Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ...........................

Εστιαστε στα οσα λεει χωρις ιχνος ντροπης ο ΠΛΑΣΚΟΒΙΤΗΣ.
Οι Ελληνες δημοσιοι υπαλληλοι θυσια στην αποδειξη του ΓΑΠ πως δεν εχει ΤΑΜΠΟΥ!!!!!!! ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ!!!!!!!!


 Εστιαστε στα οσα λεει χωρις ιχνος ντροπης ο ΠΛΑΣΚΟΒΙΤΗΣ. Οι Ελληνες δημοσιοι υπαλληλοι θυσια στην αποδειξη του ΓΑΠ πως δεν εχει ΤΑΜΠΟΥ!!!!!!! ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ!!!!!!!!!

2 σχόλια:

Δημήτριος Ζ είπε...

Καλησπέρα Τασούλα!!
Ολα καλά.
Φιλάκια!!

Unknown είπε...

'ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΑ΄΄

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...