Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Αφιερωμενο σε οσους προσπαθουν

 

 να προσεταιρισθούν  ψηφους  ανεχομενοι  ολους  οσους  διακατέχονται  απο  συνδρομα  'μεταμοντερνα'


Δείτε τι έκαναν κάποιοι διεθνηστούληδες στη Θεσσαλονίκη!

Η φωτογραφία είναι από το κεντρικότερο σημείο της Θεσσαλονίκης! Στη διασταύρωση των οδών Εγνατία και Αγγελάκη και απέναντι από τα βυζαντινά τείχη που πρόσφατα λεηλατήθηκαν, κάποιοι αριστεροχαρούμενοι διεθνηστούληδες έδειξαν πάλι το μίσος τους για την Ελλάδα...






2 σχόλια:

Χρήστος Γ. είπε...

Καλησπέρα Τασούλα!
Αργήσαμε αλλά τουλάχιστον εδώ βρήκαμε σημείο επαφής. Κάλιο αργά παρά ποτέ!
"ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΘΡΙΑΜΒΕΥΕΙ!!!"

Unknown είπε...

Καλησπερα, καπετανιε.
Καιρο εχουμε να τα πουμε. Ελπιζω να ειναι ολα καλα!!!!!
Στα ''αυτονοητα'' τα μπλεκουν στον τοπο αυτο!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...