηκε  ο  γερος.
''Αληθεια;;Και που ειναι  αυτη  η σπηλια  με την φατνη...και  τον Νεογεννητο  Χριστο;;''
''Εκει, ακριβως  πηγαινω, απαντησε ο γεροντας''
''Θα  μορουσατε  να με  παρετε  και  μενα;;Δεν  ξερω  τον  δρομο''
Ο   γερος  πηρε  το  κοριτσακι  απο  το χερι,  κι αρχισε να  βαδιζει  γρηγορα. Η  Κατια  πασχιζε  να βαδιζει  γηγορα.
''Οταν  εμεις  βιαζομαστε, η μαμα  καλει  τον  αμαξα''  ειπε.
''Ξερεις  κοριτσακι'' δεν εχω  χρηματα  μου  τα πηραν  οι  Γραμματεις  και  Φαρισαιοι. Θα σε κουβαλησω εγω.

Διαβάστε Περισσότερα »

1 Ιανουαριου 2014........

ΕΥΓΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕΡΒΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΕΦΕΞΗΣ  ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΝΤ
Το κείμενο που ακολουθεί είναι προδημοσίευση του νέου βιβλίου της Μαρίας Νεγρεπόντη –Δελιβάνη, από τις Εκδόσεις ΙΑΝΟΣ με τίτλο «Η εν ψυχρώ δολοφονία της Ελλάδας»
ΑNISOTHTES ΑΣΥΛΛΗΠΤΗΣ ΕΚΤΑΣΗΣ
================================
Μερικές όψεις των σύγχρονων και αδιανόητης, πράγματι,  εμβέλειας ανισοτήτων κατανομής αναφέρονται, ενδεικτικά,  στη συνέχεια:

Καταρχήν, στην εντελώς ιδεατή κατάσταση, που θα επικρατούσε, απολύτως, ίση κατανομή του παγκόσμιου ΑΕΠ-πράγμα ασφαλώς αδύνατον- ο κάθε πολίτης του κόσμου θα εξασφάλιζε για το έτος 2011 εισόδημα ίσο με 10.000$. Όμως,  η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική, αφού στα 7 δισεκατομμύρια του παγκόσμιου πληθυσμού το 1,2 δισεκατομμύριο επιβιώνει σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας, διαθέτοντας 1,25$ την ημέρα, ενόσω το 1% των πιο πλούσιων κατοίκων  της Γης ελέγχει το 45%  περίπου του παγκόσμιου πλούτου….και το 50% των φτωχότερων κατοίκων του πλανήτη οφείλει να μοιραστεί το 1% του παγκόσμιου πλούτου.
Μια παράλληλη όψη της αμέσως προηγούμενης αναφοράς των ανεξέλεγκτων πια ανισοτήτων εκφράζεται με τη διαπίστωση ότι οι 400 πλουσιότεροι Αμερικανοί έχουν στην κατοχή τους μεγαλύτερο πλούτο από τους φτωχότερους, που ανέρχονται σε 150 εκατομμύρια.  Το 15% φτωχότερο πληθυσμιακό τμήμα, περίπου 46 εκατομμύρια, ζουν σε νοικοκυριά που κερδίζουν λιγότερο από 22,050$  το χρόνο.
Για μετά το τέλος της κρίσης προβλέπεται ότι  το ποσοστό ελέγχου της παγκόσμιας ελίτ θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Το 2012 η παγκόσμια περιουσία ήταν 135 τρις δολάρια. Από το συνολικό αυτό ποσό, το 1% του πλουσιότερου τμήματος του παγκόσμιου πληθυσμού ελέγχει τα 52,8τρις δολάρια. Σύμφωνα με την έρευνα αυτήν η παγκόσμια περιουσία θα αυξάνεται με ρυθμό ίσο με 4,8% το χρόνο, μέσα στην επόμενη πενταετία (Boston Consulting Group). Ακόμη, οι 100 πλουσιότεροι άνθρωποι του κόσμου πλούτισαν με 212$ δις. το 2012. Η ανεξέλεγκτη αυτή αύξηση του πλούτου των ολιγαρχών της υφηλίου, που εξυπακούεται ότι έχει ως αντίκρισμα την πτώχευση ή και εξαθλίωση μεγάλων κοινωνικοοικονομικών ομάδων, προέρχεται-όπως θα ήταν αναμενόμενο- από άνοδο της τιμής μετοχών τηλεπικοινωνιών. Η περιουσία αυτών των 100 μεγιστάνων του πλούτου εκτιμάται σε  1,9 τρισεκατομμύρια δολάρια. Και να συνεχίσουμε στο πεδίο αυτών των απίστευτων ανισοτήτων: Σε όλη τη Γη, έχουν μετρηθεί να είναι 29 εκατομμύρια  που διαθέτουν περιουσία μεγαλύτερη από 1 εκατομμύριο δολάρια και εκπροσωπούν το 0,6% του παγκόσμιου πληθυσμού. Η συνολική, λοιπόν περιουσία αυτών  των ολιγαρχών υπολογίζεται σε 87,5 τρισεκατομμύρια δολάρια. Να στραφούμε, τώρα, σ ε ότι θα μπορούσε να ορισθεί ως το σύνολο των ευπόρων του κόσμου, δηλαδή αυτών που διαθέτουν περιουσία από 100.000 ως 1 εκατομμύριο δολάρια. Εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύουν το 7,5% του ενήλικου πληθυσμού της Γης και ότι ελέγχουν το 43,1% του συνολικού πλούτου της υφηλίου.  Συνεχίζοντας, αν  προσθέσουμε εύπορους και εκατομμυριούχους θα οδηγηθούμε  στο όντως ανατριχιαστικό πόρισμα με βάση το οποίο  το 8,1% του παγκόσμιου πληθυσμού εξουσιάζει το 82,4% του συνολικού πλούτου της υφηλίου, ενώ  το υπόλοιπο 92% του παγκόσμιου πληθυσμού υποχρεούται να αρκεστεί και να επιβιώσει με το 18% του παγκόσμιου πλούτου. Και, πηγαίνοντας ακόμη πιο κάτω, δηλαδή στους φτωχούς, με περιουσία 10.000$, που αντιπροσωπεύουν πάνω από 3 δισεκατομμύρια ανθρώπους, δηλαδή το 69,3% του ενήλικου πληθυσμού, οδηγούμαστε  στο εφιαλτικό συμπέρασμα  ότι  οφείλει να επιβιώσει με μόνο το  3,3% του παγκόσμιου πλούτου  (Bloomberg και Crédit Suisse).

