Δημοσιεύτηκε: Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011 | ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
Σιγουρα στο ατόπημα της υπερβολης ποιος λιγο ποιος πολυ εχουμε υποπεσει ολοι μας.
Ιδιαιτερα στις μεταξυ μας συζητησεις δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που χρησιμοποιούμε 'μαξιμαλισμους' προκειμενου να παρουσιασουμε το μεγεθος του προβληματος.!!!!
Ευλογο και δικαιολογημενο εως ενος σημειου [ που να μη αλλοιώνει την πραγματικοτητα ] η υπερβολη να αποτελει μεσον ωστε η ΕΙΔΗΣΗ απο μερους των ΜΜΕ ωστε να προκαλλει το ενδιαφερον
Απο το σημειο ομως αυτο μεχρι να βομβαρδιζεται για ενα ολοκληρο 24ωρο ο Πολιτης με το ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ που επεσε στην ΧΑΡΑΔΡΑ -ΓΚΡΕΜΟ κατ' αλλους , και μαλιστα απο την ''ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ'' υπαρχει πραγματι, ενας ΑΠΥΘΜΕΝΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ, αναμεσα στην πληροφορια και την πραγματικοτητα.
Υπαρχει βεβαια και η εκδοχη να μη γνωριζουν την διαφορα αναμεσα στο ΠΡΑΝΕΣ και τον ΓΚΡΕΜΟ................και τουτο ειναι ενδεικτικο της αξιοκρατίας....!!!!!!!!!!!!!!!!.......................
Θα μου πειτε, εδω ο '' κοσμος χανεται'' θα αντιτεινω το ''εξ ονυχος τον λεοντα''
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου