Ο Ροβερτος Σπυροπουλος δηλωνει κατηγορηματικα πως οσοι ελαβαν συνταξεις ''ΑΝΑΠΥΡΙΑΣ'', ως μη οφειλαν , θα κληθουν να επιστρεψουν ακομη και δικαστικα εαν χρειασθει ....τα ποσα που ενθυλακωθηκαν..
Αριστα Πραττει!!!!!
Να δω τους θιγομενους , να εναγουν ως ηθικα και φυσικα υπευθυνους , αυτους που εστελναν τα ''ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ'' στις ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ'' και που σημερα εμφανιζονται ΣΩΤΗΡΕΣ να γελασει και ο
ΛΕΥΚΟΣ ΧΙΜΠΑΤΖΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου