Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΜΠΡΑΒΟ ΓΚΙΟΡΚΟΣ...................ΑΦΕΡΙΜ ΚΩΣΤΑΣ.........

1922 !!!!!!!!!!!!
Οταν   καποιος   αλλος   'μοναδικος'  βουλιαζε  την  Ελλαδα.
 [ δικο   μου]

Της ΕΛΕΝΗΣ ΚΩΣΤΑΡΕΛΟΥ   [  Ελευθεροτυπια]
Αυτόφωρο από το πρώτο ευρώ φόρου και ποινές φυλάκισης μέχρι 20 χρόνια για «κλοπή» ΦΠΑ, λοιπών φόρων, τελών και εισφορών, καθώς και πλαστά ή εικονικά ή νοθευμένα φορολογικά στοιχεία φέρνει το φορολογικό νομοσχέδιο.
Το Δημόσιο απαιτεί άμεσα την είσπραξη των οφειλών του ενεργοποιώντας ακόμα και κατασχέσεις, πλειστηριασμούς αλλά και δέσμευση καταθέσεων και χρημάτων που έχει να εισπράξει ο οφειλέτης από τρίτους. Οταν, όμως, χρωστάει το Δημόσιο, τότε εξοφλεί με «άυλα χρήματα», έντοκα ή ομόλογα.
Σχολιο.
Τελικα   ποσο   ακομη  θα  χρειασθει  να  περιμενουμε  να  αποδεχθουν   ΠΡΑΣΙΝΟΙ - ΓΑΛΑΖΙΟΙ   κλεπταποδοχοι   του  μελλοντος  μας  πως   το  πλοιο  η  ΕΛΛΑΣ   βυθισθηκε  ΑΥΤΑΝΔΡΟ;;;
Καταλαβαινει  κανεις  τι σημαινει  να   πληρωνει   ενα  ΚΡΑΤΟΣ  τις  ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ  του  ΜΕ  ΧΑΡΤΙΑ;;;
[ Φαντασου  να  πηγαινεις   για   1 κιλο  ντοματες  ,να  πληρωνεις  και να παιρνεις  ρεστα  σε  ομολογα;;;]
Θα   σας το  πω  σαν  παραμυθι.
Μικρα  παιδια  παιζαμε  συνηθως  στο  σπιτι  της   θειας  μου  της  Καλυψως  [ δεν ειχε παιδια  και  λατρευε  ν' ακουει  τις  φωνες μας, εμεις  λατρευαμε  τις  πατατες  τηγανητές  κυδωνατες]  ΜΟΝΟΠΟΛΗ..................
[Η  θεια μου  ειχε  καταστραφει  οικονομικα  και  ειχε  μεινει   με   5 ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ-  ΖΑΧΑΡΗΣ  - ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ.............].
Προκειμενου   το  παιχνιδι  ν' αποκτα  ενδιαφερον  μας   εδεινε  πραγματικα   χαρτονομισματα!!!!!!
Αργοτερα    οταν   πλεον   αναστηθηκαμε   σε   σχετικη  κουβεντα   η  θεια  μου ,  μου  παρουσιασε   και   κατι  ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ    ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΕΝΕΣ  .............ΗΤΑΝ  Η  ΥΠΟΛΟΙΠΗ   ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ  ΣΕ   ΟΜΟΛΟΓΑ!!!!!!!
Αυτη  την  στιγμη   ακουω  σχολια   στο  ραδιοφωνο  σχετικα  με  διαρροες  πως  η  ΑΓΓΕΛΑ  μας  προτρεπει  να  επιστρεψουμε  στην  Δραχμη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΧΩ  ΚΑΜΙΑ   50αρια   χιλιαδες  , την  βγαζω  μαλλον   ΠΑΣΑΛΊΔΙΚΑ!!!!!!
Καποιοι   θεωρουσαν  ΘΑΝΑΤΙΚΟ  την  αποψη μου  εδω  και  1,5  χρονο  για  σταση  ΠΛΗΡΩΜΩΝ.


Tasoula

2 σχόλια:

tiktos είπε...

Αυτό το νομοσχέδιο είναι ότι πρέπει.
Να υποθέσω ότι αυτομάτως θα αυξηθούν οι τρόφιμοι των φυλακών,κατά 300 συν τους σφογκοκωλάριούς τους;

Unknown είπε...

καλημερα.
Εχει και 'ροκφορ' μεσα ...θα παιρνει ο προμηθευτης ,ο οισδηποτε εν πασει περιπτωσει που εχει λαμβανειν απο Δημοσιο, ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ....μια βεβαιωση σχετικη με την απαιτηση του, θα την προσκομιζει στην εφορια κι εφ' οσον οφειλει ΦΠΑ θα μπορει να λαμβανει Φορολογικη Ενημερωτητα!!!!!!!!!!!
Οσοι εχουμε λαμβανειν λοιπον καλο θα ειναι να τα μεταβιβασουμε στα εγγονια μας...........

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...