«Εδώ που φτάσαμε πρέπει να ανατραπεί το πολιτικό μας σύστημα. Ο μοναδικός τρόπος, που δεν είναι βίαιος ή αντιδημοκρατικός, είναι οι κληρωτοί εκπρόσωποι που είχαμε και στην αρχαία ελληνική Δημοκρατία.
Για να σε δω, ρε μεγάλε, 6 μήνες βουλευτή! Μπες και βγάλ' τα πέρα με αυτούς που σπουδάσαν δικηγόροι και γιατροί και είναι αποτυχημένοι επαγγελματίες πολιτικοί μια 20ετία».
Ο Αντώνης Καφετζόπουλος δεν συμμετέχει πλέον ενεργά στα κοινά, μετά την πρόσφατη (2009) «απογοητευτική» εμπειρία των Οικολόγων Πρασίνων, οι οποίοι, όπως λέει δύσθυμα, «τελικά αφομοιώθηκαν».
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Ενας ακομη επαναστατης του γλυκου ''νερου''. Τελικα οσοι τους δινουν ΒΗΜΑ μαλλον το κανουν για να τους εκθετουν;;;;
Καποιοι ΚΑΛΛΥΤΕΧΝΕΣ βρισκονται εξω απο το ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.!!!!!! Το ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο 'ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ Ο ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΣ';;;;;
Βγαλτε το ΣΚΑΣΜΟ κι ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ τα ΑΡΓΥΡΙΑ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου