Αχ Ελλάδα τα όνειρά μας υποθήκη τα κρατάς, σ' αγορές τα δειγματίζεις κι όσο-όσο τα πουλάς..." Ε, ΣΥ ......ΑΝ ΠΡΟΦΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, Σ' ΕΠΝΙΞΕ ΚΙ' ΟΛΑ
Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011
Γραμματα στον Αη Βασιλη...................
Οπως καθε χρονο η Ελληνιδα Γραμματεας του Αη Βασιλης πηρε και φετος χιλιαδες γραμματα.,
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΙΔΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΕ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΦΑΚΕΛΛΟΥΣ!!!
οπως συνηθισαμε να λεμε...........!!!!!!!!!!!!!!
Ρωτηθηκε λοιπον ως συνηθως η επι των δημοσιων σχεσεων του Αη Βασιλη..
---Τι ζητουν φετος τα παιδια;;;;;;..
Νεα στο ''ποστο'' της , κατα δηλωση της, δεν μπορεσε να κρυψει τα συναισθηματα της,[ δεν την αποστεωσε ακομη ο ''επαγγελματισμος'] αχνη και υγρη ωσαν πρωινη υγρασια ακουσθηκε η απαντηση.
---ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ'''!!!!!!!!!
.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ -ΥΓΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν' ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΕΙΡΑ ΓΕΝΙΑ ΧΑΜΕΝΗ!!!
ΛΑΟΙ ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΟΙ!!!!!
Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011
Αρχισαν τα Οργανα!!!!!
Ο ΟΧΕΤΟΣ ΕΣΠΑΣΕ Η ΜΠΟΧΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ!!!! κλικ
Πλούσια αφεντικά, κλειστές επιχειρήσεις, απολυμένοι εργαζόμενοι
Εβαλαν φέσι 12 εκατ. € στα media και επέστρεψαν στις βίλες τους
Προς αποφυγην παρεξηγησεων !!!!! Ποτε δικαζονται εκεινες οι ΒΑΛΙΤΣΕΣ του ΧΟΝΤΡΟΥΛΗ;;;;;!
Σφυρίζουν αδιάφορα για τα διαφημιστικά χρέη των έργων τους
Ηταν (και είναι) διαχειριστές του δημόσιου χρήματος και
επί πολιτικής παντοδυναμίας τους μοίραζαν αφειδώς προεκλογικά στα media
της χώρας διαφημίσεις για ευνόητους λόγους. Θήτευσαν σε υπουργεία που
διέθεταν κονδύλια για την προβολή τους έργου τους, πλην όμως την ώρα της
πληρωμής τα υπουργεία τους αρνούνται να εξοφλήσουν.
Πρόκειται για τους κυρίους Αρη Σπηλιωτόπουλο[ σχολιο αντιγραφοντος. 800.000 Ε Καταθεσεις, ;;;;;;; γνωριζει κανεις ποτε και που εργασθηκε ο ΑΡΟΥΛΗΣ;;;] και Κώστα
Μαρκόπουλο, πρώην υπουργούς Τουρισμού, και τον κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη,
πρώην υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Τα υπουργεία που έχουν θητεύσει οι εν λόγω πολιτικοί
προϊστάμενοι έχουν «φεσώσει» την αγορά των media με ένα ποσό της τάξεως
των 12 εκατ. ευρώ και τώρα ποιούν την νήσσαν λες και το κράτος δεν έχει
συνέχεια επειδή άλλαξε η κυβέρνηση και από «γαλάζια» έγινε «πράσινη».
Το σημερινό κράτος, λοιπόν, αρνείται να πληρώσει τις
διαφημιστικές για τις καταχωρήσεις που έγιναν πριν από τρία χρόνια, κι
αυτές με τη σειρά τους δεν πληρώνουν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, τα
οποία ανηφορίζουν τον δικό τους Γολγοθά τους. Και κανείς δεν αναλαμβάνει
την πρωτοβουλία να λύσει αυτή τη χρονίζουσα συμβολαιοποιημένη
υποχρέωση, όταν ακόμα και τούτες τις δύσκολες δημοσιονομικά ώρες
κατασπαταλώνται εκατομμύρια για άχρηστες και ανεπίκαιρες δράσεις του
Δημοσίου.
Από την άλλη, ο νυν υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ.
Παύλος Γερουλάνος αρνείται να πληρώσει τις υποχρεώσεις που δημιούργησαν
οι προκάτοχοί του ωσάν σε μια επιχείρηση όπου αναλαμβάνει νέα διοίκηση
να σβήνονται οι υποχρεώσεις και τα παλιά χρέη της ατιμωρητί.
Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2011
Σε βλεπω μερες τωρα..........klik
Ανημερα σε κρύψανε!!!!
--Σε βλεπω στην Αλληλεγγυη, στην Κλιμακα, στη Δημαρχια. Καθαρο περιποιημενο μονο που εχεις το κεφαλι σκυμμένο. Εκει γυρω στα 70 -80 κατι μου θυμιζεις!!!!!
Καπου σ' εχω συναντησει!!!!
Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011
MIKΡΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ
.....Ο ''ΜΠΑΛΤΑΣ'' και αλλες ιστοριες του Θ. ΣΚΡΟΥΜΠΕΛΟΥ.
''Σπαστε τις οθονες μας κρυβουν τον δρομο
προς Εμαους.
..............................................................................................
Ο κατεχων
το μυστηριο της Εξουσιας
προσευχεται καθε βραδυΠιστευω
εις εναν Θεο
Το Χρημα
πατεραΠαντοκρατορα
το Χρημα
ποιητην ουρανου και γης
το Χρημα
ορατων τε παντων και αορατων
το Χρημα
τι κριμα!!!
Κερδισες μαρκα, κερδισες ρουβλιακερδισες δολαρια
μα ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΠΟΤΕ
Εγω γυμνος, φοβισμενος,φθαρτος
αφελης, εμπιστος, κοκκος σιναπεως
ευκολη λεια, για τα δοντια και τα νυχια σου
κουτος, ευκολοπιστος,προβατο,
μα ΕΜΕΝΑ
στον ηλιο μοιρα που δεν εχω,
δεν θα με
ΚΕΡΔΙΣΗΣ ΠΟΤΕ,
γιατι εγωΕλαβα , εφαγα και ηπια
απο την σαρκα και το αιμα της
ΑΓΑΠΗΣ!!!!!!!!!!!!
ΥΓ. Ενα ακομη πονημα του ΣΚΡΟΥΜΠΕΛΟΥ για γερα Στομαχια!!!!ΑΥΡΙΟ ΘΑ 'ΡΘΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΠΩΣ Σ' ΑΓΑΠΟΥΝ!!!!
Σε αντιμνημονιακό βήμα μετέτρεψαν την πίστα νυχτερινού κέντρου
διασκέδασης συνεργάτες του Α. Σαμαρά και στελέχη της λαϊκής Δεξιάς. Οι
«γυροβολιές» τους κινούνταν σε ρυθμούς ακραίους, με σκληρά μηνύματα
εναντίον της τρόικας και της κυβέρνησης Λουκά Παπαδήμου
Την... πίστα του λαϊκού κέντρου αντι-μνημόνιο επέλεξαν οι εκπρόσωποι
της λαϊκής δεξιάς, οι οποίοι είχαν την πλήρη και απόλυτη πολιτική κάλυψη
και στήριξη του κ. Αντ. Σαμαρά, προκειμένου να στείλουν -εντός και
εκτός Ελλάδας- μηνύματα κατά της τρόικας αλλά και κατά της κυβέρνησης
Παπαδήμου.Στην πρόσκληση του κ. Γ. Μανώλη (πρώην βουλευτή και γραμματέα του Συνδικαλιστικού της ΝΔ), ο οποίος ήταν ο εμπνευστής και ο διοργανωτής της όλης εκδήλωσης, ανταποκρίθηκαν μέλη του «σκληρού πυρήνα» της ΝΔ αλλά και δύο στενότατοι συνεργάτες του προέδρου του κόμματος.
Ο διευθυντής του γραφείου του κ. Κ. Μπούρας και ο αναπληρωτής διευθυντής του γραφείου Τύπου κ. Γ. Μουρούτης. Η παρουσίαση σε μια εκδήλωση που είχε σαφέστατα αντικυβερνητικό περιεχόμενο επιβεβαιώνει την ύπαρξη μιας «διπλής τακτικής» από τον κ. Σαμαρά, ο οποίος επισήμως (και σε ρητορικό επίπεδο) στηρίζει το εγχείρημα Παπαδήμου και τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει η χώρα έναντι των δανειστών μας και την ίδια ώρα αντιπολιτεύεται κάθε απόφαση που λαμβάνει η κυβέρνηση, επιδιώκοντας να αποκομίσει εκλογικά οφέλη.

Το σύνθημα-έμβλημα της εκδήλωσης. Προσκλητήριο της «Λαϊκής Δεξιάς» για την ανατροπή του μνημονίου...
Πριν ξεκινήσει το πρόγραμμά της η «αντιμνημονιακή κομπανία», το μέλος της πολιτικής επιτροπής της ΝΔ Γ. Αναγνωστάκος, διάβασε κείμενο, το οποίο είχε τον χαρακτήρα πολιτικού μανιφέστο. «Για όλους εμάς» -είπε χαρακτηριστικά- «το μνημόνιο σημαίνει εθνική υποταγή, κοινωνική εξαθλίωση, βάρη και χαράτσια σε βάρος του λαού, απώλεια των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, κερδοσκοπικά παιχνίδια του διεθνούς παρασιτικού κεφαλαίου σε βάρος της πατρίδας μας, λουκέτα, ανεργία και απόγνωση. Και το μνημόνιο αυτό, όπως κι αν λέγεται είτε μνημόνιο Ι είτε ΙΙ, είτε όπως αλλιώς, είμαστε αποφασισμένοι όχι μόνο να μην το δεχτούμε αλλά και να το πολεμήσουμε».

Δώρο στον Γ. Μανώλη. Μια αντιασφυξιογόνo μάσκα και ένα Maalox για την... αντιμετώπιση των δακρυγόνων
Τέλος, έγιναν θετικές προσωπικές αναφορές στον κ. Θ. Λυμπερόπουλο, στον κ. Π. Καμμένο (που πρόσφατα διεγράφη από την κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ) αλλά και σε εκείνους «που θέλουν να χαρακτηρίζονται νεοφιλελεύθεροι». «Από τη ΝΔ δεν περισσεύει κανείς», τόνισε ο ομιλητής.
Γ. Μανώλης

Με
πολιτική κάλυψη του προέδρου της ΝΔ Αντ. Σαμαρά η εκδήλωση. Στη
φωτογραφία αριστερά: Στο κέντρο ο Γ. Μουρούτης, αναπληρωτής διευθυντής
του γραφείου Τύπου της ΝΔ.
Σε ό,τι αφορά τους λεγόμενους μετριοπαθείς, σημείωσε ότι «ο Κυριάκος, ο Αρης και ο Μιλτιάδης έχουν χαρακτηριστεί φιλελεύθεροι μεν, αλλά σύμφωνα με τις τοποθετήσεις τους, είναι πιο ακραίοι νεοφιλελεύθεροι». «Ολοι χωράμε...», έσπευσε να διευκρινίσει.
ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ Ο Μ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Στη
φωτογραφία δίπλα διακρίνεται (από αριστερά) ο Μ. Δασκαλάκης, γραμματέας
Πολιτικής Τεκμηρίωσης της ΝΔ (και πρώην γενικός διευθυντής της ΝΔ επί
Κ. Καραμανλή) και ο Κ. Μπούρας, διευθυντής του γραφείου του προέδρου της
ΝΔ
Τα πανό
Τα πανό που ήταν αναρτημένα στους τοίχους του κέντρου, είναι απολύτως ενδεικτικά του πολιτικού κλίματος που επικρατεί σε ένα σημαντικό τμήμα της ΝΔ.
«Εκλογές τώρα για αυτοδύναμη Νέα Δημοκρατία και ανατροπή του Μνημονίου». «Οχι άλλα μέτρα και χαράτσια σε βάρος του λαού. Ανατροπή του Μνημονίου τώρα». «Στους δρόμους και στις πλατείες δεν είναι οι συντεχνίες, είναι ο λαός».
«Με τη Λαϊκή Δεξιά για την ανατροπή του Μνημονίου, για εθνική ανεξαρτησία και κοινωνική δικαιοσύνη». «Η Ελλάδα που αγωνίζεται, δεν πωλείται, δεν παραχωρείται, δεν υποθηκεύεται».
Οι εκπλήξεις
Από το αντιμνημονιακό γλέντι δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις... Αντιασφυξιογόνα μάσκα έκαναν δώρο στον Γιάννη Μανώλη οι «σύντροφοι» και φίλοι του και ένα μπουκάλι Maalox για τις οδομαχίες στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Ο ίδιος δήλωσε χαμογελώντας: «Αν ήταν μάσκα να κρύβει το πρόσωπό μου, δεν θα τη δεχόμουν γιατί εμείς τα πρόσωπά μας δεν τα κρύβουμε. Θα μου χρειαστεί γιατί τα δακρυγόνα τα έχω φάει με το τσουβάλι και έχω πάθει ανοσία, αλλά και επειδή θα επιστρέψω στην πολιτική. Είναι πολύ χρήσιμη γιατί το πολιτικό σύστημα βρωμάει. Το Μνημόνιο θα το «γκρεμίσουμε». Πάρα πολύ σύντομα θα πάμε σε εκλογές».
Γ. Σαραντάκος - Μ. Ζιώζιου

ΠΡΟΣ ΛΑΚΕΔΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ!!!
Η δημοσιογραφία είναι ένα επάγγελμα στο οποίο περνάει κανείς τη μισή του ζωή μιλώντας για πράγματα που δεν ξέρει και την άλλη μισή σωπαίνοντας γι’ αυτά που ξέρει.
======================
Henri Béraud, 1885-1958, Γάλλος δημοσιογράφος & συγγραφέας
Υ.Γ[ δικο μου ]
Και παντοτε με το αζημιωτο, πλην αθεραπευτων μειοψηφιων
Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011
Η ''ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ'' μας ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.....οπου κι αν ΑΝΙΚΟΥΜΕ!!!!
Thursday, December 22, 2011
To δράμα της Ελευθεροτυπίας
Του Κώστα Γιαννακίδη
Είναι πιθανό η Ελευθεροτυπία να πεθάνει σήμερα. Η διοίκηση της εκδοτικής προσφεύγει στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα. Οι εργαζόμενοι κατέρχονται σε απεργία διαρκείας. Αν κλείσει η επιχείρηση εκατοντάδες από αυτούς θα περάσουν στην ανεργία. Συμβαίνει και αλλού. Δεκτό. Επίσης οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι εδώ και μήνες. Δεν είναι οι μόνοι. Σωστό. Η εταιρία βλέπει τις τράπεζες να γυρίζουν την πλάτη. Το κάνουν σε όλους. Όμως κανείς άλλος δεν είναι η Ελευθεροτυπία.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δεις το δράμα της εφημερίδας και των ανθρώπων της. Αν το δεις στεγνά, με τον κυνισμό και τα δεδομένα των ημερών, θα συμφωνήσεις ότι ο Τύπος είναι η κλωστοϋφαντουργία της εποχής μας. Ο κλάδος καταρρέει, η διαφημιστική δαπάνη εξαϋλώνεται και τα νέα μέσα σκοτώνουν τα παραδοσιακά. Οι παλιές αμαρτίες αποκτούν δυσβάσταχτο βάρος, οι σκιές γίνονται τεράστιες και οι σκελετοί βγάζουν δόντια. Ναι, επιχειρηματικά η Ελευθεροτυπία θα μπορούσε να μπει σε γυάλα για να την εξετάζουν στις οικονομικές σχολές. Απίστευτο πώς τόσα λάθη χώρεσαν σε μία επιχείρηση, όσο μεγάλη και αν είναι αυτή. Από όποια πλευρά της γυάλας και αν σταθείτε, η εικόνα σας εντυπωσιάζει. Πως γίνεται ένα κοινωνικό φαινόμενο να απαξιώνεται έτσι οικονομικά; Και όμως γίνεται. Έχει συμβεί και αλλού, θα επαναληφθεί και στο μέλλον.
Η Ελευθεροτυπία εκπόνησε, καθυστερημένα, ένα σχέδιο εξυγίανσης και το κατέθεσε στις τράπεζες. Δεν εισέπραξε τίποτα παραπάνω από αρνητικές απαντήσεις. Η διοίκηση της θεώρησε ότι υπάρχει και πολιτικός δάκτυλος πίσω από την άρνηση των τραπεζών να χρηματοδοτήσουν το σχέδιο εξυγίανσης. Άλλωστε η εφημερίδα είναι η αιχμή του αντιμνημονιακού μετώπου, θεωρητικά η τρόικα και η κυβέρνηση έχουν περισσότερους από έναν λόγους για να τη στείλουν στο αρχείο. Όμως αυτή δεν είναι επιχειρηματική θέση. Είναι πολιτική. Και οι μεγάλες εταιρίες δεν διοικούνται μόνο με πολιτικούς χειρισμούς. Απαιτούν κινήσεις και επιδόσεις στις οποίες η διοίκηση της εφημερίδας υστέρησε και τώρα βρίσκεται υπόλογη έναντι εργαζομένων και αναγνωστών. Από την άλλη, επειδή όλοι ξέρουμε πού ζούμε, αν υπήρχε πολιτική βούληση η εφημερίδα θα ανέπνεε ακόμα, ασχέτως αν αυτό θα αποτελούσε αντικείμενο δίκαιης κριτικής. Γιατί, για παράδειγμα, να επιβιώνουν επιχειρήσεις έπειτα από πολιτική απόφαση; Ας πρόσεχαν. Όμως για την Ελευθεροτυπία μιλάμε.
Όσοι έχουν βρεθεί στη θέση των εργαζομένων της Ελευθεροτυπίας ξέρουν ότι η ελπίδα πεθαίνει λίγο μετά την υπομονή. Στην αρχή κάποιος ισχυρίζεται πως ξέρει ένα μονοπάτι, δείχνει μία ιδέα προς τη σωτηρία. Μετά αρχίζουν οι διαφωνίες, οι συγκρούσεις, στο τέλος ο καθένας πορεύεται στο μοναχικό του δρόμο. Βέβαια οι εργαζόμενοι της Ελευθεροτυπίας δεν έχουν πού αλλού να πάνε και ίσως κρατήσουν μία φλέβα ζωντανή, μήπως και περάσει αίμα στον υπόλοιπο οργανισμό. Το θέμα είναι τι γίνεται από εδώ και πέρα, με την ιδιοκτησία να ταμπουρώνεται στο άρθρο 99. Θα μπορούσαν, άραγε, οι εργαζόμενοι να στήσουν εκ νέου την εφημερίδα πάνω στο πρώτο της μότο; Έχει μέλλον μία εφημερίδα των συντακτών; Φοβούμαι πως όχι - αυτά δεν ζουν στο φως του ήλιου.
Όμως, από την άλλη, η Ελευθεροτυπία δεν μοιάζει με καμία άλλη περίπτωση. Μπορεί να είναι ένα επιχειρηματικό ναυάγιο, αλλά συνάμα αποτελεί και κοινωνικό κεφάλαιο, αιχμή και καταφυγή ενός μεγάλου κομματιού της κοινωνίας. Η Ελευθεροτυπία δεν είναι ούτε ο τίτλος, αν θέλετε δεν είναι ούτε οι άνθρωποι της. Είναι οι ιδέες και η μνήμη που μεταφέρει, είναι το ηχείο μιας προοδευτικής φωνής που μίλησε για δεκαετίες στην κοινωνία. Έχει, λοιπόν, η κοινωνία τη διάθεση να διατηρήσει ανοιχτή την Ελευθεροτυπία ή, έστω, ένα κομμάτι της; Δύσκολο, αλλά οι άνθρωποι της εφημερίδας είναι υποχρεωμένοι να δοκιμάσουν. Μόνο που ακόμα και αν γίνει αυτό κάποιος, γαμώτο, θα πρέπει να αγοράσει το χαρτί.
Πηγή: www.protagon.gr
Είναι πιθανό η Ελευθεροτυπία να πεθάνει σήμερα. Η διοίκηση της εκδοτικής προσφεύγει στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα. Οι εργαζόμενοι κατέρχονται σε απεργία διαρκείας. Αν κλείσει η επιχείρηση εκατοντάδες από αυτούς θα περάσουν στην ανεργία. Συμβαίνει και αλλού. Δεκτό. Επίσης οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι εδώ και μήνες. Δεν είναι οι μόνοι. Σωστό. Η εταιρία βλέπει τις τράπεζες να γυρίζουν την πλάτη. Το κάνουν σε όλους. Όμως κανείς άλλος δεν είναι η Ελευθεροτυπία.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δεις το δράμα της εφημερίδας και των ανθρώπων της. Αν το δεις στεγνά, με τον κυνισμό και τα δεδομένα των ημερών, θα συμφωνήσεις ότι ο Τύπος είναι η κλωστοϋφαντουργία της εποχής μας. Ο κλάδος καταρρέει, η διαφημιστική δαπάνη εξαϋλώνεται και τα νέα μέσα σκοτώνουν τα παραδοσιακά. Οι παλιές αμαρτίες αποκτούν δυσβάσταχτο βάρος, οι σκιές γίνονται τεράστιες και οι σκελετοί βγάζουν δόντια. Ναι, επιχειρηματικά η Ελευθεροτυπία θα μπορούσε να μπει σε γυάλα για να την εξετάζουν στις οικονομικές σχολές. Απίστευτο πώς τόσα λάθη χώρεσαν σε μία επιχείρηση, όσο μεγάλη και αν είναι αυτή. Από όποια πλευρά της γυάλας και αν σταθείτε, η εικόνα σας εντυπωσιάζει. Πως γίνεται ένα κοινωνικό φαινόμενο να απαξιώνεται έτσι οικονομικά; Και όμως γίνεται. Έχει συμβεί και αλλού, θα επαναληφθεί και στο μέλλον.
Η Ελευθεροτυπία εκπόνησε, καθυστερημένα, ένα σχέδιο εξυγίανσης και το κατέθεσε στις τράπεζες. Δεν εισέπραξε τίποτα παραπάνω από αρνητικές απαντήσεις. Η διοίκηση της θεώρησε ότι υπάρχει και πολιτικός δάκτυλος πίσω από την άρνηση των τραπεζών να χρηματοδοτήσουν το σχέδιο εξυγίανσης. Άλλωστε η εφημερίδα είναι η αιχμή του αντιμνημονιακού μετώπου, θεωρητικά η τρόικα και η κυβέρνηση έχουν περισσότερους από έναν λόγους για να τη στείλουν στο αρχείο. Όμως αυτή δεν είναι επιχειρηματική θέση. Είναι πολιτική. Και οι μεγάλες εταιρίες δεν διοικούνται μόνο με πολιτικούς χειρισμούς. Απαιτούν κινήσεις και επιδόσεις στις οποίες η διοίκηση της εφημερίδας υστέρησε και τώρα βρίσκεται υπόλογη έναντι εργαζομένων και αναγνωστών. Από την άλλη, επειδή όλοι ξέρουμε πού ζούμε, αν υπήρχε πολιτική βούληση η εφημερίδα θα ανέπνεε ακόμα, ασχέτως αν αυτό θα αποτελούσε αντικείμενο δίκαιης κριτικής. Γιατί, για παράδειγμα, να επιβιώνουν επιχειρήσεις έπειτα από πολιτική απόφαση; Ας πρόσεχαν. Όμως για την Ελευθεροτυπία μιλάμε.
Όσοι έχουν βρεθεί στη θέση των εργαζομένων της Ελευθεροτυπίας ξέρουν ότι η ελπίδα πεθαίνει λίγο μετά την υπομονή. Στην αρχή κάποιος ισχυρίζεται πως ξέρει ένα μονοπάτι, δείχνει μία ιδέα προς τη σωτηρία. Μετά αρχίζουν οι διαφωνίες, οι συγκρούσεις, στο τέλος ο καθένας πορεύεται στο μοναχικό του δρόμο. Βέβαια οι εργαζόμενοι της Ελευθεροτυπίας δεν έχουν πού αλλού να πάνε και ίσως κρατήσουν μία φλέβα ζωντανή, μήπως και περάσει αίμα στον υπόλοιπο οργανισμό. Το θέμα είναι τι γίνεται από εδώ και πέρα, με την ιδιοκτησία να ταμπουρώνεται στο άρθρο 99. Θα μπορούσαν, άραγε, οι εργαζόμενοι να στήσουν εκ νέου την εφημερίδα πάνω στο πρώτο της μότο; Έχει μέλλον μία εφημερίδα των συντακτών; Φοβούμαι πως όχι - αυτά δεν ζουν στο φως του ήλιου.
Όμως, από την άλλη, η Ελευθεροτυπία δεν μοιάζει με καμία άλλη περίπτωση. Μπορεί να είναι ένα επιχειρηματικό ναυάγιο, αλλά συνάμα αποτελεί και κοινωνικό κεφάλαιο, αιχμή και καταφυγή ενός μεγάλου κομματιού της κοινωνίας. Η Ελευθεροτυπία δεν είναι ούτε ο τίτλος, αν θέλετε δεν είναι ούτε οι άνθρωποι της. Είναι οι ιδέες και η μνήμη που μεταφέρει, είναι το ηχείο μιας προοδευτικής φωνής που μίλησε για δεκαετίες στην κοινωνία. Έχει, λοιπόν, η κοινωνία τη διάθεση να διατηρήσει ανοιχτή την Ελευθεροτυπία ή, έστω, ένα κομμάτι της; Δύσκολο, αλλά οι άνθρωποι της εφημερίδας είναι υποχρεωμένοι να δοκιμάσουν. Μόνο που ακόμα και αν γίνει αυτό κάποιος, γαμώτο, θα πρέπει να αγοράσει το χαρτί.
Πηγή: www.protagon.gr
ΣΧΟΛΙΟ. Με καλυπτει απολυτα το παραπανω κειμενο. Οχι απλως δεν θελησαν να σωσουν την Εφημεριδα, ΑΝΤΙΘΕΤΑ εκαναν '' ο,τι μπορουσαν'' για το κλεισιμο της. Πιστευω πως οταν αποσυρεται απο την κυκλοφορια μια εφημεριδα που επιτρεπει την πολυφωνια, την διαφορετικη αποψη, την κριτικη στις εκαστοτε εξουσιες, τοτε η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εχει φυγει απο το ΠΑΡΑΘΥΡΟ και ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ εχει ηδη ΕΙΣΕΛΘΕΙ απο την ΚΥΡΙΑ ΕΙΣΟΔΟ!!!
Με τις οποιες ενστασεις μπορει να εχει ο καθεις μας, δεν μπορει ν΄ αμφισβητηθει πως η Εφημεριδα διεθετε τις πλεον δυνατες πενες, με τον μεγαλυτερο σεβασμο απεναντι στον αναγνωστη απο οιοδηποτε αλλο φυλλο που κυκλοφορει. Λυπαμαι ειλικρινα να διαβαζω την κριτικη του ΦΥΝΤΑΝΙΔΗ απεναντι στην ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ [ οι οποιοι προσωπικοι λογοι και πικριες αυτη την στιγμη δεν προσφερουν τιποτε στην ελευθερη δημοσιογραφια].Αναλογιζομαι την επομενη ημερα με την ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ των μεσων των ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ και των ΝΕΟΚΟΠΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ..........
ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. Πρεπει να βοηθησουμε ολοι να ΜΗ ΧΑΘΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!!!!
Εχει γερες ριζες η παραδοση!!!!!! για οσους την θεωρουν φρενο στους ανομους λογισμους τους!!!!
Εστω κι αν ειναι παραμυθι αξιζει τον κοπο. klik
Αλλωστε τα παραμυθια χρειαζονται οσο τιποτε αλλο στους χαλεπους καιρους.
Παραμυθια που συντελούν στην αναταση του πνευματος.
και αχι στην ''ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ''
ΕΙΡΕΣΙΩΝΗ ( Κότινος), ο πρόγονος του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου
.............................................................................................
Η
Ειρεσιώνη (από το είρος = έριον, μαλλίον) είναι κλάδος αγριελιάς
(κότινος) στολισμένος με γιρλάντες από μαλλί λευκό και κόκκινο και τους
πρώτους φθινοπωρινούς καρπούς (σύκα, καρύδια, αμύγδαλα, κάστανα,
δημητριακά, κ.λ.π., εκτός του μήλου και του αχλαδιού). Ήταν έκφραση
ευχαριστίας για την γονιμότητα του λήξαντος έτους και παράκληση
συνεχίσεως της γονιμότητας και ευφορίας και κατά το επόμενο έτος και
ήταν αφιερωμένη στην Αθηνά, τον Απόλλωνα και τις Ώρες (Ευνομία, Δίκη,
Ειρήνη).
Την εβδόμη ημέρα του μηνός Πυανεψιώνος (22 Σεπτεμβρίου – 20
Οκτωβρίου), παιδιά των οποίων και οι δύο γονείς ζούσαν ,περιέφεραν την
Ειρεσιώνη στους δρόμους της πόλης των Αθηνών τραγουδώντας τις καλένδες
(κάλαντα) από σπίτι σε σπίτι, παίρνοντας το φιλοδώρημά τους από τον
νοικοκύρη ή την κυρά και όταν έφθαναν στο σπίτι τους κρεμούσαν την
Ειρεσιώνη πάνω από την εξώπορτά τους, όπου έμενε εκεί μέχρι την ιδία
ημέρα του νέου έτους, οπότε, αφού τοποθετούσαν την νέα, κατέβαζαν την
παλιά και την έκαιγαν. Άλλα παιδιά κρεμούσαν την Ειρεσιώνη πάνω από την
θύρα του Ιερού του Απόλλωνος.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2011
Βλεποντας το Χριστουγεννιατικο δενδρο,που ΚΛΙΚ
......σκεφθείτε τα παραπανω και
παρακατω, γίνετε δυνατοι ,ερνηθειτε την χειραγωγηση και τις
ψευδευσθησεις,συνομιληστε με τον εαυτο σας, αντιδραστε στις
μεταλλαξεις που σας επιβαλλουν τα καταναλωτικα συμφεροντα.,δεν μας ΑΓΑΠΟΥΝ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ!!!
ξαναβρείτε τον εαυτο σας την
ταυτοτητα μας.,
Ξέρετε πότε ήρθε το πρώτο χριστουγεννιάτικο
δέντρο στην Ελλάδα; Το 1933, όταν ο βασιλιάς
Όθωνας και η βαυαρική συνοδεία του, έφεραν
στη χώρα μας το Γερμανικό έθιμο. Παρόλα
αυτά, μετά τη δεκαετία του 50 έγινε
απαραίτητη η παρουσία του σε κάθε ελληνικό
σπίτι.
Οι ρίζες όμως του εθίμου, δεν είναι καθόλου
γερμανικές, αντιθέτως οι πρόγονοι του
Χριστουγεννιάτικου δέντρου, ήταν
ειδωλολάτρες!
Ήταν άνθρωποι, που έκοβαν δέντρα από τα δάση και τα στόλιζαν στο σπίτι τους για να έχουν καλή σοδειά στο χωράφι τους.
Ήταν άνθρωποι, που έκοβαν δέντρα από τα δάση και τα στόλιζαν στο σπίτι τους για να έχουν καλή σοδειά στο χωράφι τους.
Το έθιμο ξεκίνησε να παίρνει τη σημερινή του
εκδοχή τον 16ο αιώνα. Εκείνη την εποχή ο
Μαρτίνος Λούθηρος, ιδρυτής της
Προτεσταντικής θρησκείας, ξεκίνησε να
τοποθετεί αναμμένα κεριά, πάνω στο δέντρο.
Φαντάζεστε όλοι, πόσα πολλά ατυχήματα είχαν
προκληθεί εκείνη τη περίοδο και πόσα σπίτια
είχαν γίνει κάρβουνο, μαζί με το δέντρο!
Η λύση σωτηρίας λοιπόν, ήρθε το 1882, με τον
Έντουαρτ Τζόνσον, συνάδελφο του Τόμας
Εντισον, που έφτιαξε το πρώτο ηλεκτρικά
φωτισμένο δέντρο. Από τότε δισεκατομμύρια σ’
όλο τον κόσμο το ακολούθησαν.
Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011
Δεν μας ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.......
...να συνεχιζουμαι να τους αντιμετωπιζουμε αλλο ως
''ΑΣΤΕΙΟ''
κι αυτους και τις καταστρεπτικες ιδεες τους. καθως θα συνεχιζουν να πιστευουν πως μονοπωλουν την εμπευση..
--Μολις προ ολιγου, ο ΑΦΙΟΝΙΣΜΈΝΟΣ με την Πρωθυπουργια Σαμαρας, δηλωσε πως θα πρεπει να μειωθουν οι ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ!!!!!
--Ηλιθιοι, φαντασμενοι, πολιτικοι του καφενειου θα κατακλισουν τις ημερες αυτες την επαρχια [συγνωμη περιφερεια ] πλεον επικινδυνοι οι ΥΠΑΣΠΙΣΤΕΣ του ΓΑΛΑΖΙΟΥ ΟΙΚΟΥ.
Με τον ΑΡΙΒΙΣΜΟ και ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ που τους διακατεχει θα προσπαθησουν να μας προσβαλουν ως ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ μειωνοντας τη ΜΝΗΜΗ μας.
Αρνουνται ν' ακροασθουν την σκεψη μας, αρνουνται ν' αποδεχθουν τις ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ μας, ευελπιστώντας ΞΕΝΔΙΑΝΤΡΟΠΑ να τους επιβεβαιωσουμε!!!!
Μου ειναι πλεον ΑΔΥΝΑΤΟ ν' ακολουθησω την ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ τους!!!!!
--Πως μπορει ενας ''ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ'' ν' ακολουθησει την ΣΚΕΨΗ αυτου που ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ καθε εννοια ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.....που ΔΙΕΛΥΣΕ καθε ιχνος ΚΟΙΝΩΝΙΚΉΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ και θα ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ στην ιστορια ως ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ με ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ απεναντι στην ΑΣΘΕΝΕΙΑ, του να ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ την ΑΡΧΗΓΙΑ ενος κομματος;;;;;;Δηλ, Την ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ του απο ΑΝΕΡΓΟΥΣ και ΑΣΤΕΓΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!
--Πως ν' ακολουθησεις την ΑΡΡΩΣΤΙΜΈΝΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ.....του ΥΠΟΥΡΓΟΥ ....που ξαφνικα και ως μη ΟΦΕΙΛΕ παριστανει τον ΑΝΤΥΠΑ!!!!
---Πως ν' ακολουθησεις τον ΑΡΙΒΙΣΜΟ ολων, που επι τριαντα χρονια βρισκονται στο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΚΉΝΙΟ οταν ΕΞΑΝΙΣΤΑΝΤΑΙ για τα οσα σημβαινουν στο κατ΄ ΕΞΟΧΗΝ ευνοημενο χωρο απο τους ιδιους της ΕΦΟΡΙΑΣ......οπου γινεται το μεγαλο ΠΑΙΧΝΙΔΙ των Υ/ΗΜΕΤΕΡΩΝ;;;;;
ΚΑΙΡΟΣ να ξεκολλησουμε απο τις ενδομυχες τυψεις μας και εσωτερικες συγκρουσεις, ποσο φταιμε αν φταιμε κλπ.
Οι Ανρωποι αυτοι ειναι ΣΚΛΑΒΟΙ των Νομων της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ του ΞΕΣΑΛΩΜΕΝΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ [ σας θυμιζω τον Γαλαζιο Παπαθανασιου, τον Ευρωπαιο Χατζηδακη, ..] και χορευουν οπως αυτη τους σφυριζει, καμαρωνοντας απο πανω. για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της.
''Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΚΑΙ ΣΑΡΩΤΙΚΗ''
[γραφει καπου ο Βασιλης Ραφαηλιδης ]
[γραφει καπου ο Βασιλης Ραφαηλιδης ]
ας μη τους
ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!!
Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011
Θεραπεια ΨΥΧΗΣ!!!!!!
J. S. BACH klik
Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011
''Περι Εθνικης Ομοψυχιας'' και αλλες μ......
«Οι χώρες δεν αυτοκτονούν, ανασυγκροτούνται και αντεπιτίθενται», τονίζει
η Αννα Διαμαντοπούλου, ζητώντας ουσιαστική εθνική ομοψυχία «για μια
φορά στην Ιστορία μας''
...........................................................................................................
ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΗ δεν θα μπορουσα να την χαρακτηρισω , καθως και να συνέβαινε κατι τετοιο η Προκλητικη Παρουσια της στην επετειο της 28ης Οκτωβριου κατι θα πρεπει να της θυμιζει περι ''ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΟΨΥΧΙΑΣ'.'...........................................!!!!!!
Πολυ απλα για μια ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ [ τριαντα χρονων , χρυσοπληρωμενη μη μας διαφευγει η θητεια στις ΒΡΥΞΈΛΛΕΣ] που δεν εχει ν' αποδειξει εργο, η Εθνικη Ομοψυχια προφανως συνισταται στο να ψηφιζουν τον ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΑΝ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ 250.......της ΒΟΥΛΗΣ των ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.!!!!!
--ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ.
Οι ΧΩΡΕΣ δεν αυτοκτονουν πολυ απλα γιατι κατι τετοιο δεν ειναι δυνατον .........οι χωρες μπορει να καταστραφουν , να εξαφανισθουν απο τον ΧΑΡΤΗ καθως η υπαρξη και η εξαφανιση τους συνιστα αποτελεσμα φυσικων φαινομενων [τελευταια και παρεμβασης της ανθρωπινης αμετροεπειας--επιστημονικη προοδο την αποκαλεσαν --]. ..
--Οι ΠΟΛΙΤΕΣ των ΧΩΡΩΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ, οταν συμβαίνει να εχουν τις τυχες των στα χερια τους
ΑΤΟΜΑ,
ΑΝΙΚΑΝΑ- ΑΝΑΞΙΑ-ΠΩΛΗΤΕΣ ΑΠΑΤΗΛΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΠΡΟΣ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.--ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ--ΕΥΔΑΙΜΟΝΑ-ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΏΚΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ.
-ΑΤΟΜΑ, που Μαθητευσαν προκειμενου να δημιουργησουν Κομματικους Στρατους προς ιδιον Οφελος, Πελατιακες Σχεσεις...........--συμπαραθεση ιδιωτικου και δημοσιου χωρου, αυτο που κατεστρεψε την Ρωμαικη Αυτοκρατορια--[ποιος νιαζεται;;;;]
--ΑΤΟΜΑ, που το πραγματικο τους ΠΡΟΣΩΠΟ παραμενε επιμελως κριμενο πισω απο την ΜΑΣΚΑ ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΩΝ!!!!!
--Για ποια Εθνικη Ομοψυχια να μιλησουμε;;;Με ποιον κοινο παρανομαστη;;;
---Με τις Συνταξεις των 350Ε αυτων που ανοικοδομησαν το Ελληνικο Κρατος μετα των Πολεμο και τις ΤΡΙΠΛΕΣ των ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΩΝ;;;
--Με τα τετραωρα των κατοχων ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ και τους παχυλους μισθους των Υπουργικων Συμβουλων;;;
--Με τα Απειρου Χλιδης και Θαλπωρης Υπουργικα Γραφεια και τον Αστεγο Ελληνα!!!!!!!!! που πεθαινει μεσα στο ''ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΨΥΓΕΙΟ'' [ ευγενικη παραχωρηση του γειτονα];
--Με τα παιδια που ΥΠΟΣΙΤΙΖΟΝΤΑΙ και ΛΙΠΟΘΥΜΟΥΝ [ Αρνουμενη να το παραδεχθει η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑΣ] το ΣΩΤΗΡΙΟΝ ΕΤΟΣ 2011 στην Ελλαδα των ημετερων , των Εργολαβων και ΤΗΛΕΚΑΝΩΝΩΝ .........
--Με την πληρη καταρευση της Δημοσιας Περιθαλψης που αποτελει το προκεχωρημενο αγημα της μειωσης του ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟΥ!!!!!!
--Με τους ΖΗΛΩΤΕΣ της Οικονομιας της Αγορας;;;;και τις 50.000 κατοικιες Ελληνων υπο την απειλη της ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ;;; Το 1.500.000 εκ Ανεργους;;;
Εχουμε ως λαος αυτου του τοπου τις δικες μας ΕΥΘΥΝΕΣ επιμεριζομενες!!!!!!
