Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Γ. Παπανδρέου: «Η λεγόμενη γενιά του Πολυτεχνείου πάλεψε για την ελευθερία»

ΜΕΧΡΙ   ΣΗΜΕΡΑ   ΑΦΗΝΑ   ΕΝΑ   ΠΕΡΙΘΏΡΙΟ   ''ΣΥΓΓΕΝΟΥΣ''  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΛΑΘΟΣ   ΜΟΥ!!!!!!
ΤΟ  ΜΟΝΟ   ΠΡΟΒΛΗΜΑ  ΕΙΝΑΙ  ΠΩΣ    ΔΕΝ  ΕΧΕΙ    ΤΣΙΠΑ  
και  μεταφραζω, ενας
   ΚΥΝΙΚΟΣ   ΑΡΙΒΙΣΤΑΣ

«Η αντίστοιχη γενιά σήμερα, οφείλει να πράξει με την ίδια αυταπάρνηση, για να βγει η Ελλάδα από την κρίση», 
δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
ΚΑΠΟΙΟΣ   ΝΑ   ΒΑΛΛΕΙ   ΕΝΑ  ΤΕΡΜΑ   ΣΤΗΝ   ΦΑΡΣΑ  ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ!  
ΑΚΟΥΤΕ   ΕΚΕΙ  ΣΤΟ  ΠΑΣΟΚ;;;;;  ΜΑΖΕΨΤΕ  ΤΟΝ!!!!
Η φετινή επέτειος του Πολυτεχνείου «αποτελεί την καλύτερη αφορμή για τις σημερινές δημιουργικές και πρωτοπόρες δυνάμεις της κοινωνίας μας, να κατανοήσουν πόση δύναμη έχουν στα χέρια τους, πόσο πολύ μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα, αν αποφασίσουν να διεκδικήσουν την αλλαγή της χώρας και να συμμετάσχουν σ' αυτή με τρόπο δημοκρατικό και δημιουργικό».Με τις φράσεις αυτές συνοδεύει το μήνυμά του για την 38η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος προσθέτει: «Η λεγόμενη γενιά του Πολυτεχνείου πάλεψε για την ελευθερία και εδραίωσε τη δημοκρατία στη χώρα. Η αντίστοιχη γενιά σήμερα, οφείλει να πράξει με την ίδια αυταπάρνηση, για να βγει η Ελλάδα από την κρίση, για να χτίσουμε μια δημιουργική, ανεξάρτητη και δικαιότερη πατρίδα, που θα στηρίζεται στις δικές της και όχι σε δάνειες δυνάμεις».
«Και δεν θα πρέπει να ξεχνούμε ποτέ ότι, το διακύβευμα παραμένει πάντα η δημοκρατία», υπογραμμίζει ο κ. Παπανδρέου.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

2 σχόλια:

ένας στρατολάτης είπε...

Εμπρός για της γενιάς μας τα Πολυτεχνεία!
Αυτό είπε ο άνθρωπος! Μόνο που τό'χουν κάνει λάστιχο το νόημα της λέξης κι ότι τους κατέβει στην κούτρα λένε σε κάθε επέτειο. Αυταπάρνηση, δημιουργική, ανεξάρτητη, δικαιότερη... Άλφα με τόνο στην έκθεση, μηδέν στην κατανόηση κειμένου.

Unknown είπε...

Σε βρισκω σε φορμα. Ολα τα συνωνυμα για να ειμαστε μεσα.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...