Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΞΗΜΕΡΩΣΕ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ....

....και   μεσημεριασαμε ....
.
 Μ.  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


Δεν έχεις Όλυμπε θεούς
μήτε λεβέντες Όσσα,
ραγιάδες έχεις, Μάνα Γη,
σκυφτούς για το χαράτσι,
κούφιοι κι οκνοί καταφρονούν
τη θεία τραχιά σου Γλώσσα,
των ευρωπαίων περίγελα
και των Αρχαίων παλιάτσοι

.
Κωστής Παλαμάς
από τον "Δωδεκάλογο του Γύφτου"

4 σχόλια:

Scorpion49 είπε...

Ρώτησαν τον Κανάρη πως κατόρθωσε ν’ ανατινάξει την τουρκική ναυαρχίδα, κι’ εκείνος απάντησε: «Δεν ήταν δύσκολο. Είπα: Κωνσταντή, απόψε θα πεθάνεις. Ύστερα όλα γένηκαν εύκολα».
Αγαπητή Τασούλα, όλα γένηκαν δύσκολα για τους συνανθρώπους μας, κι’ αυτό γιατί φτώχυνε η Ελλάδα, όχι από υλικά αγαθά, αλλά από πνευματικά και ηθικά. Τα πούλησαν όλα κοψοχρονιά. Θα τρίζουν τα κόκκαλα του καπετάν Κωνσταντή!

blackbedlam είπε...

Καλησπέρα σου φιλενάς, σου έχω σχόλιο στο προηγούμενο ποστ.Όχι τίποτ΄ άλλο, αλλά μήπως και διεκδικήσεις τα δικαιώματά σου στην διαφήμιση.
Και να ξέρεις θέλω μερτικό γιατί σου το υπέδειξα.
Όσο για τα γεύματα αγάπης τι να πω, παρ΄ότι για κάποιους συνανθρώπους μας μπορεί να είναι μια λύση έστω και πρόσκαιρη , ωστόσο δεν μου καλοκάθονται, γιατί θεωρώ ότι συνήθως όταν επιλέγονται αυτές τις μορφές αντιμετώπισης των γεγονότων, στην ουσία είναι σαν να έχουν γίνει αποδεκτά και με αυτόν τον τρόπο τελικά αντί να χτυπηθούν στην ρίζα οι αιτίες που τα γεννούν, απλά τα συντηρούμε.

Unknown είπε...

Scorpion49, Καλημερα.
Φιλε μου, μια ιστορια μεθοδευμενη, εδω και χρονια....κατι σαν τον εθισμο στο δηλητηριο του φιδιου..σε δοσεις [γλωσσα-ιστορια-παραδοση-] ολα στο ονομα του δηθεν ξεδυπλωματος της αληθειας......

Unknown είπε...

blackbedlam, ΦΙΛΕΝΑΣ.
Δεν προκειται για καποιους....ειναι πολλοι...Δεν ειναι μια λυση ειναι ΕΠΙΒΙΩΣΗ.
Προφανως συμφωνω με το σκεπτικο και την προβληματικη.σου.
Υπαρχει ομως η πραγματικοτητα!!!!!!!!! ΥΧΡΗ και ΑΝΕΛΕΗΤΗ!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...