Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Να παρουμε τις τυχες μας στα χερια μας.....

Αν κάθε Έλληνας καταφέρει μέσα στο 2012
να αγοράσει ελληνικά προϊόντα αξίας 1.000 ευρώ
στη θέση ξένων προϊόντων που αγόρασε πέρυσι,
τότε θα προστεθεί στην προβληματική ελληνική οικονομία
το αστρονομικό ποσό των 12 δισεκατομμυρίων ευρώ.
 
Ολόκληρο το περιβόητο ΕΣΠΑ που υποτίθεται ότι θα αναζωογονούσε τη χώρα,
είναι 18 δισεκατομμύρια για τέσσερα χρόνια.
Στροφή στο μικρό Ελληνικό μαγαζί, στο ελληνικό τρόφιμο, στο ελληνικό ποτό,
στροφή στον Έλληνα παραγωγό, ελληνικό ρούχο και το ελληνικό παπούτσι.
 
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
ΕΧΟΥΝ BARCODE ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ 520 !!!
ΔΙΑΔΩΣΤΕΤΟ !!!!!


υ.γ. Μπορουμε  εαν  το  θελουμε!!!! Αντιδραστε  στις  ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ  των  ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ!!!! Ζηταμε , απο τους  ''μικρομεσαιους''  .......ελευθεροεπαγγελματιες  .....Αποδειξη......!!!!
--
Tasoula
Διαβάστε Περισσότερα »

Μεχρι και ο παντοτε ηρεμος Γιωργος εξανεστη!!!

Giorgos Gioutlakis


... εδώ και τώρα!

Αντε, μέρες που είναι, να με πιάσει κι εμένα συνάδελφοι το πολιτισμικώς πατριωτικό μου αίσθημα. Να θυμηθώ τη γλώσσα ως ιστορική και ζώσα συνάμα μαρτυρία. Σεισάχθεια, λοιπόν. Που σημαίνει απόσειση βαρών (σείω + άχθος). Αυτός ήταν ο τίτλος που έδωσαν οι Αθηναίοι στα πρωτοποριακά μέτρα κοινωνικής πολιτικής και μείωσης του χάσματος πλουσίων και φτωχών που είχε φέρει σε αδιέξοδο την Αθηναϊκή Πολιτεία, επί Σόλωνος (Αριστοτέλους, Αθηναίων Πολιτεία, 6).
Ο Σόλων απαγόρευσε με τη σεισάχθεια το δανεισμό «επί σώμασι» και προχώρησε στη διαγραφή δημοσίων και ιδιωτικών χρεών. Σήμερα, ο πατριώτης Ευρω-υπάλληλος επαναφέρει την προσωποκράτηση για χρέη έναντι του Δημοσίου. Πρόοδος!
Η σεισάχθεια περιλάμβανε επιπλέον μετριασμό των τόκων και υπερτίμηση του χρήματος (η μνα είχε 73 και την πήγε στις 100 δραχμές, ο Σόλων που δεν ήταν απόφοιτος του Χάρβαρντ ή του Λόντον Σκουλ οφ Οικονόμικς).
Στόχος του ήταν να πληρώνονται με μικρότερα ποσά μεγαλύτερα χρέη! Σήμερα η αστική δικτατορική ελίτ της πλουτοκρατίας δανείζεται με 1%, δανείζει με 4-19 κράτος και ιδιώτες και μαυραγορίτες με το «ακριβό ευρώ». Πρόοδος!
Επειδή όμως η ουσία της οικονομικής πολιτικής είναι η πολιτική γης, ο Σόλων με τη σεισάχθεια κατάργησε όλα τα συμβόλαια και τις υποθηκεύσεις γης, αφαιρώντας μάλιστα στήλες και όρους γραμμένους σ' αυτές από τα ενυπόθηκα κτήματα. Σήμερα πλειστηριασμοί! Πρόοδος!
Με χρήματα του Δήμου Αθηναίων, ο Σόλων αγόρασε την ελευθερία όλων όσοι είχαν πωληθεί ως δούλοι έναντι χρεών εντός Αθηνών, αλλά και σε άλλα κράτη... Σήμερα, ο συμπατριώτης και ταξικός αδελφός των ευρωατλαντικών πλουτοκρατών μιλάει ανερυθρίαστα για μείωση της εθνικής κυριαρχίας, δηλαδή μαζική υποδούλωση, στο όνομα των συμφερόντων του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου! Πρόοδος!
Τέλος, ο Σόλων, στα πλαίσια της σεισάχθειας, όρισε ανώτατο όριο ιδιωτικής κτηματικής περιουσίας και δήμευσε όλη την πέραν αυτού γη υπέρ φτωχών ακτημόνων... Σήμερα αυτοί που μοιράζονται «κοινές αξίες» με ΕΕ και ΗΠΑ, ξεπουλάνε βουνά, θάλασσες, δρόμους, διόδια, φως, νερό, επικοινωνίες, συχνότητες, λιακάδα στους ιδιώτες. Για να σωθεί η πατρίδα, δίνουμε γη και ύδωρ και το μισό Αιγαίο και τη Σούδα και τον Αστακό και τον αέρα που θα εισπνεύσουν οι επόμενες γενιές με νοίκι! Πρόοδος!
Πέρασαν χιλιάδες χρόνια από τότε. Οταν στο αδιέξοδο του τότε κράτους, στην τότε επικράτηση και κρίση, του τότε καπιταλισμού, η λύση ήταν η Σεισάχθεια.
Τώρα τρομάζουν οι πολλοί από τους λίγους που κρατάνε ως και την ιστορία για πάρτη τους.
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

ΒΡΕ.............................................

