Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Το Συνδρομο της Υβρεως των Πολιτικων κατα.....

....τον  Ντειβιντ  Οουεν.
Βιογραφικο.
Ο  Λορδος  Ντεβιντ  Οουεν , ειναι   Νευρολογος, μπηκε  στην πολιτικη   και  υπηρξε  ο νεοτερος  Υπουργος  Εξωτερικων  της  Βρετανιας  με  το  κομμα  των  Εργατικων.
Ασχοληθηκε  ιδιαιτερα  με  τις  συνεπειες  στην παγκοσμια   πολιτικη   οταν  αυτη  ασκειται  απο  Πολιτικους  Αρχηγους   ασθενεις.
Καταληγει  ,πως  η  χειροτερη  ολων  ειναι  αυτη  που χαρακτηριζεται  ΣΥΝΔΡΟΜΟ  της  ΥΒΡΕΩΣ
που   αναπτυσσεται    σε   ατελεις   προσωπικοτητες  που  αναλαμβανουν  την  Ηγεσια  της  Χωρας  των  ,  αλλα  και  σε κατωτερα  πολιτικα  κλιμακια.
Οριζει  λοιπον  τις  εκδηλωσεις  του  ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ..... Ενα  ατομο  που  εμφανιζει   τρια  απο  τα παρακατω  χαρακτηριστικα   εχει  προσβληθει  απο  το  ΣΥΝΔΡΟΜΟ  επικινδυνο   για  την  ασκηση  Πολιτικης.
1.Ναρκισσιστικη  ταση, να θεωρει  τους  Πολιτες  Πεδιο  στο οποιο  ασκει  την εξουσια του  και  αναζητα  τη  ΔΟΞΑ!!
2. Προτιμα  ενεργειες  που  ευνοουν  την  εικονα  του .
3. Δινει  δυσαναλογο βαρος  στην εικονα.
4. Μιλαει  με Μεσσιανικο  υφος......υπερτονιζει   τις  ενεργειες  του,  ταυτιζει  τον ΕΑΥΤΟ  του  με το  ΚΡΑΤΟΣ
5. Μιλαει  για  τον  Ευτο  του  χρησιμοποιοντας  τον  πληθυντικο  μεγαλοπρεπειας.
6 Αγνοει  τις  υποδειξεις  των  αλλων,  καθως  πιστευει  πως  κατεχει  την απολυτη  αληθεια
7. Υπερμετρη  αυτοπεποιθηση
8. Δεν  εχει  επαφη  με την πραγματικοτητα
ΛΟΙΠΟΝ    ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ   ΚΑΠΟΙΝ;;;;;;
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Κοιτα τωρα τι θυμηθηκα!!!!!!!!

Αθώοι όλοι για την υπόθεση του Τοπλού
Αθώους έκρινε χθες το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Χανίων τους οχτώ κατηγορούμενους για την πολύκροτη υπόθεση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της Μονής Τοπλού. Την απαλλαγή των κατηγορουμένων, του ηγούμενου και των πραγματογνωμόνων, πρότεινε και η εισαγγελέας έδρας που αναγνώρισε ότι ιδιοκτήτης της επίδικης έκτασης είναι η Μονή.

Η εξέλιξη αυτή ανακούφισε τους κατηγορούμενους, τερματίζοντας μία δικαστική περιπέτεια που ξεκίνησε το 2008 μετά τη μηνυτήρια αναφορά του πρώην προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέκου Αλαβάνου, ο οποίος είχε χαρακτηρίσει την υπόθεση «Βατοπέδι της Κρήτης».
 
Τίτλοι τέλους στην πολύκροτη υπόθεση από το Εφετείο
Της Ευαγγελίας Καρεκλάκη

Τίτλοι τέλους έπεσαν χθες για την πολύκροτη υπόθεση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της Μονής Τοπλού. Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Χανίων αθώωσε τους οχτώ κατηγορούμενους, τον ηγούμενο της Μονής και τους επτά πραγματογνώμονες και τεχνικούς συμβούλους, οι οποίοι παραπέμφθηκαν στο εδώλιο κατηγορούμενοι για ηθική αυτουργία και άμεση συνέργεια αντίστοιχα για απάτη στο Δικαστήριο κατά συρροή σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου.

Η απόφαση του Δικαστηρίου επέφερε μεγάλη ανακούφιση στους κατηγορούμενους, η δικαστική περιπέτεια των οποίων ξεκίνησε το 2008 όταν ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέκος Αλαβάνος υπέβαλε μηνυτήρια αναφορά στον τότε Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Γιώργο Σανιδά, χαρακτηρίζοντας δημοσίως την υπόθεση ως «Βατοπέδι της Κρήτης».

Τον Νοέμβριο του 2008, ο κ. Σανιδάς ζητά από την προϊσταμένη της Εισαγγελίας Εφετών Κρήτης να διενεργήσει έρευνα για τη συγκέντρωση επιπλέον στοιχείων για τη διάπραξη κακουργηματικών πράξεων όπως η απάτη σε βάρος του Δημοσίου από μέρους της Μονής, της άμεσης συνέργειας σε απάτη εκ μέρους δασικών υπαλλήλων και πραγματογνωμόνων, της ψευδούς βεβαίωσης εκ μέρους υπαλλήλων της δασικής υπηρεσίας και της ηθικής αυτουργίας σε ψευδείς βεβαιώσεις από πλευράς της Μονής.

Οι εξελίξεις αυτές δημιουργούν «εκρηκτικό» κλίμα στην Σητεία όπου η τοπική κοινωνία εμφανίζεται διχασμένη σε σχέση με την περιβόητη επένδυση. Διαρκούσης της προκαταρκτικής έρευνας, τον Απρίλιο του 2009 γίνεται γνωστό ότι η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας βάζει «πάγο» στην επένδυση.

Τον Ιούνιο του 2009, με το πέρας της προκαταρκτικής έρευνας, συνεδριάζει η Ολομέλεια Εφετών Κρήτης προκειμένου-με βάση την παραγγελία Σανιδά-να αποφασίσει αν η περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης θα πρέπει να ανατεθεί σε ειδικό εφέτη ανακριτή. Η συντριπτική πλειονότητα αποφασίζει ότι δεν χρειάζεται ειδικός εφέτης και έτσι η κύρια ανάκριση ανατίθεται σε τακτικό ανακριτή Χανίων.

Η κύρια ανάκριση ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του 2010.

Μετά από μία αναβολή, η εκδίκαση της υπόθεσης ξεκίνησε την περασμένη Παρασκευή, 8 Ιουλίου και χθες εξεδόθη η αθωωτική απόφαση για τους οχτώ.

«Είπαμε την αλήθεια»

Τόσο ο ηγούμενος της Μονής όσο και οι πραγματογνώμονες στις απολογίες τους υποστήριξαν ότι είπαν μόνο την αλήθεια και ότι σε καμία περίπτωση δεν εξαπάτησαν το δικαστήριο ως προς την ιδιοκτησία της επίδικης έκτασης.

Να σημειωθεί ότι το Ελληνικό Δημόσιο δήλωσε παράσταση πολιτικής αγωγής και ζητούσε ως αποζημίωση ποσό άνω των 350 εκατομμυρίων ευρώ.
«Εύχομαι η επένδυση να είναι σωστή …»
Την απαλλαγή των κατηγορουμένων πρότεινε στην αγόρευση της η εισαγγελέας έδρας, κ. Χρυσογιάννη, η οποία, σύμφωνα με τους συνηγόρους υπεράσπισης, τεκμηρίωσε με άρτιο τρόπο το σκεπτικό της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην αγόρευση της αναγνώρισε ότι ο ιδιοκτήτης της επίδικης έκτασης είναι η Μονή, η οποία αποδείχτηκε ότι είχε τη νομή της περιοχής, τουλάχιστον 20 χρόνια πριν την εισαγωγή του Κρητικού Αστικού Κώδικα που αναγνώριζε τον θεσμό της χρησικτησίας.

Όπως τονίστηκε κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας, ο Κρητικός Αστικός Κώδικας προέβλεπε ότι εφόσον έχεις τη νομή προηγουμένως και συμπληρώνεις 20ετία- η Μονή είχε τη νομή από το 1783-αποκτάς κυριότητα μετά πάροδο πέντε ετών από την δημοσίευση του. Αφού λοιπόν δημοσιεύτηκε το 1904, η Μονή απέκτησε την κυριότητα το 1909.

Η εισαγγελέας αποφάνθηκε ότι οι ισχυρισμοί της Μονής και των πραγματογνωμόνων είναι βάσιμοι και ότι ενώπιον των δικαστηρίων που διεξήχθησαν τέθηκαν αληθή στοιχεία.

Ως εκ τούτου δεν μπορούσε να στοιχειοθετηθεί η κατηγορία της απάτης που προϋποθέτει την παράσταση ψευδών γεγονότων ως αληθινών.

Σύμφωνα με πληροφορίες με το πέρας της δίκης, η εισαγγελέας ευχήθηκε η επένδυση που προγραμματίζεται να γίνει, να είναι σωστή και ωφέλιμη για την περιοχή, το Κράτος και την κοινωνία.

Τους οχτώ κατηγορούμενους υπερασπίστηκαν ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Ηρακλείου, Βασίλης Λαμπρινός, τα αδέρφια Χρήστος και Μανόλης Μαρκογιαννάκης, οι δικηγόροι Νίκος Κοκκινάκης και Γιάννης Βασιλάκης, οι Αθηναίοι δικηγόροι, Βασίλης Δημακόπουλος (ήταν συνήγορος του Μιχ. Χριστοφοράκου) και Θεόδωρος Κοντογιαννόπουλος και η κ. Τόνια Βουρλιώτη από τα Χανιά.

Η απόφαση χαροποίησε τους οχτώ και ιδιαίτερα τον ηγούμενο, ο οποίος φίλησε και συνεχάρη όλους τους συνηγόρους υπεράσπισης.

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Μαλλον ΛΕΦΤΑ υπαρχουν.....................

Ελληνικη  Προεδρια......
......μεταξυ  των   αλλων  η  χωρα  που  αναλαμβανει  την προεδρια   ΧΕΣΜΕΝΗ  ΑΠΟ ΤΗΝ  ΧΑΡΑ ΤΗΣ..ντυνει  με  τα  χρωματα  της   το  ΑΙΘΡΙΟ  του  κτηριου   του  ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ  ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ  [ Κομισιον]


Τύμβος 1.000.000 ευρώ….

Η ιδέα ήταν συνεργάτη του Πρωθυπουργού και πραγματικά θεωρήθηκε εντυπωσιακή και ιδιαίτερα πρωτότυπη. Θέλοντας να υπάρχει αμιγώς ελληνικό άρωμα και να συνδυάζει τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, τον τουρισμό αλλά και την παγκόσμια αποδοχή, σκέφτηκε – ο συνεργάτης του πρωθυπουργού – να μεταφερθεί ένα τεράστιο κομμάτι Παριανού μαρμάρου, βάρους ενός τόνου και να τοποθετηθεί στο αίθριο του κτιρίου. Σύμφωνα λοιπόν με το concept, ο κάθε ένας ξεχωριστά από τους 27 ηγέτες θα έπαιρνε ως δώρο ένα πιστό αντίγραφο των εργαλείων που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι για να σμιλεύουν το παριανό μάρμαρο. Την ημέρα λοιπόν της τελετής παράδοσης της προεδρίας της Ε.Ε. στην Ελλάδα, ένας – ένας, οι ηγέτες θα χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία τους για να σμιλεύσουν το δικό τους μήνυμα πάνω στον Τύμβο από Παριανό μάρμαρο!
 Στο τέλος, θα «σκαλίσει» το δικό του μήνυμα ο Έλληνας Πρωθυπουργός και θα αφήσει στο σημείο τα δικά του εργαλεία, προκειμένου να μπορούν ακόμα και οι δημοσιογράφοι ή οι ευρωυπάλληλοι να περάσουν το δικό τους μήνυμα.
  Στο τέλος της εξάμηνης θητείας – σύμφωνα με τον συνεργάτη του πρωθυπουργού – θα έχει δημιουργηθεί ένα μωσαϊκό μηνυμάτων και θέσεων που θα καταγράφεται η τάση της χρονικής συγκυρίας και θα αποτελεί ένα σύγχρονο μνημείο προκειμένου να τοποθετηθεί σε κεντρική πλατεία είτε των Αθηνών, είτε της Πάρου από όπου και προέρχεται το μάρμαρο…. Το κόστος του εγχειρήματος μαζί με τα μεταφορικά, θα ξεπεράσει το 1.000.000 ευρώ!
Όλοι είναι ενθουσιασμένοι με την ιδέα και μάλιστα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, κλιμάκιο του υπουργείου πολιτισμού μετέβη στη Βελγική πρωτεύουσα προκειμένου να επιθεωρήσει το χώρο και να δουν τις δυνατότητες πρόσβασης του τεράστιου μαρμάρινου όγκου στο χώρο του αίθριου…. Στις Βρυξέλλες δεν μετέβησαν βεβαίως, ένα ή δύο άτομα αλλά πάνω από δέκα, αυξάνοντας το κόστος του ταξιδιού…
Άλλωστε, με κάποιο τρόπο θα πρέπει να εξαντληθούν τα 100.000.000 ευρώ που έχουν προϋπολογιστεί για την ελληνική προεδρία. Χρήματα που βγαίνουν από τον Έλληνα φορολογούμενο ….
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Το Οικοσυστημα του Νεοελληνα.......

.......και   η   μεταλαγμενη   γενια.
ΒΙΩΝΟΥΜΕ  με  τον  πλεον  τραγικο   τροπο  αυτο  που  καποιοι   ειχαμε  διαγνωσει  με  φοβο  πως  συνεβαινε  στους  Νεοελληνες  ,οταν  ακριτα   επιλεξαν  το  ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ  απο  το  ΕΙΝΑΙ!!!
Γνωστη  σε  ολους  η  μεθοδος  που  μας  παγιδευσε  ως  Κοινωνια.....  η  μια  μοναδικη   μαγικη  λεξη....ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
Μια  πρακτικη,  που  ταυτοχρονα  με  την  αποξενωση  και  την  απομονωση   που  φερνει  το  κυνηγι  του  χρηματος,  αφηνε  ενα  τεραστιο   συναισθηματικο  και  πνευματικο  κενο.
Οι  διαμορφωτες  της  ''συγχρονης'' κοινωνιας  [ Κεφαλαιο-Τραπεζες -Κερδοσκοποι ]  ειχαν  προβλεψει  και  γι  αυτο.
Ψυχολογοι-Ψυχοθεραπευτες ............και  παλι  η  Μαγικη  λεξη    shopping  therapy......φαυλος  κυκλος  .
--Οι  μαναδες  του  '60  οταν  ενοιωθαν  Ψυχοπλακωμα  ανοιγαν  την  πορτα  της  γειτονισσας  επιναν  εναν   καφε....κι  ελεγαν  ''δυο  κουβεντες''. 
 Οι  πατεραδες  μας   τα  ''ντερτια  και  τις  δυσκολιες''  τους  τις  περισσοτερες  φορες   τα  μοιραζοταν  στο  καφενειο  της  γειτονιας , την  ''Εκκλησια  του  Δημου''....οπου  η οσμωση   και  η  αναγκη  για  το  καλυτερο  αυριο  γινοταν  αποφαση  για  αγωνα!!!!  για  κατακτηση  και  αναγνωρισει  των  δικαιωματων  τους.
Παιδια  αυτων  των  ΑΓΩΝΩΝ   ειμαστε  ολοι  ΕΜΕΙΣ   , οι  μανες  και  πατεραδες  των  τριαντα  [30]  τελευταιων  χρονων.
Αφησαμε   τις  τυχες  μας  στα  χερια  αυτων  που  κυριαρχησαν  στην  Πολιτικη  και  Οικονομικη  ζωη  χωρις  ν' αναρωτηθουμε  που  παμε!!!!
Τρωγαμε   τα  ψιχουλα  απο  τα  ΣΥΜΠΟΣΙΑ  και  πιστεψαμε  πως  συμμετειχαμε  σ'  αυτα.
--Πολιτικοι, ΜΜΕ  [  χαιδεμενα  καθως  επρεπε  να  ποτιζουν  με  οπιο  τον  λαο]  Οικονομικοι  παραγοντες      του  Πολιτικου  Συστηματος    γεννα   του  ΚΡΑΤΙΚΟΥ  ΤΑΜΕΙΟΥ
[  λεηλατηθηκαν  Ταμεια, λεηλατηθηκαν  ποροι, λεηλατηθηκε  το  αιμα  αυτων  που  ανεστησαν  τον τοπο  μετα  την  δεκαετια  του '60....λεηλατηθηκε  το  προιον  του  μελλοντος  οσων  πιστευαν  πως  ζουσαν  στη  χωρα  που  ερρεε ''μελι .και  γαλα''το  δικο μας, .Δεν  αντιδρασαμε]
Ωχ, αδελφε!!!!!!!!!!!!!
Οσοι   αντισταθηκαν,  οσο  μπορουσαν  ,οταν  αρθρωναν  λογο  αμφισβητησης  και  κριτικης   επαιρναν  μια  και  μοναδικη   απαντηση........ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΟΠΩΣ  ΠΑΛΙΑ!!!!!
Η  Πτωση   δεν  ηρθε  ως  φυσικο  φαινομενο  ηταν  προδιαγεγγραμμενη.
Ο  Θορηβος  της  καταρρευσης   ηταν  εκκωφαντικος !!!!!!!!  ο  μακαριος  υπνος  εγινε  ζωντανος  Εφιαλτης.
--Εχασες  την δουλεια  σου!!! Εμεινες  στον  δρομο....εσυ  ο  νοικοκυρης....Χρωστας...Τα  παιδια σου  θα  γινουν  στατιστικα νουμερα  που  θ' αυξανουν  τα ποσοστα οσων  δεν εχουν  φοιτησει  12 χονια.......Σε  τρομοκρατουν  με φυλακιση......αυτοι  που  σου τα πηραν  ολα ........μα  το  χειροτερο  εκεινο  που δεν ανεχεσαι  ειναι  που σε αποκαλλουν   Νεοπτωχο  -ΦΤΩΧΟ !!!!
Ισως   γιατι  ξεχασες  πως  το νασαι  ΦΤΩΧΟΣ  δεν  ειναι  ΒΡΙΣΙΑ  αντιθετα  μαλιστα,  οταν  τυχει να σημβαινει  ΑΥΤΟ  επειδη  εμεινες  ΑΚΕΡΑΙΟΣ  ειναι  ΤΙΜΗ!!!
--Και  συ  τι  ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ;;;
Αντι  του  να βγεις  στον  δρομο  με  εκατομμυρια αλλους  προκειμενου  ν' απαιτησεις  να σου  ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ  την  ΠΑΤΡΙΔΑ  σου  εστω  και  με  πολλαπλα  ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ.....ΠΡΟΤΙΜΑΣ  τον  ΙΔΡΥΜΑΤΙΣΜΟ  των  συσσιτιων   χανοντας  την δυναμη  να σκεφτεις   και  στην  ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ   και  ΧΩΡΙΣ   ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ  ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ  ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ  Ν' ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ  !!!!
Σου  τα  ΠΗΡΑΝ  ΟΛΑ......και  τους  ΧΑΡΙΖΕΙΣ   ΑΥΤΟ  ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ  ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΝ!!!!!!!! 
--Μπορει  να  υπηρξες  ΕΥΠΙΣΤΟΣ-ΑΤΥΧΟΣ- ΝΑ ΜΗ   η  ΚΑΙ  ΝΑ   ΕΦΤΑΙΞΕΣ !!!
ΗΛΙΘΙΟΣ  ΣΟΥ  ΖΗΤΩ  ΝΑ  ΓΙΝΕΙΣ!!!!!!!
ΝΑ  ΖΗΣΕΙΣ  ΜΑΖΙ  ΜΟΥ  ΑΠΑΙΤΩ  ΚΙ  ΑΣ ΜΗ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ......




 
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Εξαρσεις Λαικισμου

''Αυτή είναι η κατάστασή μας και  αυτή η αναγκαστική  γελοιοποίησή της. Και όσο γρηγορότερα τη συνειδητοποιήσουμε και αντιδράσουμε- ο χρόνος τελειώνει- τόσο  θα υπάρχουν ακόμη κάποιες αμυδρές ελπίδες σχετικών βελτιώσεων. Διαφορετικά….το 2020 δεν θα υπάρχει Ελλάδα, αλλά θα είναι η πρώτη ευρωπαϊκή αποικία της ΕΕ…αν υπάρχει βέβαια και ΕΕ-ευρωζώνη.''
ΜαρίαΝεγρεπόντη-Δελιβάνη
πρ.πρύτανηςκαικαθηγήτριαστοΠανεπιστήμιοΜακεδονίας                                                                                                                31.08.2013

Εξάρσεις Λαικισμού! της Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη

One comment on “Για τα πρακτικά: Το χρέος δεν είναι πρόβλημα, θα βγουν στις αγορές το 2014, δεν χρειάζεται νέο κούρεμα” (δήλωσε ο κ. Στουρνάρας στις 25.08.2013)

1.                               

ΕΞΑΡΣΕΙΣ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ-κατά κ. Στουρνάρα-αποτελεί η απάντησή μου!!!! (από κοινού με νομπελίστες και οικονομολόγους διεθνούς φήμης, που υποστηρίζουν περίπου ότι κι εγώ).
Διαβάστε Περισσότερα »

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΕΞΕΓΕΡΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΞΙ  ΜΕΡΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!


1ον. Γνωριζομαστε και "δενουμε" σαν ομαδα. Δεν υπαρχει πιο σημαντικη κινηση στην αρχη, γιατι απλα στις 27/10 μας περιμενει ΜΑΧΗ και θα πρεπει να γινουμε ΓΡΟΘΙΑ μεχρι τοτε!!!

2ον. Δεν ασχολουμαστε με αναλυσεις, για το τι μας καναν, τι θα μας κανουν και ποιος φταει για το ΚΑΚΟ η δουλεια μας ειναι να κρατησουμε ζωντανη την ελπιδα και την πιστη για την Νικη.

3ον. Ψαχνουμε τους καλυτερους τροπους διαδωσης του καλεσματος (Π.χ το εντυπο που θα βγει και πως θα μοιραστει, ντουντουκες, γκραφιτι, αφισες αργοτερα προς το τελος και γενικο ξεσηκωμο.

4ον. Επειδη ξερω οτι υπαρχουν ιδεολογικες διαφορες (Λιγοτερο η περισσοτερο), ας τις αφησουμε προς το παρον πισω και να συγκενρωθουμε στο στοχο την ανατροπης τους.

5ον. Δεν υπαρχουν Ηγετες και Αρχηγοι αναμεσα μας παρα μοναχα, "Συνεννοηση"!

Πολλοί ακόμα και σήμερα ψάχνουν τον μεγάλο ηγέτη - αρχηγό που θα μας οδηγήσει στην νίκη. Και άντε και τον βρήκαμε, τι θα κάνουμε μετά την νίκη;

Θα τον αφήσουμε να κυβερνά με απόλυτη εμπιστοσύνη, μέχρι να τον περικυκλώσει πάλι ο «καρκίνος» να τον διαφθείρει η να τον φυλακίσει - σκοτώσει όπως τον Κολοκοτρώνη, τον Βελουχιώτη και τόσους άλλους; Η λύση είναι να αναλάβουμε τη συλλογική μας ευθύνη με ενότητα και αλληλεγγύη. Οι μεγάλοι ηγέτες - αρχηγοί που ξεσηκώνουν τα πλήθη και έδειχναν το δρόμο μας τέλειωσαν.

Ο αρχηγός - τσοπάνης που ακολουθούν τα πρόβατα «τον πάτησε το τρένο» όπως λέει το λαϊκό άσμα. Όποιος μπορέσει να κερδίσει τον σεβασμό του λαού από τον αγώνα του, ας αναδειχτεί και να προχωρήσει αλλά να ξέρει ότι θα ελέγχετε και θα ανατρέπετε γρήγορα αν χρειάζεται. Το συμπέρασμα λοιπόν και αυτό που χρειάζεται για να ξεκινήσει η ανατροπή, είναι να κοιτάξουμε τον καθρέπτη, να αναλογιστούμε τα λάθη μας, να τα πετάξουμε πίσω, και να διεκδικήσουμε την ΕΝΟΤΗΤΑ, την ΛΕΥΤΕΡΙΑ, και την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ με τη ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ μας.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ!!!

VENCEREMOS!!!

(«Να είσαι ανθεκτικός στα σαμποτάζ που σου στήνει ο ίδιος σου ο εαυτός».
«Πρέπει εσύ να αποτελείς την αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο».
«Πρώτα θα σε αγνοήσουν, μετά θα γελάσουν με σένα, μετά θα σε πολεμήσουν, και τότε κέρδισες» Μ. Γκάντι.)

ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΙ

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ   ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Έχουμε κλείσει και τα πρώτα οριστικά ραντεβού για την οργάνωση της εκδήλωσης

Το ραντεβου για Αθηνα:

Αθηνα Κυριακη 1η Σεμπτεμβριου 7μμ Π. Συνταγματος, Κατω στις σκαλες (Διπλα στο Μετρο): Πρωτο ραντεβου για "οργανωση" του καλεσματος. Οριστικο!!! διαδωστε σε φιλους και γνωστους εκτος φβ!

Το ραντεβου τις θεσσαλονικης:

Θεσσαλονικη, Δευτερα 2 Σεμπτεμβριου 7μμ, Π. Αριστοτελους στο αγαλμα Βενιζελου και Εγνατιας: Πρωτο ραντεβου για "οργανωση" του καλεσματος. Οριστικο!!! Διαδωστε σε φιλους σας και γνωστους εκτος φβ! Ευχαριστω!!!

Το ραντεβου για Πάτρα:

Πατρα Κυριακη 1η Σεμπτεμβριου 7μμ Π. Γεωργιου μπροστα στο Δ. Θεατρο: Οριστικο!!!

Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΊΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

Προς φίλες και φίλους Αναγνώστες του blog ....


Αυτή είναι η δύσκολη εβδομάδα. Όλοι εσείς που μας έχετε τιμήσει με την προτίμησή σας, όλον αυτόν τον καιρό, θα έχετε καταλάβει τη γεωμετρική πρόοδο, με την οποία τα γεγονότα κλιμακώνονται.

Είναι δείγμα σαφές αυτό - και κουτός όποιος δεν καταλαβαίνει ότι οδεύουμε προς το μεγάλο κραχ.

Δε θα κάνουν πίσω, δε θα διστάσουν – είναι προφανές ότι έχουν προετοιμαστεί προς αυτόν το σκοπό. Ό,τι δείτε αυτές τις μέρες, ως και την 29η Αυγούστου, δε θα είναι άσκηση, τα πυρά θα είναι πραγματικά.

Η ημερομηνία δεν έχει επιλεγεί τυχαία:

Το σενάριό τους έχει εφαλτήριο το χρονικό σημείο, μετά από το οποίο η γερμανική κυβερνώσα παράταξη θα αλλάξει πορεία πλεύσης και θα οδηγήσει τους εδώ υποτακτικούς σε δήθεν κίνηση πανικού: ο φόβος της πτώχευσης θα γίνει τρόμος και δέος, οι συνταξιούχοι θα συνωστίζονται στις τράπεζες, το σύνθημα «νυν υπέρ των Τραπεζών μας ο αγών» θα κάνει τα αυτιά μας να βουίξουν.

Ανεξάρτητα από την αντιμνημονιακή πολιτική παράταξη της επιλογής σας, θεωρούμε χρέος μας να σας επιστήσουμε την προσοχή στην ανάγκη να ταρακουνήσετε τις ηγετικές σας ομάδες.

Απαιτείται οργάνωση από μέρους τους σε επίπεδο κεντρικής πολιτικής σκηνής, έξω από συνδικαλιστικές οργανώσεις, οι οποίες αναζητούν ακόμη το ρόλο τους, μέσα από σύμπλοκα φίλων, παλαιών συν-αγωνιστών, αντιπάλων, κρυφών χαρτιών και προσωπικών επιδιώξεων.

Ο λαός έχει το λόγο τώρα. Αν οι ηγεσίες ακολουθήσουν έχει καλώς, αν όχι, μπορούμε και χωρίς αυτές.

Η Δημοκρατία μας χαροπαλεύει και το σχέδιο είναι οργανωμένο από καιρό.

Είναι καιρός να το πάρουμε όλοι απόφαση: Ή μαζί θα σωθούμε, ή θα διαιρεθούμε και θα χαθούμε.

Παράλληλα με τα παραπάνω - και σε σαφή συνάρτηση της ανάγκης εκλογών με την πραγματικότητα που βιώνουμε - φρονούμε ότι πρέπει να καταστεί σαφές στους πολίτες της χώρας μας, αλλά και στους αλληλέγγυους λαούς ότι αυτή τη στιγμή στην πατρίδα μας δεν υπάρχει πραγματική λαϊκή εκπροσώπηση. Ο λαός μας θέλει εκλογές, ανεξάρτητα από όσα γράφονται και λέγονται σε επίπεδο πάντα επικοινωνιακής προπαγάνδας και παραπληροφόρησης.

Έχουμε αναρτήσει το σχετικό ερώτημα στο avaaz, με μόνο σκοπό, όχι να εκμαιεύσουμε πρόθεση ψήφου υπέρ του ενός ή του άλλου, αλλά τη δήλωση της σαφούς βούλησης του Ελληνικού Λαού να είναι συμμέτοχος στις αποφάσεις που λαμβάνονται ερήμην του και υπέρ της διεφθαρμένης κυβερνώσας ολιγαρχίας.

Το μόνο που απαιτείται είναι η υπογραφή σας στον σύνδεσμο που θα βρείτε εδώ:

AVAAZ.org COMMUNITY petitions

Θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση                                     Η ομάδα Ιστολογίων του Ανέμου Αντίστασης

Ιστολόγια της ομάδας που το ανέρτησαν:

Airetikos On Air
alfazita.blogspot.gr
Great Chaos
HMEROLOGIO TP -- Ελλάς
Manic Nirvana
Venceremos
Ανεμος Αντίστασης
Ασυμβίβαστος
Η ΣΦΗΚΑ
ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ
Κωνσταντίνος Νάκκας
ΟΝΕΙΡΟΒΟΛΤΑ
ΦΕΝΙΑ
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Δια χειρος ...Greeten Michielse.......

..Tax    Advisor  ...του  ΔΝΤ.
Οπως   αποκαλυπτει   η  κ. Λουκα  Κατσελη   ο  παραπανω  κατονομαζομενος    Φοροτεχνικος   Συμβουλος  του  ΔΝΤ  ειναι  ο  Συντακτης   του  Φορολογικου Νομοσχεδιου .που προκειται   να  κατατεθει   λιαν  συντομως.
Ο  εν  λογω  συνεταξε  τα  Φορολογικα  Νομοσχεδια  
Πακισταν --Υεμενης --Συριας--Αρμενιας--ΤΑΝΖΑΝΙΑΣ-- Λετονιας .!!!!!!!!!!!!

ΣΧΟΛΙΟ
Οπως   αντιλαμβανεται  κανεις,  θα προκειται  για ενα  ΦΝ  που  αρμοζει  σε μια   ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ  χωρα !!!!
Επι  πλεον  διαπιστωνω  διαθεση  να  μη  ''καταπονεθει''  η   Πολιτικη   Ηγεσια  [ ΗΓΕΝΟΝΙΑ  επι τω  σωστοτερο] του  ΥΠ. ΟΙΚ.
Βεβαια  θα  προκυψει  οσο να πει κανεις ,  καποιο  μπερδεμα. στην μεταφραση  ως γνωστον ομως, --θεε  μου , μη  μου  δωσεις  οσα μπορω ν' αντεξω--!!!!
Βεβαιως ,  το υψηλο  πνευματικο  επιπεδο  των  βουλευτων   μας   ..........θα   λειτουργησει  καταλυτικα !!!!!  για την  συντομη  και  χωρις  ιδιαιτερη  προσπαθεια  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ  ΤΟΥ...αλλωστε  ποιος  θα  ηταν  εκεινος  που  θα ηθελε  να γινει αιτια  να  ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ   η  ΥΠΟΜΟΝΗ  του  ΑΝΘΥΠΑΤΟΥ    ωστε  να παει  η  χωρα  σε ΕΚΛΟΓΕΣ  και  να  χασει  τα  ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ  ΤΟΥ;;

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Δεν ξέρω γιατί, μου θυμίζετε έναν πρόσφατο αιγύπτιο Πρόεδρο. Μήπως πρέπει να παραιτηθείτε κύριε Σαμαρά; Πριν την διαλύσετε τελείως τη χώρα;

ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ και ΑΡΜΑΤΟΛΟΙ

DSC04036Θα μείνει στην Ιστορία -και όχι μόνο στην ιστορία της Ραδιοτηλεόρασης- αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό στην ΕΡΤ. Γιατί πρόκειται για γεγονός πολιτικό, με την έννοια της διόρθωσης των κακώς κειμένων μιας αμαρτωλής κυβέρνησης από έναν φορέα, θεσμό μεγάλου μεγέθους (ένα γιγαντιαίο υπουργείο Πολιτισμού, θα μπορούσαμε να πούμε) που ανήκει στην πολιτεία και όχι στην εξουσία. Οι πολίτες, οι αποτελούντες το προσωπικό της ΕΡΤ στην περίπτωσή μας, για να μην παραμείνουν “ιδιώτες” (idiots, στα αγγλικά, όπως εξελίχθηκε ο όρος) έχουν την ευθύνη και το καθήκον να μετέχουν ενεργά στα κοινά. Δηλαδή να υπηρετούν, όχι τους  νεοφιλελεύθερους σχεδιασμούς, αλλά τη Δημοκρατία και την δημοκρατική  Πολιτεία. Η οποία Πολιτεία ανήκει στους πολίτες της και όχι στην αμαρτωλή, παράνομη και προσωρινή της εξουσία.
Αμαρτωλή, γιατί ο επικεφαλής της κυβέρνησης και ο υπεύθυνος για  τα media υπουργός του συνωμότησαν και εξέδωσαν μια ληστρική “πράξη νομοθετικού περιεχομένου” που καταργεί την Εθνική Ραδιοτηλεόραση με σκοπό την τροφοδοσία των εμπορικών καναλιών με τις διαφημίσεις της ΕΡΤ (που ήδη την εγκατέλειψαν).
Αμαρτωλοί, ο Πρωθυπουργός και ο Πραιτοριανός του, γιατί προέβησαν πραξικοπηματικά στην καταστροφή ενός δημόσιου πλούτου χωρίς καμιά πολιτική κάλυψη, έστω και συγκάλυψη, από το Υπουργικό Συμβούλιο και πολύ περισσότερο από τη Βουλή. (Σημειώνω ότι στη Βουλή είχε ψηφιστεί ο Νόμος με τον οποίο ιδρύθηκε η ΕΡΤ).
Αμαρτωλοί γιατί  παραπλάνησαν την Τρόικα αφήνοντας την εντύπωση ότι επρόκειτο για εξοικονόμηση μεγάλου ποσού στον Κρατικό Προϋπολογισμό, ενώ είναι πασίγνωστο ότι η κατάργηση της ΕΡΤ (και συνεπώς της ειδικής εισφοράς) δεν έχει καμιά απολύτως επίδραση στον Προϋπολογισμό. Η Εισφορά δεν ήταν κρατική! Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη ρετσινιά που θα μείνει ειδικά στον σημερινό Υπουργό Οικονομικών. Αμαρτωλοί και γιατί  το κόμμα τους επί χρόνια λυμαίνονταν την ΕΡΤ τόσο για πελατειακούς διορισμούς όσο και για την εκμετάλλευση του επικοινωνιακού  μεγέθους της για διάδοση των παραταξιακών προσανατολισμών τους. 
Παράνομη εξουσία, γιατί κατ’ αρχήν Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου δεν προβλέπει το Άρθρο 44 του Συντάγματος σε ειρηνικές (εννοείται μη εμπόλεμες) περιόδους και κατά συνέπεια σε μη κατεπείγουσες περιπτώσεις. Εξάλλου, κατά το ίδιο Άρθρο, οι Πράξεις αυτές “πρέπει να υποβάλλονται στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας από το Υπουργικό Συμβούλιο”. Ο κ. Σαμαράς του την υπέβαλλε χωρίς να σημειώσει ότι το Υπουργικό Συμβούλιο δεν είχε ιδέα!  Παράνομη, ακόμα, γιατί επιμελώς αρνήθηκε να συμμορφωθεί με την πρόσφατη Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που ακύρωσε την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου η οποία καταργεί και κλείνει την ΕΡΤ.
Τέλος, Προσωρινή, γιατί ο ελληνικός λαός, αριστερός και δεξιός, έχει προσβληθεί ανεπανόρθωτα από αυτούς που, εκλεγμένοι, δεν σεβάστηκαν την αποστολή τους να συμβάλουν στη χρηστή διοίκηση της πολιτείας. Η Εκκλησία του Δήμου,  η Βουλή στην περίπτωσή μας, θα πρέπει να τους καταδικάσει σε δεκαετή, τουλάχιστο, εξορία εκτός των συνόρων. Αλλά πριν, σύσσωμη η Κυβέρνηση και ιδιαίτερα ο Πρωθυπουργός θα πρέπει να λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη για το μεγάλο έγκλημα που διέπραξαν ρίχνοντας ξαφνικά στο μαύρο σκότος τα Εθνικά ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά κανάλια, πράξη ισοδύναμη της εσχάτης προδοσίας.(Ως γνωστόν, στην νομική επιστήμη, “προδοσία είναι το ατομικό έγκλημα της μη αφοσίωσης στο έθνος ή στην πολιτεία”). Το έγκλημα είναι ηθικό, πολιτικό και ποινικό. Δεν είναι μόνο το ηθικό κόστος που είναι ανυπολόγιστο (γιατί στέρησε τον ελληνικό λαό από το υγιέστερο και παιδευτικότερο μέσο μαζικής επικοινωνίας που είχε) αλλά και το οικονομικό. Οι απώλειες από τις διαφημίσεις, από την εισφορά για την ΕΡΤ, από τις αποζημιώσεις  και από τις καταδίκες για αθέτηση υποχρεώσεων θα είναι δεκαπλάσιες από το ποσό που, θεωρητικά, επρόκειτο περισωθεί κλείνοντας την ΕΡΤ. (Θεωρητικά, γιατί η ΕΡΤ δεν ζει από τον κρατικό Προϋπολογισμό).
Στην Ιστορία θα μείνουν και οι γελοίες κατηγορίες που απεύθυνε στην ΕΡΤ ο κ. Σαμαράς. Η ΕΡΤ μπορεί να είχε το σύνδρομο της δημόσιας υπηρεσίας, αλλά υπάρχουν δημόσιες υπηρεσίες πολύ χειρότερες. Και ίσως η ΕΡΤ ήταν η καλύτερη. Και σίγουρα η πιο πατριωτική. Πράγμα που αποδεικνύεται σήμερα από την άριστη οργάνωση των μέσω διαδικτύου εκπομπών της,  από την ποιότητά τους και από την ποιότητα των ατόμων που τις καθοδηγούν και τις εκτελούν, είτε εμφανίζονται είτε όχι. Και φυσικά, από την ποιότητα του λόγου που ακούγεται σήμερα στις εκπομπές της ΕΡΤ, που ίσως είναι καλύτερος (και σίγουρα  πιο ελεύθερος, Κύριε Σαμαρά) από το τον λόγο του παρελθόντος.         
Αν ο κ. Σαμαράς αποκαλούσε αμαρτωλούς τους διευθυντές που διόριζε η Δεξιά στην ΕΡΤ, θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί του.  Αλλά ο κ. Σαμαράς είναι ακόμα θρασύτερος . Αποκαλεί αμαρτωλό το προσωπικό της ΕΡΤ! Προσωπικό δεν είναι οι διάφοροι σύμβουλοι και εγκάθετοι που διόριζε ο κ. Σαμαράς και οι πολιτική παρέα του. Είναι αυτοί που εξασφαλίζουν το καθημερινό 20ωρο πρόγραμμα των δεκάδων τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών καναλιών και περιφερειακών σταθμών. Οι υπεύθυνοι του Προγράμματος και του Προγραμματισμού δεν χρειάζεται να είναι πολλοί. Θα μπορούσε να είναι και ένας. Η εκτέλεσή όμως του προγράμματος απαιτεί χιλιάδες προσωπικό. (Δεκάδες χιλιάδες στα ξένα κανάλια). Προσωπικό τεχνικό, διοικητικό, οικονομικό, διαχειριστικό, καλλιτεχνικό, δημοσιογραφικό, προσωπικό συντήρησης του τεχνικού εξοπλισμού, και λοιπά και λοιπά. Είναι κατάλληλο σήμερα αυτό το προσωπικό; Προφανώς. Αφού χωρίς πρόβλημα έβγαινε το πρόγραμμα (και βγαίνει ακόμα!) είναι προφανώς κατάλληλο. (Ο κ. Σαμαράς έχει αντίθετη γνώμη και μάλιστα το θεωρεί“αμαρτωλό”. Αρματολό θα ήθελε να πει. Σαρδάμ έκανε ο άνθρωπος…).
Βέβαια, το να προσλαμβάνεις ένα εκπαιδευμένο προσωπικό είναι πρωταρχικό στην επιτυχία μιας οπτικοακουστικής επιχείρησης, δεν υπάρχει αμφιβολία. Είναι πολύ πιθανό να έχουν γίνει χαριστικές προσλήψεις στην ΕΡΤ. Και στη δική μου εποχή, τις έβλεπα χωρίς να μπορώ να επέμβω. Εγώ πάντοτε αρνήθηκα να κάνω προσλήψεις, ήθελα να χρησιμοποιήσω το υπάρχον προσωπικό, το οποίο πάντα αποδείχτηκε από ικανό ως ικανότατο. (Αν εξαιρέσουμε την παντελή έλλειψη δακτυλογράφων!). Προσέλαβα βέβαια τους στενούς συνεργάτες μου. Οι οποίοι παραιτήθηκαν, όλοι, μαζί μου. Ένα μόνο άτομο προσέλαβα χωρίς να το γνωρίζω και χωρίς να με γνωρίζει. Από καθαρή διαίσθηση! Μπήκε σαν έσχατος βοηθός, αρχή κάνοντας από το καθάρισμα του πλατό. Πολύ σύντομα εξελίχτηκε σ’ έναν από τους καλύτερους τηλεσκηνοθέτες της ΕΡΤ. Το αναφέρω σαν απόδειξη ότι μπορεί κάποιος να προσληφθεί συγκυριακά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα εκπαιδευτεί μέσα στην ΕΡΤ, για κάποια βοηθητική εργασία. Μάλιστα θα μπορούσα να πω, ότι η ΕΡΤ δεν προσλαμβάνει αρκετούς σκηνοθέτες. Έστω με σύμβαση έργου. Θεωρεί, όπως όλα τα κανάλια, ότι οι δημοσιογράφοι μπορούν να αυτό-σκηνοθετηθούν. Στην Ελλάδα παράγονται περίπου 50.000 ώρες τηλεοπτικού προγράμματος τον χρόνο (από τα μεγάλα κανάλια της χώρας). Θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται τουλάχιστο 2.000 σκηνοθέτες. (Και, στα ραδιόφωνα, 3 με 4 χιλιάδες ραδιοσκηνοθέτες!).  
Τέλος, κυκλοφορεί ευρύτατα από την αμαρτωλή κυβέρνηση του κ. Σαμαρά, από τους αμαρτωλούς υπουργούς που έκλεισαν την ΕΡΤ (δακτυλοδεικτώ για την ιστορία, τον κ. Κεδίκογλου και τον κ. Στουρνάρα) από τους αμαρτωλούς συντάκτες αμαρτωλών εντύπων και από κάθε άσχετο, μεγαλόσχημο, μεγαλορρήμονα  και αμαρτωλό συνήγορο του εγκλήματος κατά του ελληνικού λαού, ότι η ΕΡΤ… δεν έχει τηλεθέαση και γι’ αυτό πρέπει να καταργηθεί. Θα μπορούσε να έχει περισσότερη τηλεθέαση (χωρίς να πέσει η ποιότητά της, να εξηγούμεθα) αν ο κ. Σαμαράς ανέθετε τη διεύθυνση του οργανισμού σε κάποιον μη Νεοδημοκράτη. Διότι, αντίθετα μα τα όσα διατείνεται, οι αριστεροί κρατιούνται σε απόσταση. Αν εμφανίζονται συχνά στα κανάλια (και δυσανασχετεί ο κ. Σαμαράς, μαζί με όλους τους δικούς μας “Αδελφούς Μουσουλμάνους”) αυτό συμβαίνει μόνο όταν πρόκειται για καλλιτέχνες. Και οι καλλιτέχνες, στη συντριπτική πλειοψηφίας τους, είναι αριστεροί, ναι κύριε Σαμαρά, είναι τι να κάνουμε; Ή τουλάχιστο δεν είναι δεξιοί. (Ίσως γιατί είναι ουμανιστές). Σημειώνω για την Ιστορία, ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής (μετά την Παρισινή αυτοεξορία του, να εξηγούμεθα) μου έλεγε πως ήταν περήφανος που είχε αριστερούς συνεργάτες.  
Η τηλεθέαση, κύριε Σαμαρά -επιτρέψτε μας ένα μαθηματάκι στα τηλεοπτικά- πρώτον δεν μετριέται με αριθμούς αλλά με ποσοστά. Γιατί η κάθε χώρα έχει άλλο πληθυσμό, ενώ χρειάζονται όλες την ίδια ακριβώς ποιοτική τηλεόραση. (Η οποία, συνεπώς, θα έχει παντού το ίδιο κόστος, κύριε Σαμαρά). Δεύτερον, η τηλεθέαση και η ακροαματικότητα δεν αποτελούν χαρακτηριστικό υγείας ενός καναλιού. Συχνά, η χαμηλή τηλεθέαση είναι ένδειξη ποιότητας. Το καλύτερο ίσως τηλεοπτικό κανάλι του κόσμου, η γαλλο-γερμανική ΑΡΤΕ (που δεν έχει διαφημίσεις και ως εκ τούτου θα μπορούσε να είναι  λίαν δημοφιλής) έχει συχνά τηλεθέαση μόνο 2 % στη Γαλλία. Κανείς δεν διανοήθηκε να την κλείσει. Προσθέτω ότι, δυστυχώς για σας, η ΕΡΤ είχε και καλή τηλεθέαση!
Το σχέδιό σας είναι γνωστό. Το βλέπω που ξεμυτάει κάτω από την “ουλαμική” κελεμπία σας. Θα πάτε προς υπογραφήν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μια ακόμα “πράξη νομοθετικού περιεχομένου” με την οποία θα ιδρύσετε μια υπηρεσία ραδιοτηλεοπτική, με ένα μόνο τηλεοπτικό κανάλι και ένα μόνο ραδιοφωνικό, απολύοντας το μισό προσωπικό της ΕΡΤ και μειώνοντας την μηνιαία εισφορά για να αυξήσετε ανάλογα το γνωστό χαράτσι. Θα μειώσετε κατά 90% όλες τις εξωτερικές παραγωγές. Τα ντοκιμαντέρ και οι συμμετοχές σε κινηματογραφικές ταινίες θα καταργηθούν κατά 90 %. 4 με 5 χιλιάδες ηθοποιοί, σκηνοθέτες, οπερατέρ, μοντέρ, παραγωγοί, μουσικοί, δημοσιογράφοι και λοιποί εξωτερικοί συνεργάτες θα περάσουν αυτόματα στην ανεργία. (Έχουν ήδη περάσει!). Και, φυσικά, θα χάσετε τα δικαιώματα προβολής από παραγωγούς και σκηνοθέτες, γιατί -για να κάνετε κι’ άλλες οικονομίες- θα σταματήσετε να πληρώνετε τα πνευματικά δικαιώματα στους δικαιούχους. Υπολογίζω, κύριε Σαμαρά, ότι το Υπουργείο Οικονομικών ή έστω η νέα κρατική ραδιοτηλεόραση θα δέχεται πάνω από 500 αγωγές το μήνα για αθέτηση οικονομικών υποχρεώσεων.  
Ελπίζω, αυτή τη φορά, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να αρνηθεί να υπογράψει την Πράξη σας.
Έτσι κι΄ αλλιώς, ο κόσμος που περικυκλώνει το Ραδιομέγαρο και οι Αρματολοί της ΕΡΤ δεν θα σας αφήσουν να το εφαρμόσετε το σχέδιό σας. Τι θα κάνετε; Θα στείλετε τα τανκς; Θα το κάνετε Πολυτεχνείο; (Αλήθεια, τι κάνατε τότε που σπουδάζατε στο Κολέγιο, στην Αμερική, με συμφοιτή τον Γιώργο Παπανδρέου, όταν μάθατε για το Πολυτεχνείο; Πώς αντιδράσατε; Για να μας δείξετε το δρόμο…)
Δεν είναι αντιπολιτευτικές οι σκέψεις αυτές, κύριε Σαμαρά. Σίγουρα, η θανατική εκτέλεση της ΕΡΤ με μια μονοκονδυλιά δίνει τροφή στην Αντιπολίτευση. Αλλά το τηλεοπτικό κοινό αισθάνεται ακομμάτιστο μπροστά στην ακομμάτιστη ραδιοτηλεόραση την οποία η Πολιτεία ανέλαβε να του εξασφαλίζει καθημερινά. Το ιστορικό σκάνδαλο, που θα καταδικαστεί στη συνείδηση όλων των Ελλήνων πολιτών, δεν έχει καμιά σχέση ούτε με το μνημόνιο ούτε με την εξωτερική πολιτική ούτε  με τον μαρξισμό (!) στον οποίο προσπαθείτε να στρέψετε την προσοχή των οπαδών της Δεξιάς. Η Δεξιά έχει οπαδούς αλλά εσείς δεν έχετε κανένα σήμερα. Η μάσκα του υπερεθνικιστή έχει πέσει και ο “απόγονος των Μακεδονομάχων” αποδεικνύεται  κομιστής  αντεθνικών, δικτατορικών προτύπων. Κανείς δεξιός πολιτικός δεν σας ανέχεται και δεν θα αργήσει η αποκαθήλωσή σας από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας. 
Δεν ξέρω γιατί, μου θυμίζετε έναν πρόσφατο αιγύπτιο Πρόεδρο. Μήπως πρέπει να παραιτηθείτε κύριε Σαμαρά; Πριν την διαλύσετε τελείως τη χώρα;         
Ροβήρος Μανθούλης    
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Ειναι κατι περισσοτερο απο.......

την   ΕΡΤ.....
Ειναι  η   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!
Συμφωνα  με  την  ΡΟΖΑ  ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ......τις  αγριες  εκεινες  ημερες  .......που  επεστρεψαν  σημερα  .....
.......''Η   Δημοκρατια  εχει  σημερα  απειρως  μεγαλυτερη  αξια  απο  την ονειρωδη  εκφραση  του  ''δημοκρατικου  λαικου  κρατους''  η  εναν δογματισμο  που αιωρειται  στα συννεφα.''
.......................................................................................................................
Το  να  φωναζεις , ν'  αγωνιζεσαι  για  την  επαναφορα  της  Δημοκρατιας, εναντια  της  αποικιακης  πολιτικης,της  παγκοσμιας  οικονομικης  κυριαρχιας, της  κυριαρχιας  της  ΝΕΟ-ΠΡΩΣΣΙΚΗΣ  Γερμανιας......ειναι   νομοτελεια.
Ειναι  η  συνεπεια  μας  και  οφειλει να  ειναι  η καθημερινη  μας  παλη  απεναντι    στην καθημερινοτητα  που  μας εχει  επιβληθει..
Την  καθημερινοτητα  της  φρικης   των  Αυτοκτονιων, της  πεινας.....των  απελευθερων.
Την  καθημερινοτητα   του  Ορατου  [Χ.Α]  και  Υφερποντος  ΦΑΣΙΣΜΟΥ  [ ΒΟΡΙΔΗΣ  και  λοιποι  ]
Την  καθημερινοτητα  της  Κατοχης.
Την  καθημερινοτητα  της  κατ  Επιφαση  Ελευθεριας
Την  καθημερινοτητα   οπου  η   σιγη  εγινε  το  πλεον  κραυγαλεο  τραγουδι,  κι  αν  προσπαθησεις  να   βγαλεις  ηχο......ακουγοντας  την φωνη  σου  σκεπτεσαι   καθως  ο  Οιδιποδας  μετα  την  τηφλωση  του ''που  σκορπαει  η  φωνη  μου  και  που παει''
Την  καθημερινοτητα  στο  ''χειλος  του  Αδη''
Την  καθημερινοτητα,  που  περπατοντας  αναμεσα   σε  συνανθρωπους   ομοιους  με  ολογραμματα,  εχεις  την  αισθηση  πως '' συνοδευεις  μονος  την  κηδεια  σου''  οπως  ελεγε  ευφυως
ο   Βαρναλης  ........για  τον  ανθρωπο  που  βιωνει  την  μοναξια.
Επιμενω  λοιπον  , δεν  ειναι  η  ΕΡΤ  ειναι  η  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  ΠΟΥ  ΜΑΣ  ΣΤΕΡΗΣΑΝ!!!!

Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Μια ακομη συνεντευξη που δεν προκειται να δειτε...

25-6-2013...τρία  και  κάτι  χρόνια  μνημονίου, τρία  και  κάτι  χρόνια  υποδούλωσις,  απώλειας  της  Εθνικής  Κυριαρχίας.
-Τρία  και  κάτι  χρόνια  που  Έλληνες  Πολιτικοί  σε  αγαστή  συνεργασία  με  ΝΤΟΠΙΑ  και  ΞΕΝΑ  Οικονομικά  Συμφέροντα  στέλνουν  τον  Έλληνα  στις  σειρές  των  συσσιτίων,  οδηγούν  τα  νιάτα  και  όχι  μονό  στη  νέα  ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.
Και  5000 χ.  συμπολίτες  μας  στον  αυτοχειριασμό.
-Ζούμε  σε  μια  χώρα  παραδομένη  στην  διάθεση  των  Βρυξελλών , στα  ΒΙΤΣΙΑ  του  ΔΝΤ  ενώ  προσκυνάμε  τους  ''βωμους''  του  Βερολίνου.
25-6-2013.
Ορκίσθηκε  λέει   νέα  Κυβέρνηση.......
.Ένα  συνονθύλευμα , ένα  νεόπλασμα  μια  ΝΕΟΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ     απ' αυτούς  που  με  την πολιτική  τους  38 χρόνων  έφεραν   τον τόπο  στην σημερινή  κατάσταση.
ΣΤΟΧΟΣ  ΤΗΣ.
Το  απρόσκοπτο  ξεπούλημα  κάθε  περιουσιακού  στοιχείου  του  Δημόσιου , η  εξαφάνιση  κοινωνικών  δομών,  η  κατάργηση  του  δικαιώματος  της  Ασφάλισης.......η  παραχώρηση  των  πάντων  στην  ΒΑΛΧΑΛΑ   των  αγορών  και  των  Τραπεζών.
Ανεργία   που  θυμίζει  χώρα  μετά  από  ολοκληρωτικό  βομβαρδισμό.....παρα  ταύτα  το  σημερινό  Νεόπλασμα   ήρθε  για  να  παραδώσει   δεκάδες  χιλιάδες  επι πλέον  ψυχές  στον  ΜΙΝΩΤΑΥΡΟ  του  ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ.
Η  ΔΙΑΤΑΓΗ.
ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ........εντος  του  2013   15.000  τεμπέληδες, άχρηστους, ανίκανους, χαραμοφάηδες, κλεφτές........δημοσίους   υπαλλήλους.
Επιβάλλετε  ΣΙΩΠΗ   στην   Ελληνική  Ραδιοφωνία  Τηλεόραση  , είναι  επικίνδυνη  έστω  και  υπό  συνθηκες  ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ......παραδώστε  την  στην  ΙΔΙΩΤΙΚΗ   ΜΑΦΙΑ.
25-6-2013,  
Εδώ  και  δυο  ώρες  οι  ΕΠΙ   ΔΕΚΑ  ΗΜΕΡΕΣ  ελεύθερες  φωνές  της  ΕΡΤ  δίνουν  μια  ΑΚΟΜΗ  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΤΥΠΟΥ.
Μια   ακόμη  συνέντευξη  που  οι  εκλεπτυσμένες  πόρνες  της  δημοσιογραφίας   της  ΕΚΠΟΡΝΕΥΜΕΝΗΣ  ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ  ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ  δεν θα παρουσιάσουν  ΠΟΤΕ!!!!
Πρόκειται  για  υπάλληλους   της  οικονομικής  και  πολίτικης  ολιγαρχίας, υπάκουα   αθύρματα  της  συνοχής της  συνενοχής.
Πληρωμένα  παράσιτα,  ένας  θίασος  ηλίθιων  χορευτών  του  καθεστώτος,  με  ειδικούς φακους   με  τους  οποίους  βλέπουν  και  κατασκευάζουν  τα  γεγονότα  σύμφωνα  με  τις  εντολές  των  ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ  ΤΗΣ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
.
25-6-2013.......ΜΙΑ  ΑΚΟΜΗ  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΠΟΥ  ΔΕΝ  ΘΑ  ΔΕΙΤΕ!!!


Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Η Αθηνα της Σοφιας και η ''Αθηνα'' του Αναγνωστοπουλου.....

......αξιου   συνεχιστη   της  ''αυτομαστιγωμενης''  Αννουλας!!!

Ποιος   θα  ξεχασει  εκεινο  το  ''''  οταν  εμεις...............................αυτοι  ετρωγαν  βελανιδια'';;

Εμεις  χασαμε   και  το  ΠΟΥΛΙ  !!!   Οχι  μονο  την  ΣΟΦΙΑ!!!



Η  παιδεια   στην  Φιλανδια.......της  οποιας   η  ''Γραμματεια''  ξεκινα  το  1420-1450!!!! 


Στη Φινλανδία, πρώτον, η αποκέντρωση δεν είναι συνώνυμη της επιδίωξης να υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα στις περιφέρειες, δεύτερον, όταν γίνεται λόγος για μεγαλύτερη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη ζωή του σχολείου δεν υπονοείται η αύξηση των ωρών παρουσίας τους μέσα στο σχολείο και, τρίτον, πίσω από την επιδίωξη της συγκράτησης των δαπανών δεν κρύβεται η επιθυμία να προωθηθούν τα συμφέροντα των ιδιωτικών επιχειρήσεων. «Ξεχάστε το PISA», μας λέει ο Ζούκα Σαρτζάλα, ένας από τους πρωτεργάτες της μεταρρύθμισης του σχολείου τη δεκαετία του 1970. «Φυσικά, είμαστε υπερήφανοι που αναγνωρίζεται η δουλειά μας. Ωστόσο, το σύστημά μας θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα σύνολο: δεν είναι δυνατόν να τσιμπολογάει κανείς οποιαδήποτε πλευρά τού αρέσει».
Στη Φινλανδία, η δωρεάν παιδεία δεν περιορίζεται μονάχα στη διδασκαλία. Μέχρι την ηλικία των 16 ετών, το κράτος αναλαμβάνει τη δωρεάν παροχή όλων των ειδών που χρειάζεται ο μαθητής κατά τη φοίτησή του,8 καθώς επίσης και των γευμάτων στο σχολικό εστιατόριο, όλες τις ιατροφαρμακευτικές δαπάνες και τα έξοδα μεταφοράς του μαθητή από και προς το σχολείο. Η χρηματοδότηση προέρχεται κατά κύριο λόγο από τους 336 δήμους της χώρας, όμως το κράτος διαχειρίζεται τους πόρους που διατίθενται για την Παιδεία. Παρ' όλο που η συμμετοχή στη χρηματοδότηση των επαιδευτικών δαπανών του Έσποο, του πλουσιότερου δήμου της χώρας, που βρίσκεται κοντά στην πρωτεύουσα, ανέρχεται μονάχα στο 1%, ο μέσος όρος της κρατικής χρηματοδότησης ανέρχεται στο 33%9 και φθάνει το 60% στους φτωχότερους δήμους. Επίσης, η κυβέρνηση προσπαθεί να αποθαρρύνει το άνοιγμα ιδιωτικών σχολείων. Τη δεκαετία του 1970, τα ιδιωτικά σχολεία σχεδόν εξαφανίστηκαν (σε αυτά φοιτά το 2% των μαθητών, έναντι 17% στη Γαλλία)10, με εξαίρεση τα ιδιωτικά σχολεία που ανήκουν σε συνεταιρισμούς που εφαρμόζουν εναλλακτικά συστήματα, του τύπου Steiner ή Freinet.

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Αυτος ο ΤΥΠΟΣ δεν θα μπει ποτε φυλακη.


Με  ανείπωτο  θράσος  ο  ανθρωπος  που  συνεβαλλε  τα μεγιστα  στο  ΚΟΝΤΡΑΜΠΆΝΤΟ  των  Ασφαλιστικων  Ταμειων  δηλωνει  σημερα.
Αν  θελετε  συνταξη  πανω  απο  200  Ε   ο  δρομος  οδηγει  στην  ΙΔΙΩΤΙΚΗ  ΑΣΦΑΛΙΣΗ!!!!
Σε  ποιους  απευθυνεται;;;
-- Σε  ολους  αυτους  που  εστησαν  την  χωρα  μετα  τον Β' Παγκοσμιο  Πολεμο  με  Ιδρωτα  και Αιμα, σε  ολους  αυτους   που αποταμιευοντας  στα  Ασφαλιστικα τους  Ταμεια  προσδοκουσαν  αξιοπρεπη  γεραματα, ...
--Στους  ανεργους   που  εσπειρε  η  λαιλαπα  της  ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  .
  Η   ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ  ΕΛΙΤ  του  Ελληνικου  Κεφαλαιου  με  την  Πολιτικη  Νομενκλατουρα  αυτου  του  ΤΟΠΟΥ.
Ο  Χρονος  που  επιλεγει  να  τα  πει, χαρακτηριστικο  της  Αναλγησίας  που  διακατεχει  τους  ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΟΥΣ  της  ζωης  μας.
[ Τα  αποθεματικα  των  Ασφαλιστικων  Ταμειων  , οσα εμελλε  ν' απομεινουν  ,μετα  την λεηλασια του Χρηματιστηρίου, και των Δομημενων, σημερα  τα  βαφτισαν  --Στουρναρας, Σαμαρας, Βενιζελος, Κουβελης-----περιουσιακα  στοιχεια  της  Γενικης  Κυβερνηση  ετσι  ωστε  να  μη  μπορουν  να  μπουν  στην  ανακεφαλαιωση  των  Τραπεζων. Στην  περιπτωση  του  PSI   ησαν  Ιδιωτικα..........γνωριζουν  καλα  την  Καλογερικη  μεθοδο.]
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Η   μεχρι  σημερα  κολοβωμένη  ηδη  μετοχικη  συμμετοχή  που  ανερχοταν  στο  16%  να  καταπεσει  στο  1,6%

ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ  ΝΑ  ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ  ΕΔΩ,  ΧΩΡΙΣ  ΝΑ  ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ  ΑΠΑΝΤΗΣΗ,
;;
Με  ποσο  επιτοκιο  τοκιζοταν  τα  χρηματα  του  Ταμειου  Προνοιας;;   οταν  το  επιτοκιο  καταθεσων  ηταν  14  και  15 %;;; 
Με  ποια  χρηματα   αντιμετωπιζοταν  οι  ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ;;;
Με  ποια  χρηματα   οι  επιδοτησεις  των  ''κουφαριων''  Βιομηχανιων;;;

Τι  εγινε  με  τα δομημενα;;

 Γιατι  μπηκαν στο  παιχνιδι των  ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ  τα  ΤΑΜΕΙΑ  ενω  ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ;;;
 Με  το χρηματηστηριο;;

Τι  εγινε  με  τα  ομολογα;;;

Τι  εκαναν  οι  Τραπεζες  με  το  συσσωρευμενο  χρημα των  Ταμειων;;;;.
 
Συστηματικα  τα  Ασφαλιστικα   Ταμεια  μεσα  απο  υπογειες  διαδρομες  χρηματοδοτουσαν  το  ΔΗΜΟΣΙΟ και  σε  συνεργασια με  τις  Τραπεζες  διοχευτευαν  μιζες ...στις  τσεπες  των  επιτηδειων.

