Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Οταν μιλα η Τεχνη..................[εμεις επιμενουμε ]


''Η   στολη   σου  ειναι   νοικιασμενη
και   συμφωνησαμε  οτι  μολις  τελειωσουν
οι  αποκριες  θα  την  επιστρεψουμε!!
Καναμε   η  δεν   καναμε  αυτη  τη  συμφωνια;;;
Σ΄ αφησα   η  δεν  σ'  αφησα  δυο   χρονια  να 
κανεις  τον 
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ;;;''
Λενα  Κιτσοπουλου '' Η  τελευταια  Αποκρια''

12 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Τασουλα
Όταν η στολή είναι νοικιασμένη και το ενοίκιο τρέχει, την επιστρέφεις τρέχοντας.
Αν όμως η στολή έχει γίνει ένα με το πετσί σου έτσι που πετσί σου γίνεται η στολή και μένεις και χωρίς πέτσα, χωρίς τσίπα;
Ούτε πέτσα είναι, ούτε στολή είναι. Γίνεσαι μια μπάσταρδη κατάσταση και...τότε μπορείς να μου πεις τι κάνεις;
Εγώ λέω τον ξεπετσιάζεις.Αν προλάβεις δηλαδή, γιατί αν προλάβει αυτός, θα φύγει νύχτα αν όχι, τότε ναι, τον ξεπετσιάζουμαι!
Και μα τα αυτιά του ποντικού κανένα πρόβλημα δεν έχω,δεν με χαλάει όποιο από τα δύο και αν συμβεί
Δώσε σε παρακαλω τους χαιρετισμούς μου.

Unknown είπε...

Χαρα, καλησπερα.
Μαζι σου....νομιζω πως εχω ξεπερασει τα ορια......σκεπτομαι πως θα μπορουσα να κανω ο,τι δεν εκανα χρονια τωρα.........
Ετοιμη για ολα....
Χαιρετισματα .......θα τηλεφωνηθουμε!

dimitris είπε...

Tasoula καλησπερα, θυμασαι την παροιμια, ΔΩΣΕ ΘΑΡΡΟΣ, ΣΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΗ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ, αντε τωρα να τον κατεβασεις.
Η την αλλη, ΜΑΘΑΝΕ ΠΩΣ.........ΚΑΙ ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ Μ....ΕΣ.
ΣΤΕΡΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΣΗ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΑ.

Χαιρετισματα στον Βασιλη...

Λαμπηδονα είπε...

Επεστρεψα Τασουλα μου,
γελασα πολυ με την αναρηση

Unknown είπε...

Λαμπηδονα, καλη σου μερα.
Προσεξε, αν μου κανεις πλακα λογω ημερας .....θα το 'πληρωσεις'' ακριβα.......
Καλως ΟΡΙΣΕΣ!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

grsail είπε...

Θα τα διαλύσουν όλα οι πιερότοι μαζί με τον αρχιπαλιάτσο, λυπάμαι που το λέω αλλά πρόκειται να βιώσουμε μεγάλη καταστροφή σε αυτή την χώρα. Και μόνο το επίπεδο αντιπαράθεσης των κομάτων να δεις ... φτάνει !

[ η συμβία έφυγε με μια φίλη της κι εγώ έμεινα εδώ να διαβάζω και να γράφω. Ο καιρός δεν είναι για εκδρομές ... ]
.

Unknown είπε...

Καλημερα. Το αντιληφθηκα.
Πως σου φανηκε η εκπομπη;;;
Ειδες μου θελατε μακρινα 'ταξιδια'....1.30' απο Αθηνα.....!!!

grsail είπε...

Μου αρέσει ο Κοντογιώργης αν και δεν έχω πλήρως αντιληφθεί που στέκεται πολιτικά.

Όμως τον παππά τι τον ήθελε ο Παντελής ; Ότι είπε αυτός ήταν τόσο προκλητικά ασυνάρτητο που στο τέλος εκνευρίστηκα και άλλαξα κανάλι.

Απορώ πως δέχτηκε ο Κοντογιώργης να εμφανιστεί σε πάνελ μαζί του ...

Υποπτεύομαι ότι κάποιος _επιβάλλει_ τον άσχετο παππά στην ΕΤ3.
.

Unknown είπε...

Ο Κοντογιωργης ειναι ακραια Δημοκρατικος........με την εννοια της 'ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ του ΔΗΜΟΥ'.
Πραγματι, αυτη την φορα ο παππας ηταν τελειως ακαταλυπτος.
Αν και θεωρειται πως ανηκει στην χωρια των συγχρονων φιλοσοφων.
Τις περισσοτερες φορες ειναι αδυνατον τουλαχιστον σε μενα να τον παρακολουθησω με δικη του ευθυνη!!!!καθως ομολογω πως αναρωτιεμαι εαν πραγματι υπολοιπομαι αντιληψεως η εκεινος αδυνατει να ερθει σε 'μενα'!!!

grsail είπε...

Αγαπητή μου,

μην φορτώνεσαι με άδικες ενοχές. Ο παππάς είναι εντελώς άσχετος. Μυρηκάζει μπούρδες που δεν σημαίνουν απολύτως τίποτα.

Στο ξαναλέω: κάποιοι τον _επιβάλλουν_ στην ET3 ... δυστυχώς !

Η εμφάνιση του Κοντογεώργη μαζί μ' αυτόν δεν μου άρεσε καθόλου. Μπορεί ο καθηγητής να θέλει να προωθήσει το νέο του βιβλίο, αλλά το να εμφανίζεται συναγελαζόμενος με φαιδρές προσωπικότητες όπως ο παππάς είναι ανεπίτρεπτο ...

Unknown είπε...

Θ......'προφανως' δεν εχω ενοχες επειδη δεν μπορω να παρακολουθησω τις λεκτικες πιρουετες του ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΥ, ως τοσο πιστευω βλεποντας χρονια την εκπομπη του ΠΑΝΤΕΛΗ πως μαλλον ειναι καθαρα δικη του επιλογη καθως φαινεται πως 'εκτιμα τις γνωσεις του'!!!
Οσο για τον ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗ δεν πιστευω πως σκοπο ειχε την προωθηση του βιβλιου του.
Προκειται για συμπαθεια του ΠΑΝΤΕΛΗ και ως προς αυτο χαιρομαι ...επειδη μου δυνετε η ευκαιρεια ν' ακουσω εναν ελευθερο λογο απο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ

grsail είπε...

Μπορεί να έχω και άδικο, κάτι όμως δεν μου κολλάει ... ενστικτωδώς. Έτσι κι αλλοιώς η μετριοπάθεια δεν είναι το φόρτε μου :-)
.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...