.......και η μεταλαγμενη γενια.
ΒΙΩΝΟΥΜΕ με τον πλεον τραγικο τροπο αυτο που καποιοι ειχαμε διαγνωσει με φοβο πως συνεβαινε στους Νεοελληνες ,οταν ακριτα επιλεξαν το ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ απο το ΕΙΝΑΙ!!!
Γνωστη σε ολους η μεθοδος που μας παγιδευσε ως Κοινωνια..... η μια μοναδικη μαγικη λεξη....ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
Μια πρακτικη, που ταυτοχρονα με την αποξενωση και την απομονωση που φερνει το κυνηγι του χρηματος, αφηνε ενα τεραστιο συναισθηματικο και πνευματικο κενο.
Οι διαμορφωτες της ''συγχρονης'' κοινωνιας [ Κεφαλαιο-Τραπεζες -Κερδοσκοποι ] ειχαν προβλεψει και γι αυτο.
Ψυχολογοι-Ψυχοθεραπευτες ............και παλι η Μαγικη λεξη shopping therapy......φαυλος κυκλος .
--Οι μαναδες του '60 οταν ενοιωθαν Ψυχοπλακωμα ανοιγαν την πορτα της γειτονισσας επιναν εναν καφε....κι ελεγαν ''δυο κουβεντες''.
Οι πατεραδες μας τα ''ντερτια και τις δυσκολιες'' τους τις περισσοτερες φορες τα μοιραζοταν στο καφενειο της γειτονιας , την ''Εκκλησια του Δημου''....οπου η οσμωση και η αναγκη για το καλυτερο αυριο γινοταν αποφαση για αγωνα!!!! για κατακτηση και αναγνωρισει των δικαιωματων τους.
Παιδια αυτων των ΑΓΩΝΩΝ ειμαστε ολοι ΕΜΕΙΣ , οι μανες και πατεραδες των τριαντα [30] τελευταιων χρονων.
Αφησαμε τις τυχες μας στα χερια αυτων που κυριαρχησαν στην Πολιτικη και Οικονομικη ζωη χωρις ν' αναρωτηθουμε που παμε!!!!
Τρωγαμε τα ψιχουλα απο τα ΣΥΜΠΟΣΙΑ και πιστεψαμε πως συμμετειχαμε σ' αυτα.
--Πολιτικοι, ΜΜΕ [ χαιδεμενα καθως επρεπε να ποτιζουν με οπιο τον λαο] Οικονομικοι παραγοντες του Πολιτικου Συστηματος γεννα του ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ
[ λεηλατηθηκαν Ταμεια, λεηλατηθηκαν ποροι, λεηλατηθηκε το αιμα αυτων που ανεστησαν τον τοπο μετα την δεκαετια του '60....λεηλατηθηκε το προιον του μελλοντος οσων πιστευαν πως ζουσαν στη χωρα που ερρεε ''μελι .και γαλα''το δικο μας, .Δεν αντιδρασαμε]
Ωχ, αδελφε!!!!!!!!!!!!!
Οσοι αντισταθηκαν, οσο μπορουσαν ,οταν αρθρωναν λογο αμφισβητησης και κριτικης επαιρναν μια και μοναδικη απαντηση........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ!!!!!
Η Πτωση δεν ηρθε ως φυσικο φαινομενο ηταν προδιαγεγγραμμενη.
Ο Θορηβος της καταρρευσης ηταν εκκωφαντικος !!!!!!!! ο μακαριος υπνος εγινε ζωντανος Εφιαλτης.
--Εχασες την δουλεια σου!!! Εμεινες στον δρομο....εσυ ο νοικοκυρης....Χρωστας...Τα παιδια σου θα γινουν στατιστικα νουμερα που θ' αυξανουν τα ποσοστα οσων δεν εχουν φοιτησει 12 χονια.......Σε τρομοκρατουν με φυλακιση......αυτοι που σου τα πηραν ολα ........μα το χειροτερο εκεινο που δεν ανεχεσαι ειναι που σε αποκαλλουν Νεοπτωχο -ΦΤΩΧΟ !!!!
Ισως γιατι ξεχασες πως το νασαι ΦΤΩΧΟΣ δεν ειναι ΒΡΙΣΙΑ αντιθετα μαλιστα, οταν τυχει να σημβαινει ΑΥΤΟ επειδη εμεινες ΑΚΕΡΑΙΟΣ ειναι ΤΙΜΗ!!!
--Και συ τι ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ;;;
Αντι του να βγεις στον δρομο με εκατομμυρια αλλους προκειμενου ν' απαιτησεις να σου ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ την ΠΑΤΡΙΔΑ σου εστω και με πολλαπλα ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ.....ΠΡΟΤΙΜΑΣ τον ΙΔΡΥΜΑΤΙΣΜΟ των συσσιτιων χανοντας την δυναμη να σκεφτεις και στην ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ και ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ Ν' ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ !!!!
Σου τα ΠΗΡΑΝ ΟΛΑ......και τους ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΝ!!!!!!!!
--Μπορει να υπηρξες ΕΥΠΙΣΤΟΣ-ΑΤΥΧΟΣ- ΝΑ ΜΗ η ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΤΑΙΞΕΣ !!!
ΗΛΙΘΙΟΣ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ!!!!!!!
ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΠΑΙΤΩ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ......
ΒΙΩΝΟΥΜΕ με τον πλεον τραγικο τροπο αυτο που καποιοι ειχαμε διαγνωσει με φοβο πως συνεβαινε στους Νεοελληνες ,οταν ακριτα επιλεξαν το ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ απο το ΕΙΝΑΙ!!!
Γνωστη σε ολους η μεθοδος που μας παγιδευσε ως Κοινωνια..... η μια μοναδικη μαγικη λεξη....ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
Μια πρακτικη, που ταυτοχρονα με την αποξενωση και την απομονωση που φερνει το κυνηγι του χρηματος, αφηνε ενα τεραστιο συναισθηματικο και πνευματικο κενο.
Οι διαμορφωτες της ''συγχρονης'' κοινωνιας [ Κεφαλαιο-Τραπεζες -Κερδοσκοποι ] ειχαν προβλεψει και γι αυτο.
Ψυχολογοι-Ψυχοθεραπευτες ............και παλι η Μαγικη λεξη shopping therapy......φαυλος κυκλος .
--Οι μαναδες του '60 οταν ενοιωθαν Ψυχοπλακωμα ανοιγαν την πορτα της γειτονισσας επιναν εναν καφε....κι ελεγαν ''δυο κουβεντες''.
Οι πατεραδες μας τα ''ντερτια και τις δυσκολιες'' τους τις περισσοτερες φορες τα μοιραζοταν στο καφενειο της γειτονιας , την ''Εκκλησια του Δημου''....οπου η οσμωση και η αναγκη για το καλυτερο αυριο γινοταν αποφαση για αγωνα!!!! για κατακτηση και αναγνωρισει των δικαιωματων τους.
Παιδια αυτων των ΑΓΩΝΩΝ ειμαστε ολοι ΕΜΕΙΣ , οι μανες και πατεραδες των τριαντα [30] τελευταιων χρονων.
Αφησαμε τις τυχες μας στα χερια αυτων που κυριαρχησαν στην Πολιτικη και Οικονομικη ζωη χωρις ν' αναρωτηθουμε που παμε!!!!
Τρωγαμε τα ψιχουλα απο τα ΣΥΜΠΟΣΙΑ και πιστεψαμε πως συμμετειχαμε σ' αυτα.
--Πολιτικοι, ΜΜΕ [ χαιδεμενα καθως επρεπε να ποτιζουν με οπιο τον λαο] Οικονομικοι παραγοντες του Πολιτικου Συστηματος γεννα του ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ
[ λεηλατηθηκαν Ταμεια, λεηλατηθηκαν ποροι, λεηλατηθηκε το αιμα αυτων που ανεστησαν τον τοπο μετα την δεκαετια του '60....λεηλατηθηκε το προιον του μελλοντος οσων πιστευαν πως ζουσαν στη χωρα που ερρεε ''μελι .και γαλα''το δικο μας, .Δεν αντιδρασαμε]
Ωχ, αδελφε!!!!!!!!!!!!!
Οσοι αντισταθηκαν, οσο μπορουσαν ,οταν αρθρωναν λογο αμφισβητησης και κριτικης επαιρναν μια και μοναδικη απαντηση........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ!!!!!
Η Πτωση δεν ηρθε ως φυσικο φαινομενο ηταν προδιαγεγγραμμενη.
Ο Θορηβος της καταρρευσης ηταν εκκωφαντικος !!!!!!!! ο μακαριος υπνος εγινε ζωντανος Εφιαλτης.
--Εχασες την δουλεια σου!!! Εμεινες στον δρομο....εσυ ο νοικοκυρης....Χρωστας...Τα παιδια σου θα γινουν στατιστικα νουμερα που θ' αυξανουν τα ποσοστα οσων δεν εχουν φοιτησει 12 χονια.......Σε τρομοκρατουν με φυλακιση......αυτοι που σου τα πηραν ολα ........μα το χειροτερο εκεινο που δεν ανεχεσαι ειναι που σε αποκαλλουν Νεοπτωχο -ΦΤΩΧΟ !!!!
Ισως γιατι ξεχασες πως το νασαι ΦΤΩΧΟΣ δεν ειναι ΒΡΙΣΙΑ αντιθετα μαλιστα, οταν τυχει να σημβαινει ΑΥΤΟ επειδη εμεινες ΑΚΕΡΑΙΟΣ ειναι ΤΙΜΗ!!!
--Και συ τι ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ;;;
Αντι του να βγεις στον δρομο με εκατομμυρια αλλους προκειμενου ν' απαιτησεις να σου ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ την ΠΑΤΡΙΔΑ σου εστω και με πολλαπλα ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ.....ΠΡΟΤΙΜΑΣ τον ΙΔΡΥΜΑΤΙΣΜΟ των συσσιτιων χανοντας την δυναμη να σκεφτεις και στην ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ και ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ Ν' ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ !!!!
Σου τα ΠΗΡΑΝ ΟΛΑ......και τους ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΝ!!!!!!!!
--Μπορει να υπηρξες ΕΥΠΙΣΤΟΣ-ΑΤΥΧΟΣ- ΝΑ ΜΗ η ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΤΑΙΞΕΣ !!!
ΗΛΙΘΙΟΣ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ!!!!!!!
ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΠΑΙΤΩ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου