Πιστευα πως εχεις ''μπεσα''!!!! πιστευα πως γνωριζεις Ιστορια.!!!!!
Οπως προκυπτει , η ξεχνας ευκολα η αγνοεις.... να σου συστησω λοιπον να ξεφυλλισεις τις σελιδες μετα το 1926......
Δεν μου λες;;; Τι θα γινει θα φυγουν ολοι οι Αλλοδαποι απο τα χωραφια;;;;
Με τα ΓΟΜΑΡΙΑ τι θα γινει;;;;
Μολις ακουσα δηλωση.......του Αγροτοπατερα Υφυπουργου. Κατι για ΣΚΑΠΑΝΕΙΣ ελεγε!!!!
Βρε Κωστα, μηπως να το σκεφθεις καλυτερα...............ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ ΤΗΝ ΛΕΝΕ!!!!
Οπως προκυπτει , η ξεχνας ευκολα η αγνοεις.... να σου συστησω λοιπον να ξεφυλλισεις τις σελιδες μετα το 1926......
Δεν μου λες;;; Τι θα γινει θα φυγουν ολοι οι Αλλοδαποι απο τα χωραφια;;;;
Με τα ΓΟΜΑΡΙΑ τι θα γινει;;;;
Μολις ακουσα δηλωση.......του Αγροτοπατερα Υφυπουργου. Κατι για ΣΚΑΠΑΝΕΙΣ ελεγε!!!!
Βρε Κωστα, μηπως να το σκεφθεις καλυτερα...............ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ ΤΗΝ ΛΕΝΕ!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου