Επρεπε να ζησουμε την Αθλιοτητα των τριων 24ωρων προκειμενου να ερθουν στο μυαλο μας παιχνιδια που ξεχασθηκαν, που οι πιτσιρικαδες μας δεν γνωριζουν --πως θα μπορουσε αλλωστε οταν η μονη τους διασκεδαση ειναι εδω και πολλα χρονια να μετρουν τ' αυτοκινητα στα διοδια καθε Σ/Κ ----[αυτο ειναι μια αλλη ιστορια ]--.
Δεν γνωριζω αν στο ΣΙΚΑΓΟ τα γνωριζαν , για τους συμβουλους ειμαι σιγουρη ,οπως και για τον Αντωνακη τον ΠΟΡΘΗΤΗ.
ΠΑΝΩ ΧΑΙΡΙ -ΚΑΤΩ ΧΕΡΙ......ΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ;;;
ΔΝΤ!!!!!!!!!!!
ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΗΔΗΞΟΥΝ
Και μεις
ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΜΕ
Δεν γνωριζω αν στο ΣΙΚΑΓΟ τα γνωριζαν , για τους συμβουλους ειμαι σιγουρη ,οπως και για τον Αντωνακη τον ΠΟΡΘΗΤΗ.
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ.
ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΑ [ΠΑΣΟΚ] ......ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ-ΠΕΡΝΩ[Ν.Δ]
ΝΔ. - ΘΑ ΗΠΑΓΩ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ [ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ]
ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Ελα Γιωργοοοοο---Αντωνη μ' Ακους;;;;
ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ και γιατι ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ;;; ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ και γιατι ο ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ;;;
ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΑ [ΠΑΣΟΚ] ......ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ-ΠΕΡΝΩ[Ν.Δ]
ΝΔ. - ΘΑ ΗΠΑΓΩ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ [ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ]
ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Ελα Γιωργοοοοο---Αντωνη μ' Ακους;;;;
Γαμωτο ΕΠΕΣΕ παλι η ΓΡΑΜΜΗ!!!
ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ και γιατι ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ;;; ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ και γιατι ο ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ;;;
ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ!!!!!
ΠΑΝΩ ΧΑΙΡΙ -ΚΑΤΩ ΧΕΡΙ......ΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ;;;
ΔΝΤ!!!!!!!!!!!
ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΗΔΗΞΟΥΝ
Και μεις
ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΜΕ
ΑΚΙΝΗΤΙΝΔΑ-----ΣΤΑ ΡΩΜΑΛΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑΚΙΑ






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου