Άδωνις Γεωργιάδης στο "Ράδιο 9": "Κάποιοι το 1940 έλεγαν τον Μεταξά φασίστα"
Αίσθηση προκαλεί δήλωση του νέου υφυπουργού Ανάπτυξης, αρμόδιου για θέματα Ναυτιλίας, Άδωνι Γεωργιάδη στο "Ράδιο 9"."Κάποιοι Έλληνες το 1940 έλεγαν το Μεταξά φασίστα", είπε χαρακτηριστικά ο κ.Γεωργιάδης, κληθείς να σχολιάσει τις αντιδράσεις εντός και εκτός συνόρων για τη συμμετοχή του ΛΑΟΣ στην κυβέρνηση.
Παράλληλα, ο υφυπουργός Ανάπτυξης τόνισε πως δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο, προσθέτοντας πως "δε γίναμε όλοι το ίδιο κόμμα, αλλά δίνουμε όλοι μαζί μια μάχη για την πατρίδα".

4 σχόλια:
Πλημμυρίσαμε από σωτήρες.
Δημοκράτες...
Το επόμενο βήμα είναι να ανακηρυχθούν
άγιοι σοσιαλιστές.
Φιλάκια.
Για την πατρίδα ρε γαμώ το ... :-))
.
Ax Τασούλα μου, αχ....
Και η Μανωλίδου κα υφυπουργού...
Που βαδίζουμε? περίμενε κανείς από μια σοσιαλιστική κυβέρνηση να μας προκύψει ...Άδωνις και Βορίδης?
Σημεία και τέρατα των καιρών των Διεθνών Τοκογλύφων και των Λεσχών τους...
Ας το καταλάβει ο λαός ότι ο φασισμός είναι ένας είτε γαλάζιος είτε πράσινος είτε κόκκινος....
Απλά αλλάζει "πανωφόρια"...
Βρε παιδια, μηπως χρειαζεται κατι αποτελεσματικοτερο απο το ''γιαουρτι'';;;;
Δημοσίευση σχολίου