 



...δε   πατε  να  γμθτ...........
Ακου  η   ΠΑΣΟΚ  η  ΝΔ......διαφορετικα  δεν  παιρνετε  δραχμη.!!!!!!!!!!
Που  τα  λετε  αυτα  ρε  ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΉ!!!!
Καιρο  τωρα  συγκρατούμαι  μη  και προσβαλω  τους  φιλους  που επισκεπτονται  τουτον εδω τον χωρο!!!!
ΒΡΕ  ΟΡΝΕΑ!!!
Αυτη  την  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  σας  παρεδωσαν  οι  ΣΟΦΟΙ της  ΧΑΙΔΕΛΒΕΡΓΗΣ;;; ΟΧΙ  ΒΕΒΑΙΑ!!!
Δεν  θε  πληρωσουν  τα  ΣΥΝΔΡΟΜΑ  των ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΩΝ  της  Ανατολικης  Γερμανιας  οι ΛΑΟΙ της  ΕΥΡΩΠΗΣ!!!!
Κι  αν  οι  ΙΣΠΑΝΟΙ   υπακουσαν  στα  κελευσματα  της  ΑΦΡΌΝΩΣ  πολιτικης  των  ΜΕΡΚΕΛ - ΣΑΡΚΟΖΙ...λησμονώντας  τον  Αγωνα  της  Χωρας  τους  για  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  .......σε  τουτον  δω  τον  τοπο δεν  θα  περασει.,δεν παιζουμε  με την  αξιοπρεπεια  μας.....
Μια  φορα  ο  ΠΆΠΠΟΥΣ  μας  παρεδωσε  στους  Εγγλεζους  για  να 'ρθουν  οι  ΑΛΛΟΙ  να μας δεσουν  χειροποδαρα.......και  ν'  ακολουθησει  ο,τι  χειροτερο μπορει  ν' αντεξει  ενας  ΛΑΟΣ -- ΕΜΦΎΛΙΟ  τον  ΛΕΝΕ --.......που  τελειωσε  το '74...!!!!
Ισως  μια  νεα  ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΜΑΣ  ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ  ΜΕ  ΤΑ  ΟΠΛΑ.......[ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ  ΝΑ  ΤΗΝ  ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ  , ΘΑ ΤΟ  ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ  ΚΑΙ  ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ]  μη  περιμενετε   να  πουλησουμε  την  οποια  ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ  ΜΑΣ  στη  ΒΑΛΧΑΛΑ   ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ  ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ!!!!
ΤΟ   ΙΡΑΚ  και  το  ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ  η  ΝΙΓΗΡΊΑ  βρισκονται  σε  αλλους  ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟΥΣ!!!  
Καταστρεψατε  την  ΓΙΟΥΚΟΣΛΑΒΙΑ   συνεχιζοντας    να  κρατατε  ΟΜΗΡΟ  την  ΣΕΡΒΙΑ  προκειμενου  να    ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ   την  ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ  ΧΑΒΟΥΖΑ  ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΩΝ  ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ   στο  ΚΟΣΟΒΟ!!!
ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ  την  ΓΙΟΥΚΟΣΛΑΒΙΑ, καθως η  ΓΕΡΜΑΝΙΑ  δεν  της  ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ ποτε  τα  πληγματα  που  ΔΕΧΘΗΚΕ  απο  το  ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ  στον  Β.Π.Π,  κατι  που  πιστευω  ΑΠΟΛΥΤΑ  πως  ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ  και  για  την  ΕΛΛΑΔΑ!!!!

ΕΧΩ  ΠΛΗΡΗ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ  και  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ  ΤΩΝ  ΟΣΩΝ  ΛΕΩ!!!
....................................
Δεν  ΡΩΤΩ  τον  Αρχηγο  σου,   ΕΣΕΝΑ  ΡΩΤΩ  !!!!!!!!!! .ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ  , και   ΨΗΦΟΦΟΡΕ  του  ΠΑΣΟΚ ,  των  540  και  1200Ε  θα ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ   στον  ΑΡΧΗΓΟ  σου  να  δεχθει  ΝΑ  ΣΕ  ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙ;;;;;
ΟΧΙ, ΡΕ  ΤΣΟΓΛΑΝΕ   ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΙΕ, ΔΕΝ  ΤΑ  ΘΕΛΟΥΜΕ   ΤΑ  ΧΡΗΜΑΤΑ  ΣΑΣ........ΜΠΟΡΟΥΜΕ  ΚΑΙ  ΜΟΝΟΙ  ΜΑΣ.
Διαβάστε Περισσότερα »

Αρχειοθήκη ιστολογίου