Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ!!!

 Τελευταιο   ΑΝΕΚΔΟΤΟ.
Ο   Σαμαρας  δηλωνει   πως   δεν   ΑΔΙΑΛΑΚΤΟΣ!!!!  

2 σχόλια:

Γραφεας Πεζικου είπε...

Αξίζει νομίζω Τασούλα,να κάνεις το κόπο να με διαβάσεις σήμερα στο άρθρο που ανέβαα"ΔΥΟ ΓΑΙΔΑΡΟΙ ΜΑΛΩΝΑΝΕ ΣΕ ΞΕΝΗ ΑΧΥΡΩΝΑ"

Unknown είπε...

Καλησπερα.
Χριστοδουλε σε διαβαζω σε καθημερινη βαση, αδυνατω να μπω να σχολιασω,,,,σου το εχω ξαναπει.
Ευχομαι να εισαι καλα.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...