...δε πατε να γμθτ...........
Ακου η ΠΑΣΟΚ η ΝΔ......διαφορετικα δεν παιρνετε δραχμη.!!!!!!!!!!
Που τα λετε αυτα ρε ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΉ!!!!
Καιρο τωρα συγκρατούμαι μη και προσβαλω τους φιλους που επισκεπτονται τουτον εδω τον χωρο!!!!
ΒΡΕ ΟΡΝΕΑ!!!
Αυτη την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ σας παρεδωσαν οι ΣΟΦΟΙ της ΧΑΙΔΕΛΒΕΡΓΗΣ;;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!
Δεν θε πληρωσουν τα ΣΥΝΔΡΟΜΑ των ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΩΝ της Ανατολικης Γερμανιας οι ΛΑΟΙ της ΕΥΡΩΠΗΣ!!!!
Κι αν οι ΙΣΠΑΝΟΙ υπακουσαν στα κελευσματα της ΑΦΡΌΝΩΣ πολιτικης των ΜΕΡΚΕΛ - ΣΑΡΚΟΖΙ...λησμονώντας τον Αγωνα της Χωρας τους για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .......σε τουτον δω τον τοπο δεν θα περασει.,δεν παιζουμε με την αξιοπρεπεια μας.....
Μια φορα ο ΠΆΠΠΟΥΣ μας παρεδωσε στους Εγγλεζους για να 'ρθουν οι ΑΛΛΟΙ να μας δεσουν χειροποδαρα.......και ν' ακολουθησει ο,τι χειροτερο μπορει ν' αντεξει ενας ΛΑΟΣ -- ΕΜΦΎΛΙΟ τον ΛΕΝΕ --.......που τελειωσε το '74...!!!!
Ισως μια νεα ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ.......[ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ , ΘΑ ΤΟ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ] μη περιμενετε να πουλησουμε την οποια ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ στη ΒΑΛΧΑΛΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ!!!!
ΤΟ ΙΡΑΚ και το ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ η ΝΙΓΗΡΊΑ βρισκονται σε αλλους ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟΥΣ!!!
Καταστρεψατε την ΓΙΟΥΚΟΣΛΑΒΙΑ συνεχιζοντας να κρατατε ΟΜΗΡΟ την ΣΕΡΒΙΑ προκειμενου να ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΧΑΒΟΥΖΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ στο ΚΟΣΟΒΟ!!!
ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ την ΓΙΟΥΚΟΣΛΑΒΙΑ, καθως η ΓΕΡΜΑΝΙΑ δεν της ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ ποτε τα πληγματα που ΔΕΧΘΗΚΕ απο το ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ στον Β.Π.Π, κατι που πιστευω ΑΠΟΛΥΤΑ πως ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ και για την ΕΛΛΑΔΑ!!!!
ΕΧΩ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ και ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΛΕΩ!!!
....................................
Δεν ΡΩΤΩ τον Αρχηγο σου, ΕΣΕΝΑ ΡΩΤΩ !!!!!!!!!! .ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ , και ΨΗΦΟΦΟΡΕ του ΠΑΣΟΚ , των 540 και 1200Ε θα ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ στον ΑΡΧΗΓΟ σου να δεχθει ΝΑ ΣΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙ;;;;;
ΟΧΙ, ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΕ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΙΕ, ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ........ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου