Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΑΞΙΟΣ.........

ΦΙΛΙΠΠΟΣ    ΠΕΤΣΑΝΛΙΚΟΣ


Αυτοδημιουργητος   με  πισινα



 
Με  την  εργασια  του,   στην  Ελλαδα   των   ισων   ευκαιριων   πραγματοποιησε  το  Ελληνικο   Ονειρο.

''ΚΑΝΕ   ΜΕ  ΜΙΑ  ΜΕΡΑ  ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ'''



 Επι προσθετως   οφειλω   να συγχαρω  τα   Ελληνικα   Ληξιαρχεια.

'ΤΕΡΜΑ  Η   ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ''!!!!

Αλλαγη   Επωνυμου   μεσα   σε  τεσσερις   ημερες!!!!

2 σχόλια:

dimitris είπε...

Tasoula χαιρεται, μη ξεχναμε οτι η συζυγος ειχε μεχρι προτεινος τα lidl, καθοτι γερμανιδα και απ'οτι φανεται και με διασυνδεσεις, ποσοι μπορουν να φερνουν αλυσιδα σουπερ μαρκετ στην χωρα μας?
Τυχαιο???

Unknown είπε...

Καλησπερα Δημητρη.
Συν κατι ΑΣΤΙΚΕΣ .........

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...