Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Παιχνιδια που ξεχασθηκαν

Επρεπε   να   ζησουμε   την   Αθλιοτητα   των   τριων  24ωρων   προκειμενου  να  ερθουν  στο μυαλο  μας   παιχνιδια   που ξεχασθηκαν,   που  οι  πιτσιρικαδες   μας  δεν γνωριζουν  --πως   θα  μπορουσε αλλωστε  οταν  η  μονη  τους  διασκεδαση  ειναι  εδω και πολλα  χρονια  να μετρουν  τ' αυτοκινητα  στα διοδια   καθε  Σ/Κ ----[αυτο  ειναι  μια  αλλη ιστορια ]--.
Δεν γνωριζω   αν  στο  ΣΙΚΑΓΟ  τα  γνωριζαν  ,  για  τους  συμβουλους  ειμαι  σιγουρη  ,οπως  και  για  τον  Αντωνακη   τον   ΠΟΡΘΗΤΗ.
ΞΕΚΙΝΑΜΕ  ΛΟΙΠΟΝ.


ΔΕΝ   ΠΕΡΝΑΣ   ΚΥΡΑ   ΜΑΡΙΑ [ΠΑΣΟΚ]  ......ΔΕΝ   ΠΕΡΝΩ-ΠΕΡΝΩ[Ν.Δ]
ΝΔ.  - ΘΑ  ΗΠΑΓΩ  ΕΙΣ  ΤΟΥΣ   ΚΗΠΟΥΣ  [ ΘΑ  ΓΙΝΩ  ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ]

ΣΠΑΣΜΕΝΟ   ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Ελα   Γιωργοοοοο---Αντωνη   μ'  Ακους;;;;
Γαμωτο  ΕΠΕΣΕ  παλι  η  ΓΡΑΜΜΗ!!!


ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ    και   γιατι  ο  ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ  ;;;  ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ  και   γιατι  ο  ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ;;;
ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ!!!!!



ΠΑΝΩ   ΧΑΙΡΙ   -ΚΑΤΩ  ΧΕΡΙ......ΤΙΝΟΣ  ΕΙΝΑΙ  ΑΠΟ  ΠΑΝΩ;;;
ΔΝΤ!!!!!!!!!!!


ΣΤΟ   ΜΟΝΟ   ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ    ΕΙΝΑΙ   ΣΤΟ   ΠΩΣ   ΝΑ  ΜΑΣ  ΠΗΔΗΞΟΥΝ


Και   μεις
ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΜΕ
ΑΚΙΝΗΤΙΝΔΑ-----ΣΤΑ   ΡΩΜΑΛΕΑ   ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑΚΙΑ




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...