Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

S.O.S

Από Sevi Koukaki Παιδιά καλησπέρα. Σας παρακαλώ αν έχετε 5 λεπτά στη διάθεσή σας για την ανάγνωση αυτού του μηνύματος: Σαββάτο 19/11/11, 6.45μμ στην οδό Καραολή και Δημητρίου(Σταυρούπολη, Θεσ/νίκη) έναντι του Ο.Α. 20 ένα όχημα χτύπησε τον διασχίζοντα πεζό ξαδερφό μου, με αποτέλεσμα να του προκαλέσει σοβαρό τραυματισμό ...Δείτε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...