Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Η ΑΙΤΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ.

Σχολείο αλληλεγγύης στην Ξάνθη. Στήριξη μαθητών από εθελοντές Εκπαιδευτικούς   κλικ

E-mail Εκτύπωση PDF
Την παροχή δωρεάν μαθημάτων πρόσθετης στήριξης σε μαθητές της Γ’ Λυκείου από εθελοντές καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα παράσχει το Σχολείο Αλληλεγγύης.
Η πρωτοβουλία αυτή θα δώσει την ευκαιρία σε υποψήφιους των πανελλαδικών να παρακολουθήσουν όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα σε ολιγομελή τμήματα που θα στεγαστούν στο 2ο Ενιαίο Λύκειο.
Οι καθηγητές που δημιούργησαν το 1ο Σχολείο Αλληλεγγύης Ξάνθης, απευθύνονται σε όλους τους  μαθητές της Ξάνθης που μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις, στις οποίες θα συνεκτιμηθούν και τα οικονομικά δεδομένα των οικογενειών, αφού όπως αναφέρουν οι εθελοντές καθηγητές, πρωταρχικός στόχος είναι η στήριξη των μαθητών από οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες.


.......................................................................................................................................................................
ΚΑΒΑΛΑ.

Περίπου 15 εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν χθες το απόγευμα στο κάλεσμα της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης νομού Καβάλας, προκειμένου να προσφερθούν εθελοντικά για ενισχυτική διδασκαλία σε μαθητές του λυκείου, των οποίων οι οικογένειες αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Σε πρώτη φάση, αναζητείται ο κατάλληλος σχολικός χώρος που θα μπορούσε να φιλοξενήσει τα απογευματινά μαθήματα και από την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει η καταγραφή των αναγκών, ώστε να ληφθούν συγκεκριμένες αποφάσεις.

...................................................................................................................................................................
Με πρωτοβουλία της ΕΛΜΕΡ



Δωρεάν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε αδύναμους μαθητές παρέχουν εθελοντικά οι καθηγητές των γυμνασίων και των λυκείων του νομού Ρεθύμνου. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του τοπικού συλλόγου Διδασκόντων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που πραγματοποιείται για δεύτερη χρονιά προκειμένου να αντικαταστήσουν την υποχρέωση της πολιτείας που προχώρησε στην περικοπή του προγράμματος διδακτικής στήριξης.
Τα μαθήματα που ξεκίνησαν από χθες θα πραγματοποιούνται σε αίθουσες του 3ου γυμνασίου και λυκείου Ρεθύμνου από τις 2:00 το μεσημέρι έως τις 8:00 κάθε απόγευμα. Εξήντα συνολικά καθηγητές συμμετέχουν αφιλοκερδώς στην πρωτοβουλία αυτή, ενώ μέχρι στιγμής έχουν δηλώσει συμμετοχή 224 μαθητές.


Και   ενω   οι   καθηγητες   των    980Ε  με  δωδεκα  ετη  προυπηρεσιας,  μετα   την  θυελλα  της  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ   της  ΑΓΟΡΑΣ  και  της  ΝΤΟΠΙΑΣ  ΡΕΜΟΥΛΑΣ     

επιβεβαιωνουν   πως   συνεχιζουν  να  ειναι   δασκαλοι

την  ιδια   ωρα  αυτοι  που  εφεραν  τον  τοπο  στο σημερινο  χαλι  και  επιμενουν  να  κουνουν  το δαχτυλο  στην  χειμαζομενη  Ελληνικη  οικογενεια   
ενθυλακωνουν  αμυθητα   ποσα

4 εκ. ευρώ ο μισθός του κ.Προβόπουλου και ..αφορολόγητα, λέει ο ΣΥΡΙΖΑ  κλικ

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 9:18 π.μ.


Περισσότερα από 4 εκατομμύρια ευρώ και μάλιστα αυτοτελώς φορολογούμενα -γεγονός που σημαίνει πως είτε φορολογούνται με πολύ χαμηλό συντελεστή είτε δεν φορολογούνται καθόλου- είναι το εισόδημα του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, Γ. Προβόπουλου, εν μέσω οικονομικής κρίσης! Την παραπάνω προκλητική είδηση, που αποκάλυψε ....




Διαβάστε περισσότερα: http://tiperimenoume2.blogspot.com/2010/01/4.html#ixzz1e45FERdD

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------..................................................................................................................................................................
 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

Σχεδόν ανέπαφα παραμένουν τα εισοδήματα των Ελλήνων βουλευτών, όπως προκύπτει από τον προϋπολογισμό για το 2012. Συγκεκριμένα, για το 2012 προβλέπονται 35 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις, επιδόματα, έξοδα κίνησης κλπ, όταν το 2011 η αντίστοιχη πίστωση ήταν στα 36 εκατομμύρια ευρώ.

Παρά ταύτα, ο προϋπολογισμός 2012 είναι μειωμένος κατά 27 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με την περασμένη χρονιά, το οποίο σημαίνει ότι το συγκεκριμένο ποσό προκύπτει κυρίως από περικοπές, σε μισθούς υπαλλήλων, μισθωμάτων και εξοπλισμών.

-          Για τους βουλευτές (αποζημίωση, επιδόματα, έξοδα κίνησης κλπ) προβλέπονται 35.016.200 ευρώ , δηλαδή 1.874.900 ευρώ λιγότερα  σε σχέση με το 2011.

-          Για βουλευτικές  αποζημιώσεις δίνονται 21.226.400 ευρώ  (όσα και το 2011)

-          Αποζημιώσεις βουλευτών για την συμμετοχή στα τμήματα διακοπών και τις αντίστοιχες επιτροπές 2.875.000 ευρώ  (για το 2011 ήταν 5 εκατ. ευρώ)

-          Επίδομα οργάνωσης γραφείου 8.146.900 ευρώ , μόλις 39.400 ευρώ  λιγότερα από το περασμένο έτος)

-          Οικογενειακή παροχή βουλευτών 212.800 ευρώ (όσο και το 2011)

-          Εξοδα κίνησης βουλευτών 1.705.100 ευρώ (μειωμένα κατά 10.500 ευρώ σε σχέση με το 2011)

-          Εργοδοτική εισφορά βουλευτών υπέρ ΕΟΠΥΥ 850.000 ευρώ (αυξημένα κατά 300.000 ευρώ σε σχέση με το 2011)

.......................................................................................................
..

2 σχόλια:

karfoma είπε...

Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους δασκάλους, για τα άλλα τι να πω;
Δεν τα σχολιάζω γιατί θα βρίσω...Φιλιά και ένα καλό σαββατοκύριακο Τασούλα!

Unknown είπε...

Να εισαι καλα, χαιρομαι!!!!
Τα αλλα, δεν προκειται πλεον για παρακμη.......για πληρη αποσυνθεση.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...