Τουτο ομως δεν δινει σε κανενα απ' οσους διαφεντεψε τον τοπο αυτο να συνεχισει να
ΚΟΥΝΑ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ...και να ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΗΘΟΣ.!!!!!
ΑΙΔΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!
Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011
Οι Σκοπιανοι μας ευχονται
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΝΕΑ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ
ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΣΙΠΑ;;;;;
Παρακατω αναφέρονται οι Ελληνικες Εταιρειες που δραστηριοποιουνται στα ΣΚΟΠΙΑ. συμφωνα με την Εφημεριδα
''ΤΟ ΠΑΡΟΝ''
Προσωπικο ερωτημα!!!!
Ποσες απο αυτες αφου χρηματοδοτηθηκαν ''εκλεισαν το μαγαζι'' αφησαν ανεργους και ξεκινησαν την αναπτυξη του ''επαγγελματικου Ελληνικου δαιμονιου'' στη γειτονικη χωρα, εκμεταλλευομενοι την ντοπια φτώχεια;;;
Ποσοι οφειλουν ''παγωμενες πιστωσεις;;;
Διαβαζοντας τα παρακατω θα διαπιστωσετε γιατι εξαφανισθηκε η νηματουργια στην Ελλαδα
Μηπως ειμαι ''εθνικιστρια''
Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011
ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΗΔΙΑ!!!!
Καταλαβατε τωρα γιατι ο '' ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ'' κουναει το δακτυλο στους απεργους;;;;
Ζωη ν' εχει ο παππους!!!
«Προς αποφυγή κάθε παρανόησης θέλω να σας ενημερώσω προκαταβολικά για τα
εξής. Εις ανύποπτον χρόνο και αφού είχαν δικαιωθεί και οι δύο προσφυγές
μου για τα αναδρομικά των βουλευτών με εξώδικό μου προς τον διοικητή
της Τραπέζης της Ελλάδος και τον πρόεδρο της Βουλής εξεχώρησα
οποιαδήποτε αναδρομική αμοιβή μου στο Ταμείον Καταπολέμησης του Δημοσίου
Χρέους που έχει ανοίξει η Βουλή στην τράπεζα της Ελλάδος. Συνεπώς
οποιαδήποτε συζήτηση επί του θέματος δεν με αφορά».
Την προσφυγη ομως την εκανες ''μπαρμπα''!!!
Την προσφυγη ομως την εκανες ''μπαρμπα''!!!
Εδω καταντησατε την περηφανη Ελλαδα!!!!
Αφου πρωτα την εκμαυλισατε, προκειμενου να μη βλεπει την τυφλα της.
--ΠΑΣΟΚ.
-Μα καλα δεν βλεπεις τι γινεται;;;;;
--Ναι, αλλα ειμαι ΠΑΣΟΚ!!!!
--Και τι σημαινει ΠΑΣΟΚ;;;;
--Τι να κανω, ειμαι ΠΑΣΟΚ!!!!
Η αυτη απαντηση ΚΑΡΜΠΟΝ και απο την ΓΑΛΑΖΙΑ καταιγιδα!!!!!
Και τοτε λες. ΦΕΥΓΩ--ΦΕΥΓΩΩΩΩΩΩ!!!!!
Αυτος ο 40αρης και 50αρης ειναι εικονα της ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ σας........Αυτος που δεν γνωριζει ποιος ειναι ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ κι ομως δηλωνει πως τον εμπιστευεται, καθως η παραπληροφορηση των παρακειμομενων σας , των αφεντικων σας καλητερα , παρουσιαζουν τον ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ ΣΩΤΗΡΑ του λαου!!!!!!
Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011
Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011
Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011
Λοβέρδος: Καταρρέει το κοινωνικό κράτος
Τη διαπίστωση ότι «η χώρα είναι στα
όρια» σε ό,τι αφορά το κοινωνικό κράτος έκανε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας
Λοβέρδος, προειδοποιώντας ότι το 2012 «δεν υπάρχουν περιθώρια να βρούμε
χρήματα από συμμαζέματα και εξορθολογισμό και θα απειληθούν ευθέως οι
υποδομές του κοινωνικού κράτους».
ΠΗΓΗ ΕΝΕΤ..
ΣΧΟΛΙΟ.Το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΔΟΣ ΑΡΙΒΙΣΤΑ που περασε ποτε απο την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ σε καιρους ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
--Ο Ανθρωπος που ΓΚΡΕΜΙΣΕ τα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ θεωροντας τα ''ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ',' με την εννοια της ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ!!!
Παραγνωριζοντας πως κατακτηθηκαν ''με αιμα'' ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ........................
--Ο Ανθρωπος που ΓΚΡΕΜΙΣΕ ο,τι ΑΠΕΜΕΙΝΕ απο την ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ!!!!
--Ο Ανθρωπος που ΆΛΩΣΕ και ΔΕΙΩΣΕ τα ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ, δηλ. τον ΚΟΠΟ και ΜΟΧΘΟ 70 χρονων του Ελληνα Εργαζομενου.
--Το ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΥΤΟ αν και Α Κ Ρ Ω Σ Ε Π Ι Κ Ι Ν Δ Υ Ν Ο....με την ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ των ΓΝΩΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΙΚΩΝ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗΣ εμφανιζεται ως ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ για ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ!!!!!
Το τελευταιο προσωπικα μ' αφηνει ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗ, απευθυνομενη ομως προς το ΨΗΦΟΦΟΡΟ του ΠΑΣΟΚ που ισως περασει απο ΔΩ!!!!! εχω μια ερωτηση!!!
--ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ Ν' ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΣΑΣ;;;;;;;
Οσο για τους ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ αν τυχει και βρεθει στον δρομο μας.......ΟΧΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ --ΟΧΙ ΓΙΟΥΧΑ........ΦΤΥΝΟΥΜΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΜΑΣ!!!!
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011
Μεγαλο Λαυρακι!!!! Για Εθνικους Εργολαβους
Η Ε.Ε....-.το κοινο μας σπιτι - ως στοργικη μητερα, με γνωμονα το καλο μας δεν φειδεται χρονου να μας επαναφερει στον σωστο δρομο [ δημοσιονομικα--λαθρομεταναστευση --σπαταλη--] εν τουτοις αρνηθηκε να καλυψει το κοστος κατασκευης του περιφημου
ΦΡΑΧΤΗ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ....η..αλλως την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ!!!!
Οχι βεβαια για λογους που εχουν αναφορα , στον ΑΝΘΡΩΠΟ, αλλα!!!
Με το σκεπτικό ότι, εάν χρηματοδοτήσουν τον φράχτη, τότε θα αναγκαστούν να κάνουν το ίδιο και με τις γειτονικές με την Ελλάδα χώρες.
Ο Πιστος μου φιλος, απο τα μακρινα χρονια , μου αναψε το λαμπακι!!!!!!
Καπου ειχε παρει το αυτι μου;; το ματι μου;;; πως το εργο ειχε προκηρυχθει!!!!!!!
Ο συνηθης ΜΑΓΚΑΣ και ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ Υπουργος εσπευσε ασμενως προς τουτο τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ .!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............
Για να εκδηλωσει σημερα την δηθεν αδιαλλαξια του και την ανεξαρτησια του απο τα κελευσματα της Ε.Ε.
Το εργο θα γινει απο το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ!!!!!!!!!
ΑΝΑΦΩΝΗΣΕ ΦΩΝΗΝ ΜΑΓΑΛΗ!!!!
Την ωρα που εκατονταδες ΜΙΚΡΟΕΡΓΟΛΗΠΤΕΣ εχουν να πληρωθουν για εκτελεσθεντα εργα εδω και τρια χρονια.........οταν εκατονταδες απο τους παραπανω ιδιαιτερα ΝΕΟΙ εξ αυτων κλεινουν τα ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ.......και η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ της χωρας βυθιζεται στην ανεργεια..........
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΥΡΑΚΙ κυριε της ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ!!!!
Ετσι δεν ειναι;;;
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΗΤΟΥ ΕΜΠΟΔΙΟΥ ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗΣ ΤΗΣ Ε/Τ ΜΕΘΟΡΙΟΥ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΒΡΟΥ
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 5.498.000 ΕΥΡΩ Ή 1.873.443.500 ΔΡΧ ΜΕ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΦΠΑ
ΠΟΣΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ: 88.510 ΕΥΡΩ
ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ: 2%
ΗΜΕΡ.& ΩΡΑ ΛΗΞΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ: η δημοπρασία θα διεξαχθεί στα γραφεία της Δ/νσης Τεχνικών/ Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας (π. Κανελλοπούλου 4 - Αθήνα) την Τρίτη, 4-10-2011 με ώρα λήξης επίδοσης προσφορών 10:00 π.μ. από την επιτροπή του διαγωνισμού. Αν για οποιονδήποτε λόγο δε διεξαχθεί n δημοπρασία την προαναφερθείσα ημερομηνία ή αν διεξαχθεί μεν αλλά δεν κατατεθεί καμιά προσφορά, θα διενεργηθεί σε νέα ημερομηνία που θα καθορίσει με πράξη της n Προϊσταμένη Αρχή και n οποία θα γνωστοποιηθεί με ΦΑΞ πέντε (5) τουλάχιστον εργάσιμες ημέρες πριν m νέα ημερομηνία, σε όσους έλαβαν τεύχη του διαγωνισμού και την ίδια ώρα (10:00 π.μ.). η ίδια διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί και δεύτερη φορά με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις. Σημειώνεται ότι στις νέες αυτές ημερομηνίες μπορούν να ζητήσουν και να λάβουν τεύχη του διαγωνισμού και να συμμετάσχουν σ' αυτόν ενδιαφερόμενοι που δεν εκδήλωσαν ενδιαφέρον την προηγούμενη φορά. Στην περίπτωση αυτή, τα τεύχη θα παρέχονται στους ενδιαφερόμενους μέχρι και δύο εργάσιμες ημέρες πριν το διαγωνισμό (n ημέρα του διαγωνισμού δεν προσμετράται).
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ: ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΡΕΑ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΉ, ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
ΤΟΠΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ: ΝΟΜΟΣ ΕΒΡΟΥ
ΦΡΑΧΤΗ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ....η..αλλως την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ!!!!
Οχι βεβαια για λογους που εχουν αναφορα , στον ΑΝΘΡΩΠΟ, αλλα!!!
Με το σκεπτικό ότι, εάν χρηματοδοτήσουν τον φράχτη, τότε θα αναγκαστούν να κάνουν το ίδιο και με τις γειτονικές με την Ελλάδα χώρες.
Ο Πιστος μου φιλος, απο τα μακρινα χρονια , μου αναψε το λαμπακι!!!!!!
Καπου ειχε παρει το αυτι μου;; το ματι μου;;; πως το εργο ειχε προκηρυχθει!!!!!!!
Ο συνηθης ΜΑΓΚΑΣ και ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ Υπουργος εσπευσε ασμενως προς τουτο τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ .!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............
Για να εκδηλωσει σημερα την δηθεν αδιαλλαξια του και την ανεξαρτησια του απο τα κελευσματα της Ε.Ε.
Το εργο θα γινει απο το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ!!!!!!!!!
ΑΝΑΦΩΝΗΣΕ ΦΩΝΗΝ ΜΑΓΑΛΗ!!!!
Την ωρα που εκατονταδες ΜΙΚΡΟΕΡΓΟΛΗΠΤΕΣ εχουν να πληρωθουν για εκτελεσθεντα εργα εδω και τρια χρονια.........οταν εκατονταδες απο τους παραπανω ιδιαιτερα ΝΕΟΙ εξ αυτων κλεινουν τα ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ.......και η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ της χωρας βυθιζεται στην ανεργεια..........
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΥΡΑΚΙ κυριε της ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ!!!!
Ετσι δεν ειναι;;;
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 5.498.000 ΕΥΡΩ Ή 1.873.443.500 ΔΡΧ ΜΕ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΦΠΑ
ΠΟΣΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ: 88.510 ΕΥΡΩ
ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ: 2%
ΗΜΕΡ.& ΩΡΑ ΛΗΞΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ: η δημοπρασία θα διεξαχθεί στα γραφεία της Δ/νσης Τεχνικών/ Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας (π. Κανελλοπούλου 4 - Αθήνα) την Τρίτη, 4-10-2011 με ώρα λήξης επίδοσης προσφορών 10:00 π.μ. από την επιτροπή του διαγωνισμού. Αν για οποιονδήποτε λόγο δε διεξαχθεί n δημοπρασία την προαναφερθείσα ημερομηνία ή αν διεξαχθεί μεν αλλά δεν κατατεθεί καμιά προσφορά, θα διενεργηθεί σε νέα ημερομηνία που θα καθορίσει με πράξη της n Προϊσταμένη Αρχή και n οποία θα γνωστοποιηθεί με ΦΑΞ πέντε (5) τουλάχιστον εργάσιμες ημέρες πριν m νέα ημερομηνία, σε όσους έλαβαν τεύχη του διαγωνισμού και την ίδια ώρα (10:00 π.μ.). η ίδια διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί και δεύτερη φορά με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις. Σημειώνεται ότι στις νέες αυτές ημερομηνίες μπορούν να ζητήσουν και να λάβουν τεύχη του διαγωνισμού και να συμμετάσχουν σ' αυτόν ενδιαφερόμενοι που δεν εκδήλωσαν ενδιαφέρον την προηγούμενη φορά. Στην περίπτωση αυτή, τα τεύχη θα παρέχονται στους ενδιαφερόμενους μέχρι και δύο εργάσιμες ημέρες πριν το διαγωνισμό (n ημέρα του διαγωνισμού δεν προσμετράται).
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ: ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΡΕΑ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΉ, ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
ΤΟΠΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ: ΝΟΜΟΣ ΕΒΡΟΥ
Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011
ΛΟΥΤΣΙΟ ΜΑΓΚΡΙ κλικ
To μεγαλύτερο αμάρτημά του ήταν που έφυγε με τέτοιο τρόπο
«Η παραβολή του Μπρεχτ, που διάλεξε για τίτλο του βιβλίου του ο
Λούτσιο Μάγκρι, «Ο ράφτης της Ουλμ», ισχύει για τον κομμουνισμό: προς το
παρόν δεν τα κατάφερε, αύριο όμως ίσως να τα καταφέρει. Στο παράρτημα
αυτού του βιβλίου υπάρχει το κείμενο που είχε γράψει το 1988 ως
πλατφόρμα για το 18ο Συνέδριο του ΙΚΚ, το οποίο, αν το διαβάσουμε και
σήμερα, μετά από είκοσι χρόνια, μοιάζει να είναι στρατηγικό κείμενο
εξαιρετικά επίκαιρο». Λουτσιάνα Καστελίνα
Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011
Να τελειωνουμε!!!!!!
'' Η Αρχουσα ταξη του χρηματος εκμεταλευομενη τον υπαρξιακο φοβο τον χρησιμοποιησε στο επακρο μεσα απο τα καναλια που εξυπηρετουν τους σκοπους της.
[ ΤΥΠΟΣ -εντυπος, ηλεκτρονικος- Πανεπιστημια και πανεπιστημιακους -δεμενους στο αρμα της- Κινηματογραφο...]
Ο φοβος του ''επεκεινα'' δημιουργει πανικο , αποπροσανατολιζει απο το σημερα,απο την επιβιωση.
Το πεδιο ελευθερο λοιπον για την εγκαθίδρυση της
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
Στα καθ' ημας καποιος ''ευαισθητοποιημενος'' λευκος καρχαριας, καταβαλλει φιλότιμες προσπαθειες!!!!''
Τέλος ημερολογιακής εποχής ήταν τελικά η ...συντέλεια! κλικ
!«Tέλος εποχής» και σε καμία περίπτωση το «τέλος του κόσμου» σηματοδοτεί το 2012 κατά τους Μάγιας, σύμφωνα με νέες μελέτες ερευνητών. Οι επιστήμονες «ξαναδιάβασαν» την «προφητεία» που εδώ και χρόνια έχει ξεσηκώσει θύελλα εκτιμήσεων και... αποκωδικοποιήσεων και κατέληξαν στο ότι οι Μάγιας μιλούσαν για το τέλος μιας εποχής –σύμφωνα με το ημερολόγιό τους- και όχι για το τέλος του κόσμου.
