Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ...........ΟΥΟΥ......

Πιστευα   πως  εχεις   ''μπεσα''!!!!  πιστευα  πως   γνωριζεις   Ιστορια.!!!!!
Οπως   προκυπτει   ,  η   ξεχνας   ευκολα  η   αγνοεις.... να  σου   συστησω  λοιπον  να  ξεφυλλισεις   τις   σελιδες   μετα  το 1926......
Δεν  μου  λες;;;  Τι θα  γινει  θα  φυγουν ολοι  οι  Αλλοδαποι  απο τα  χωραφια;;;;
Με   τα   ΓΟΜΑΡΙΑ  τι  θα γινει;;;;
Μολις   ακουσα   δηλωση.......του   Αγροτοπατερα   Υφυπουργου. Κατι   για  ΣΚΑΠΑΝΕΙΣ   ελεγε!!!!
Βρε   Κωστα,  μηπως  να  το σκεφθεις  καλυτερα...............ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ  ΤΗΝ  ΛΕΝΕ!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...