Να  θυμηθουμε  πως  τα  μονιμως   κρατικως  ελεγχομενα  Ταμεια  απο  την  Αγορα  Ομολογων  ''στο  αρτιο''  και  την καταβολη  τεραστιας  προμηθειας  συνεβαλαν  ουσιαστικα  στο  να  δανεισθει  η κυβερνηση  κρυφα τεραστια ποσα..
  Το γεγονος  πως  δεκαετιες  τωρα  αρνήθηκαν   να  ενδιαφερθουν    για  τον τοπο ετσι ωστε   η πιεση  χρηματοδοτησης  του  δημοσιου  χρεους  υπηρξε  ο μονιμος  βραχνας  τους, τοτε  το  προβλημα  λυνοταν  με συνεχεις  επιδρομες  στα  Ασφαλιστικα  Ταμεια  εκμεταλλευομενοι   τα διαθεσιμα των.


Τα ελλειμματα  των  προυπολογισμων    τα καλυπταν απο τα  ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ  των  ΤΑΜΕΙΩΝ  οπου  συμμετοχους  στο  εγκλημα  ειχαν  τα   κομματοσκυλα  εκπροσωπους  των  εργαζομενων , και  το χειροτερο  κλεψανε    , χωρις  να  μειωσουν  το χρεος  ...
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Γκουανταναμίτες της Νέας Εποχής

Του  Γιαννη  Η  Χαρη.

Ακοίμητοι Φρουροί της Τάξης, με το δάχτυλο στη σκανδάλη, μην και φανεί στο δρόμο η Ανομία… Νά, ένα γιούχα, μια μούτζα, ένα γιαούρτι, πολύ περισσότερο κάποιος βανδαλισμός ή άλλη ακραία δυναμική ενέργεια: όλα ίσα κι όμοια, όλα ίδια, και μεταξύ τους και με τ’ «άλλα», τα «από κει». Τα ποια; Τα αποσιωπημένα συχνά, σίγουρα τα συρρικνωμένα και υποφωτισμένα, ακόμα κι όταν πρόκειται για δολοφονία. Αυτά που, εάν και εφόσον καταγραφούν, «βεβαίως» και θα καταδικαστούν («η βία απ’ όπου κι αν προέρχεται»), μα πιο πολύ θα ισοσκελιστούν με τα γιούχα και τις μούτζες –αν δεν ερμηνευτούν κιόλας σαν απότοκα!
Έτσι λοιπόν, το αυγό ή το γιαούρτι σε πολιτικούς ή δημοσιογράφους εξισώνονται με ξυλοδαρμούς και μαχαιρώματα έως δολοφονίες μεταναστών από Χρυσαυγίτες. Που μάλιστα σπανιότατα απασχολούν καθαυτά τους Φρουρούς, αντίθετα με όλα τα άλλα κρούσματα «ανομίας» για τα οποία η δίωξη-καταδίκη-εκτέλεση της ποινής γίνεται αυτεπάγγελτα.
Δικαιικός πολιτισμός αιώνων, με διάκριση εγκλημάτων, εξέταση κινήτρων και ελαφρυντικών, έννοιες άγνωστες στο καθ’ ημάς Γκουαντάναμο εφημερίδων και καναλιών.
ΣΧΟΛΙΟ
Στην  ''Φωτειαδα''  σχολη   αυτα  θεωρουνται  στα  ''ορια  της  Συνταγματικοτητας''
Διαβάστε Περισσότερα »

.Δεν μπορει.....θα σηκωθει!!!!!!


Αντ'  αυτης  ''τζαβαρας'' ο ελαχιστος  των  προηγηθεντων    '' ελαχιστων''!!!!

Εφ.  ΠΟΝΤΙΚΙ.....23/ 5--29/5.
''Ενα  μουσειο   Ακροπολης   δεν  φερνει  την  Ανοιξη''
........................................................................................αυτο  που λειπει  περισσοτερο  ειναι  η  ανοιχτη  μουσειακη  πολιτικη  με  ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ  τον  ανθρωπο.  
Στο  νεο  Οργανογραμμα  της  Γενικης  Γραμματειας  Πολιτισμου  [ ποιο  ΥΠ. ΠΟΛ.]  προταθηκε  και  ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ  απο  το  ΚΥΣΥΜ  η  ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ   των  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  προγραμματων   στα  ΜΟΥΣΕΙΑ.!!!
Το   ρολοι  σημανε    ΜΑΥΡΑ  ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ   ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ!!!!''  Γιωργος  Αλαμανης.......

 

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Κοβουν κορδελλες στην Συραγγα Καλλιδρομου!!!!

Εδω  γελανε  μεχρι  θανατου!!!!!!
 
 Σε   αρθρ.Ο  Σπυρος  Αντωνιου  --Μεταλλειολογος  -- απο  την  Φθιωτιδα  μεταξυ  πολλων  αλλων  προβληματων  ως  προς τις  τεχνικες  ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ  του  εργου ,ανεφερε  και  τα παρακατω!
................................................................................................................................................................... 
1.Η ΕΡΓΟΣΕ, για την κατασκευή της σήραγγας, ανέθεσε το 1995, στην εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε» τη σύνταξη μιας προμελέτης.

2. Με βάση την ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ αυτή το 1997 έγινε δημοπρασία και το έργο ανέλαβε η κοινοπραξία Κ/Ξ (Κ.Ι. ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ, ΟΔΩΝ και ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΑΕ, TODINI COSTROUZION GENERALI S.p.A, ITINERA COSTRUZIONI GENARALI SpA και ΙΡΙΣ ΑΕ) με τον όρο η Κ/Ξ να προσλάβει δικό της μελετητή για να συντάξει μελέτη εφαρμογής. Το γεγονός αυτό και μόνο αποτελεί σκάνδαλο.

Οι δύο εταιρείες TODINI COSTROUZION GENERALI S.p.A, ITINERA COSTRUZIONI GENARALΙ SpA, αφού έγινε η ανάθεση, αποχώρησαν (χρησιμοποιήθηκαν από τους Έλληνες κατασκευαστές για τα πτυχία τους).

Η τακτική, προκήρυξης διαγωνισμού με ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ είναι απαράδεκτη, διότι πρέπει να ΥΠΑΡΧΕΙ οριστική μελέτη για να δημοπρατηθεί το έργο. Κάθε τι άλλο είναι παράτυπο και ευνοεί σκανδαλωδώς τους κατασκευαστές.!!!!!!!!!!!!!!!!

ΣΧΟΛΙΟ. ΣΤΗΝ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ  ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Η  Ολη  υποθεση   ηταν  ΔΩΡΟ  προς  την   Κ.Ι. ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ   οπου  την  ημερα  της   Δημοπρασιας   το  ΤΑΜΠΛΟ   προιδεαζε  την  εξαφανιση  της.
Πριν   ακομη   κοινοποιηθει  οποιοδηποτε  αποτελεσμα,  ειχε  διαρευσει  στην  αγορα   η   κατοχυρωση  του  εργου  στην   Κ.Ι. ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ  [  ουσιαστικα  σ' ενα  πτωμα ]  .
Μεχρι  το  μεσημερι  η  Κ.Ι. ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ   επαιζε  και  παλι  δυναμικα!!!!!!!!!!!

Το  ΔΩΡΟ   αυτο   οπως  και  ΠΟΛΛΑ  ΑΛΛΑ  ΤΗΣ  ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ    πληρωνεται   σημερα  με το  75%  των  ΑΝΕΡΓΩΝ  ΝΕΩΝ  τις  4.500  ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ   με  το  40%   παιδιων  χωρις  ΕΜΒΟΛΙΑ    και  για  να μη  μακρυγορω  με  την  ΧΩΡΑ   ΣΤΑ  ΔΙΕΘΝΗ  ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΑ!!!!
ΟΙ  ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ   .........της   ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ    με  περισση   ΟΙΗΣΗ   θα  μιλησουν  για  την  Ελλαδα  της  ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ......ενω  θα  φορουν  γελιοι  οντες  τα  γυαλιστερα  κρανη  ......

Διαβάστε Περισσότερα »

Συνεπεια Αβελτηριας χρονων...........

ΣΥΡΙΖΑ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
21 Μαϊ (Πριν από2 ημέρες)


Σύντροφοι
     το ΤΑΙΠΕΔ έχει ήδη δρομολογήσει τη διαδικασία ξεπουλήματος των Ιαματικών πηγών της περιοχής συνολικά (Καμένα Βούρλα, Θερμοπύλες, Υπάτη κλπ), γεγονός που απομακρύνει κάθε δυνατότητα διαχείρισής τους προς όφελος της κοινωνίας και άσκησης κοινωνικού ελέγχου.
     Το τουριστικό και αναπτυξιακό μοντέλο που προωθείται προκρίνει τα κέρδη των επιχειρήσεων χωρίς κοινωνική ανταποδοτικότητα.
      Ενόψει τούτων η Ν.Ε του ΣΥΡΙΖΑ Φθιώτιδας οργανώνει εκδήλωση- παρουσίαση των θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ για τα ιαματικά και τον τουρισμό, στοχεύοντας στη δημιουργία κινήματος ( από φορείς και πολίτες) κατά των ιδιωτικοποιήσεων και στην προώθηση μορφών συνεταιριστικής και συνδιαχειριστικής αξιοποίησής τους.

ΣΧΟΛΙΟ!!!!!
Ελπιζω  και ευχομαι  οι  ΠΑΣΟΚΟΙ   και  ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ   να  μη  κανουν  το λαθος  να προσπαθησουν  να  εξηγησουν   την  ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ  του  ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ!!!
Προτιμοτερο να  βρουν  ΤΡΥΠΑ  να  κρυφτουν!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Κυβερνωντες και Κοινωνια.

2009  --2013!!!!!!!
Ο  τοπος  κυβερνιεται  με  τον  φοβο  που  εκπεμπουν  πληρωμενα  ''κοντυλια''   με  πλουσια  ''κονδυλια''  .
Φοβικες  καλοπληρωμενες   δημοσκοπησεις  , απ'  οπου  ο '' Δημος''  απουσιαζει  , οπως  καλα γνωριζουμε
Η  διαπλοκη  των   ΟΚΤΩ  σκορπιζει  πανικο.
Εσχατως ,  το  ΚΡΑΤΟΣ  του  ΜΑΞΙΜΟΥ   επεστρεψε  σε  εποχες  Αληστου  μνημης. ,με  την  Καταληψη   της  Δημοσιας  Τηλεορασης.
Το  Αποφασιζουμε  και  Διαταζουμε  , μεταλλαχθηκε   σε  ''Νομος  και  Ευταξια''........
Η  Δημοκρατια   βιαζεται  καθημερινα, οσακις  προσπαθει  να  διεκδικησει  την  βασικη  της  αρχη,  Δικαιωμα  στην  Εργασια  στην  Ελευθερια  εκφρασης,  στο δικαιωμα   στην   αξιοπρεπεια!!!
Το  Συνταγμα,  θεσμος  και  Βασικος  Κανονας  μιας  Δημοκρατιας,  που  καταχτηθηκε  με  επανασταση    καθως  ο  ΟΘΩΝ [ του οποιου  το  εγκωμιο  επλεξε  προ  δεκαημερου  ενωπιον  των  Γερμανων  ο  μικρος-ελαχιστος  , Σαμαρας, αυτα  δεν πρεπει  να μας  διαφευγουν ..........].αρνειτο  το δικαιωμα  του  στους  Ελληνες,  εχει γινει  πλεον  μουσειακο  ειδος. ενω  ολοκληρη  η  χωρα  εχει  ΝΤΥΘΕΙ    ΣΤΟ  ΧΑΚΙ.
Ενας  και  μοναδικος  λογος.
Οι   δηθεν  κυβερνωντες,  ''τοις  κεινων  ρημασι  .......πειθομενοι''  και  ταυτοχρονως   αρνουμενοι   να   σπασουν  τα  δεσμα  με  την οικονομικη  ολιγαρχια, καρτελ  κλπ.....επιβεβαιωνει  καθημερινα  πως  θεωρει  αντιπαλους ,  επικινδυνους και  υποπτους    4.500.000  πολιτες   που  αδυνατουν  να  συνεχισουν  να  επωμιζονται   βαρη   μιας  λεηλασιας   χρονων!!!
Και   η   Αριστερα;;; 
Η   Αριστερα , αυτη  για  την  οποια   αγωνιζομαι  προσωπικα   χρονια  και  καταφεραμε  να  σηκωσουμε   ΨΗΛΟΤΕΡΑ.......οφειλει   να  σταματησει  τους  ΔΙΑΓΚΩΝΙΣΜΟΥΣ   και   την  ΟΙΗΣΗ της   προσωπικης  ΑΥΘΕΝΤΙΑΣ   .
Οσο  περισσοτερο    διαλογιζεται,  συλλογιζεται  , αναλισκεται   στο  ποιος  ειναι  τι  εντος  των  συνεδριακων  αιθουσων  μη  αντιλαμβανομενη  πως   η  καθηνερινοτητα  του  πολιτη   δεν  βρισκεται  απλως  σε  κινδυνο  αλλα   μας  ΤΕΛΕΙΩΣΕ, τοσο  περισσοτερο  ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ   να  τον  βρει  οχι  απλως   μακραν  της  αλλα  και  ΑΠΕΝΑΝΤΙ  ΤΗΣ!!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Τι εγινε καλε;;;;

......................................................................................
Ποιες κλασεις επιστρατευουν αυριο;;;;
Α, να χαθειτε τσογλαναραδες!!!!


ΕΣΥ Ο ΓΟΝΙΟΣ
Εσυ, που εισαι ανεργος
Εσυ, που εχασες 45% απο τον μισθο σου
Εσυ, που το παιδι σου παγωνε και διαβαζε με την κουβερτα, που δεν εχεις ρευμα και ο γιος σου διαβαζε με την γκαζολαμπα
Εσυ, που εκανες απεργια για το φροντιστηριο του παιδιου σου και δεχθηκες την αβροτητα του ΔΕΝΔΙΑ
Εσυ, που ενοιωσες και νοιωθεις στο πετσι σου το ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ κυβερνησης, που γνωριζεις πλεον πως ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ και ΔΙΑΤΑΖΕΙ,
Πως ΑΥΤΗ επελεξε την στιγμη της ΚΟΝΤΡΑΣ......προκειμενου να επιδειξει στ' αφεντικα της καλη διαγωγη ,
Που γνωριζεις πως εισαι αντιμετωπος με τα χειροτερα που ερχονται......
Αν θελεις τα παιδια σου να ειναι περιφανα για σενα......
ΞΕΚΙΝΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ , ΒΓΕΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ, ΔΕΙΞΕ ΠΩΣ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΔΕΝ Σ' ΑΓΓΙΖΕΙ.......
ΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ της ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ Τ' ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ.
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Μαθε παιδι μου Γερμανικα!!!!!

Νέου τύπου «παιδομάζωμα»;


Tρίτη ματιά

Της Πέπης Ρηγοπούλου

Η είδηση που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» και αναπαράγεται σε δικτυακούς τόπους εξειδικευμένους σε θέματα παιδείας έχει ως εξής: Η υφυπουργός Παιδείας επί ΠΑΣΟΚ κ. Χριστοφιλοπούλου φέρεται ότι συνεχίζει να πιέζει για την αποδοχή ενός γερμανικού σχεδίου που της είχε υποβληθεί και προφανώς την ενθουσιάζει. Οι Γερμανοί, σύμφωνα με το δημοσίευμα, προτείνουν να χρηματοδοτήσουν την παραμονή στη χώρα τους και την εκμάθηση των γερμανικών για σπουδαστές Τεχνικών Επαγγελματικών Λυκείων, ειδικά από τις περιοχές Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, δηλαδή από την επιχειρούμενη εκεί «ειδική οικονομική ζώνη». Οι σπουδαστές αυτοί θα κάνουν την πρακτική τους άσκηση σε γερμανικά εργοστάσια και επιχειρήσεις καλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο ως φτηνό εργατικό δυναμικό τα 2/3 των σπουδών τους. Το μοντέλο αυτό πρακτικής άσκησης η Γερμανία το εφαρμόζει ήδη στο εσωτερικό της και το έχει εξαγάγει στις χώρες επιρροής της. Η καθοριστική διαφορά με το προτεινόμενο στην Ελλάδα είναι ότι οι Ελληνες σπουδαστές, και μάλιστα στην εφηβεία τους, καλούνται ως υποτελείς να τροφοδοτήσουν τη γερμανική μηχανή ψυχών και προϊόντων. Τη μηχανή αυτή που ετοιμάζεται στη συνέχεια να ταξιδέψει στις ειδικές ζώνες του Νότου.

Η επιλογή της περιοχής, αν ευοδωθεί το σχέδιο αυτό, δεν είναι λοιπόν τυχαία. Ούτε είναι τυχαία η επιλογή του target group. Σε μια ηλικία ευαίσθητη, κατά την οποία η ταυτότητα είναι και πάλι υπό αμφισβήτηση, όπου η δυσανεξία με τον εαυτό, την οικογένεια και την κοινωνία τροφοδοτούν την κρίση επαναπροσδιορισμού των ορίων τού εγώ, και μάλιστα σήμερα που το ατομικό και το κοινωνικό πολτοποιούνται μέσα στην πολυεπίπεδη επίθεση που υφίσταται η χώρα μας, φαίνεται να επιχειρείται ένα νέου τύπου «παιδομάζωμα».

Η αναφορά στο παιδομάζωμα γίνεται -εννοείται- τηρουμένων των αναλογιών. Η στρατιωτική απειλή των Οθωμανών έχει υποκατασταθεί από άλλα μέσα: τον οικονομικό εκβιασμό και τη διά των Μέσων προσπάθεια ενοχοποίησης, τρομοκράτησης και αποβλάκωσης των σύγχρονων ραγιάδων. Καθώς όμως τα παλαιότερα μοντέλα επαναπροσδιορίζονται αλλά και επανέρχονται, θα μπορούσε κάποιος να αναρωτηθεί, εάν και εφόσον τα δημοσιεύματα αληθεύουν, μήπως υπό τον μανδύα της τεχνικής εκπαίδευσης επιχειρείται μια πολιτισμική και πολιτική διείσδυση που στοχεύει στην παραγωγή ιδεολογικά λοβοτομημένων και πάμφθηνων εργατικών μαζών που θα στηρίξουν τη μετατροπή της Μακεδονίας και της Θράκης σε γερμανικών συμφερόντων προτεκτοράτο.

Το 1826, διαρκούσης της ελληνικής Επαναστάσεως, η εξολόθρευση του σώματος των γενίτσαρων με διαταγή του σουλτάνου αφαίρεσε από το παιδομάζωμα τη βασική αιτία ύπαρξής του. Ποια είναι, άραγε, η επανάσταση που χρειάζεται για να γλιτώσουμε από το επιχειρούμενο σύγχρονο «παιδομάζωμα»; Ας σημειώσω ότι η γερμανική ήταν η πρώτη ξένη γλώσσα που έμαθα και ότι ο γερμανικός πολιτισμός, με τους γίγαντες της σκέψης και της τέχνης, είναι από αυτούς που με εμπνέουν και με στηρίζουν, όπως και τόσους άλλους συμπατριώτες μου. Ομως τα σχέδια αυτά βρίσκονται στον αντίποδα της Γερμανίας που αγαπήσαμε. Στον αντίποδα της παιδείας και του πολιτισμού.
17/04/2013
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

1995...............Β. Διαμαντοπουλος

Τα    ΠΡΙΝ  τα  ΤΩΡΑ  και  τα ΑΥΡΙΟ  που  αναλογιζομαι  πως  ερχονται...μου  εφεραν  στο  νου   τις  δηλωσεις   του 
 Αξεχαστου  ΜΕΓΑΛΟΥ  ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ  και  ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ  ΑΓΩΝΙΣΤΗ
Β.  ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Η  Κοινωνια   της  ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ  της  ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ  της   ΑΡΠΑΧΤΗΣ   και  των    μαθητευομενων   ακομη  τοτε,  ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΚΩΝ  της  παραπληροφορησης , συσσωμη  εσπευσε  να  τον  ξεσχισει.
Ο   Διαμαντοπουλος , ζητησε  να  εμφανισθει  στην  τηλεοραση , προκειμενου  να  ξεκαθαρισει στους   ΕΛΛΗΝΕΣ τι  ηταν  αυτο  για  το  οποιο  επρεπε  να θεωρειτε  
ΕΧΘΡΟΣ  της  ΠΑΤΡΙΔΑΣ.  
[ Η  φωτο...απο  την  τοτε  εμφανιση  του ]
 ΕΙΠΕ  ΛΟΙΠΟΝ!!!!
«(Η σημαία) είναι ένα πανί που το δώσαν σε έναν ράφτη και που το 'ραψε καταλλήλως και δεν έχει καμία παραπέρα σημασία.] . Δικαίωμά σου είναι να διαφωνείς. Αυτό που έχει τεράστια σημασία είναι αυτό που υπάρχει πίσω από αυτό το σύμβολο.
 Συμβολίζει μία κοινωνία πολιτισμένη που ξέρει τους στόχους της, μια κοινωνία αποφασισμένη να ορμήσει, να αγωνιστεί. 
Αυτό, ναι. Το σέβομαι και το προσκυνώ.
 Αλλά αυτό το πανί που κάψανε, καλά κάνανε και το κάψανε.
Γιατί αυτό το πανί αντιπροσωπεύει μια σαπίλα σήμερα. 
Να διώξουμε τη σαπίλα πρώτα».

«Η διαφορά μας από τη χούντα είναι τούτη: ότι η χούντα ήταν ένας ξεκάθαρος εχθρός, γι' αυτό και σχεδόν ολόκληρος ο λαός συμμετείχε (στην αντίσταση) ενάντιά της.
Σήμερα, υπάρχει μία χούντα -επιτρέψτε μου να πω και έχω συνείδηση αυτού που λέω- η οποία καλύπτεται απ' το άλλοθι της δημοκρατίας.
...................................................................................................................................................................
Εχουν  περασει  18  χρονια,  ..................................................ποιος  θα  τολμουσε  να  το  θεσει  ως  θεμα  αναλυσης   στους  σημερινους  μαθητες;;;;  
Διαβάστε Περισσότερα »

Αρχειοθήκη ιστολογίου