Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Οι πιο καλη μαθητρια...................






Η   ΠΡΑΣΙΝΗ    ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ







2 σχόλια:

dimitris είπε...

Tasoula καλημερα, μη μου γραψεις οτι ειναι ο Γκαιμπελς, ''δεν θα το αντεξω'', παντως αυτα τα ''φτηνα'' χειλη και των δυο, ''δειχνουν'' στερημενη ''προσωπικοτητα''.
Τα χαιρετισματα μας στον Βασιλη...

Unknown είπε...

Καλημερα βρε Δημητρη, το γνωριζεις και συ αυτο;;; περι των 'χειλεων';;;
Η μανα μου ελεγε πως προκειται για κακο ανθρωπο.......και νομιζω πως στην διαδρομη της ζης μου ο,τι το εχω διαπιστωσει.
Ρε παιδακι μου , ειχες ακουσει ποτε στο ραδιοφωνο το εδω ΤΙΡΑΝΑ;;;;
Ε, καπως ετσι μοιαζει εδω......ΠΑΣΟΚ.
Τυφλα να 'χει ο Γεωργαλας!!!!!!!!!!
Φιλια στην Κατερινα και την Δημητρουλα.......χαθηκαμε λιγακι ....δουλιες .....τρεξιματα......και βεβαια ειμαι ακομη θυμωμενη μ' αυτο που επαθα!!!!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...