''............Πεταχτηκε ξαφνικα. Ηταν σκοτεινα και ησυχα. Η Κατια θυμηθηκε αμεσως οτι επρεπε να παει στην Βηθλεεμ.Η επιθυμια για υπνο της περασεξαφνικα. Συνηθως την εντυνε η παραμανα της, καταφερε να ντυθει μονη της. Φορεσε την γουνα της και πατοντας στ' ακροδαχτυλα καταφερε ν' ανοιξει την Αγγλικη πορτα και να βρεθει εξω. Η νυχτα ηταν παγωμενη αλλα φωτεινη. Το χιονι στραυταλιζε. Στον δρομο δεν υπηρχε κανεις. Προχωρησε, δεν ηξερε προς τα που να παει. Επρεπε να ρωτησει.
Ο πρωτος κυριος που ρωτησε , την προσπερασε σκυθρωπος.Ο σευτερος ηταν ενας μεθυσμενος τεχνιτης. Φοβηθηκε και το βαλε στα ποδια.
Σκονταψε σχεδον πανω σ' εναν ψηλο γερο μ' ασπρη γενιαδα, ασπρο ψηλο σκουφο και μια προβεια για πανωφορι. Η Κατια αποφασισε να τον ρωτησει.
''Πεστε μου σας παρακαλω, απο που πανε στην Βηθλεεμ;;''
''Μα ειμαστε στην Βηθλεεμ'' αποκριθηκε ο γερος.
''Αληθεια;;Και που ειναι αυτη η σπηλια με την φατνη...και τον Νεογεννητο Χριστο;;''
''Εκει, ακριβως πηγαινω, απαντησε ο γεροντας''
''Θα μορουσατε να με παρετε και μενα;;Δεν ξερω τον δρομο''
Ο γερος πηρε το κοριτσακι απο το χερι, κι αρχισε να βαδιζει γρηγορα. Η Κατια πασχιζε να βαδιζει γηγορα.
''Οταν εμεις βιαζομαστε, η μαμα καλει τον αμαξα'' ειπε.
''Ξερεις κοριτσακι'' δεν εχω χρηματα μου τα πηραν οι Γραμματεις και Φαρισαιοι. Θα σε κουβαλησω εγω.
Ο γερος την πηρε αγκαλια. ''Ποιος ειστε ;;'' ρωτησε η μικρη.
Ο Συμεων ο Θεοδοχος. Ξερεις ενας απο τους εβδομηκοντα . Μεταφρασαμε την βιβλο ........Αλλα φτανοντας στον στιχο ''ιδου η παρθενος εν γαστρι εξει....''μ' επιασαν αμφιβολιες., και οι Γραμματεις και Φαρισαιοι με παρακολουθουν στενα!!!
Δεν καταλαβαινε τα λογια του γερου, ενοιωθε ομως ζεστασια στην αγκαλια του.
Εφτασαν σ' ενα ξυλινο σπιτακι.
''Εδω μενει ο υπηρετης του Ηρωδη, αλλα ειναι φιλος μου, ειπε ο γερος.
Χτυπησε την πορτα, καποιος την ανοιξε.
Ενας αντρας στεκοταν ξαφνιασμενος. ''Συμεων εσυ εισαι;; πως βρεθηκες εδω;;''
''Παψε, κοροιδεψα τους Γραμματεις και Φαρισαιους και τους φρουρους της φυλακης. Το σκασα λοιπον.
Οταν επιστρεψω ας με βασανισουν, αλλα επρεπε να φυγω, πρεπει να δω τον Χριστο!! αλλιως δεν μου επιτρεπεται!!!! να πεθανω.
--Και το κοριτσακι;;; πως βρεθηκε ρωτησε ο αντρας
--Παει, κι αυτη στην κοιλαδα''
--Ναι, συμπληρωσε η Κατια, πρεπει να προσκυνησω τον Χριστο.
Ο αντρας εβαλε την Κατια να ξαπλωσει ....ηταν κουρασμενη, την πηρε ο υπνος.Επειτα εβαλαν και τον γεροντα.
Την επομενη οι γονεις της βρηκαν την Κατια με την βοηθεια της Αστυνομιας και οι Επιτηρητες του Ασυλου τον δραπετη ασθενη.
Ενας ΤΡΕΛΟΣ κι ενα ΠΑΙΔΙ ΕΨΑΧΝΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝΒ ΗΘΛΕΕΙΜ!!!
Αποσπασμα,,,απο το ΠΑΙΔΙ ΚΙ Ο ΤΡΕΛΟΣ του Β.ΜΠΡΙΟΥΣΟΦ!!!!
Ο πρωτος κυριος που ρωτησε , την προσπερασε σκυθρωπος.Ο σευτερος ηταν ενας μεθυσμενος τεχνιτης. Φοβηθηκε και το βαλε στα ποδια.
Σκονταψε σχεδον πανω σ' εναν ψηλο γερο μ' ασπρη γενιαδα, ασπρο ψηλο σκουφο και μια προβεια για πανωφορι. Η Κατια αποφασισε να τον ρωτησει.
''Πεστε μου σας παρακαλω, απο που πανε στην Βηθλεεμ;;''
''Μα ειμαστε στην Βηθλεεμ'' αποκριθηκε ο γερος.
''Αληθεια;;Και που ειναι αυτη η σπηλια με την φατνη...και τον Νεογεννητο Χριστο;;''
''Εκει, ακριβως πηγαινω, απαντησε ο γεροντας''
''Θα μορουσατε να με παρετε και μενα;;Δεν ξερω τον δρομο''
Ο γερος πηρε το κοριτσακι απο το χερι, κι αρχισε να βαδιζει γρηγορα. Η Κατια πασχιζε να βαδιζει γηγορα.
''Οταν εμεις βιαζομαστε, η μαμα καλει τον αμαξα'' ειπε.
''Ξερεις κοριτσακι'' δεν εχω χρηματα μου τα πηραν οι Γραμματεις και Φαρισαιοι. Θα σε κουβαλησω εγω.
Ο γερος την πηρε αγκαλια. ''Ποιος ειστε ;;'' ρωτησε η μικρη.
Ο Συμεων ο Θεοδοχος. Ξερεις ενας απο τους εβδομηκοντα . Μεταφρασαμε την βιβλο ........Αλλα φτανοντας στον στιχο ''ιδου η παρθενος εν γαστρι εξει....''μ' επιασαν αμφιβολιες., και οι Γραμματεις και Φαρισαιοι με παρακολουθουν στενα!!!
Δεν καταλαβαινε τα λογια του γερου, ενοιωθε ομως ζεστασια στην αγκαλια του.
Εφτασαν σ' ενα ξυλινο σπιτακι.
''Εδω μενει ο υπηρετης του Ηρωδη, αλλα ειναι φιλος μου, ειπε ο γερος.
Χτυπησε την πορτα, καποιος την ανοιξε.
Ενας αντρας στεκοταν ξαφνιασμενος. ''Συμεων εσυ εισαι;; πως βρεθηκες εδω;;''
''Παψε, κοροιδεψα τους Γραμματεις και Φαρισαιους και τους φρουρους της φυλακης. Το σκασα λοιπον.
Οταν επιστρεψω ας με βασανισουν, αλλα επρεπε να φυγω, πρεπει να δω τον Χριστο!! αλλιως δεν μου επιτρεπεται!!!! να πεθανω.
--Και το κοριτσακι;;; πως βρεθηκε ρωτησε ο αντρας
--Παει, κι αυτη στην κοιλαδα''
--Ναι, συμπληρωσε η Κατια, πρεπει να προσκυνησω τον Χριστο.
Ο αντρας εβαλε την Κατια να ξαπλωσει ....ηταν κουρασμενη, την πηρε ο υπνος.Επειτα εβαλαν και τον γεροντα.
Την επομενη οι γονεις της βρηκαν την Κατια με την βοηθεια της Αστυνομιας και οι Επιτηρητες του Ασυλου τον δραπετη ασθενη.
Ενας ΤΡΕΛΟΣ κι ενα ΠΑΙΔΙ ΕΨΑΧΝΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝΒ ΗΘΛΕΕΙΜ!!!
Αποσπασμα,,,απο το ΠΑΙΔΙ ΚΙ Ο ΤΡΕΛΟΣ του Β.ΜΠΡΙΟΥΣΟΦ!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου