Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ!!!!



6 σχόλια:

marianaonice είπε...

¨Οχι βέβαια! Ποτέ!!
:))

Unknown είπε...

Φιλενας!!! Γενα δρακου!!!! Με καρδια γεματη φωτια!!!
Τι λεω η παλαβιαρα;;;; αλλα να μη το παθω;;;
Θα σου τηλεφωνησω!!!

marianaonice είπε...

Όποτε θέλεις Τασσούλα μου!
:))

blackbedlam είπε...

Τασούλα Για σένα αυτό:
<a href="url"εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=Yt-GLi6MVJs

Και κοιτάτε μην τυχόν και αρχίσετε χωρίς εμένα.
Φιλενάς γκρεμοτσακίστηκα χτύπησα άσκημα στο πλευρό και δεν μπορώ να κουνήσω.
Γι΄αυτό σου λέω,μην αρχίσετε χωρίς εμένα.
Θα χρειαστώ ένα μήνα!

Unknown είπε...

ΤΣΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
Ευχομαι περαστικα.
Αλοιμονο......χρειαζομαστε την ΠΑΣΙΟΑΝΑΡΙΑ.....πολυ φοβαμαι πως θα μας στερησουν την χαρα .....καθως μαλλον 'εξεμετρισαν το ζειν'.
Ευχαριστω για την αφιερωση.....

Unknown είπε...

Δυστυχως ΒΒ, οι ΩΡΑΙΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΝΕΟΙ!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...