Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Παραληπτης ο καθενας.........ειτε βρισκεται μαζι μας ειτε οχι.......

............μια    κραυγη   του   καθενος  μας......σε  στιγμη    αφατης   μοναξιας ,   μεσα   στο   πληθος!!!


   

2 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Tασούλα μου το έλαβα και δηλώνω
Παρούσα.
Θες να το αντιγράψω και να το στείλω σε άλλους 9 ζητώντας να το αντιγράψουν και να το στείλει ο καθένας τους σε άλλους 9.
Γιατί καλή μου φίλη στο τέλος και μέσα στην απόγνωσή μας θα φτάσουμε να κάνουμε χρήση αλλότριων μεθόδων.

Unknown είπε...

Εξαιρετικη ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!!!!
Τι με ρωτας;;;;;

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...