...δεν ζητω εναν ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ....δεν ζητω εναν ΑΡΗ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ.....
ΕΝΑΝ ΜΟΝΤΙ ΖΗΤΩ!!
Ενώ ο κόσμος πεινάει, ενώ για τους συνταξιούχους η κυβέρνηση δίνει σύνταξη πείνας. οι κυριοι αυτοι ΣΥΝΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΙ για την μια ακομη ΚΛΟΠΗ της κληρονομιας του Κεφαλαιου που αφησαν οι ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ μας [ απ' οσα δεν προλαβαν να μοιρασουν στους ημετερους] και μεις με την σειρα μας στα παιδια μας.
ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΝ και ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΑΣ.
ΝΑΙ!!! ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΑΣ...........Τα Ταμεια ανηκουν στους ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΣΕ ΜΑΣ.
Οι ΠΟΡΟΙ των Ταμειων ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, με ΝΤΕ ΦΑΚΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑΣ τους εκαστοτε ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΕΓΕΩΝΑΡΙΟΥΣ....
...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΟΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ
2. Για την παροχη ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΩΝ ΜΙΣΘΩΝ και ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ[ Γραμματεις, Συμβουλοι, Μισθοι και Συνταξεις ΑΙΡΕΤΩΝ --Βουλευτων -Δημαρχων -Νομαρχων ]
3. Δημοσιες Επενδυσεις [ Εργα κατ' ΑΝΑΘΕΣΗ στους εκαστοτε ΑΡΕΣΤΟΥΣ]
4. Να ΤΖΟΓΑΡΕΙ [ Χρηματιστηριο --Δομημενα - Ομολογα ] και παλι προς όφελος των ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΩΝ
5. Να μετακινουνται οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ ως ΦΥΛΑΡΧΟΙ με ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ.
6.Να εξηπηρετειται η ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ με την ΦΑΜΠΡΙΚΑ των ΣΤΕΙΤΣ και ΜΚΟ που ουδεμια συμμετοχη ειχαν στα Ασφαλιστικα Ταμεια.........
7. Να Δημιουργουν Νεοπλουτους ΑΕΡΙΣΤΗΔΕΣ με τις περιφημες Εργολαβιες [ ενοικιαζομενοι εργαζομενοι]
Ποιας εξουσιας βρε ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ, απλοι ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ θα εισθε!!!!
Κι΄ ενας λαος , ΜΑΖΟΧΙΣΤΗΣ;;; ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ;;; ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ;;; ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ της ΕΙΚΟΝΑΣ και των ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ παραμενει ΑΛΑΛΟΣ περιμενοντας απο μερικες χιλιαδες ''ΕΧΘΡΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ'' ν' αντισταθει και να ΕΚΦΡΑΣΕΙ την ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ αν αντιθεση....!!!!!
ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!!!
4 σχόλια:
Tasoula καλησπερα, ΑΓΑΝΤΑ, εσυ ξερεις, ειμαστε λιγο πριν το ξεπεταγμα εμπρος, εκει που λες, τι γινεται, τι κανουν, που ειναι ολοι τους, ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΡΑΓΕΙ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΠΑΛΩΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΧΥΤΡΑ ΤΟΥΣ.
Χαιρετισματα στον Βασιλη...
Γεια μας.
Εξοχα.
Οπλισμένοι γερμανοτσολιάδες εναντίον
άλαλων και φοβισμένων "πολιτών".
Αυτό είναι το ζουμί,σωστά το περιγράφεις.
Φιλιά.
Καπετανιε, Καλησπερα απο καρδιας.
Ευτυχισμενη Δημητρη μου αν μπορουσα να ειχα την αισιοδοξια σου.
Φιλια Κατερινα-Δημητρα!!1
Δημητριε φιλε μου απο τον χιονισμενο βορα,ολετηρες,κοτσαμπασηδες......και μπιστικοι.
Ευχομαι ολα καλα στην οικογενεια,
ΙΣΧΥΕΙ......
Δημοσίευση σχολίου