''...Ν' ακουσουμε τι ειπε στο διαγγελμα ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.....''
Πεφτει η καρτα οπου καταγραφεται '' η πεινα,η διψα, αλλειψη καυσιμων , η αδυναμια του συνταξιουχου να εισπραξει την συνταξη, τα ραφια κατεβασμενα, τα κουπονια .....και ολα τα γνωστα ...΄΄με συνοδεία την ΥΠΟΚΟΦΗ ΦΩΝΗ του ΧΑΟΥΣ'!!!!!
Διαφημισεις .....επιστροφη ..........
Συμφωνα με τον ΠΡΑΣΙΝΟΚΟΥΚΟΥΛΑ .... ''' Αυτο ηταν πραγματικο διαγγελμα.....''
Κι ο ΦΩΤΗΣ;; ο ΦΩΤΗΣ;;; βρηκε να ψελλίσει- κυριολεκτω -πως ....''ειναι η αποψη του''....
.Δεν τρομαξα με τις γελοιοτητες ΤΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ του ΜΕΓΚΑ τρομαξα με την μεταλλαξη ενος ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ, --εκτιμουσα και εκτιμω ως ατομο--που δεν βρηκε το θαρρος να καταγγείλει την αθλιοτητα που λαμβανε χωρα εμπρος του.
Οταν ενας λαος εχει τετοια ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!δεν φοβαται κανενα ΧΡΩΜΑ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ.
ΤΟΜΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου