Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

ΕΦ' Ω , ΕΤΑΧΘΗΙ!!! Καθως υπαρχει ακομη αυτο το ΕΙΔΟΣ!!!!

ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΟΡΑΦΑ.....................κλικ.


Ένα μικρό σχόλιο για το νομοσχέδιο του υπουργείου παιδείας.
Τι είδους κοινωνία μας εξυπηρετεί ?
Σε αυτό το ερώτημα κλήθηκε να απαντήσει η κυβέρνηση και - μέσω της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας - δίνει σαφή την απάντηση.
Θέλουμε μια   κοινωνια  εγωπαθων   ιδιωτων   και  οχι   ελευθερων   πολιτων
-.

Πώς ΄΄ περνάει ΄΄ αυτό μέσα από την εκπαίδευση?

Πολύ απλά όπως εξηγεί και ο Ζιζέκ.
Εάν καταργήσει κανείς την αποστολή της παιδείας και ταυτόχρονα εναρμονίσει την επιστημονική σκέψη με τις απαιτήσεις του συστήματος και της αγοράς, ήδη πραγματοποιεί ένα άλμα προς την ΄΄ περίφραξη ΄΄ των πνευματικών προιόντων ή αλλιώς προς την ΄΄ ιδιωτικοποίηση της γενικής διάνοιας΄΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...