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011
ΘΕΛΕΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΜΑ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Ο Άδωνις Γεωργιάδης πριν λίγες ημέρες απάντησε στην Βουλή την πρώτη ερώτηση ως Υπουργός πια!Την ερώτηση κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ τους οποίους μάλιστα χαρακτήρισε «αξιοπρεπείς συναδέλφους»!
Αυτό βέβαια δεν ξέφυγε από την παρέα των Ράδιο Αρβύλα, που… θυμήθηκαν ένα παλαιότερο στιγμιότυπο από εκπομπή του Άδωνι…
Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011
Αφιερωμενο σε οσους προσπαθουν
να προσεταιρισθούν ψηφους ανεχομενοι ολους οσους διακατέχονται απο συνδρομα 'μεταμοντερνα'
Δείτε τι έκαναν κάποιοι διεθνηστούληδες στη Θεσσαλονίκη!
Η
φωτογραφία είναι από το κεντρικότερο σημείο της Θεσσαλονίκης! Στη
διασταύρωση των οδών Εγνατία και Αγγελάκη και απέναντι από τα βυζαντινά
τείχη που πρόσφατα λεηλατήθηκαν, κάποιοι αριστεροχαρούμενοι
διεθνηστούληδες έδειξαν πάλι το μίσος τους για την Ελλάδα...
Απο μια ΑΡΙΣΤΕΡΗ που γνωριζει Ιστορια και τις συμφορες που προκαλεσε στον τοπο η απαξιωση των ΛΑΘΩΝ ΜΑΣ!!!!!
Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011
Οταν οι τυχες των λαων βρισκονται στα χερια ''ΕΥΔΕΜΟΝΙΣΤΩΝ'' ΕΥΔΕΜΟΝΙΣΤΩΝ.
«Μιλούσα γενικά και όχι συγκεκριμένα για τον Χρήστο Παπουτσή. Το
διευκρινίζω δεν αναφερόμουνα στον κ. Παπουτσή» δήλωσε ο Α. Γεωργιάδης
στον Real Fm 97,8 κάνοντας στροφή 180ο μοιρών για τις βολές που εξαπέλυσε το πρωί εναντίον του υπουργού προστασίας του πολίτη.''
[ υπηρξα αυτηκοος μαρτυς των λεχθεντων κατα την πρωινη εκπομπη]ΕΝΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ
ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ''ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΙΑ -- ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ'' ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΉΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ ΕΜΦΥΛΙΑΚΑ ΠΡΌΤΥΠΑ ΕΠΙΣΕΊΟΝΤΑΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ
...........................................................
.....''.να οδηγήσει το εκλογικό σώμα σε ανακλαστικά απόρριψης όπως αυτά που καλλιεργεί η Σταλινική Αριστερά και οι Αναρχικοί. Με συνέπεια η Ελλάδα από χώρα της ΕΕ και του ΝΑΤΟ να γίνει μία ιδιότυπη «Κούβα της Μεσογείου».''
Οσο για την ''μαφια'' της ''ενημερωσης'' ας φροντισει να του κοψει και μισθο!!!
Ολα αυτα την ωρα που στο στρατευμα εμφανιζονται οι ''νεοσσοι '' του φασισμου.
.........................................................................................
Ετσι δεν ειναι Κωστα Σκανδαλιδη που δηλωνεις πως,
''ΜΗΤΕ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΖΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ;;;;;;;''
Οι Μαουμουδιες και οι Σωτηρες
Ο Ροβερτος Σπυροπουλος δηλωνει κατηγορηματικα πως οσοι ελαβαν συνταξεις ''ΑΝΑΠΥΡΙΑΣ'', ως μη οφειλαν , θα κληθουν να επιστρεψουν ακομη και δικαστικα εαν χρειασθει ....τα ποσα που ενθυλακωθηκαν..
Αριστα Πραττει!!!!!
Να δω τους θιγομενους , να εναγουν ως ηθικα και φυσικα υπευθυνους , αυτους που εστελναν τα ''ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ'' στις ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ'' και που σημερα εμφανιζονται ΣΩΤΗΡΕΣ να γελασει και ο
ΛΕΥΚΟΣ ΧΙΜΠΑΤΖΗΣ
Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011
ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΕΥΡΩΠΗ κλικ
Ρήξη χωρίς αποκοπή, του Γιάννη Δραγασάκη
Posted: Νοεμβρίου 20, 2011 by ecoleft11Ετικέτες:Γιάννης Δραγασάκης, ευρωπαική οικονομική κρίση
2
http://www.enet.gr
Τα όσα συμβαίνουν σήμερα στην Ευρώπη δεν
θα έπρεπε να προκαλούν έκπληξη. Δεν υπάρχει καμία εξέλιξη που να μην
είχε έγκαιρα προβλεφθεί. Η ελληνική κρίση ποτέ δεν ήταν παρά η μύτη του
παγόβουνου. Τώρα το «παγόβουνο» βγαίνει στην κορυφή. Η επέκταση της
κρίσης στην Ιταλία, πιθανώς και στη Γαλλία, το πιστοποιεί. Αυτό λοιπόν
που ακόμη και δυνάμεις της αριστεράς με ευκολία αποκαλούν «κρίση του
ευρώ», δεν είναι παρά μια κρίση του πολιτικού σχεδίου που το
δημιούργησε.
Το ευρώ, ακόμη και στην ατελή μορφή του,
πέτυχε μια υψηλή εξωτερική νομιμοποίηση. Αρχισε σε σύντομο χρόνο να
εγκαθίσταται ως παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα. Η Ρωσία π.χ. έχει ήδη το
50% των συναλλαγματικών αποθεμάτων της σε ευρώ. Οι κοινωνικές και
πολιτικές βάσεις του όμως, η λεγόμενη αρχιτεκτονική του ευρώ,
αποδείχθηκε σαθρή. Διότι ενσωμάτωνε εξαρχής τη νεοφιλελεύθερη λογική και
θεσμοθετούσε την εξουσία των αγορών επί της πολιτικής και επί της
εργασίας. Ενώ το ευρώ νομιμοποιήθηκε εξωτερικά ως αποθεματικό νόμισμα,
απονομιμοποιήθηκε εσωτερικά, αφού η ύπαρξή του ταυτίσθηκε με τη
λιτότητα, την ανεργία, τη διεύρυνση των ταξικών και των περιφερειακών
ανισοτήτων, που είναι η βάση της σημερινής κρίσης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2016
(1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
-
►
2013
(30)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2012
(198)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
▼
2011
(498)
-
▼
Δεκεμβρίου
(24)
- ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Γραμματα στον Αη Βασιλη...................
- Αρχισαν τα Οργανα!!!!!
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2011
- MIKΡΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ
- ΑΥΡΙΟ ΘΑ 'ΡΘΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΠΩΣ Σ' ΑΓΑΠΟ...
- ΠΡΟΣ ΛΑΚΕΔΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ!!!
- Η ''ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ'' μας ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.....οπου ...
- Εχει γερες ριζες η παραδοση!!!!!! για οσο...
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2011
- Δεν μας ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.......
- Θεραπεια ΨΥΧΗΣ!!!!!!
- ''Περι Εθνικης Ομοψυχιας'' και αλλες μ......
- Οι Σκοπιανοι μας ευχονται
- 36 ΧΡΟΝΙΑ ''ΑΡΠΑΞΕ ΝΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΚΛΕΨΕ ΝΑ 'ΧΕΙΣ''
- ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΗΔΙΑ!!!!
- Εφυγε η ΣΩΤΙΑ ΤΣΩΤΟΥ....
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ!!!
- Λοβέρδος: Καταρρέει το κοινωνικό κράτος
- η μύτη τους στον ουρανό κι ο κώλος τους στις στάχτες
- Μεγαλο Λαυρακι!!!! Για Εθνικους Εργολαβους
- ΛΟΥΤΣΙΟ ΜΑΓΚΡΙ κλικ To μεγαλύτερο αμά...
- Να τελειωνουμε!!!!!!
- ΘΕΛΕΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΜΑ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ Α...
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
▼
Δεκεμβρίου
(24)




















