Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

ΕΠΙΛΗΣΜΟΝΕΣ η ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ;;;;ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!!!

Ολα   ξεκινησαν   τις  νυχτες  που  περιμεναν   δωδεκαχρονα   παιδια   εξω  απο  το 
Α Χ Ε Π Α
μεσα   στο  κρυο   να  μαθουν  μαζι   με   εκατονταδες   αλλους   πολιτες -χωροφυλακες ,ανδρες  -γυναικες   για  την  εκβαση  της  δολοφονικης  αποπειρας   κατα  του  
ΛΑΜΠΡΑΚΗ!!!!
!




Μεγαλωσαν   ξαφνικα,!!!
Ο   χωρος   γυρω   οπου  περνουσαν  τα  βραδια  τους   παιζοντας  , λεγοντας  τα  μεγαλυτερα  ψεμματα , αφηνοντας  την  φαντασια  να  τρεχει , ριχνοντας  τις  πρωτες  κρυφες  ματιες,  δεν  τους   ξαναδε.
Ειπαμε, ειχαν  μεγαλωσει   ξαφνικα.
Οι  μερες  και  τα  χρονια  που  περνουσαν  δεν  χωρισαν  την συντροφια.......αντιθετα   οι  καταστασεις  τις  εποχης   τους  εφεραν  πιο  κοντα.
Αλλοι   περασαν   στο  Πανεπιστημιο, αλλοι   ακολουθησαν  την  δουλεια  του  πατερα, αλλοι   μπηκαν  στην  καθημερινοτητα   της   επιβιωσης.
Δεκα  τρεις............
Οταν  ηρθε   η ωρα  σαν  ετοιμοι  απο  καιρο   γνωριζαν  καλα  τι  ηθελαν.  Δεν   χρειασθηκαν   καθοδηγητες.  ειχαν  συμφιλιωσει   την  νοημοσυνη   με  την  αποτελεσματικοτητα. Η  εγγυτητα   του   ''τυχαιου''   δεν τους  μετετρεψε  σε  ανθρωπους  της  υπερβολης.
Δεν   καταφεραν   ν'  αποφυγουν  τον  ΕΦΙΑΛΤΗ!!!!!  
Χρειαζοταν   συνδεσμους,  και  τοτε  εμφανισθηκαν  δυο  νεοι.......με γλαφυρο  λογο , αυτον  που θελεις  ν'  ακουσεις  οταν νοιωθεις  στριμωγμένος.
Δεν   ειναι  καθολου  δυσκολο  να  μη  παρασυρθεις  απο  την  ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΗ  ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ  αυτου   που  εμπιστευεσαι. Ο ενας  εξ αυτων  γνωριζε  [ ειχε  μαθητευσει] πως  ειναι  ταυτοχρονα   αρχιτεκτονας   και  εκτελεστης. Οι   υπολοιποι  ησαν  οι  βραχιονες., αλληλεγγυοι  και  αποφασισμενοι.
Μεχρι   την  ημερα  που  εξαφανισθηκαν   και  οι  δυο.  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο    ενας    ειχε   βρεθει  στις  ''παιδικες  κατασκηνωσεις''  ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΥ......οταν   βγηκε  με  την  τελευταια  φουρνια  ηταν  φαντασμα  του  εαυτου  του.
Εμαθαν   πως   οι   διακοπες  του  υπηρξαν   ''ευγενης  χορηγια''  του  ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ......που  βρεθηκε  ........την   επομενη   να  καταθετει  στεφανια,  στα  θυματα...........Κανεις   απο  τους  δεκα  τρεις   συν   εναν   δεν  διεκδικησε  ποτε  τιποτε.
Ο   καθενας  τους  τραβηξε  τον  δρομο  του.........καποιοι  εμειναν  ενεργα  πολιτικα  οντα [ κομματα  κλπ]  για  ν'  απογοητευθουν  ακομη  μια  φορα.........
Κλεινω   με  στοιχους  της  Αλκυονης  Παπαδακη.
''Γινε  ο,τι  θελεις.
Ενας  ονειροπολος.  Ενας  ανενταχτος.  Ενας  αραχτος.
Ενας  ερευνητης. Ενας  ακτιβιστης. Ενας  ανυπαρκτος.
Ενας   θεατης.  Ενας  δασκαλος.
Γινε  ο,τι   γουσταρεις, ρε παιδακι μου. Εγω  μαζι  σου.
Μονο  αυτο, που  προσπαθουν  με  τοσο  πεισμα  να  σε  κανουν ,
προσεξε   μη  γινεις.
ΕΝΑΣ   ΧΡΗΣΙΜΟΣ  ΗΛΙΘΙΟΣ''





Υ.Γ.  Οπως  καθε  χρονο  σωπαινω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................................Διαβαζοντας   ομως  πως  η  ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ   αρνειται  να  καταθεσει  στεφανι  στο  ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ  --λες  και  της  το ζητησε  κανεις--προσπαθοντας  μεσα  απο  την  ανακοινωση  της  αποφασης  της   να   στειλει  το μηνυμα  πως  ανηκει  σε  κεινη  την γενια, οπως  και  ο  ΣΥΝΔΑΙΤΥΜΟΝΑΣ [  στην  τραπεζα  του  κρατους] της  υπουργος   των  ΑΕΡΙΩΝ  ,  παρακαλω  οποιος  νεος  διαβασει  αυτες  τις  γραμμες,  ενα  και  μονο  ναχει  στον  νου του.
ΟΙ   ΧΡΗΣΙΜΟΙ   ΗΛΙΘΙΟΙ   ΕΙΝΑΙ  ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ    ΡΑΤΣΑ





ΒΛΑΠΤΟΥΝ    ΣΟΒΑΡΑ   ΤΗΝ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


4 σχόλια:

Γραφεας Πεζικου είπε...

ΤΙ ΣΧΈΣΗ ΜΠΟΡΕΊ ΝΆ ΈΧΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ? ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΩ ΠΕΡΑΙΤΈΡΩ....

Unknown είπε...

Χριστοδουλε, καλημερα. Γνωριζεις πως σε σεβομαι........μη με εξωθεις λοιπον!!!!

Γραφεας Πεζικου είπε...

Συγνώμη αν σφάλω είναι από τη κλεισούρα τον πόνο και τη θλίψη μου..

Unknown είπε...

Οχι βρε Χριστοδουλε, απλως θα παρασυρθω.......σε καλοσυνη!!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...