1922 !!!!!!!!!!!!
Οταν καποιος αλλος 'μοναδικος' βουλιαζε την Ελλαδα.
[ δικο μου]
Της ΕΛΕΝΗΣ ΚΩΣΤΑΡΕΛΟΥ [ Ελευθεροτυπια]
Σχολιο.
Τελικα ποσο ακομη θα χρειασθει να περιμενουμε να αποδεχθουν ΠΡΑΣΙΝΟΙ - ΓΑΛΑΖΙΟΙ κλεπταποδοχοι του μελλοντος μας πως το πλοιο η ΕΛΛΑΣ βυθισθηκε ΑΥΤΑΝΔΡΟ;;;
Καταλαβαινει κανεις τι σημαινει να πληρωνει ενα ΚΡΑΤΟΣ τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ του ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ;;;
[ Φαντασου να πηγαινεις για 1 κιλο ντοματες ,να πληρωνεις και να παιρνεις ρεστα σε ομολογα;;;]
Θα σας το πω σαν παραμυθι.
Μικρα παιδια παιζαμε συνηθως στο σπιτι της θειας μου της Καλυψως [ δεν ειχε παιδια και λατρευε ν' ακουει τις φωνες μας, εμεις λατρευαμε τις πατατες τηγανητές κυδωνατες] ΜΟΝΟΠΟΛΗ..................
[Η θεια μου ειχε καταστραφει οικονομικα και ειχε μεινει με 5 ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ- ΖΑΧΑΡΗΣ - ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ.............].
Προκειμενου το παιχνιδι ν' αποκτα ενδιαφερον μας εδεινε πραγματικα χαρτονομισματα!!!!!!
Αργοτερα οταν πλεον αναστηθηκαμε σε σχετικη κουβεντα η θεια μου , μου παρουσιασε και κατι ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΕΝΕΣ .............ΗΤΑΝ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΑ!!!!!!!
Αυτη την στιγμη ακουω σχολια στο ραδιοφωνο σχετικα με διαρροες πως η ΑΓΓΕΛΑ μας προτρεπει να επιστρεψουμε στην Δραχμη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ 50αρια χιλιαδες , την βγαζω μαλλον ΠΑΣΑΛΊΔΙΚΑ!!!!!!
Καποιοι θεωρουσαν ΘΑΝΑΤΙΚΟ την αποψη μου εδω και 1,5 χρονο για σταση ΠΛΗΡΩΜΩΝ.
Tasoula

2 σχόλια:
Αυτό το νομοσχέδιο είναι ότι πρέπει.
Να υποθέσω ότι αυτομάτως θα αυξηθούν οι τρόφιμοι των φυλακών,κατά 300 συν τους σφογκοκωλάριούς τους;
καλημερα.
Εχει και 'ροκφορ' μεσα ...θα παιρνει ο προμηθευτης ,ο οισδηποτε εν πασει περιπτωσει που εχει λαμβανειν απο Δημοσιο, ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ....μια βεβαιωση σχετικη με την απαιτηση του, θα την προσκομιζει στην εφορια κι εφ' οσον οφειλει ΦΠΑ θα μπορει να λαμβανει Φορολογικη Ενημερωτητα!!!!!!!!!!!
Οσοι εχουμε λαμβανειν λοιπον καλο θα ειναι να τα μεταβιβασουμε στα εγγονια μας...........
Δημοσίευση σχολίου