Για μια ακομη φορα στο παραλληλο συμπαν του, η , κυνικη επιδειξη του καταστροφικου ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ;;;;
Αποψη μου το δευτερο.
-Συνδρομα , οικογενειακες φαντασιωσεις , Νεποτισμος το μειγμα της προσωπικοτητας του ΓΑΠ.
-Ποδοσφαιρικη αντιληψη, ηλιθιοτητα, εμμονη με τα παλι δικα μας θα 'ναι [φατε πιειται μωρ' αδελφια] στην οργανωμενη λαικη βαση του ΠΑΣΟΚ συνδιασμενα με τους ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΟΥΣ του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ κατεστησαν τον τοπο ΟΜΗΡΟ μιας ΑΝΙΚΑΝΗΣ ΔΡΑΚΑΣ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΩΝ της ΣΧΟΛΗΣ του ΣΙΚΑΓΟΥ.
--ΣΟΧΟΣ!! Η δημιουργια του δικου του ΟΙΚΟΥ στις πλατες ενος λαου, που ειχε ηδη υποστει τον ευτελισμο του ΥΠΗΚΌΟΥ απο τις ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ του ΠΑΣΟΚ στις οποιες ΑΝΕΛΛΙΠΏΣ κατειχε θεση ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ καθως ηταν ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ πως ο γιος επρεπε παντοτε να εχει το ΔΩΡΟ του κατω απο το ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΔΡΟ!!!!
--Το χειροτερο κληθηκε ως ΜΕΣΙΑΣ να σβησει την φωτια που ειχε ΛΑΜΠΑΔΙΑΣΕΙ απο την πολιτικη των ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΩΝ της πενταετους ΡΕΜΟΥΛΑΣ και της ΕΠΑΝΙΔΡΑΣΗΣ του ΚΡΑΤΟΥΣ............
Αποφασησε να μας ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΕΙ αντικαθιστωντας
--Τον Αλογοσκουφης αντικατασταθηκε απο τον Παπακωνσταντινου
Τον Παπαθανασιου απο τον Σαχινιδη
Τον Σουφλια των Εργολαβων απο την Τινα των Ανανεωσημων [ εργολαβων ]
Τον ΦΟΝ Αβραμοπουλο απο τον ΨΥΧΑΚΙΑ....και τον ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω ΜΟΣΙΑΛΟ!!!!
Τον Προκοπη απο τον Δημαρχο .......
Τον ΧηΓακη απο τις ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ με τον Χρυσοχοιδη .........
Την Μαριετα [ του Κουτσουκου, μοναδικου προμηθευτη για πανω απο 20 χρονια των μοναδων τεχνιτου νεφρου ολων των Ελληνικων Νοσοκομειων που διεθεταν , αρχης γενομενης απο το '80 ακομη και κατα την διαρκεια Υποργειας της Μαριετας στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ] τον ΕΥΡΙΠΙΔΗ και τον ΑΡΟΥΛΗ απο την ΑΝΝΟΥΛΑ και την ΔΡΑΓΩΝΑ!!!!
Κι οπως καθε ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.
Ο Ρουσοπουλος αντικατασταθηκε απο τον ΜΟΣΙΑΛΟ και ο ΑΔΩΝΙΣ απο τον ΘΟΔΩΡΟ!!!!
Τοσοι λιγοι με καποια ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΥΦΛΩΝ καταφεραν να επιστρεψουν τον τοπο στην ΕΠΟΧΗ των ΠΑΓΕΤΩΝΩΝ!!!!
Κι ενω δεν εμεινε λιθος επι λιθου για μια ακομη φορα ΧΘΕΣ αρνηθηκε ν' αναλαβει οποια δηποτε ΕΥΘΥΝΗ......λαικιστης και μικρόψυχος ΕΠΑΙΝΕΣΕ τις ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ της ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ του ομαδας που με την ΑΝΟΧΗ τους [ ευθυνη την χαρακτηρισε] θα γραφουν στην ΙΣΤΟΡΙΑ ως οι ΕΛΛΗΝΕΣ που ΕΣΥΡΑΝ την ΕΥΡΩΠΗ στο ΔΝΤ.
[ Αναφερομαι στο αναπαντητο ερωτημα της Β. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ οπως αυτο προκυπτει απο την συνεντευξη της στον Β.ΣΚΟΥΡΗ .....''Εχω θεσει το ερωτημα γιατι επρεπε να ερθει το ΔΝΤ στην ΕΥΡΩΠΗ, και δεν εχω παρει ΑΠΑΝΤΗΣΗ!''!!!--κατι περισσοτερο θελει να μας πει!!!]] κι εκεινοι ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΝ!!!!!!
Αν συνεχισουμε ΑΠΑΘΕΙΣ η ΙΣΤΟΡΙΑ της ΕΛΛΑΔΑΣ δεν θ' αναφεραιται μονο στους ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ αλλα και στους ΔΕΙΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ του 21ου αιωνα..
Υ.Γ ..Στις συχνες συζητησεις του Σίλλερ με τον Γκαίτ αδιάκοπα επανελάμβανε τα παρακατω!!!
.«... Έλληνα, όπου κι αν γυρίσω την σκέψη μου, όπου κι αν στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βρίσκω...Τέχνη λαχταρώ, ποίηση, θέατρο, αρχιτεκτονική, επιστήμη, μαθηματικά, φιλοσοφία, ιατρική... Δημοκρατία, ισονομία, ισοπολιτεία αναζητώ, εσύ μπροστά μου, μπροστάρης κι αξεπέραστος.»
Δυστυχως αυτος ο ΕΛΛΗΝΑΣ εγινε ΚΙΟΤΗΣ για ενα 4*4, μια ΔανΕΙκη ΜΕΖΟΝΕΤΑ που πολυ υποδορια του δημιουργησαν ως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!!!!
Αποψη μου το δευτερο.
-Συνδρομα , οικογενειακες φαντασιωσεις , Νεποτισμος το μειγμα της προσωπικοτητας του ΓΑΠ.
-Ποδοσφαιρικη αντιληψη, ηλιθιοτητα, εμμονη με τα παλι δικα μας θα 'ναι [φατε πιειται μωρ' αδελφια] στην οργανωμενη λαικη βαση του ΠΑΣΟΚ συνδιασμενα με τους ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΟΥΣ του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ κατεστησαν τον τοπο ΟΜΗΡΟ μιας ΑΝΙΚΑΝΗΣ ΔΡΑΚΑΣ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΩΝ της ΣΧΟΛΗΣ του ΣΙΚΑΓΟΥ.
ΥΠΑΣΠΙΣΤΕΣ στην ΙΕΡΑΡΧΙΑ των ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ. οι ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ της ΑΡΡΩΣΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
Οποιο δυνατο χαρτι ειχε τεθηκε στ' ΑΖΗΤΗΤΑ. --ΣΟΧΟΣ!! Η δημιουργια του δικου του ΟΙΚΟΥ στις πλατες ενος λαου, που ειχε ηδη υποστει τον ευτελισμο του ΥΠΗΚΌΟΥ απο τις ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ του ΠΑΣΟΚ στις οποιες ΑΝΕΛΛΙΠΏΣ κατειχε θεση ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ καθως ηταν ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ πως ο γιος επρεπε παντοτε να εχει το ΔΩΡΟ του κατω απο το ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΔΡΟ!!!!
--Το χειροτερο κληθηκε ως ΜΕΣΙΑΣ να σβησει την φωτια που ειχε ΛΑΜΠΑΔΙΑΣΕΙ απο την πολιτικη των ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΩΝ της πενταετους ΡΕΜΟΥΛΑΣ και της ΕΠΑΝΙΔΡΑΣΗΣ του ΚΡΑΤΟΥΣ............
Αποφασησε να μας ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΕΙ αντικαθιστωντας
--Τον Αλογοσκουφης αντικατασταθηκε απο τον Παπακωνσταντινου
Τον Παπαθανασιου απο τον Σαχινιδη
Τον Σουφλια των Εργολαβων απο την Τινα των Ανανεωσημων [ εργολαβων ]
Τον ΦΟΝ Αβραμοπουλο απο τον ΨΥΧΑΚΙΑ....και τον ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω ΜΟΣΙΑΛΟ!!!!
Τον Προκοπη απο τον Δημαρχο .......
Τον ΧηΓακη απο τις ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ με τον Χρυσοχοιδη .........
Την Μαριετα [ του Κουτσουκου, μοναδικου προμηθευτη για πανω απο 20 χρονια των μοναδων τεχνιτου νεφρου ολων των Ελληνικων Νοσοκομειων που διεθεταν , αρχης γενομενης απο το '80 ακομη και κατα την διαρκεια Υποργειας της Μαριετας στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ] τον ΕΥΡΙΠΙΔΗ και τον ΑΡΟΥΛΗ απο την ΑΝΝΟΥΛΑ και την ΔΡΑΓΩΝΑ!!!!
Κι οπως καθε ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.
Ο Ρουσοπουλος αντικατασταθηκε απο τον ΜΟΣΙΑΛΟ και ο ΑΔΩΝΙΣ απο τον ΘΟΔΩΡΟ!!!!
Τοσοι λιγοι με καποια ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΥΦΛΩΝ καταφεραν να επιστρεψουν τον τοπο στην ΕΠΟΧΗ των ΠΑΓΕΤΩΝΩΝ!!!!
Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ η ΟΠΟΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΟΓΟΔΗΤΗΣΕΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ.!!!!! ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Αναφερομαι στο αναπαντητο ερωτημα της Β. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ οπως αυτο προκυπτει απο την συνεντευξη της στον Β.ΣΚΟΥΡΗ .....''Εχω θεσει το ερωτημα γιατι επρεπε να ερθει το ΔΝΤ στην ΕΥΡΩΠΗ, και δεν εχω παρει ΑΠΑΝΤΗΣΗ!''!!!--κατι περισσοτερο θελει να μας πει!!!]] κι εκεινοι ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΝ!!!!!!
Αν συνεχισουμε ΑΠΑΘΕΙΣ η ΙΣΤΟΡΙΑ της ΕΛΛΑΔΑΣ δεν θ' αναφεραιται μονο στους ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ αλλα και στους ΔΕΙΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ του 21ου αιωνα..
Υ.Γ ..Στις συχνες συζητησεις του Σίλλερ με τον Γκαίτ αδιάκοπα επανελάμβανε τα παρακατω!!!
.«... Έλληνα, όπου κι αν γυρίσω την σκέψη μου, όπου κι αν στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βρίσκω...Τέχνη λαχταρώ, ποίηση, θέατρο, αρχιτεκτονική, επιστήμη, μαθηματικά, φιλοσοφία, ιατρική... Δημοκρατία, ισονομία, ισοπολιτεία αναζητώ, εσύ μπροστά μου, μπροστάρης κι αξεπέραστος.»
Δυστυχως αυτος ο ΕΛΛΗΝΑΣ εγινε ΚΙΟΤΗΣ για ενα 4*4, μια ΔανΕΙκη ΜΕΖΟΝΕΤΑ που πολυ υποδορια του δημιουργησαν ως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!!!!
2 σχόλια:
Όχι μόνο υποδόρια, αλλά και ενδοφλέβια....
Γρηγορη
Το υποδοριο ειναι η προετοιμασια για το χειρουργειο!!!!
Δημοσίευση σχολίου