ΜΑΥΡΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
Επί μεγάλο διάστημα η μόνη τους μέριμνα και για πολλά θέματα δεν ηταν τι πρέπει να γίνει για το συμφέρον της χώρας αλλά τι πρέπει να πούν για να προστατεψουν και υποστηριξουν τον εκλεκτο των ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ τους.
Υποστηριζαν με θερμη εναν ΑΝΙΚΑΝΟ -ΑΡΡΩΣΤΟ και την κουστωδία του ως τον ανθρωπο της ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ μας , ως τον Αδιαφθρο που δεν κουβαλα δουλειες του ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ τον διατεθειμένο να τα βαλλει με τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
--Ακομη και την απο μερους του προσβολη[ ανα την υφηλιο ] των πολιτων που τον εφεραν στην πρωθυπουργια της χωρας [ διεφθαρμενοι.κλπ] ακομη και τοτε δεν εφησθισαν επιβραβευσεων με την δικαιολογια πως καποιος πρεπει να πει επιτελους την αληθεια!!!
--Αντιμετωπισθηκε ως ο Ανθρωπος που καμια σχεση δεν ειχε με τα τριαντα χρονια της πολιτικης διαστροφης που εζησε τουτος ο τοπος.
--Κανεις δεν ασχοληθηκε με την αυλη που δημιουργηθηκε γυρω του [ προσωπικη επιλογη ]. Ποιοι ηταν και πως μας προεκυψαν. Τι γνωριζαν απο τις αναγκες αυτου του λαου!!!! Αραδιαζαν τα πτυχία και τους Αμερικανικους Τιτλους…….
--Ταυτοχρονα η κυβερνηση του αποτελουμενη απο ατομα που υπηρετησαν δουλικα την εκαστοτε μετάλλαξη του χωρου και τον αρχηγο παρουσιαζοταν ως νεοι ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ!!!!
--Η χωρα πληρωσε πολλα δις[ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ] για το ΘΕΑΤΡΟ με πρωταγωνιστη τον νεο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ [ προσκλησεις υψηλων προσωπων της διεθνους ΕΛΙΤ της οικονομιας ] που ειχε την ‘’προθεση’’ ν’ ακουσει και να επιλεξει το συμφεροτερο για τον λαο.
--Κι ενω τα δις ‘’εφευγαν απο τα παραθυρα’’ ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ με την παρεα του ειχε προ πολλου αποφασισει την πορεια του.
--Μεσα απο κεντρα που καποτε η Ιστορια θ’ αποκαλύψει , εγινε ο ΗΝΙΟΧΟΣ που έσυρε το ΤΕΘΡΙΠΠΟ του ΔΝΤ στη Ευρωπαικη Ενωση.
Εν τουτοις η ‘’ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ’’ συνεχισε τα ωσαννα!!!
Τα αποτελεματα τα ζουμε………και θα συνεχισουμε για πολλα χρονια ακομη……
.Ζουμε την πληρη καταργηση της ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ…..την απολυτη πολιτικη ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ!!!!!
Μια ‘’κυβερνηση’’ ΒΑΜΠΙΡ……που οι σκεπτομενοι Ελληνες πολιτες μητε στους χειροτερους εφιαλτες τους τολμουσαν να φαντασθουν πως θα ζουσαν.!!!!!
Κυβερνηση των ‘επτα πεπλων’’ με την Ακρα Δεξια να επιβραβευεται απο τον ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ, ενω κανενα απο τα ‘’χανουμακια ‘’ της κυβερνησης δεν σκεφθηκε να αρθρωσει λογω και εργω την αντιθεση του.
Τα ανθρωπακια αυτα κυνικα και με τον αριβισμο που τα χαρακτηριζει σε ελαχιστο χρονικο διαστημα απο σημερα θα ξαναβγουν στην γυρα να ζητησουν την εμπιστοσυνη μας.
Κι ενω η επιβιωση εχει γινει ο κομπος στον λαιμο της Ελληνικης κοινωνιας σε συντριπτικο πλεον μεγεθος, -φτωχοι, νεοπτωχοι-μεσαιοι- το κοινωνικο κρατος ανυπαρκτο, κλπ.
Η ΔΕΗ ΩΣ ΜΗ ΟΦΕΙΛΕ ΒΥΘΙΖΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΩΡΑ!!!!!
η γνωστη ΕΞΩΝΗΜΕΝΗ ……………[συμπληρωστε οποια επιθετα θελετε]…..
ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ...................................
ΕΠΙ ΤΡΙΑ 24ΩΡΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟ ‘’ΠΟΠΟΛΟ’’ πως ο Ελληνας πιστευει και εμπιστευεται τον ΜΑΓΟ
ΠΑΠΑΔΗΜΟ.
ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ.!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:
Αριστο.
Την αγαπη μου σε ολη την οικογενεια
Δημοσίευση σχολίου