Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ



Οταν τα δικα μας ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ καταλυουν την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ το λεμε ΧΟΥΝΤΑ - ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ, οταν μας φορα τα σιδερενια παπουτσια η ΓΕΡΜΑΝΙΑ
 το λεμε 
ΓΙΟΥΡΟΓΚΡΟΥΠ!!!!!
ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΒΙΟΙ!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...