Τέλος, ειδικά για την περίπτωση των ΗΠΑ ο  P. Krugman σχολιάζει ότι από το 2009 το 60% της αύξησης πηγαίνει στο 0.1% των πιο πλουσίων που διαθέτουν  ετήσιο εισόδημα πάνω από  1.9$ εκατομμύρια. Από πού και γιατί αυτές οι εξωφρενικές ανισότητες; Επισημαίνεται ως πολύ βασικός παράγοντας η εκπαίδευση, και σημειώνεται ενδεικτικά ότι η Business School-Harvard δημιουργεί δύο κόσμους: αυτόν που προέρχεται από πλούσιες οικογένειες και αυτόν που προέρχεται από  συνηθισμένους φοιτητές (Adford 2013).

 Το παραπάνω αυτό το συμπέρασμα θα πρέπει  να συμπληρωθεί με τη διαπίστωση ότι  τα πολύ υψηλά εισοδήματα προέρχονται από τον χρηματοοικονομικό τομέα, ο οποίος κινδύνευσε με κατάρρευση και εξαγοράστηκε από τους φορολογούμενους.
Να επανέλθω, όμως, στην «πλούσια» Αμερική πάντοτε, που  όμως έχει δυο όψεις, εφόσον όσο αδιανόητο κι αν φαίνεται, είναι ωστόσο αλήθεια ότι 48 εκατομμύρια από τα 317 του συνολικού πληθυσμού της ζουν κάτω από συνθήκες πείνας και επιβιώνουν χάρη σε καθημερινό συσσίτιο.
Το νέο στοιχείο, στη συμπεριφορά των σύγχρονων Κροίσων, είναι η απροκάλυπτη πεποίθησή τους ότι οι λοιποί «συνηθισμένοι άνθρωποι» οφείλουν να αποδεχθούν χωρίς συζήτηση, αυτήν την πρωτοφανών διαστάσεων και συνεπειών ανισότητα και να τους περιβάλλουν με σεβασμό και θαυμασμό. Οι δηλώσεις ορισμένων επικεφαλής γιγαντιαίων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων είναι περισσότερο από προκλητικές. Αναφέρω,  ανάμεσα  και σε άλλες την πρόσφατη δήλωση του Robert Benmosche, επικεφαλής της κολοσσιαίας  ασφαλιστικής εταιρίας ΑΙG, ότι η «ηλικία της συνταξιοδότησης θα έπρεπε να επιμηκυνθεί ως τα 70 ή και τα 80 χρόνια» (Krugman 2013a). Αναφέρω, ακόμη, την πληροφορία ότι  11 πολυεθνικές, φέρονται να ζήτησαν τον κατώτατο μισθό των 250 -300 Ευρώ για τους νέους από τον υπουργό Ανάπτυξης προκειμένου να κάνουν επενδύσεις!!!!( Νίκος Βάσσος [mailto:nikosira@gmail.com)
Επιτέλους, όμως, η καλπάζουσα  αυτή ανισότητα είναι σε θέση να απαντήσει στα ακόλουθα  αγωνιώδη ερωτήματα και στις εύλογες απορίες  των κατοίκων του πλανήτη μας:
*Πως δικαιολογείται να φτωχαίνουν οι λαοί της Γης, ενόσω το παγκόσμιο ΑΕΠ αυξάνει συνεχώς;
*Γιατί επιβάλλονται περιορισμοί στο κράτος πρόνοιας, τώρα, σε σχέση με πριν, αφού γινόμαστε ολοένα πλουσιότεροι;
*Πως είναι δυνατόν να συμβαδίζουν οι συνεχώς αναγγελλόμενες  αυξήσεις του παγκόσμιου πλούτου, με τις δραματικές μειώσεις μισθών και συντάξεων, σχεδόν, απανταχού της Γης;
Η πολύ επικίνδυνη αυτή κατάσταση, ωστόσο, και από κοινωνικής, αλλά και από οικονομικής άποψης (Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, 2010α) είναι, δυστυχώς, το αποτέλεσμα, όχι μόνο της αβελτηρίας και αδιαφορίας  των ιθυνόντων παγκοσμίως, να  λάβουν εγκαίρως μέτρα για την αποσόβησή της, αλλά θα έλεγα και της ενσυνείδητης πολιτικής τους να οδηγήσουν τα πράγματα στο ακραίο αυτό σημείο. Δεν εξηγείται, πράγματι, διαφορετικά η ένοχη ανοχή των  σύγχρονων κυβερνήσεων- και όχι μόνο των ελληνικών- απέναντι στη φοροδιαφυγή, που αν υπήρχε πραγματική βούληση θα είχε, προ πολλού, εξαλειφθεί. Εντελώς ενδεικτικά αναφέρω ότι στις ΗΠΑ οι αστρονομικές απολαβές των χρυσών αγοριών φορολογούνται στο μεγαλύτερο μέρος τους μόνο με 15%. Η ίδια παρατήρηση αναφέρεται και στην αδιαφορία των σύγχρονων κυβερνήσεων-και ιδιαίτερα των ευρωπαϊκών-, απέναντι στη χρόνια ανεργία, που πρωτοστατεί στην επιδείνωση της κατανομής του εισοδήματος. Είναι εξαιρετικά χαρακτηριστικές οι διαπιστώσεις του Νομπελίστα Joseph Stiglitz, σχετικά με την κορύφωση των ανισοτήτων, των τελευταίων 30 ετών,  σε παγκόσμια βάση: «Κάποιοι σηκώνουν τους ώμους, στη θέα των εισοδηματικών ανισοτήτων. Τι είναι το κέρδος και η απώλεια ενός ατόμου; Αυτό που έχει σημασία, υποστηρίζουν, είναι όχι το πώς διανέμεται η πίττα, αλλά το μέγεθος της πίττας. Αυτό το επιχείρημα είναι εντελώς λανθασμένο. Σε μια οικονομία, όπου οι περισσότεροι πολίτες βρίσκονται σε χειρότερη μοίρα κάθε χρόνο-μια οικονομία όπως η Αμερική- δεν είναι πιθανόν να εξελιχθεί με ικανοποιητικό τρόπο σε μακροχρόνια βάση»
Καθώς η  μακρόχρονη   αυτή εκστρατεία φτωχοποίησης του παγκόσμιου πληθυσμού   συμπίπτει με την πορεία προς την παγκόσμια διακυβέρνηση και αποτελεί, επιπλέον, μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους  προετοιμασίας της, το πιθανότερο είναι ότι πρόκειται  για ηθελημένη εξέλιξη.
Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη
Πρ. Πρύτανης και Καθηγήτρια στο Παν/μιο Μακεδονίας
Μέλος της Ακαδημίας Επιστημών της Ρουμανίας              
Διαβάστε Περισσότερα »