ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΟΡΑΦΑ.....................κλικ.
Ένα μικρό σχόλιο για το νομοσχέδιο του υπουργείου παιδείας.
Τι είδους κοινωνία μας εξυπηρετεί ?
Σε αυτό το ερώτημα κλήθηκε να απαντήσει η κυβέρνηση και - μέσω της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας - δίνει σαφή την απάντηση.
Θέλουμε μια κοινωνια εγωπαθων ιδιωτων και οχι ελευθερων πολιτων
Θέλουμε μια κοινωνια εγωπαθων ιδιωτων και οχι ελευθερων πολιτων
-.
Πώς ΄΄ περνάει ΄΄ αυτό μέσα από την εκπαίδευση?
Πολύ απλά όπως εξηγεί και ο Ζιζέκ.
Εάν καταργήσει κανείς την αποστολή της παιδείας και ταυτόχρονα εναρμονίσει την επιστημονική σκέψη με τις απαιτήσεις του συστήματος και της αγοράς, ήδη πραγματοποιεί ένα άλμα προς την ΄΄ περίφραξη ΄΄ των πνευματικών προιόντων ή αλλιώς προς την ΄΄ ιδιωτικοποίηση της γενικής διάνοιας΄΄.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου