Εστιαστε
στα οσα λεει χωρις ιχνος ντροπης ο ΠΛΑΣΚΟΒΙΤΗΣ.
Οι Ελληνες
δημοσιοι υπαλληλοι θυσια στην αποδειξη του ΓΑΠ πως δεν εχει
ΤΑΜΠΟΥ!!!!!!! ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ!!!!!!!!
Εστιαστε
στα οσα λεει χωρις ιχνος ντροπης ο ΠΛΑΣΚΟΒΙΤΗΣ. Οι Ελληνες
δημοσιοι υπαλληλοι θυσια στην αποδειξη του ΓΑΠ πως δεν εχει
ΤΑΜΠΟΥ!!!!!!! ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ!!!!!!!!!
2 σχόλια:
Καλησπέρα Τασούλα!!
Ολα καλά.
Φιλάκια!!
'ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΑ΄΄
Δημοσίευση σχολίου