ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ κλικ
Επιτροπή Πρωτοβουλίας για την ίδρυση Εργατικού Κόμματος
Από τα μέσα του 2010 η εργατική τάξη στην Ελλάδα δέχεται ένα ιστορικά πρωτόγνωρο μπαράζ επιθέσεων από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που έχει ως αποτέλεσμα τη δραματική περικοπή των μισθών και των συντάξεων, την αύξηση των ηλικιακών ορίων συνταξιοδότησης, το δραστικό περιορισμό των εργατικών και συνδικαλιστικών κατακτήσεων και το ξεπούλημα κρατικής περιουσίας και επιχειρήσεων. Αυτή η πολιτική, που εφαρμόζεται με πρόσχημα την κρίση χρέους του κράτους, μέχρι τώρα, όχι μόνο δεν έλυσε ή περιόρισε το πρόβλημα του χρέους και των ελλειμμάτων, αλλά αντίθετα το χειροτέρεψε, βυθίζοντας ταυτόχρονα την οικονομία σε βαθιά ύφεση και αυξάνοντας δραματικά την ανεργία, και φτωχοποιώντας το 1/3 του ελληνικού λαού.
Η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, υπό τον Γ. Παπανδρέου, εξαπάτησε συνειδητά τους εργαζόμενους και για αυτό η αντίδρασή τους σε αυτό ήταν να τον ανατρέψουν με τις κινητοποιήσεις τους και την καθολική τους εναντίωση στην πρωτοφανή ληστρική κυβερνητική πολιτική.
Μη έχοντας όμως οι εργαζόμενοι την δυνατότητα να επιβάλουν άμεσα μια άλλη αξιόπιστη εναλλακτική λύση, τους επιβλήθηκε από την τρόικα και τους ντόπιους τοποτηρητές της ένα αντιδραστικό κυβερνητικό μέτωπο ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ, με πρωθυπουργό απευθείας και χωρίς προσχήματα τον εκπρόσωπο των ντόπιων και διεθνών τραπεζών Λουκά Παπαδήμο!
Αυτή η κυβέρνηση έκτρωμα, δημιουργήθηκε, με τη δέσμευση να φέρει σε πέρας όλα εκείνα τα αντεργατικά και αντιλαϊκά τερατουργήματα που η κυβέρνηση υπό τον Γ.Παπανδρέου δεν μπόρεσε να υλοποιήσει.
Κάθε μέρα που θα περνάει, η νέα κυβέρνηση της τρόικας θα υλοποιεί μεθοδικά το σχέδιο εξανδραποδισμού της εργατικής τάξης, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και για αυτό οι εργαζόμενοι θα πρέπει να βρουν τρόπο να απαντήσουν αποτελεσματικά.
ΣΧ. ............ ''Η φάμπρικα, το εργοτάξιο, το γραφείο, το εργαστήριο δεν έχει μέχρι
σήμερα καμία απολύτως πολιτική εκπροσώπηση. Τώρα, μέσα στη μνημονιακή
λαίλαπα των απολύσεων, των μειώσεων των μισθών, της εξουθενωτικής
φορολόγησης, της αισχροκέρδειας και –πρακτικά- της διακοπής κάθε
δημιουργίας νέων θέσεων απασχόλησης, πρέπει να ορθώσουμε το ταξικό
ανάστημά μας με όρους όχι μόνο συνδικαλιστικής αυτονομίας και
αυτοτέλειας από όλα τα κόμματα αλλά επίσης και με όρους πολιτικούς''.
..................................................................................................................................................................
1.Το κειμενο ''ουσιαστικο'' με καλυπτει απολυτα........με υποβαλλει παρα ταυτα στη βασανο του ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ;;; Γιατι χρειαζεται ενας νεος Πολιτικος Σχηματισμος οταν υπαρχουν κομματα που ειναι προσανατολισμενα στα οσα αναφερονται στο κειμενο. Η συνεργασια μαζι τους και η ΣΥΓΚΛΗΣΗ στα οσα αναφερονται κατα την αποψη μου θα μπορουσε να επιτυχει περισσοτερα.....απο την αβεβαιοτητα του εγχειρηματος ενος νεου κομματος.2. Επιτρεψτε μου αγαπητοι φιλοι , τα οσα αναφερονται με κοκκινο [ περιλαμβανονται στο κειμενο σας]......καταγραφει την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ...ποιος το επετρεψε;;;;;;
3. Σε καθε περιπτωση την αποψη μου εκφραζω.......η ελευθερια της ΕΠΙΛΟΓΗΣ ειναι δικαιωμα εκ των ''ων ουκ ανευ''οταν μιλουμε για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!

2 σχόλια:
Τελικά όταν ακούς ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ είναι να λακάς.
Και βέβαια αυτά βλέπει η κάθε δεξιά στη χώρα μας και γελάει. Τόσο που δεν θα χρειασθεί ποτέ να κουράσει το χεράκι της με το ρόπαλο.
Γειά σου Τασούλα,
καιρό είχα να φανώ.
e-Apenanti,οφειλω να δηλωσω πως μου ελλειψες, ενω ταυτοχρονα και γω δεν επισκεφθηκα το τσαρδι σου τον τελευταιο καιρο.
Εχω τοσα να πω,μονο που νιωθω αποσβολωμενη, ελαχιστες φορες στη ζωη μου ειχα τουτη την αισθηση, οπως στις περιπτωσεις απωλειας αγαπημενου προσωπου.
Οσο για το ροπαλαο, βρηκε τον τελειο ΡΟΠΑΛΟΦΟΡΟ!!!!
Επαναληψη ημερων 19ου αιωνα!!!
Την καλησπερα μου
Δημοσίευση σχολίου