Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Δεν ζητω πολλα......

...δεν   ζητω  εναν  ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ  ....δεν  ζητω  εναν   ΑΡΗ  ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ.....

ΕΝΑΝ   ΜΟΝΤΙ   ΖΗΤΩ!!


 ΕΝΑΝ   ΕΛΛΗΝΑ  ΠΟΥ  ΝΑ  ΜΙΛΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!!

Ενώ ο κόσμος πεινάει, ενώ για τους συνταξιούχους η κυβέρνηση δίνει σύνταξη πείνας.  οι  κυριοι  αυτοι  ΣΥΝΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΙ   για την  μια    ακομη  ΚΛΟΠΗ   της  κληρονομιας  του  Κεφαλαιου   που  αφησαν  οι  ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ  μας [ απ'  οσα δεν  προλαβαν  να  μοιρασουν  στους  ημετερους]  και μεις  με την σειρα  μας   στα παιδια  μας.
ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΝ  και   ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ  ΤΑ  ΤΑΜΕΙΑ  ΜΑΣ.
ΝΑΙ!!!  ΤΑ  ΤΑΜΕΙΑ  ΜΑΣ...........Τα   Ταμεια  ανηκουν   στους  ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ  ΤΟΥΣ, ΣΕ  ΜΑΣ.
Οι  ΠΟΡΟΙ  των Ταμειων  ειναι  ΙΔΙΩΤΙΚΑ  ΧΡΗΜΑΤΑ!!!
ΔΕΝ   ΕΙΝΑΙ   ΧΡΗΜΑΤΑ  ΤΟΥ  ΔΗΜΟΣΙΟΥ,   με   ΝΤΕ  ΦΑΚΤΟ  ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ   ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑΣ   τους  εκαστοτε  ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ   ΛΕΓΕΩΝΑΡΙΟΥΣ....
...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ   ΤΑ  ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΟΜΕΝΑ  ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ  ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ  ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ

1. Να   βαζει  χερι  το  ΚΡΑΤΟΣ  [ το  εκαστοτε  ΚΑΘΕΣΤΟΣ  ]  στο  αποθεμα  της  εργασιας  μας, για  να  εξυπηρετει  τις  δικες  του  ΑΝΑΓΚΕΣ.
2. Για   την  παροχη  ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΩΝ  ΜΙΣΘΩΝ  και  ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ[ Γραμματεις, Συμβουλοι, Μισθοι  και   Συνταξεις  ΑΙΡΕΤΩΝ  --Βουλευτων  -Δημαρχων  -Νομαρχων ]
3. Δημοσιες   Επενδυσεις  [ Εργα  κατ'  ΑΝΑΘΕΣΗ  στους  εκαστοτε   ΑΡΕΣΤΟΥΣ]
4. Να  ΤΖΟΓΑΡΕΙ Χρηματιστηριο --Δομημενα -  Ομολογα ]  και  παλι  προς  όφελος  των  ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΩΝ 
5. Να   μετακινουνται   οι  ΑΝΙΚΑΝΟΙ  ως  ΦΥΛΑΡΧΟΙ   με  ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ   ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΕΣ  ΠΤΗΣΕΙΣ.
6.Να  εξηπηρετειται  η  ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ  ΠΕΛΑΤΕΙΑ    με  την ΦΑΜΠΡΙΚΑ  των  ΣΤΕΙΤΣ  και  ΜΚΟ  που  ουδεμια  συμμετοχη  ειχαν  στα  Ασφαλιστικα  Ταμεια.........
7. Να  Δημιουργουν   Νεοπλουτους  ΑΕΡΙΣΤΗΔΕΣ  με  τις  περιφημες   Εργολαβιες  [ ενοικιαζομενοι  εργαζομενοι]

.Κι, ενω  συνεβαιναν  ολα  αυτα , κι  ενω  σημερα  ψαλεται  η  ΝΕΚΡΩΣΙΜΗ  ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ...  οι   ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΙ  ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ  ΔΙΑΓΚΩΝΙΖΟΝΤΑΙ  ΠΑΝΩ  ΑΠΟ  ΤΟ  ΛΕΙΨΑΝΩ   ΤΗΣ   ΧΩΡΑΣ, μ' ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ ΤΗΝ  ΝΟΜΗ  ΤΗΣ  ΕΞΟΥΣΙΑΣ. !!!!!!
Ποιας  εξουσιας  βρε  ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ, απλοι  ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ  θα  εισθε!!!!

Κι΄ ενας  λαος , ΜΑΖΟΧΙΣΤΗΣ;;;  ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ;;; ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ;;; ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ  της  ΕΙΚΟΝΑΣ  και  των  ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ   παραμενει   ΑΛΑΛΟΣ  περιμενοντας  απο  μερικες   χιλιαδες   ''ΕΧΘΡΩΝ  ΤΟΥ  ΛΑΟΥ''  ν'  αντισταθει  και  να  ΕΚΦΡΑΣΕΙ   την  ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ   αν αντιθεση....!!!!! 
ΣΑΣ    ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!!!



4 σχόλια:

dimitris είπε...

Tasoula καλησπερα, ΑΓΑΝΤΑ, εσυ ξερεις, ειμαστε λιγο πριν το ξεπεταγμα εμπρος, εκει που λες, τι γινεται, τι κανουν, που ειναι ολοι τους, ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΡΑΓΕΙ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΠΑΛΩΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΧΥΤΡΑ ΤΟΥΣ.

Χαιρετισματα στον Βασιλη...

Δημήτριος Ζ είπε...

Γεια μας.
Εξοχα.
Οπλισμένοι γερμανοτσολιάδες εναντίον
άλαλων και φοβισμένων "πολιτών".
Αυτό είναι το ζουμί,σωστά το περιγράφεις.
Φιλιά.

Unknown είπε...

Καπετανιε, Καλησπερα απο καρδιας.
Ευτυχισμενη Δημητρη μου αν μπορουσα να ειχα την αισιοδοξια σου.
Φιλια Κατερινα-Δημητρα!!1

Unknown είπε...

Δημητριε φιλε μου απο τον χιονισμενο βορα,ολετηρες,κοτσαμπασηδες......και μπιστικοι.
Ευχομαι ολα καλα στην οικογενεια,
ΙΣΧΥΕΙ......

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...