Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Τι βλεπουν τα ματακια μου;;;;

ΛΟΒΕΡΔΟΣ   --   ''ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ''  και  το  ''ΘΕΙΟΝ   ΒΡΕΦΟΣ''   ΥΠΕΡ   ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ;;;;

2 σχόλια:

Γραφεας Πεζικου είπε...

Δεν άρεσε στο καθεστώς η εφημερίδα,ίσως επειδή ήταν η μόνη μη χειραγωγημένη απ αυτό που έστω και παραμικρή καλόπιστη κριτική της ενοχλούσε κι εκνεύριζε το καθεστώς του ΓΑΠ,και γιαυτό θα την κλείσει,'όπως και το ΑΛΤΕΡ εκφράζοντας στην ώρα του δακρυβρεχτα και τον επικήδειο της,για να έχουμε και την έξωθεν καλή μαρτυρία.."περί των δημοκρατικών-σοσιαλιστικών-αντιεξουσιαστικών γιαλαντζί αντιλήψεων των νεκροθαφτών

Unknown είπε...

Αυτο κι αν συνιστα σκανδαλο.......

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...