Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

'ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ ''

«Εδώ που φτάσαμε πρέπει να ανατραπεί το πολιτικό μας σύστημα. Ο μοναδικός τρόπος, που δεν είναι βίαιος ή αντιδημοκρατικός, είναι οι κληρωτοί εκπρόσωποι που είχαμε και στην αρχαία ελληνική Δημοκρατία.
Το 30% της Βουλής, δηλαδή, να είναι κληρωτοί. Και στους δήμους το 50%. Χειρότερους από αυτούς που έχουμε δεν θα βρούμε. Μπορεί να μου πετάξουν ντομάτες για αυτό που λέω. Το πολιτικό σύστημα θα καγχάσει», παραδέχεται ο Αντώνης Καφετζόπουλος. «Ομως, πρέπει να αναλάβουν τη δημόσια ευθύνη οι πολίτες. Και εν πάση περιπτώσει, το όνειρο κάθε πολίτη που κάθεται σε ένα καφενείο και λέει "αν ήμουν πρωθυπουργός μια μέρα" θα γίνει πραγματικότητα. [  Ακριβως  οπως  συνηθιζει  κατα  καιρους  ο  Αντωνακης ]
Για να σε δω, ρε μεγάλε, 6 μήνες βουλευτή! Μπες και βγάλ' τα πέρα με αυτούς που σπουδάσαν δικηγόροι και γιατροί και είναι αποτυχημένοι επαγγελματίες πολιτικοί μια 20ετία».
Ο Αντώνης Καφετζόπουλος δεν συμμετέχει πλέον ενεργά στα κοινά, μετά την πρόσφατη (2009) «απογοητευτική» εμπειρία των Οικολόγων Πρασίνων, οι οποίοι, όπως λέει δύσθυμα, «τελικά αφομοιώθηκαν».
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Ενας  ακομη   επαναστατης  του  γλυκου  ''νερου''. Τελικα   οσοι   τους   δινουν  ΒΗΜΑ   μαλλον  το  κανουν   για  να  τους   εκθετουν;;;;
Καποιοι   ΚΑΛΛΥΤΕΧΝΕΣ   βρισκονται   εξω   απο  το  ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.!!!!!!   Το   ΓΝΩΡΙΖΕΙ   Ο   'ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ   Ο  ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΣ';;;;;
Βγαλτε   το   ΣΚΑΣΜΟ  κι   ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ   τα   ΑΡΓΥΡΙΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...