Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Δωστε τις ΧΑΒΟΥΖΕΣ .........στον ΛΑΟ..........


Οικονομικος   Ταχυδρομος   21-5-1987
Ο  Κωστας   Ζουραρης   με  τον  χαρακτηριστικο  υπερτιτλο   γραφει.
''Ως  γνωστον   η  αγνωστον  ειμαι  κομμουνιστης  το  γεννημα, χωρις  να  ειμαι  μαρξιστης, και  χριστιανος   ορθοδοξος  το  φρονημα.Επομενως  βδελυσσομαι  μετα  βδελυγμιας  τον  φιλελευθερισμο
και  τας  παραφυαδας  αυτου, διοτι  -δωρεαν ελαβατε, δωρεαν δοτε ,-- ενω  τα  Σικαγο  Μποις  ψαλλουν  το - ψυχη  μου  φαε , πιε , και  ευφραινου- μεχρι  σκασμου  του  πλησιον   Παρακατιανου''

--Αγαπω  ομως  τους  ιθαγενεις   φιλελευθερους, διοτι  δεν  φταινε  αυτοι, η  Ψωροκωσταινα τους  εστειλε , αμουστακα  αμνοεριφια  στον  απελευθερωτικο   Μαμμωνα  της  αλλοδαπης  και  απο  κει  μας   ερχονται  απολολοτα  προβατα, ετοιμα  να  συγκροτησουν  την  ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΗ ταξη  της  ΗΜΕΔΑΠΗΣ.
--Και   κατι  αλλο μ'  αρεσει  στους  ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟΥΣ  εγχωριους  ελευθεροφρονες.
Ισχυριζονται  πως,  ενω  καποιοι  πτωχοι  τω πνευματι  σαν  εμενα  ασχολουνται  με  ξεπερασμενους μυθους, αυτοι  ειναι  πρακτικοι,  συγχρονοι, εχουν  ηδη  καβαλησει  το  καλαμι του  εικοστου  πρωτου  αιωνος  και  οτι  η  ελευθερια  της  αγορας  που  πρεσβευουν , ειναι  μια συνεχης  ελευθερια  της χαρας των  ΑΓΟΡΑΙΩΝ  και οχι  μια  ελευθερια  της  ΚΑΡΠΑΖΙΑΣ , οπως  υποψιαζομαι  εγω.
[ Να  θυμηθουμε  φιλε  που  τυχον  θα  διαβασεις  αυτες  τις  γραμμες, που γραφηκαν  το 1987, τα  χαζοχαρουμενα  προσωπα  των  γαλαζιων   ομολογητων--Χατζιδακη-Παπαθανασιου-Αλογοσκουφη , τους  σημερινους  δεν  χρειαζεται  να τους  θυμηθουμε!!!!]
--Αποφασισα  λοιπον , τοις  κεινων  ρημασι  εκσυγχρονιζομενος, ν'  απευθυνω   στους  καλους μου  ελευθεροβριθεις μονον  πρακτικες  ερωτησεις  που  επιδεχονται μονον  πρακτικες  απαντησεις.
Εκας  η  τυμπανιαια  ιδεολογια!!!
Συγκεκριμενη   αναληση  της  συγκεκριμμενης  πραγματικοτητας, οπως  επεμενε  παντοτε  ο διακεκριμενος  φιλελευθερος Λενιν,  ωστε , να  φτασουμε  σε  αμοιβαιως  εγκεκριμενη  συναινεση.
Εστωσαν  λοιπον  οι  Χαβουζες!!!
Γνωστες  μεν  στους  ελευθεροβιους, αλλα  εξαιρετεες εκ  του συνηθους  τοπου κατοικιας  των.
Ως  γνωστον  ουδεις  οπαδος  της   ελευθερης  οικονομιας  κατοικοεδρευει   διπλα  σε  ΧΑΒΟΥΖΑ.
Η  ερωτηση  λοιπον  ειναι  απλη.
.Γιατι  οι  χαβουζες  βρισκονται   και  βρωμανε , κατα  ΣΥΜΠΤΩΣΙΝ ,ΠΑΝΤΟΤΕ ,μεσα  στην  μυτη  και  τα  κλινοσκεπασματα  των  φτωχων;;;;
Γιατι  δεν   υπαρχουν  ΧΑΒΟΥΖΕΣ  στο  Ψυχικο  και  στην Πολιτεια,  οπου  αναμελπεται  της  τρυφης  και του φιλελευθερισμου,  υμνος  ,  βιος  και  πολιτεια;;;
Ερωτηση  παρακολουθηματικη   και  δεσμια  της  πρωτης......
Η  ελευθεριαζουσα , απροσωπη  λειτουργια  των  νομων  της  αγορας  μπορει  να  μου  εγγυηθει,  οτι  θα  μοιρασει  απο  μια  ΧΑΒΟΥΖΑ   για  τους  φτωχους   και  μια  πλουσια  ΧΑΒΟΥΖΑ  για  τους  πλουσιους;;;;
Πλουσια   χαβουζα  κατα  την κοινη λογικη  σημαινει, οτι εκει  η  κοπρος  ειναι  αφθονοτερη   και  η  βρωμα  βρωμεροτερη
Επ'  αυτης  της  ερωτησεως  συναπτονται οι κατωθι  παρατηρησεις   της  κοινης  λογικης  και  της  οικουμενικης   εμπειριας. Ειπα   οτι  θα  ειμαι  πρακτικος  οπως  οι  μονεταριστες   νεοφιλελευθεροι
1ον, .Ο  Βεσπασιανος  ισχυρισθηκε  οτι  το  χρημα  δεν  εχει  οσμη,ολοι  μας  ομως  αβιαστως  διαπιστωνουμε  οτι  οι  βεσπασιανες, ανεξαρτητως  ,κοινωνικης  προελευσεως  των  περιττωματων, ειναι ολες  ιδιες. ειναι  εξ  ισου  δυσοσμες.
'' Τωρα  για  τι  τα  ΣΚΑΤΑ  του  ΦΡΙΤΜΑΝ    που κατοικει  παντοτε  στο Ψυχικο,  πρεπει  να  τα  λουζεται  ο  πλησιον  του  Δημητρακης , που  φυτοχωει   στο  ΚΑΜΑΤΕΡΟ  [σημερα  ΚΕΡΑΤΕΑ ] αυτο  μονον  η  εριβριθης   δοκησισοφια  της  Φιλελευθερης  σχολης  το  θεωρει  κατα  ΦΥΣΙΝ  ΡΗΜΑ.  Η  κοινη  λογικη  το  λεει   ΠΑΡΑ  ΦΥΣΙΝ  ΛΥΜΑ''.
  Προσωρινα  ομως  κι  επειδη  αγαπω  τον  συμβιβασμο  προτεινω  στους  Φιλελευθερους  το  εξης.
Επειδη  η  ΧΑΒΟΥΖΑ  ειναι  ΧΑΡΝΤ  ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ  ΥΠΟΔΟΜΗ  [ας  θυμηθουμε  την  ΦΕΒΡΩΝΙΑ  της  Νουδουλας....]  να  στελνουμε  για  διανυκτερευση   μπροστα  στα σπιτια  των  φιλελευθερων , τα βυτιοφορα  βοθρων  ο  ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ.
Ειναι  μια  καλη   ασκηση  φιλελευθερισμου   και  ο  καλυτερος  ορισμος του  ανθρωπου ,που  εδωσε  στον  κοσμο  η  αιωνια  ΕΛΛΑΣ.
''Ανθρωπος   εστι   ζωον  πολιτικον , θεουμενον, βυτιοφορον  ο  ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ''
Οι  επιχωριοι     εκφωνητες  της  φιλελευθερης   φωνασκιας   θα  μου  υπενθυμισουν   πως  η  Ψωροκωσταινα   δεν  ειναι  προτυπο  προς  κατανοηση  του  φιλελευθερισμου.
Θα τους  αντιπαρατηρησω   οτι  στις  Αγγλοσαξωνικες  χωρες   της  απεφθης  ελευθεριας  η  ''ΧΑΒΟΥΖΑ'' ειναι  ιδια   και  χειροτερη.
Η δυσωδια   ζεχνει στα  ΣΛΑΜΣ   και  στις  μεγαλουπολεις  της φτωχολογιας .
Βεβαιως με  τον  υψηλο  πολιτισμο  που  παραγει  η  ελευθερη  τηλεοραση [ αναφερεται  στις  Αγγλοσαξωνικες  χωρες    φρουτο  που  δεν  αργησε  να  το γευθουμαι ]   και  η  φιλελευθερη  παιδεια  τους ,   σφαζονται  στα  γηπεδα  και  στους  δρομους,  ενω  η φιλελευθερη  ελιτ  των  ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ  ΣΤΕΛΕΧΩΝ, μαστουρωνει  με  κοκαινη  για  ν'  αντεξει  τον συναγωνισμο , μια -δυο  χρονιες  μεχρι  να  την πεταξουν  στον  φιλελευθερο  αποπατο , αποχαυνωμενη,  αλλα  φιλελευθερη.
ΣΧΟΛΙΟ. Ολα  οσα  βρισκονται  μεσα  σε  παρενθεση  ειναι  δικα μου.
1987--2011 , περασαν  τα  στιφη  των  βαρβαρων  του  ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ και  της  ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ
23  χρονια    χαμενα  ........................το  μονο  που κερδισε  αυτος  ο  τοπος  ειναι  η  ΠΑΡΟΥΣΙΑ  ΤΟΥ  ΑΔΩΝΗ.....................και   η  ΧΘΕΣΙΝΟΒΡΑΔΥΝΗ    ΑΝΕΞΥΤΙΛΗ   ''ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ''  ΠΡΟΣΒΟΛΗ   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...