να προσεταιρισθούν ψηφους ανεχομενοι ολους οσους διακατέχονται απο συνδρομα 'μεταμοντερνα'
Δείτε τι έκαναν κάποιοι διεθνηστούληδες στη Θεσσαλονίκη!
Η
φωτογραφία είναι από το κεντρικότερο σημείο της Θεσσαλονίκης! Στη
διασταύρωση των οδών Εγνατία και Αγγελάκη και απέναντι από τα βυζαντινά
τείχη που πρόσφατα λεηλατήθηκαν, κάποιοι αριστεροχαρούμενοι
διεθνηστούληδες έδειξαν πάλι το μίσος τους για την Ελλάδα...

2 σχόλια:
Καλησπέρα Τασούλα!
Αργήσαμε αλλά τουλάχιστον εδώ βρήκαμε σημείο επαφής. Κάλιο αργά παρά ποτέ!
"ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΘΡΙΑΜΒΕΥΕΙ!!!"
Καλησπερα, καπετανιε.
Καιρο εχουμε να τα πουμε. Ελπιζω να ειναι ολα καλα!!!!!
Στα ''αυτονοητα'' τα μπλεκουν στον τοπο αυτο!!!!
Δημοσίευση σχολίου